21 januari 2022 om 00:00
iBOOD

Audio & Video

Audio & Video
Hoor je dat?

Dat is het geluid van onze digitale kassa die rinkelt. Want deze audio en video deals wil iedereen!

Uit voorraad geleverd, dus snel in huis!

Alles in deze sale hebben we op voorraad, dus je hebt het sneller in huis dan je van ons gewend bent.

21 januari 2022 om 03:29
menno73 Gebruiker

Deze cashback actie is verlopen staat in de link naar de actie.

Beantwoorden

21 januari 2022 om 11:25
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi Menno! Bedankt voor je scherpe blik. Ik heb het aangepast in de deal! Sorry voor de verwarring, is niet opzettelijk gebeurd. We hebben dit gemist bij het weer online zetten van de deal!

Beantwoorden

21 januari 2022 om 08:16
jura67 Gebruiker

Jammer dat de cashback actie is verlopen. In december een setje gekocht voor mijn zoon. Had graag nu eentje voor mijzelf gekocht.

Beantwoorden

21 januari 2022 om 11:25

Goedemorgen Jura, bedankt voor je scherpe blik. Ik heb het aangepast in de deal! Sorry voor de verwarring, is niet opzettelijk gebeurd. We hebben dit gemist bij het weer online zetten van de deal!

Beantwoorden

21 januari 2022 om 08:29
Fryum Gebruiker

Reclame maken voor een cashback actie die verlopen is, mag dat wel ?

Beantwoorden

21 januari 2022 om 11:26

Hi Fryum, of dat mag weet ik niet. Wat ik wel weet is dat dit niet opzettelijk is gebeurd. We hebben dit gemist bij het weer online zetten van de deal. Inmiddels is het hersteld. Fijne dag!

Beantwoorden

21 januari 2022 om 10:14
DavyDH Gebruiker

Voor het slapen gaan…geen Hisense

Opgestaan….Hisense uitverkocht

Het is nog geen enkele keer gelukt deze te kopen.Zelfs al stond ie te koop/voorradig,bij het afrekenen->uitverkocht

Beetje raar/bedenkelijk aan het worden

Beantwoorden

21 januari 2022 om 11:26

Hi DavyDH, wat jammer.. Ik kan mij de frustratie voorstellen. De deals komen om 00:00 online en dan zitten er al veel mensen te hunten op de deals. Dit zou de oorzaak kunnen zijn. Ik hoop dat je hem alsnog kan scoren of een soortgelijke deal, binnenkort!

Beantwoorden

21 januari 2022 om 15:42
Eijmert_ Gebruiker

Eindelijk de SN11RG kunnen scoren!

Ben benieuwd naar de audiokwaliteit!

Beantwoorden

21 januari 2022 om 21:37
Moderator Niek Moderator

Veel plezier met je aankoop Eijmert_ en laat ons maar even weten hoe hij bevalt.

Beantwoorden

21 januari 2022 om 21:17
Seref67 Gebruiker

De belkin earbuds werken deze ook met de iphone 11?

Beantwoorden

21 januari 2022 om 21:38
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Seref67,

Ja ze werken ook met de iPhone 11.

Beantwoorden

22 januari 2022 om 11:22
usebo Gebruiker

Hallo, ik ben geïnteresseerd in de Jabra Elite 85h ANC koptelefoon. Ik wil hem echter ook kunnen gebruiken met de laptop van mijn werk en die heeft geen bluetooth. Alleen een dongle kan hierbij gebruikt worden. Werkt deze koptelefoon ook zonder bluetooth?

Beantwoorden

22 januari 2022 om 12:13
Moderator Nouchka iBOOD Moderator

Hi usebo,

Je kan deze koptelefoon ook koppelen met een 3,5mm aansluiting.

Beantwoorden

22 januari 2022 om 14:48
eversteegt Gebruiker

Van die Wharfedale Diamond 220 heb ik de grotere versies (de 225). Prima speakertjes voor het geld! Verbluffend wat een detail erin zit. Deze 220 zullen iets minder ‘ bass heavy’  klinken als mijn 225, maar evengoed nog prima!

Beantwoorden

22 januari 2022 om 18:48
arashrsf Gebruiker

Wordt die LG DSN11 nog aangevuld? Ik wil em zoooo graag hebben!

Beantwoorden

22 januari 2022 om 21:15
Moderator Niek Moderator

Goedenavond arashrsf,

De deals in deze sale zullen helaas niet meer worden aangevuld. Je kunt wel altijd de inkopers tippen en wie weet komt hij nog een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

23 januari 2022 om 13:34
Obijn Gebruiker

Denon PMA-600NE Stereo Versterker + Polk Signature Elite ES15 Speakers / i-res audio compatibel / 192 kHz/24bits D/A omzetter
Phono-equalizer om je platenspeler aan te sluiten.
Hallo moderator graag uw reactie;
Ik zie geen HDMI aansluitingen , kunt u daarover iets zeggen ? ik heb vele hdmi aan sluitingen nodig.

Op een van de foto’s staat er een passende dvd speler op de versterker, graag het bestel nummer en/of nummer daarbij ,…..

Beantwoorden

23 januari 2022 om 15:19
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Obijn,

Hij heeft inderdaad geen HDMI aansluitingen. De dvd speler is volgens mij een cd speler van Denon met het type nummer DCD-600NE.

Beantwoorden

24 januari 2022 om 00:18
sinantopak Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Dat is een ander model.

Beantwoorden

24 januari 2022 om 09:08
Maglor_Calafalas Gebruiker

Daar passeerde de Edifier S3000 opnieuw. Zie ik vaak langskomen, alsook z’n kleinere broertjes 1000 en 2000! Iemand ervaring? Goeie kwaliteit voor woonkamer en eventueel tv-audio? En hoe staat ie ten opzichte van de Edifier 2000?

Beantwoorden

24 januari 2022 om 21:21
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Maglor_Calafalas,

Van wat ik alleen al regelmatig hier op het forum lees over die speakers, dan zijn de ervaringen enorm positief. Misschien zijn er forummers die hun ervaringen willen delen.

Beantwoorden

24 januari 2022 om 18:18
Obijn Gebruiker

Audio Affairs TVS264 TV-Soundstand.

Hallo Moderator; klopt het als ik de tekst goed begrijp is dit een versterker radio-opzoeker en speakers in één.

Wie heeft hier een ervaring mee?

Beantwoorden

24 januari 2022 om 21:26
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Obijn,

Ja dat begrijp je goed. Er zit een FM PLL-radio-ontvanger in en ook speakers.

Beantwoorden

24 januari 2022 om 20:37
mrzed Gebruiker

Komt er nog een polk audio sub ?

Beantwoorden

24 januari 2022 om 21:27
Moderator Niek Moderator

Goedenavond mrzed,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komt die ook weer een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.