22 september 2022 om 00:00
iBOOD

Soundlogic Electronics

Soundlogic Electronics
Da's toch logisch?

Want als je voor een fantastische prijskwaliteitsverhouding gaat, zit je bij Soundlogic altijd goed!

22 september 2022 om 00:14
MetalArend Gebruiker

De Soundlogic Autobeker GSM houder is het geld niet waard. Net een duo ontvangen, één van de twee wilt niet meer sluiten, de andere blijft langs geen kanten in de bekerkom staan. De klem die erin zit, komt los tijdens het rijden, de smartphone waggelt keihard omdat de houder niet stevig genoeg is, en zonet had ik bijna een ongeluk omdat ik plots bij even wat steviger optrekken plots een gsm en houder op mijn schoot kreeg. Het geld helemaal niet waard dus, op zoek naar beter.

Beantwoorden

23 september 2022 om 12:30
aardvarken Gebruiker

Rgb led lamp .oplaadbaar ?

Beantwoorden

24 september 2022 om 00:33
Moderator Paul Moderator

Goede vraag, maar het antwoord daarop is helaas niet bekend. 
Ik kom het product ook niet bij andere aanbieders tegen.

Beantwoorden

23 september 2022 om 16:19
tuscck Gebruiker

Bij de toetsenborden is het vaak niet te zien: draadloos of niet?

Ook in de specs wordt niet vermeld.

Beantwoorden

24 september 2022 om 00:30
Moderator Paul Moderator

Soundlogic 4-in-1 Game Combo Set => toetsenbord niet draadloos

2x Soundlogic Wireless Keyboard => toetsenborden wel draadloos

Beantwoorden

23 september 2022 om 18:39
justj78 Gebruiker

Iemand ervaring met de dashcam?

Beantwoorden

25 september 2022 om 09:57
theblowout Gebruiker

beste paul, de soundlogic geluidsrecorder, zit er ook een nederlandse handleiding bij, want dat is wel zo gemakkelijk, waarom staat dit er niet bij, want het is wel zo belangrijk, om dit apparaat te leren in het nederlandse taal, ik vindt de beschrijving, van de artikelen die jullie aanbieden, vaak een beknopte beschrijving, en daarom krijg je dit, dat je het elke keer moet gaan vragen, als  het artikel goed omschreven wordt, dan hoef ik het ook niet elke keer te vragen, en dat scheelt weer tijd, en moeite, om het antwoord te geven, m vr gr the blowout.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.