24 september 2022 om 00:00
iBOOD

Eufy by Anker Eufycam 2 IP-Camera Set | 3-pack | 1080p | Draadloos

Eufy by Anker Eufycam 2 3-pack

Big Brother is watching you(r dingen).

Specificaties

Merk: Eufy by Anker
Type: Eufycam 2 3-pack (basisstation en 3 camera's)
Garantie: 2 jaar

• Draadloos; batterijduur van 1 jaar
  • Géén abonnementskosten
  • 1080p, nachtzicht én detecteert mensen

eufyCam 2

• Resolutie: 1080p
  • Videoformat: H.265/H.264
  • Sensor: Sony IMX307, 1/2.8 in
  • Gezichtsveld: 140°
  • Nachtzicht: 7,5 meter
  • Draadloos: 2.4 GHz wifi
  • Batterijduur: 1 jaar in gebruik, 3 jaar in standby-modus
  • Digitale pan en zoom: Ja, 8x
  • Audio: Speaker en microfoon
  • Motion detection: Ja, aan te passen gevoeligheid
  • Bedrijfstemperatuur: -20 °C tot 50 °C
  • Gebruik buiten: Ja, IP67-rating

Fysieke kenmerken

• 106,7 x 57 x 57 mm
  • Gewicht: 362 gram

HomeBase 2

• Interface poort: Fast Ethernet
  • Indicator leds: Status & sirene
  • Draadloos: Low Frequency Wireless en 2.4 GHz wifi
  • Draadloos bereik: 90 meter LOS
  • Antenne: intern
  • Lokale opslag: 16GB EMMC
  • IP Configuratie: DHCP
  • Voedingsadapter: Input: 100 - 240V - 50 /60Hz, output: 12V-2A
  • Laadvermogen: 5V/2A USB charging
  • Audio: 2W speaker

Fysieke kenmerken

• Afmetingen: 85,1 x 85,1 x 131 mm
  • Gewicht: 300 gram

Dit ontvang je

• 3x eufyCam 2
  • HomeBase 2
  • 3x Houder
  • Micro USB-oplaadkabel
  • AC-stroomadapter
  • Ethernetkabel
  • Gebruikershandleiding
24 september 2022 om 00:20
joesoef Gebruiker

Knappe aanbieding, komt hopelijk nog wel eens terug!

Beantwoorden

24 september 2022 om 00:24
Big-J Gebruiker

Spijtig dat het niet de pro is… Maar wel goeie deal, ook lovende reviews over dit systeem!

Beantwoorden

24 september 2022 om 07:14
mr_rhinox Gebruiker

Ik heb exact deze set thuis hangen en ben er heel tevreden mee! Zou deze zo terug kopen.

De batterijduur is erg overdreven en gaat bij lange geen jaar mee op plaatsen waar vaak meldingen zijn (voordeur, tuin, achterdeur) en daar heb je natuurlijk net je camera’s nodig. Maar met 2 a 3 keer laden per jaar kom je wel toe. Hang deze dus wel niet op onmogelijke plaatsen want dat ga je je beklagen. Ik heb het basisstation via WiFi verboden met de modem thuis en deze dan centraal in het huis gezet zodat ik de camera’s ver genoeg, binnen bereik, kon hangen. Hierdoor is wel een kleine lag (een paar seconden) tussen het ontvangen van de push berichten op mijn mobiel  en het registeren van de gebeurtenis zelf.

Recent nog een ‘ongewenste bezoeker’ gehad in de tuin ‘s nachts die gelukkig ging lopen toen hij de camera zag activeren (door het lichtje bij starten opname). Die beelden met heelveel plezier aan de politie bezorgd.

Beantwoorden

24 september 2022 om 12:17
ronaldbons Gebruiker

Ik heb zelf de Pro versie en daar is de batterij duur niet anders als dat jij dat hier beschrijft. Wij gebruiken de achtertuin intensief, dus ik laad 4 tot 5 keer in het jaar de camera op. De laadtijd bedraagt ongeveer een uur of 5 a 6 schat ik in.

Beantwoorden

24 september 2022 om 07:49
jbiggie Gebruiker

Ook heel tevreden mee, maar inderdaad meerdere keren opladen per jaar. Software met vele fubcties. Aanrader

Beantwoorden

24 september 2022 om 08:24
HomeKit Gebruiker

Kan er zonnepanelen op aangesloten worden ?

Beantwoorden

24 september 2022 om 08:32
dhstork Gebruiker

Ja, Google even op “Eufycam zonnepaneel” en je ziet dat deze voor rond de €45/50 te koop is. Onder andere bij de Koude Blauwe en de Amazone.

Beantwoorden

24 september 2022 om 08:34
dhstork Gebruiker

Voor de mensen die twijfelen tussen deze en de pro versie: belangrijkste verschil is dat deze een resolutie hebben van 1080 en de pro 2k. Check de reviews op interne voor details hoor dat er in werkelijkheid uitziet.

Beantwoorden

24 september 2022 om 12:11
ronaldbons Gebruiker

Ik zelf heb de pro in de achtertuin hangen. Het verschil tussen 1080P en 2k is groot, zeker als je het gezicht op afstand wil herkennen of beschrijven.

