28 november 2018 om 00:01
iBOOD

Bosch Wasmachine en Warmtepompdroger | Voordeelset

Ook verkrijgbaar in Wasmachine, Droger

Product expert aanwezig

Bosch Wasmachine en Warmtepompdroger | Voordeelset Bosch EcoSilence Wasmachine | 7 kg | Bijvulfunctie Bosch Serie 4 Warmtepompdroger | 8 kg

Deze wasmachine en droger zijn perfect voor wie alleen genoegen neemt met het allerbeste. En neem je de hele set, dan heb je ook de allerbeste deal!

28 november 2018 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

De Product Expert is vandaag regelmatig aanwezig tussen 09:30 en 17:30. De Expert zal al jouw vragen over deze wasmachine en/of warmtepompdroger beantwoorden!

28 november 2018 om 00:42
raoul4one Gebruiker

Wat is het verschil tussen de droger in deze deal met 02nl op eind van typenr en die in andere winkels te vinden is met 01nl op het eind los van de witte kleur in de deur? Als ze verder identiek zijn wil ik wel bestellen.

28 november 2018 om 00:53
raoul4one Gebruiker

Bij de 01nl bij koudblauw staat dat de condensor volledig zelfreinigend is. Is dat bij de 02nl uit deze aanbieding ook zo? Ik wordt er op de bosch site niet wijzer uit. Staat daar alleen dat 01 tot 7kg en deze 02 tot 8kg aan kan als verschil. Maar over zelfreinigende condensor kan ik daar bij beide machines niets over vinden. Vandaar mijn vraag.

28 november 2018 om 09:35
Official Product Expert Bosch Expert Official Product Expert

Goedemorgen Raoul,

Het verschil is dat de WTR85V01NL een vulgewicht heeft van 1-7 kg en de WTR85V02NL een vulgewicht van 1-8 kg.

Beide modellen hebben geen zelfreinigende condensor maar wel een easyclean filter voor eenvoudige reiniging van het condensatiefilter.

Met vriendelijke groet,

28 november 2018 om 05:35
Laptopopschoot Gebruiker

Kan deze set wasmachine en droger ook ná mijn verhuizing op 27 december geleverd worden?

28 november 2018 om 09:19
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Laptopopschoot,

Dat is helaas niet mogelijk. Ze worden 5 december overgedragen aan de bezorger en die zal dan een afspraak met je inplannen om ze te bezorgen. Dit moet binnen 14 dagen, dus dat is nog voor 27 december in dit geval.

We bieden gelukkig vaker wasmachines en/of drogers aan, dus je kunt ongetwijfeld een mooie deal scoren als de verhuizing nog iets dichterbij is!

28 november 2018 om 07:47
DickdeRooij Gebruiker

Welke kant draaien de deurtjes op? Tegenovergesteld of dezelfde richting? Of zijn het omdraaibare deuren?

Dick

28 november 2018 om 09:40

Goedemorgen Dick,

Bij de wasmachine zit het deurscharnier links en bij de wasdroger rechts.

Met vriendelijke groet,

28 november 2018 om 07:51
sjoerdvan Gebruiker

Droger hier is net stuk. Zelfde als hier na 2.5 jaar.

Is zelfreinigde type.

Of ik heb pech. Of niet niet doen..

28 november 2018 om 07:51
robbiedoes Gebruiker

Kan de droger zonder problemen direct bovenop de wasmachine staan? Of is hiervoor nog een speciaal tussenstuk nodig?

28 november 2018 om 09:46

Goedemorgen Robbie,

De droger kan bovenop de wasmachine geplaatst worden. Voor extra stabiliteit adviseren wij een tussenstuk te plaatsen.

Met vriendelijke groet,

28 november 2018 om 15:01
Joop09 Gebruiker

Dag Bosch Expert.

Welk tussenstuk is geschikt voor deze combinatie wasmachine en droger.?

28 november 2018 om 08:04
Hans. Gebruiker

Wat is het toerental van de wasmachine ?

28 november 2018 om 09:42

Goedemorgen Hans,

Het toerental is 1400 rpm.

Met vriendelijke groet,

28 november 2018 om 09:11
sharkstars Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

28 november 2018 om 09:50
robarian Gebruiker

Even over de bezorging, is een trap met een draai erin ook een wenteltrap?

28 november 2018 om 10:32

Hoi robarian,

Om te voorkomen dat we langs elkaar heen praten, heb je wellicht een foto van jouw trap of een foto van een trap die er goed op lijkt?

28 november 2018 om 11:34
robarian Gebruiker

28 november 2018 om 11:50

De afbeeldingen pakt hij niet helemaal, bedoel je een trap als onderstaand?

28 november 2018 om 12:39
robarian Gebruiker

Ja, en dan naar de 1e verdieping 1 bocht en naar de 2e 2 bochten.

