17 mei 2022 om 00:00
iBOOD

Medela Borstkolven

Medela Borstkolven
Voor gemakkelijk pompen.

Borstvoeding is goed voor baby's en voorziet je baby van waardevolle voedingsstoffen en bacteriën. Maar borstvoeding kan ook een grote uitdaging zijn voor moeders. Gelukkig hoeft dat niet zo te zijn! Met de elektrische (dubbele) borstkolven van Medela is afkolven gemakkelijk en handig.

17 mei 2022 om 09:46
SaidElK Gebruiker

Bij Bol staat deze (€151,49) iets duurder, maar de extra kosten bij Ibood zijn hoger en hier staat deze nog goedkoper (€ 139, inclusief verzending).

https://www.nextdeal.nl/medela-swing-maxi-borstkolf-kolfapparaat-132796379.html

Beantwoorden

17 mei 2022 om 14:58
Moderator Youri iBOOD Moderator

Ik geef je prijsvergelijking door.

Beantwoorden

18 mei 2022 om 19:31
snijdt Gebruiker
18 mei 2022 om 23:26
Moderator Paul Moderator

Vanuit de inkoper is daarop nog geen besluit genomen.

Beantwoorden

17 mei 2022 om 14:16
SaidElK Gebruiker

‘k Had er beter geen reclame voor gemaakt bij nextdeal, ‘k heb net gezien dat ze € 6 duurder zijn geworden… Soit, het gaat dan via den bol worden, ‘k heb daar sowieso 5 procent korting, bijna een besparing van € 15.

Beantwoorden

18 mei 2022 om 19:30
snijdt Gebruiker

Raar dat mijn reacties niet gepost worden met een foutmelding. Bij Bol.com iig goedkoper en directe verzending. Sloeg echt een modderfiguur toen ik deze aanbieding van iBood doorstuurde naar mijn schoonzusje…..

Beantwoorden

18 mei 2022 om 23:35
Moderator Paul Moderator

Qua prijs ben je inderdaad iets goedkoper uit bij Bol. Qua verzenden is er nauwelijks tot geen verschil. Vandaag vóór 23:30 besteld, wordt morgen verzonden. Na 23:30 uur besteld, wordt vrijdag verzonden.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.