26 februari 2021 om 00:00
iBOOD

Bosch Serie 4 Wasmachine WAN28276NL | 8 Kg | A+++

Bosch Serie 4 Wasmachine WAN28276NL

Grote wasjes, kleine wasjes, XL wasjes, medium rare wasjes.

Specificaties

Merk: Bosch
Type: Serie 4 Wasmachine WAN28276NL
Garantie: 2 jaar

• Kortere wastijd
  • A+++; extreem zuinig
  • Verspil geen water en wasmiddel

Kenmerken

• Energieklasse (oud): A+++
  • Vulgewicht (kg): 8,0
  • Maximale centrifugesnelheid (rpm): 1.400
  • Voorprogrammeringsopties: Continu
  • Deurscharnier: Links
  • Waterbeveiligingssysteem: AQUASTOP
  • Aantal programma's: Programma fijne was, Programma kreukherstellend, Programma witte-/bonte was, Wol-handwasprogramma
  • Aanvullend wasprogramma: Allergie+, Centrifugeertoerental, Centrifugeren/afpompen, enkel spoelen, Extra spoelen, Klaar, Overhemden, snel/mix, Sport, Start / Bijvullen, Super 15 min / Super 30 min, Temperatuurkeuze, varioSpeed, Voorwas

Comfort

• Indicatie programma-einde: Akoestisch, LED-display
  • Beladingssensor : Ja
  • Digitale resttijdweergave: Ja
  • Weergave programmaverloop: LED-display

Fysieke kenmerken

• Diepte met 90° geopende deur (mm): 1.063
  • Afmetingen van het apparaat hxbxd (mm): 848 x 598 x 590
  • Trommelinhoud (l): 63
  • In hoogte verstelbaar tot: 1,20
  • Nettogewicht (kg): 71,901
  • Lengte elektriciteitssnoer (cm): 160
  • Frequentie (Hz): 50
26 februari 2021 om 01:12
Poulain16 Gebruiker

Sorry voor mijn slecht nederlands… ik ben franstalig

Ik woon op het eerste verdieping maar er is geen lift.

Wil de wasmachine in mijn appartement geleverd zijn ?

Bedankt voor de antworden

Beantwoorden

26 februari 2021 om 05:53
sibsoldn Gebruiker

Bonjour Poulain16, pour autant que je sache, iBOOD n’offre pas ce genre d’option de livraison, leur prix d’envoi sont standardisé, la machine vous sera livré à la porte; Pour information

Beantwoorden

26 februari 2021 om 06:17
Erikkie7 Gebruiker

C’est n’est pas vrai!

Zoals ik het lees wordt de wasmachine wel geleverd en ook geïnstalleerd. Oude wasmachines moeten bij de voordeur staan.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 06:20
Erikkie7 Gebruiker

Zo staat het ook in de voorwaarden:

Wasmachines en drogers (Fullservice)

● Je dient vooraf eventuele bijzonderheden rondom het bezorgadres door te geven. Denk hierbij aan of het een begane grond – of een etage levering betreft. Het aantal verdiepingen, wel of geen lift, bereikbaarheid van de locatie etc.

Dus OUI POSSIBLE!

Beantwoorden

26 februari 2021 om 08:39
jeroenvdwilk Gebruiker

Waar kan ik deze eventuele bijzonderheden doorgeven? Tijdens het bestelproces zie ik hier geen mogelijkheden voor.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 08:50
Moderator Jelle Moderator

Dit zal tijdens het maken van de afspraak zijn Jeroen.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 09:05
Erikkie7 Gebruiker

@jeroenvdwilk

Bij verzendinformatie staat een link. Dan kom je bij de voorwaarden terecht en staat ook de procedure.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 07:45
edenjose Gebruiker

Hoeveel geluid maakt de machine bij resp. wassen en centrifugeren en is er onbalans correctie aanwezig? Is het ook mogelijk dat de oude machine door jullie van de plaats waar de nieuwe moet komen (zolder: 2 trappen) wordt weggehaald en wat zijn dan de extra kosten hiervoor?

Beantwoorden

26 februari 2021 om 08:56

Hi Edenjose,

Het geluid id 72db bij centrifugeren. De machine is af te stellen tot een bepaalde correctie.

De oude machine nemen we mee als er aan de voorwaarden voldaan wordt:

Retourneren oud apparaat

● Het apparaat is leeg, schoon en ontkoppeld (indien in- of onderbouw is uitgebouwd) en staat gereed voor transport bij de eerste privé deur.● Schade door transport van jouw oude apparaat aan jouw woning is voor eigen risico.● Het apparaat is soortgelijk aan het afgeleverde nieuwe apparaat (bijvoorbeeld een koelkast voor een koelkast). Er wordt per geleverd apparaat maximaal één apparaat retour genomen.● Het meenemen van het oude apparaat gebeurt alleen op het afleveradres van het nieuwe apparaat. Het apparaat wordt niet op een ander adres opgehaald.● Het oude apparaat wordt meegenomen ter milieuvriendelijke verwerking. Het meenemen van het apparaat kan niet worden herroepen.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 10:24
edenjose Gebruiker

Het probleem zit dus precies bij die voordeur. Ik krijg die oude machine niet naar beneden dus zal het helaas toch een andere leverancier worden die deze wel van boven haalt en meeneemt tegen een geringe vergoeding.

