18 januari 2022 om 00:00
iBOOD

Xiaomi Mi Smart

Xiaomi Mi Smart
Show me, Xiaomi!

Dat hoef je dit merk niet te zeggen. Met hun producten halen ze alles de kast.

Scoor nu je favoriete technische hoogstandjes en maak snel plaats in jouw kast!

18 januari 2022 om 07:31
LordOfTheBoard Gebruiker

Goedemorgen,

Hoeveel Xiaomi Mi Smart WiFi stekkers krijg je bij de aankoop? 1 of meerdere?

En zijn dit dezelfden die Xiaomi op hun “eigen” site verkopen?

Beantwoorden

18 januari 2022 om 07:39
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen LordOfTheBoard,

Ik ga voor je navragen of het om één stuks gaat.

Beantwoorden

18 januari 2022 om 21:05
LordOfTheBoard Gebruiker

Goedenavond Niek of mede moderator,

Al een antwoord gekregen? De bedragen verschillen zo gigantisch namelijk.

Beantwoorden

18 januari 2022 om 21:10
Moderator Niek Moderator

Het gaat om één stuks, maar op het prijsverschil hebben we helaas nog geen reactie gekregen.

Beantwoorden

18 januari 2022 om 07:36
JLampie Gebruiker

https://www.xiaomiproducts.nl/nl/xiaomi-mi-smart-plug.html Dit is de zelfde inderdaad, met 5,95 verzending isnhii daar goedkoper.

Beantwoorden

18 januari 2022 om 08:52
iboodnnis Gebruiker
18 januari 2022 om 14:30
chrisvk Gebruiker

Opgelet: als de foto correct is, dan past deze Wifi stekker NIET in Belgische stopcontacten, want die hebben een pen-aarding.

Beantwoorden

20 januari 2022 om 11:53
Fotoderoodt Gebruiker

Passen ook in randaarde, stekkers zijnl EU. Wat je niet mag is een penaarde aansluiten op een randaarde, want dan is er geen aarding.

De meeste stekkers zijn EU, dus een gat en randaarde.

Beantwoorden

18 januari 2022 om 18:02
jorisweid Gebruiker

Xiaomi Mi Yeelight LED Strip.
In de info staat IP65, dus wel degelijk bruikbaar buiten?
Hoe lang is de kabel tussen stopcontact en de lichtstrip (en kan die eventueel verlengd worden)? Ik ga er hier maar even van uit dat die in het stopcontact moet, want bij de specificaties staat E27, wat een klassieke lampfitting is. Er staat ook geen foto bij van voeding en/of stekker, noch van bediening…
Hoeveel licht geeft die? Echt verlichten, of enkel sfeerverlichting?
Er staat “verlengbaar tot 10m”. Als ik er meerdere koop, kunnen die as-is aan elkaar gekoppeld worden, of is er een speciale set voor nodig?
Compatibel met Google assistent: zonder hub of dergelijke? Dus ook Google Home? Gewoon aansluiten, instellen in Google Home en klaar is Kees? connecteren via Wifi? Of enkel via de app op smartphone/tablet?

Beantwoorden

18 januari 2022 om 21:18
Moderator Niek Moderator

Goedenavond jorisweid,

In de specificaties wordt ook aangegeven dat je hem zowel buiten als binnen kunt gebruiken. Je overige vragen ga ik voor je navragen.

Beantwoorden

20 januari 2022 om 12:52
jorisweid Gebruiker

Aanbieding eindigt vandaag 23:59. Nog geen antwoord gekregen?

Beantwoorden

20 januari 2022 om 14:29
Moderator Niek Moderator

Helaas hebben we hier nog geen antwoorden op gekregen. Zodra we de antwoorden hebben plaatsen we het hier meteen! Ik zal zelf ook nog even gaan zoeken.

Edited by: Niek

Update: Hij is inderdaad voorzien van een gewone stekker en een bedieningsknop, welke je kunt gebruiken ipv bijvoorbeeld de app. Om hem uit te breiden zijn er speciale uitbreidingssets verkrijgbaar welke je eenvoudig kunt verbinden. Hij is uit te breiden tot 10 meter. De maximum kleurtemperatuur is 6500K en het aantal Lumen is 400. Hij is inderdaad compatibel met Google home en van wat ik lees heb je hier geen aparte hub voor nodig. Je kunt hem gewoon toevoegen via de bijbehorende app.

Beantwoorden

19 januari 2022 om 12:32
Rrmmrrtt Gebruiker

Is de Xiaomi afluistermodule ook compatible met dialecten zoals Fries of Limburgs? Of moet je voor de Chinese veiligheidsdiensten netjes ABN spreken?

Beantwoorden

19 januari 2022 om 22:30
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Rrmmrrtt,

Met netjes ABN heb je waarschijnlijk het grootste bereik.

Beantwoorden

20 januari 2022 om 00:17
razor911 Gebruiker

De FoxConn modules in de nieuwste iPhone kunnen dat wel! Oant morn!

Beantwoorden

19 januari 2022 om 16:03
Hodgesaargh Gebruiker

Die 10inch LCD Xiami tablet is EUR 19.95 bij Xiaomi: XiaomiProducts | Xiaomi Mi LCD Writing Tablet 13.5 Inch – XiaomiProducts

wel met 4.95 EUR verzendkosten, maar dus nog steeds 8 EUR goedkoper,

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.