8 augustus 2022 om 00:00
iBOOD

Philips TAPH805BK Bluetooth Koptelefoon | ANC

Philips TAPH805BK Bluetooth Koptelefoon

Eerste hulp bij omgevingslawaai.

Specificaties

Merk: Philips
Type: Bluetooth Koptelefoon | TAPH805BK
Garantie: 2 jaar

• 40 mm neodymium-drivers
  • 30 uur luisteren op één volle lading
  • Activeer Active Noise Cancelling met één tik

Geluid 

• Akoestisch systeem: Gesloten 
  • Diafragma: PET •
  • Frequentiebereik: 7 - 40.000 Hz 
  • Impedantie: 16 ohm 
  • Magneettype: Neodymium 
  • Maximaal ingangsvermogen: 30 mW 
  • Gevoeligheid: 90 dB 
  • Diameter van luidspreker: 40 mm

Comfort 

• Volumeregeling 
  • Gespreksbeheer: Gesprek in wacht, Schakelen tussen 2 gesprekken, Oproep aannemen/ beëindigen, Oproep weigeren, Schakelen tussen muziek en gesprekken Vermogen 
  • Batterijtype: Li-Polymer 
  • Afspeeltijd muziek: 30 uur 
  • Oplaadbaar 
  • Stand-bytijd: Ongeveer 200 uur 
  • Spreektijd: 30 uur

Connectiviteit 

• Bluetooth-profielen: A2DP, AVRCP, HFP, HSP, Streaming-indeling: SBC 
  • Bluetooth-versie: 5,0 
  • Maximumbereik: Maximaal 10 m

Dit ontvang je

• Koptelefoon
  • USB-kabel 
  • Vliegtuigadapter 
  • Audiokabel 
  • Reisetui
8 augustus 2022 om 00:22
elich Gebruiker

Dit vind ik een vorm van regelrechte volksverlakkerij; de gemiddelde prijs, als je het typenummer met googel zoekt, ligt rond de 80 euro.

En dus GEEN adviesprijs die in de aanbieding staat.

Beantwoorden

8 augustus 2022 om 00:33
FlyingDuck Gebruiker

Sorry hoor.. of je bent nieuw hier of je wilt weer de discussie aanzwengelen..

De enige manier waarop je een korting kunt berekenen is op de avp. Daar kun je het mee eens zijn of niet (wat ik zeker kan begrijpen) maar dat is hoe het hier werkt..

Daarnaast kunnen andere aanbieders binnen de kortste tijd de prijs van iBOOD matchen voor 24 uur wat dus in de praktijk betekent dat als iBOOD de korting had berekend op de 80,- die jij benoemd en zo’n aanbieder verlaagd ook de prijs dan klopt de korting ook niet meer..

Maar als je hier bekend bent dan weet je dat je eerst even het product door de zoekmachine haalt en dan bepaal je zelf of je het een goede deal vind..

Ik hoop einde discussie maar ben bang dat het weer verder gaat.. fijne nacht..

Beantwoorden

8 augustus 2022 om 01:04
PetervdK Gebruiker
8 augustus 2022 om 00:34
bernaar Gebruiker

Besteld.

Goedkoper voor deze kwaliteit ga je niet vinden.

Beantwoorden

8 augustus 2022 om 05:48
Big-J Gebruiker

Noem je nu echt een koptelefoon van Philips kwaliteit?

Beantwoorden

8 augustus 2022 om 10:06
bernaar Gebruiker

Volgens WhatHifi is die redelijk van kwaliteit,en toen moest je er nog de volle pot voor betalen.Nu kan je ‘m vinden voor rond de €80,maar dan is €55 nóg altijd een koopje….

https://www.whathifi.com/reviews/philips-ph805

Beantwoorden

8 augustus 2022 om 00:39
peterderooij Gebruiker

Heb deze gehad. Matige ANC en matige bouwkwaliteit. Oud model. Maar misschien wel 5 tientjes waard :-)

Beantwoorden

8 augustus 2022 om 07:12
lrbizar Gebruiker

Er zijn andere merken die voor rond de 60 euro betere geluidskwaliteit hebben, betere anc en multipoint connection. Soundcore 30.. kuch

Beantwoorden

8 augustus 2022 om 01:10
Snippiii Gebruiker

Tijdje geleden mee gepakt in een supermarkt voor maar 32,50 euro on korting. Veel meer zou ik er persoonlijk niet aan geven. Geluid kwaliteit is degelijk voor de prijs. De ANC is niet top maar dan heb je dan met deze prijs. Laat je alleen niet misleiden aan de manier van Ibood hun adviesprijs om dan af te gaan op de kwaliteit van de headset.

Beantwoorden

8 augustus 2022 om 09:46
runninggazelle48 Gebruiker

Moet zeggen dat ik mij niet helemaal kan vinden in de reviews. Ik heb er nu al een tijdje plezier van. Het is dan misschien geen koptelefoon van 300 EUR maar voor deze prijs zou ik hem zo weer kopen. Zit lekker, geluid is prima voor jan met de pet en ik vind de noise cancelling ook prima. Ieder zijn ding natuurlijk maar denk dat dit voor veel mensen gewoon een goede vakantie koptelefoon is ;-)

Beantwoorden

8 augustus 2022 om 12:00
Xsempre Gebruiker

Heb ‘m hier vorige keer gekocht. Mijn bevindingen :
Meest positief: de batterijduur. Je kan hem echt heel lang gebruiken zonder dat je moet opladen (je haalt effectief 12 à 15 uur). Prima voor deze prijs!

Het geluid is “ok”. ANC is “ok”. Niet meer (maar ook niet minder) dan dat. Ik heb een (zelfs goedkopere) hoofdtelefoon van de action die betere ANC biedt.

Negatief: er zijn 3 modussen: ANC off, ANC on en ambient mode. Je schakelt tussen elke modus door op de rechteroorschep te tikken (geen knopje: het hele oppervlak is een aanraak-vlak). Maar bij de minste aanraking (dus ook per ongeluk) schakel je dus van de ene naar de andere modus, en het probleem daarbij is vooral dat het niet onmiddellijk is. Eerst zegt een vrouwenstem rustig bv. “ambient mode on” waarna de omschakeling pas gebeurt. Dus als je terug naar de oorspronkelijke modus wil gaan nadat je per ongeluk de oorschelp hebt aangeraakt, ben je makkelijk 10 seconden kwijt. De “ambient mode” is naar mijn mening trouwens totaal onnuttig. Die maakt het zogezegd mogelijk om muziek te luisteren terwijl je toch nog je omgeving hoort (bvb. om met iemand te praten). Het volume van de muziek wordt echter zo stil gezet dat je er nauwelijks nog iets van hoort. Je kan makkelijker en sneller de bron even op pauze zetten.

Voor mijn part ook minpuntje: opladen met micro-usb. (Tegenwoordig zie je meer en meer usb-c)

Tot zover mijn input :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.