Beantwoorden

24 september 2022 om 08:35
bweiland Gebruiker

Voor degene die deze camera’s wil kopen of al heeft.

Er zit een behoorlijke bug in het systeem waardoor ze aan de hand van de sync knop je beelden kunnen wissen via je camera vanaf de homebase.

Zie volgende reddit post:

https://www.reddit.com/r/EufyCam/comments/piwqz7/major_security_holebug_alert_a_thief_can_hold/

Beantwoorden

24 september 2022 om 09:19
jojo9050 Gebruiker

Opslag zit niet op de camera maar wel op de Homebase.

Ik heb het ook eens geprobeerd, maar beelden blijven opgeslagen.

Als je de camera verwijderd en opnieuw installeert zijn de beelden nog steeds aanwezig.

Enkel via de app zijn de opnames te verwijderen.

Beantwoorden

24 september 2022 om 08:46
Terminator1966 Gebruiker

Heb zelf een reolink met zonnepaneel. Hoef nooit op te laden. En heeft 64gb max opslag. Deze 16gb. Dat is wat mij betreft niet meer van deze tijd.

Beantwoorden

24 september 2022 om 09:38
jojo9050 Gebruiker

Ik heb de Eufycam 2 Pro (2k) versie sinds anderhalf jaar in gebruik en heel tevreden mee.

Kwaliteit is heel goed en scherp, ook bij nachtzicht.

Batterijduur hangt af hoeveel passage je hebt en hoe je de detectie instelt (alle bewegingen (+ dieren), enkel personen, tijdsduur opname, enz…). Bij mij “custom” met opnameduur van 30 seconden ingesteld en gaat in de voortuin ongeveer 4 maanden mee. In de achtertuin +/- 7 maanden.

Er is ook diefstaldetectie als de camera word losgevezen of aan geprutst wordt en er gaat dan een luide sirene af. Je zet de diefstaldetectie aan/uit in de app.

Geen abonnementskosten nodig want de opnames worden op de Homebase opgeslagen. Je kan wel een abonnement nemen voor cloudopslag.

Overal ter wereld zijn de camera’s rechtstreeks te bekijken alsook de opnames raadplegen via wi-fi en data (hou rekening met hoger data verbruik). Zo kreeg ik tijdens een reis omstreeks 23u30 meldingen van de voortuin camera en mijn Eufy videodeurbel en zag iemand in mijn voortuin. Buurman verwittigd via sms en die zag de persoon weglopen.

Beantwoorden

24 september 2022 om 09:39
HomeKit Gebruiker

Kan ik de beelden op mijn nas opslaan ? Via ftp

Beantwoorden

24 september 2022 om 10:43
Richarddekker65 Gebruiker

Ja, via RTSP.

Beantwoorden

24 september 2022 om 10:28
Coolkoen123 Gebruiker

Kan ik met dit base station een losse eufy doorbell 2K aansluiten? Of heb je dan apart station nodig?

Beantwoorden

24 september 2022 om 12:07
ronaldbons Gebruiker

Ik heb een eufy doorbell 2k op dit basis station aangesloten en ik ben er erg tevreden over. Soms krijg ik als ik niet thuis ben wat moeilijk contact met de deurbel, maar dat kan verschillenden oorzaken hebben, waaronder het netwerk bereik van de telefoon. De kwaliteit is erg goed.

Beantwoorden

24 september 2022 om 12:40
jojo9050 Gebruiker

Kan perfect, je kan meerdere toestellen/camera’s aansluiten.

Op mijn Homebase zijn twee Eufycam 2 Pro’s 2K + 2K Videdeurbel aangesloten.

Beantwoorden

24 september 2022 om 12:20
hallo6143daaAsdhshfj Gebruiker

Hele goede aanbieding dit. Ik heb deze ook en ben er erg tevreden over. Goed beeld met goede WiFi verbinding en hele goede app. Erg makkelijk te installeren. Grote voordeel vind ik is dat je geen maandelijks abonnement nodig hebt. Accu gaat bij mij bijna een jaar mee.

Beantwoorden

24 september 2022 om 12:30
247 Gebruiker

Mooie aanbieding maar wil voor de pro gaan.

Beantwoorden

24 september 2022 om 13:45
hansschinkel01 Gebruiker

De PRO met 3 cameras kost 499 euro. Zegt veel over deze scherpe aanbieding.

Beantwoorden

24 september 2022 om 15:31
AntoinetteV Gebruiker

Fijne aanbieding! Dank!

Volgende keer graag de deurbel (zonder base) :-)

Beantwoorden

24 september 2022 om 15:37
Japs78 Gebruiker

Dacht effe, ik heb een maand geleden bijna evenveel betaald voor 2 camera’s, maar zag toen dat het niet om de pro ging. Ik heb dus de pro en ben er best tevreden over. Af en toe een valse melding (als een spin midden in de nacht beslist een web te maken net voor de lens en het alarm afgaat…).

Let wel, de pro versie neemt ook maar in FHD op icm de homebase. Wel mooi beeld en perfect nachtzicht. Aanrader.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.