7 december 2020 om 00:00
iBOOD

Skullcandy Crusher ANC Koptelefoon | Draadloos | Adjustable Sensory Bass

Skullcandy Crusher ANC Koptelefoon

In de onsterfelijke woorden van Meghan Trainor: It's all about that bass.

(Verder moet je het niet opzetten hoor. Wat een draak van een plaat.)

Specificaties

Merk: Skullcandy
Type: Crusher ANC koptelefoon
Garantie: 2 jaar

• Adjustable Sensory Bass
  • Digitale Active Noise Cancelling
  • 24 uur luisterplezier

Kenmerken

• Koptelefoontype: Bluetooth, over-ear
  • Ingebouwde mic om te bellen
  • Verbindingstype: Bluetooth 5.0
  • Impedantie: 32 ohm ± 15%
  • Diameter drivera: 40 mm
  • THD: <1% @ 1K
  • Geluidsdrukniveau: 105 dB @ 1 KHz
  • Frequentiebereik: 20Hz - 20KHz
  • Gewicht: 308,66 gram

Dit ontvang je

• Crusher ANC draadloze hoofdtelefoon
  • USB-C oplaadkabel
  • Backup AUX-kabel
  • Reistas
  • Gebruikershandleiding
7 december 2020 om 00:43
Poliep Gebruiker

Iemand ervaring met deze koptelefoon voor gaming? En is de ingebouwde micro goed voor online meetings/games? Vind dit niet eenduidig/uitgebreid terug in reviews.

Beantwoorden

7 december 2020 om 01:07
jurriaanr Gebruiker

Het wordt niet uitgelegd omdat dit helemaal niet bedoeld is voor achter je computer. Zeker, het zal vast kunnen als je bluetooth hebt, en voor de muziek is het prima natuurlijk, maar hij is zeker niet bedoeld om te te gamen. De microfoon is dan ook vooral bedoeld voor het beantwoorden van de telefoon op je mobiel, maar over het algemeen van vrij slechte kwaliteit en meer een gimmick. Hij zit ingebouwd in de schelp, dus het moet wel een supermic zijn om je woorden goed op te vangen. Beter laten ze dat soort gimmicks gewoon weg, maar goed.. dat is persoonlijk. Dus nee, ik zou er geen online meetings mee doen of mee gaan gamen.

Beantwoorden

7 december 2020 om 05:59
Poliep Gebruiker

Bedankt voor de duidelijke duiding.

Beantwoorden

7 december 2020 om 05:59
Diablo70 Gebruiker

Gimmick? Er zijn genoeg Headsets met de mic in de oorschelp zoals de sony headsets.

Je kan het er voor gebruiken maar zou voor minder een andere halen

Beantwoorden

7 december 2020 om 08:27
cce2002 Gebruiker

Kun je beter een Logitech H800 kopen. Is draadloos ook, maar heeft een geweldige microfoon voor je meetings, games en telefoongesprekken. Zou daarvoor op de verschillende Amazon sites gaan kijken .fr, .nl, .it en .de, zijn vaak te vinden voor hele mooie priizen. Zoeken loont

Beantwoorden

7 december 2020 om 17:18
RDDR Gebruiker

Ik heb geen ervaring met dit type, maar wel met een Sennheiser over ear ANC bluetooth koptelefoon. Deze gebruik ik dagelijks voor Teams meetings en ik ben zeer goed te verstaan. Ook als het niet helemaal stil is om me heen. Een collega heeft een Bose en ook hem versta ik uitstekend.

Dus ik zie totaal niet zitten waarom dit niet met gaming zou kunnen. Uiteraard wel BT nodig.

Beantwoorden

7 december 2020 om 12:27
dendavy Gebruiker

Heeft iemand deze hoofdtelefoon? Ik zou hem vooral gebruiken voor films, muziek en af en toe met de vrienden videocallen via de pc. Enkel thuisgebruik. Raad iemand hem aan? Zijn er andere/betere alternatieven met de zelfde prijsklasse? Ben al een tijdje op zoek maar zie door de bomen het bos niet meer.

Thx!

Beantwoorden

7 december 2020 om 12:46
Anton68 Gebruiker

Bowers en Wilkins px serie

Beantwoorden

7 december 2020 om 13:12
Beegee1 Gebruiker

Hallo,

Levert de koptelefoon dezelfde functies en prestaties als hij via de aux-kabel wordt aangesloten?

Beantwoorden

7 december 2020 om 14:47
AllesGoed? Gebruiker

Gewoon zelfde. BT mogelijk een heeeeel klein beetje vertraging, maar dat is verwaarloosbaar tegenwoordig.

Beantwoorden

7 december 2020 om 14:17
vanw Gebruiker

Eerder eens gekocht via iBood. Ik heb spijt: met en zonder ANC aan hoor je constant een ruis op de achtergrond. Ook was na één week 1 van de knoppen stuk. Gelukkig via de goede service van Skullcandy direct een nieuwe gekregen, maar ook helaas deze vervangende hoofdtelefoon heeft diezelfde constante ruis op de achtergrond. Alleen bij muziek niet merkbaar, bij films en games wel en te veel.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.