5 augustus 2022 om 00:00
iBOOD

Elektronica Blowout Sale

Elektronica Blowout Sale
Hebben hebben hebben!!

Want van deze deals worden wij afschuwelijk hebberig. Flex die muisvinger, en ga helemaal los op deze Flash Sale!

5 augustus 2022 om 09:13
nonkel_ir Gebruiker

Ik probeer het te begrijpen:

In de “computers en accessoires sales”, heb je dezelfde Asus Vivobook WQXGA 16″ staan als hier in de elektronica blowout sale; die in de “computers en accessoires” sectie is er echter eentje met QWERTY klavier; in de elektronica blouwout sale is het eentje met AZERTY klavier.  Volgens ASUS lijkt die met qwerty meer waard dan die met azerty-klavier (adviesprijs QWERTY=1249 EUR; adviesprijs AZERTY=994.40 volgens ibood).  Nochtans vindt ibood dat de AZERTY-versie meer waard is, want ibood rekent er 50 EUR extra voor tov de versie met QWERTY-klavier! Dus enkel voor een andere toetsenbordindeling wil Ibood 50 EUR extra cashen.

Ik bedoel maar: beetje serieus (en consistent) blijven, ibood!

Beantwoorden

5 augustus 2022 om 14:26
Moderator Paul Moderator

hoi nonkel,

Jouw conclusie is helaas nogal kort door de bocht. ASUS heeft verschillende adviesprijzen gegeven aan beide uitvoeringen. Dat is een keuze van de fabrikant.

Voor de huidige verkoopprijs is de adviesprijs niet zo relevant, maar speelt marktwerking een veel grotere rol. De meeste laptops hebben een QWERTY klavier. Die markt is groter waardoor de productie aantallen ook veel hoger zijn. Dat is gunstig voor de prijs. 
De beschikbaarheid van laptops met een AZERTY klavier is veel lager, waardoor de leverancier die prijs minder ver laat zakken (vraag/aanbod).

Het is dus niet zo dat iBOOD even wat extra wil cashen, maar dat een andere inkoopprijs ook een andere verkoopprijs oplevert.

Beantwoorden

6 augustus 2022 om 07:04
Torfs_Yannick Gebruiker

Ja alsof Ibood zoveel werk zou verrichten om zoiets in elkaar te steken? Zoals Paul zelf aangeeft zijn de adviesprijzen zonder enige checkup klakkeloos overgenomen van de fabrikant, en mensen zijn eerder geinteresseerd in prijzen van andere winkels, Ik koop zelden rechtsstreeks van de fabrikant en bij mensen zal dat nog werken die tactiek, maar als je dan nog weet dat verzendingskosten er nog bij moeten en btw, ja dan voor meer dan 50 euro verschil heb ik dat niet over voor meestal trage levering, retour bij bol worr bijvoorbeeld opgehaald, en amazon hun service ook top. Betaal ik gerust 50 euro verschil op.

Beantwoorden

6 augustus 2022 om 21:04
Moderator Paul Moderator

hoi Yannick,

Het staat je uiteraard geheel vrij om een (web)winkel te kiezen waar je je goed bij voelt. Soms duurt het iets langer voordat een iBOOD bestelling verzonden kan worden, maar steeds vaker lukt dat al binnen enkele dagen. Zo worden producten uit deze flashsale maandag al verzonden.

Wanneer een andere aanbieder gratis verzending en gratis retourneren aanbied, dan zitten die kosten in de verkoopprijs verrekend en/of betaal je tegenover een extra bedrag (Prime, Select). Goed om te zien dat je tevreden bent over de service van bijvoorbeeld Amazon, maar ook iBOOD biedt goede service. De klantendienst zal altijd haar best doen om het zo goed mogelijk op te lossen binnen de mogelijkheden die er zijn.

Beantwoorden

5 augustus 2022 om 10:10
J-East Gebruiker

2x Zendure 4-in-1 Superhub 48W

Waarom niet gewoon 1x? Dan was het een no-brainer geweest maar 2 stuks is overkill.

Beantwoorden

8 augustus 2022 om 22:09
Mr. Worf Gebruiker

Hey J-East,

ik heb er nu al 4 en die gebruik ik i.c.m. een M1 MB-pro 13″ als een soort ‘docking-station’ op mijn werk (2x, onderwijs, 2 klaslokalen), voor thuis (buro begane grond en slaapkamer). Ik vind ze ideaal!

Beantwoorden

7 augustus 2022 om 08:49
BobgoesBMW Gebruiker

Goedemorgen. De TT wordt met hoeveel werkgeheugen geleverd? En kunt u vertrekken welke Poi’s er op staan? Voornamelijk wil ik weten of Campercontact erop staat. En daarnaast welke nog meer. Het is niet te vinden op de website van TT. Die spreken over “partners”….

Mvg

Beantwoorden

7 augustus 2022 om 11:33
BobgoesBMW Gebruiker

Sri “vertrekken” moet natuurlijk zijn “vertellen”…

Beantwoorden

8 augustus 2022 om 23:09
Schocky90 Gebruiker

De samsung mx-t40 is dit de versie met ingebouwde batterij , met batterijduur van 8uur?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.