Een heel andere vraag: verzenden jullie of weten jullie wie deze machine naar Spanje transporteert en tegen welk bedrag? Het zou nl. een complete verrassing zijn voor onze beste vriend die in Spanje woont en een wasautomaat heeft die nog maar op 1 programma werkt.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 21:48
edenjose Gebruiker

Geen antwoord.

Was ik al bang voor!

Beantwoorden

28 februari 2021 om 21:26
Moderator Paul Moderator

Sorry edenjose, we hadden de vraag gemist. Levering naar Spanje is helaas niet mogelijk.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 07:49
jeroenvdwilk Gebruiker

Hallo,

Is het ook mogelijk dat deze wasmachine op of na 19 maart wordt bezorgd? Vanaf dan heb ik namelijk de sleutel van mijn nieuwe huis.

Groetjes Jeroen

Beantwoorden

26 februari 2021 om 08:41
olafpelser Gebruiker

Dit staat onder het kopje verzenden:

Uiterlijk op 9 maart 2021 is er een bezorgafspraak met je gemaakt. De afspraak wordt gemaakt in goed overleg met jou, maar de bezorging vindt uiterlijk 14 dagen na deze datum plaats.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 08:44

Hi Jeroen,

Edited by: Bas iBOOD
Zie het antwoord hieronder.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 09:07
Erikkie7 Gebruiker

Ik begrijp @Jelle totaal niet:
Op mijn rekenmachine is 9 + 14 = 23

Dus JA! dit zou moeten kunnen als deze bezorgafspraak inderdaad in goed overleg wordt gemaakt.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 09:43
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Jeroen,

Het antwoord van Erikkie7 is correct. We bezorgen hem uiterlijk binnen 14 dagen na 9 maart. Je kunt afstemmen met de bezorgdienst dat ze hem op of vlak na 19 maart bezorgen.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 07:55
markkoehorst Gebruiker

Is het mogelijk dat jullie de oude machine ook meenemen?

Beantwoorden

26 februari 2021 om 08:53

Hi Mark,

Ja, als aan de voorwaarden voldaan wordt:

Retourneren oud apparaat

● Het apparaat is leeg, schoon en ontkoppeld (indien in- of onderbouw is uitgebouwd) en staat gereed voor transport bij de eerste privé deur.● Schade door transport van jouw oude apparaat aan jouw woning is voor eigen risico.● Het apparaat is soortgelijk aan het afgeleverde nieuwe apparaat (bijvoorbeeld een koelkast voor een koelkast). Er wordt per geleverd apparaat maximaal één apparaat retour genomen.● Het meenemen van het oude apparaat gebeurt alleen op het afleveradres van het nieuwe apparaat. Het apparaat wordt niet op een ander adres opgehaald.● Het oude apparaat wordt meegenomen ter milieuvriendelijke verwerking. Het meenemen van het apparaat kan niet worden herroepen.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 08:11
DriesLagrou Gebruiker

Beste,

Is het mogelijk om de machine uitgesteld te laten werken zodat de was net klaar is wanneer je terug thuis bent?

Mvg,

Dries

Beantwoorden

26 februari 2021 om 08:52

Hi Dries,

Ja tot 24 uur uitstellen wordt ondersteund.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 17:52
_Ja-Nee_ Gebruiker

Hoe zit het met Garantie icm Retourkosten?

Beantwoorden

27 februari 2021 om 12:25

De garantie loopt altijd via ons. Dan gaan wij kijken wat er mogelijk is en wat er kapot is binnen de termijn. Dit is dus afhankelijk per case.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 17:54
_Ja-Nee_ Gebruiker

Bij een defect, betaal je dan Retourkosten?

Beantwoorden

26 februari 2021 om 23:57
MMM777777 Gebruiker

Voor zover ik weet moet je Bosch bellen. Dan komt er eerst een monteur langs om te kijken of het gerepareerd kan worden. Als Bosch vindt dat het defect je eigen schuld is kun je al minimaal de voorrijkosten van 100 euro gaan betalen. Overigens vind ik Bosch een matige wasmachine. Ik heb er één, een duurdere versie, deur lekte een aantal keer bij aanvang, de eerste paar wassen heeft de centrifuge het niet gedaan en ik vind het wasresultaat matig.

Als je een compleet defecte machine hebt zal Bosch hem wel gratis omruilen, zoals met hun vrijwillige terugroepactie van een serie mogelijk levensgevaarlijke wasmachines waarbij de trommel boven de 800 toeren los kan raken en ernstig letsel kan veroorzaken.

Beantwoorden

27 februari 2021 om 12:31

Zie bovenstaande.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 19:04
KathleenT Gebruiker

ik had ook graag de garantie voorwaarden gekend

Beantwoorden

27 februari 2021 om 12:26

Zie bovenstaande reactie.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.