28 januari 2022 om 00:00
iBOOD

Audio & Video

Audio & Video
Hoor je dat?

Dat is het geluid van onze digitale kassa die rinkelt. Want deze audio en video deals wil iedereen!

Uit voorraad geleverd, dus snel in huis!

Alles in deze sale hebben we op voorraad, dus je hebt het sneller in huis dan je van ons gewend bent.

28 januari 2022 om 07:17
kencha Gebruiker

Heeft deze xiaomi ook dolby surround? En hoeveel speakers zitten er in? Ik zit er namelijk over te denken om hem in de keuken te hangen zodat ik bij het koken ook muziek kan luisteren aangezien je dit soort stepjes niet mag gebruiken op de openbare weg.

Beantwoorden

28 januari 2022 om 07:22
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen kencha,

Hij is niet voorzien van dolby surround en speakers, maar wel uitermate geschikt om als boekenplank te fungeren voor een setje bluetooth speakers :-)

Beantwoorden

28 januari 2022 om 09:28
Arnold-61 Gebruiker

Deze is al uitverkocht! Komt die al terug?

Beantwoorden

28 januari 2022 om 09:31
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Arnold-61,

Over welke deal gaat je vraag?

Beantwoorden

28 januari 2022 om 12:56
Arnold-61 Gebruiker

Over de Denon DRA-800H SP reciever en de Wharfedale Diamondbacks 11.1 speakers

Beantwoorden

29 januari 2022 om 00:19
Moderator Niek Moderator

Ik verwacht daar geen extra voorraad van, maar je kunt wel altijd de inkopers tippen en wie weet komt hij nog eens voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

28 januari 2022 om 23:37
mrtpol Gebruiker

Zie dat de tv beugel kan draaien en uitschuiven. Zijn beide acties elektrisch verstelbaar?

Beantwoorden

29 januari 2022 om 00:22
Moderator Niek Moderator

Goedenavond mrtpol,

Hij kan alleen elektrisch gekanteld worden.

Beantwoorden

29 januari 2022 om 08:35
banditos33 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Beantwoorden

29 januari 2022 om 08:37
banditos33 Gebruiker

Sorry foutje dit is 55 inch…

Beantwoorden

29 januari 2022 om 10:28
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen banditos33,

Geen probleem, kan gebeuren het is ook nog vroeg ;-) Ik heb je link even weggehaald.

Beantwoorden

29 januari 2022 om 12:11
QBICMM Gebruiker

Wij hebben recent de Essentials Proline P8 Elektrische TV Wandbeugel | 37-52″ aangeschaf maar bij het installeren en dan de eerste keer de stroom er op zetten om de beugel te draaien zodat deze aan de wand kan worden opgehangen, horen we de motor wel draaien maar de beugel zelf draait niet. Welke knop we ook op de afstandsbediening indrukken (in of uit) de motor horen we  maar draaien ho maar. Hoe moeten we dit oplossen?? Nu kunnen we dus niet verder met ophangen.

Beantwoorden

29 januari 2022 om 12:19
Moderator Lisa Moderator

Goedemiddag QBICMM,

Zou je via mijn iBOOD een er is iets mis melding willen aanmaken? Dan kan de klantenservice je hiermee verder helpen.

Beantwoorden

29 januari 2022 om 14:01
QBICMM Gebruiker

Lisa,

in mijn iBood kan ik niet specifiek hier een optie voor vinden dus heb het contactformulier gebruikt inzake melding defect product. Is dat de manier waarop ik dit het best aan kan melden?

Beantwoorden

30 januari 2022 om 13:51
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag QBICMM,

Die optie zit bij iedere bestelling. Via het contact formulier is ook prima, dan zal de klantenservice hierover contact met je opnemen.

Beantwoorden

29 januari 2022 om 23:34
banditos33 Gebruiker

*knip*

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Het gaat daar om een gebruikt product.

Beantwoorden

29 januari 2022 om 23:35
banditos33 Gebruiker

*knip*

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Het gaat daar om een gebruikt product.

Beantwoorden

30 januari 2022 om 07:10
herriiee Gebruiker

*knip*

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

30 januari 2022 om 13:40
murdockx Gebruiker

Die op Bol heeft volgens mij geen phono voor versterker te hebben.

Beantwoorden

31 januari 2022 om 07:36
wbree Gebruiker

Merk: Pro-JectType: platenspeler Primair E Phono OM NN

Welke type Ortofon element heeft deze draaitafel?

Beantwoorden

31 januari 2022 om 13:04
ErwinDaan Gebruiker

Goedemiddag,

Ik probeer “Samsung 65″ Crystal 4K UHD TV |65AU7170 | 2021| Benelux model” te bestellen maar bij het scannen van de ING ideal QR code zegt hij steeds dat er iets mis gaat. Is dit een bekend probleem?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.