22 september 2022 om 00:00
iBOOD

Nedis Smart Home

Nedis Smart Home
Nooit meer opstaan...

...tenminste, als je daar geen zin in hebt. ;) Dankzij het smart-homesysteem van Nedis kan je namelijk vanuit je luie stoel de kachel wat hoger zetten, het licht dimmen en een muziekje aangooien.

Of wat dacht je van de hond te eten geven, kijken wat er bij de voordeur gaande is, ga zo maar door. Check dus gauw deze Nedis Flash Sale!

22 september 2022 om 09:12
bouwtje Gebruiker

De smartlife stekker, houd deze ook het stroomverbruik bij?

Beantwoorden

22 september 2022 om 09:19
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen bouwtje,

Het wordt niet op de site van Nedis vermeld, maar ik ga het voor de zekerheid navragen.

Beantwoorden

22 september 2022 om 22:21
bzwoin Gebruiker

Ik zie op de verpakkingsfoto dat dit de 131 serie is. Deze heeft itt de 121 serie geen stroommeter (volgens de handleiding die ik in kon zien bij een andere internetwinkel).

Beantwoorden

22 september 2022 om 23:09
bsegers Gebruiker

ik zou dit ook graag bevestigd zien of deze wel of niet stroom en voltage doorgeeft.

Beantwoorden

23 september 2022 om 17:59
Ict-kc Gebruiker

Ik ben ook benieuwd of deze stekkers het verbruik kunnen meten. Graag input van de moderators

Beantwoorden

24 september 2022 om 00:25
Moderator Paul Moderator

Er is geen antwoord op verkregen. Ga er maar vanuit dat die functie niet aanwezig is. 
Dan kan het alleen maar meevallen als dat toch het geval blijkt.

Beantwoorden

22 september 2022 om 09:13
bouwtje Gebruiker

Heeft iemand goede ervaring met de full hd outdoor camera?

Beantwoorden

22 september 2022 om 09:57
VerzSpec Gebruiker

Afstandsbediening | ZBRC10WT. Zijn de knoppen te programmeren met: short press; long press; hold.

dus dat je per knop 3 functies kunt vastleggen ?

Beantwoorden

24 september 2022 om 07:03
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen VerzSpec,

Dat wordt niet op de website van Nedis vermeld, wat wel vermeld wordt is:

Elke knop kan worden geprogrammeerd om een willekeurig aantal Nedis SmartLife-producten aan te sluiten en deze niet alleen aan of uit te zetten, maar ook een voorgeprogrammeerde helderheid in te stellen of zelfs een heel scenario te starten of een automatisch proces in of uit te schakelen. Elke knop kan zelfs worden geprogrammeerd om zich op basis van de tijd van de dag of de dag van de week anders te gedragen.

Beantwoorden

23 september 2022 om 08:47
tettenmojl Gebruiker

Is de stekkerdoos per stekker uitgang in te stellen of geld het per alle 3?

Beantwoorden

24 september 2022 om 07:19
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen tettenmojl,

Wat ik uit de tekst begrijp op de website van Nedis is dat je de stekkerdoos in zijn geheel bedient en dus niet per stekker uitgang.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.