21 september 2022 om 00:00
iBOOD

Purelink Pro Stands & Kabels

Purelink Pro Stands & Kabels
Kijk je ogen uit.

Dankzij je tv, maar ook met een beetje hulp van Purelink. Zij maken namelijk de handigste beugels, monitorhouders en snelste kabels. Zo wordt je tv of monitor een integraal onderdeel van je interieur. En moet je wat presenteren? Verrijd eenvoudig je scherm met een Purelink mobiel standaard en klaar ben je!

Neem gauw een kijkje!

21 september 2022 om 09:41
bekkes75 Gebruiker

Wat de stand PM-CART-70CB betreft, zijn de VESA aansluitingen dynamisch aanpasbaar (dat lijkt me in eerste instantie zo op de foto’s)? Ik heb namelijk een monitor met VESA 300×200 en ik vroeg me af of dit toestel ook op deze stand gemonteerd zou kunnen worden.

Beantwoorden

21 september 2022 om 15:18
Moderator Paul Moderator

Dat is mogelijk.

Het heeft een maximaal draagvermogen van 50kg en ondersteunt VESA-gatmaten 200×200, 300×300, 400×200, 400×400, 600×400.

Beantwoorden

21 september 2022 om 09:59
fatihkaran Gebruiker

*knip*

Edited by: Paul
zonder directe link is een prijsvergelijking niet toegestaan
daarnaast is het niet duidelijk of deze Franse website ook naar BE en/of NL kan leveren

Beantwoorden

21 september 2022 om 13:41
IIBoodApo Gebruiker

Bij de modellen << Mobiele TV-Stand | Tot 70″ >> aan 159,00 en aan 189,00 vind ik geen afbeelding met vermelding van de afmetingen. Zouden jullie die kunnen toevoegen?

Beantwoorden

21 september 2022 om 15:22
Moderator Paul Moderator

Ik zal voor je navragen of dat mogelijk is.

Updated by: Paul
de gevraagde afbeeldingen zijn toegevoegd

Beantwoorden

22 september 2022 om 09:10
catalin.ciubotariu Gebruiker

Hello,

I don’t know from where iBood is taking the price reference but the same product can be found on amazon.fr at 39.99. I’m referring to PM-Office-02

Beantwoorden

22 september 2022 om 11:50
Moderator Paul Moderator

Hello Catalin,

The price reference is the original advice retail price “adviesprijs” that the manufacturer has determined. This is also mentioned next to the reference price. A current sale price somewhere else can be different.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.