Goedemorgen Larissa1998,
Als het goed is wordt er in de handleiding bij je tv aangegeven voor welke Vesa maat hij geschikt is. Heb je anders het type nummer van je tv? Dan kijken we even met je mee.
als je met mij mee wilt kijken, graag! Ik heb een Samsung UE55JS8000L hier. Welke beugels zijn daarvoor geschikt?
Goedemorgen Cobis,
Die is geschikt voor Vesa 400 x 400. In de specificaties van de beugels vind je terug of deze binnen die maat vallen. In de titel wordt ook wel het aantal inch aangegeven waarvoor ze geschikt zijn.
Ook voor curved (gebogen scherm)?
Wij hebben ook een Samsung curved, willen kopen maar zeker zijn dat past op curved…
Hi Larissa1998, er zijn geen beugels uit deze flashsale geschikt voor een curved TV.
Kan deze 90 graden draaien met een 55 inch tv? De afstand tot de muur is 47 cm. Mn tv is 123 cm breed (dus 61,5). Dus ik denk van niet. Klopt dit?
Goedemorgen sswarries,
Over welke beugel gaat je vraag?
Ik heb een 55″, en deze beugel (elders gekocht)
90gr gaat inderdaad niet. 45gr is ongeveer het maximaal haalbare.
Welke beugel kan ik gebruiken voor tegen een schuine wand?
Goedemorgen cpdehond,
Ik ga voor je navragen welke beugel daar geschikt voor is.
Hi cpdehond, de beugels in deze flash zijn niet geschikt voor een schuine wand.
Zijn de maten tussen de gaten beschikbaar?
Ik zou graag willen weten hoe ver ze uit elkaar zitten.
Ook zou ik graag weten wat de afstand is tussen de bovenste gaten en de onderste.
Goedemorgen Stormpje,
Van welke beugel wil je dat weten?
Goedendag Niek!
Van de :
One For All WM4452 TV-Beugel
Heb net een beugel besteld maar jullie houden er wel onbegrijpelijke en sterk wisselende verzendtarieven op na zeg. Beetje achterhaald ook anno 2022..?
Ik zie inderdaad dat er bij 1 muurbeugel een hoger verzendtarief staat. Dat komt omdat die 5,7kg weegt en de tariefgrens op 5kg ligt
Beste, ik heb de Universele Muurbeugel | 13 – 60” - One For All WM4452 TV-Beugel aangeschaft. Zijn de schroeven/bouten meegeleverd om de TV te monteren aan de beugel?
Als dit überhaupt universele schroeven/bouten zijn…
Ik hoor graag van jullie, dank je wel.
Goedemiddag arthurvdbosch,
Op de website van One for All wordt aangegeven:
Voor een snelle en directe installatie zijn alle bevestigingsmaterialen zoals schroeven, pluggen en afstandhouders inbegrepen.
Top! Bedankt voor de snelle reactie.
hi Arthur, mijn ervaring: bijgeleverde schroeven nooit gebruiken. Die zijn meestal erg slecht en draai je heel snel kapot…
haha ik scroll net verder en raad eens wat iBOOD nog meer aanbiedt? Juist, Fischer schroeven!
Hallo, wat is de muur afstand van de beugel WM4212? En is dit verstelbaar? Op de plaatjes kom ik er niet uit, lijken deze wel correct?
Goedemorgen Samba29,
Op de website van One For All wordt aangegeven: Wall to tv distance of only 20 mm.
WM4452 TV-Beugel: kan deze ook gebruikt worden voor een TV van 75″ vermits de Vesa afmetingen overeenstemmen en het maximaal gewicht niet wordt overschreden?
Goedenavond Yanis06,
Er zal niet voor niks een maximaal aantal inch worden gegeven, dus ik ga het aan je afraden.
Is hier dan ook een plausibel verklaring voor? Men gaat toch voort op de vesa afmetingen.
Goedenavond Yanis06,
Dat heeft vermoedelijk te maken met het draaien en kantelen van die beugel. Bij grotere afmetingen zal dit misschien niet meer (volledig) mogelijk zijn.
Ivm beugel WM4452
Kan deze 90 graden draaien met een 43 inch tv? Is deze beugel compatibel met PHILIPS LCD FULL LED 43 inch 43PUS7906/12?
3.9 van de 5 sterren. Beoordelingen lezen van Gemiddelde scorewaarde is 3.9 van 5. Lees 7 beoordelingen Dezelfde paginalink
Goedemiddag LisaBd,
Hij kan 180 graden draaien en ik heb de vesa maat van dat type tv opgezocht en hij is geschikt voor jouw tv.
Welke zijn geschikt voor een curve TV van Samsung, van 49 inch?