... in deze games voor de PlayStation 3 en 4 kun je elke rol op je nemen die je wilt. Of je nu zoekt naar een horrorgame als Resident Evil 7 of een razendsnelle racer als Need for Speed: Rivals, in deze Flash Sale kom je werkelijk alles tegen.
Welk spel?
Ow ja, sorry. Het gaat om het Cars 3 spel.
Goedemorgen Haesen1980,
Ik ga dit even voor je navragen :-)
Het Cars 3 spel is ook in het Nederlands te spelen. Het gaat alleen wel om de PS3 versie ipv de PS4 versie.
Dank je voor het uitzoeken, maar dan gaat het helaas niet. Ik heb een PS4.
Ps3 spellen kan je ook op de ps4 spelen. Niet andersom.
Je kan geen PS3 spellen spelen op een ps4
*snap*De orginele prijzen kloppen voor geen meter!!
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.
Goedemorgen HobbyBOP,
De originele prijzen van deze games waren bij release veel hoger en de prijs van Bol is niet de adviesprijs. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier
Is er een kans dat Titanfall 2 PS4 weer op voorraad komt?
Goedemorgen FOxy,
Daar komt helaas geen nieuwe voorraad meer bij. Wel kun je natuurlijk de inkopers tippen en wie weet komt hij nog een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier
Cars 3 voor PS3 kost bij Bol.com 20.99euro. Als je dan rekent dat de verzending hier gratis is en bij ibood 5.95euro komt ibood duurder uit….
De verzendkosten zijn bij Ibood € 2,95, geen € 5.95.
Voor Belgen zijn die weldegelijk 5,95.
*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.
Kan Frans gesproken ook geselecteerd worden?
Goedemiddag corsa2_3,
Over welke game gaat je vraag?
Sorry, Cars 3 voor PS3.
Krijg ik nog een antwoord?
bedankt.
Excuus voor mijn late reactie.
Ik heb helaas geen zekerheid kunnen krijgen.
Waar er vroeger nog specifieke versies voor landen waren (i.v.m. ruimtegebrek op cartridges/CD’s/DVD’s), zie je steeds vaker dat Engels/Duits/Frans/Spaans/Nederlands op één schijf zit, omdat Bluray voldoende opslag heeft. Maar nogmaals: ik heb geen zekerheid dat hier de Franse taal op zit.
Helaas kortingen van deze games niet iBood waardig.
Need for speed rivals is bij *snip* *snap* inclusief verzendkosten.
Edited by: Paul
een prijsvergelijking is alleen toegestaan als die voorzien is van een directe link
Hier is je directe link:
http://www.allyourgames.nl/ea-ps4-need-for-speed-rivals.html
18,95 incl. Verzenden
Zijn dit games als download, of games in een doosje?
Overigens is South Park €28 met gratis verzenden bij de MediaMarkt en hier bij ibood €27,90. Valt wel mee met de korting…
Goedemiddag Dropjeslover,
Je krijgt de games in een doosje :-)
Is dit spel ook in het Nederlands te spelen? Is wel zo handig voor kinderen namelijk.