28 november 2018 om 13:22

Een dergelijke bocht (of 2 bochten) in jouw trap is geen probleem. :-)

28 november 2018 om 11:19
henryned Gebruiker

Dag. Ik had een vraag over de garantie. Ik zie dat de eerste 2 jaar via Ibood gaat. Hoe werkt dat dan? Moet ik via jullie site een reparateur aanvragen middels een service verzoek?  Wordt er dan meteen een reparateur gestuurd of gaat dat dan lang duren?  M.a.w. hoe gaat dat proces.

Ik ga er vanuit dat het niet snel defect gaat natuurlijk maar als die defect is/zijn dan wil je het zo snel mogelijk gemaakt hebben natuurlijk.

28 november 2018 om 11:48

Hoi henryned,

Je kunt inderdaad via ons een serviceverzoek aanmaken. Wij zorgen er daarna voor dat er binnen 2 werkdagen contact met je wordt opgenomen voor een afspraak met de monteur.

28 november 2018 om 14:08
TsslBx Gebruiker

Hoe zit het met de levering? Is dit inclusief aansluiten op afvoer/water?

28 november 2018 om 14:10
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag TsslBx,

Voor alle installatie- en bezorgvoorwaarden van witgoed klik hier :-)

28 november 2018 om 14:11
jacobvansan Gebruiker

Hoeveel schokbrekers heeft de wasmachine? En worden deze machines in Duitsland gemaakt?

28 november 2018 om 14:51

Hallo Jacob,

Deze wasmachine heeft 3 schokbrekers en voldoet aan de Duitse BSH kwaliteitsnorm en wordt geproduceerd in een Bosch fabriek.

Met vriendelijke groet,

28 november 2018 om 17:40
Joop09 Gebruiker

Dag Bosch Expert.

Welk Bosch tussenstuk is geschikt voor deze combinatie wasmachine en droger.?

Ik vraag dit nu voor de tweede keer omdat op mijn eerdere vraag geen antwoord is gekomen.

Zie http://electronics-nl-nl.forum.ibood.com/products/005026-181128/bosch-wasmachine-en-warmtepompdroger/#comment-786194

28 november 2018 om 17:49
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Joop09,

De productexpert was tot 17:30 aanwezig. Ik vermoed dat hij je reactie op zijn antwoord gemist heeft. Ik ga even zoeken of ik kan achterhalen welke geschikt is voor deze set en mocht ik het niet kunnen vinden dan vraag ik het morgen even voor je na. De deal is dan al wel verlopen, maar ik zal het antwoord dan hier plaatsen.

28 november 2018 om 18:18
Joop09 Gebruiker

Dag Nick.

De product expert is blijkbaar erg secuur wat werktijden betreft.

Was hij dit ook maar met het beantwoorden van vragen.

Het was naar mijn mening een kleine moeite geweest voor een product expert om op een eerdere vraag over het tussenstuk te vermelden welk tussenstuk er voor deze combinatie van machines geschikt is. De vraag beantwoorden door te vertellen dat er een tussenstuk nodig is gaat, weer naar mijn mening, erg kort door de bocht. Met andere woorden, hij maakt zich er met een jantje van leiden af. (sorry voor de Leidenaren onder ons)

28 november 2018 om 21:14
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Joop09,

Ik zie dat robbiedoes hieronder het antwoord op je vraag al geplaatst heeft.

28 november 2018 om 19:03
robbiedoes Gebruiker

In de handleiding van de wasdroger staat:

Verbindingsset was- droogautomaatzuil:

U kunt de droger plaatsbesparend op een geschikte wasmachine van dezelfde diepte en breedte plaatsen. Bevestig de droger uitsluitend met deze verbindingsset op de wasmachine.

– Bestelnummer met uittrekbaar

werkblad: WTZ27400

– Bestelnummer zonder uittrekbaar

werkblad: WTZ27410

Maar….als ik zoek op het modelnummer van de wasdroger vind ik weinig tot geen resultaten over de wasdroger. Gelukkig wel de handleiding. En als ik zoek op WTZ27400 vind ik ook bizar weinig (lees: niets) op nederlandse websites. Dat maakt me wat bezorgd. Is dit alles wel een gangbaar model wasdroger?!?

28 november 2018 om 21:24
Moderator Niek Moderator

Goedenavond robbiedoes,

Op de website van Bosch is deze droger wel te vinden. Wat de reden is dat hij verder niet veel te vinden is in Nederlandse winkels durf ik niet te zeggen. Ik kan dit nog wel even voor je navragen?

28 november 2018 om 21:49
Joop09 Gebruiker

Beste robbedoes..

Bedankt voor je uitgebreide antwoord, daar kan ik wat mee. Intussen ben ik zelf ook aan het zoeken gegaan.

Bij Bosch zijn de twee tussenbladen te bestellen. Met werkblad € 77,95 en zonder werkblad € 19,40

Deze machine combinatie is overigens ook te koop bij MM tegen een – iets-  hogere prijs.

28 november 2018 om 19:58
bertus123 Gebruiker

Ik heb hier een siemens droger gewoon direct op mijn bosch wasmachine staan, dit geeft bij mij geen enkel probleem..

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.