28 januari 2022 om 00:00
iBOOD

Huishouden

Huishouden
Spulletjes!

Heel veel spulletjes. Spulletjes om mee te koken, te blenden, te stomen en om mee te grillen. In deze Flash Sale vind je alles voor je innerlijke, en een paar voor je uiterlijke mens. Voor een absurd laag prijsje. Natuurlijk.

28 januari 2022 om 09:54
edenjose Gebruiker

Ik zie bij de Krups eierkoker alleen een aan/uit knop. Hoe stel ik de tijd in?? Wat zijn de afmetingen, ook van de verpakking graag.

Beantwoorden

28 januari 2022 om 11:17
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen edenjose,

Je stelt de tijd in met de hoeveelheid water die je erin doet. Op de maatbeker wordt aangegeven hoeveel water je voor welke bereiding moet toevoegen. De afmetingen van de verpakking zijn 205×203x135 mm (lxbxh).

Beantwoorden

28 januari 2022 om 15:52
jorgy2010 Gebruiker

Is dit ene of andere truc ?
Staat te nog te koop aangeboden, maar op het moment dat ik aangeef en selecteer om te kopen … UITVERKOCHT
IBOOD, oh IBOOD

Beantwoorden

28 januari 2022 om 16:08
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi Jorgy2010, dat is zeker geen truc. Over welk product gaat je vraag?

Beantwoorden

30 januari 2022 om 20:56
Moderator Paul Moderator

Het lijkt erop dat die deal net uitverkocht is geraakt, terwijl jij wilde bestellen. Dan was iemand anders je net te snel af. :-(

Beantwoorden

31 januari 2022 om 00:47
Berg0000 Gebruiker

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.