Goede vraag, maar het antwoord daarop is helaas niet bekend.
Ik kom het product ook niet bij andere aanbieders tegen.
Bij de toetsenborden is het vaak niet te zien: draadloos of niet?
Ook in de specs wordt niet vermeld.
Soundlogic 4-in-1 Game Combo Set => toetsenbord niet draadloos
2x Soundlogic Wireless Keyboard => toetsenborden wel draadloos
beste paul, de soundlogic geluidsrecorder, zit er ook een nederlandse handleiding bij, want dat is wel zo gemakkelijk, waarom staat dit er niet bij, want het is wel zo belangrijk, om dit apparaat te leren in het nederlandse taal, ik vindt de beschrijving, van de artikelen die jullie aanbieden, vaak een beknopte beschrijving, en daarom krijg je dit, dat je het elke keer moet gaan vragen, als het artikel goed omschreven wordt, dan hoef ik het ook niet elke keer te vragen, en dat scheelt weer tijd, en moeite, om het antwoord te geven, m vr gr the blowout.
De Soundlogic Autobeker GSM houder is het geld niet waard. Net een duo ontvangen, één van de twee wilt niet meer sluiten, de andere blijft langs geen kanten in de bekerkom staan. De klem die erin zit, komt los tijdens het rijden, de smartphone waggelt keihard omdat de houder niet stevig genoeg is, en zonet had ik bijna een ongeluk omdat ik plots bij even wat steviger optrekken plots een gsm en houder op mijn schoot kreeg. Het geld helemaal niet waard dus, op zoek naar beter.