2 december 2021 om 00:01
iBOOD

Woox Smart Home

Product expert aanwezig

Woox Smart Home
Een slim huis...

...is een veilig huis. Een comfortabel huis. Een huis waar je je thuis voelt. Met de smart home-producten van Woox heb jij complete controle over je verlichting, energieverbruik en krijg je in realtime mee of er ongenode gasten zijn. Hoe heb je ooit zónder gekund?

2 december 2021 om 00:06
Official Product Expert WOOX Product Expert Official Product Expert

Hallo allemaal en welkom op het WOOX forum van de iBOOD Flash sales deals. Samen met iBOOD hebben wij weer een breed assortiment aan slimme WOOX aanbiedingen samen gesteld voor u. Als Europees merk met ons hoofdkantoor hier in Nederland zijn wij uiteraard met onze product experts hier aanwezig om al uw vragen te beantwoorden. Heeft u een vraag stel hem hier gerust en wij zullen u zo goed en snel mogelijk antwoorden, tot straks!

Beantwoorden

2 december 2021 om 00:18
raybo2701 Gebruiker

Hoe lang zijn de ledstrips.

Beantwoorden

2 december 2021 om 00:22

Goedendag, per stuk zijn deze 5 meter aan LED strips en er zitten er 2 in de bundel die hier aangeboden word. De stroom adapters die erbij zitten hebben daarnaast een lengte van 1 meter.

Beantwoorden

5 december 2021 om 08:10
wbree Gebruiker

Kun je deze ook eenvoudig inkorten?

Beantwoorden

5 december 2021 om 12:46

Goedenmiddag, ja om de 10cm is een knip strook om hem eventueel in te korten.

Beantwoorden

2 december 2021 om 08:10
r.mullenders Gebruiker

Goedemorgen, werken de woox producten met het zigbee protocol? Kunnen deze dan ook via de hue hub aangemeld en bediend worden (en via hue hub weer naar Apple HomeKit)?

Beantwoorden

2 december 2021 om 08:45

Goedemorgen, in ons WOOX product gamma zijn een 50+ aantal producten die op WiFi werken (rechtstreeks koppelen aan de router thuis) en een kleine 20-tal Zigbee 3.0 producten, dat zijn voornamelijk sensoren en werken op een Zigbee 3.0 gateway zoals de WOOX R7070. In deze Flash sales worden de producten aangeduid als WiFi of Zigbee, alles werkt sowieso samen in dezelfde gratis WOOX Home app en u kunt gemixt automatiseringen maken van alle WOOX producten. Maar op uw vraag, werken de sensoren met de Hue bridge, helaas niet want Hue heeft sensoren nog niet toegelaten tot hun hub, de Hue producten kunt u wel aan de WOOX R7070 koppelen.

Beantwoorden

4 december 2021 om 11:05
aikane Gebruiker
4 december 2021 om 20:32

Goedendag, heel zeker! Zigbee 3.0 zijn heel veel apparaten zo ook onze WOOX ZIgbee producten. Maar ieder merk maakt nog haar eigen “schil” van de software en wat er toegelaten mag worden tot haar systeem, Hue laat geen sensoren of iets dergelijks toe, wel lampen. Zo kunt u wel onze R9077 Zigbee lampen koppelen aan een Hue bridge maar niet een rookmelder bijvoorbeeld. Andersom kunt u wel de Hue lampen, strips e.d. koppelen aan de WOOX R7070 Zigbee 3.0 Gateway.

Beantwoorden

2 december 2021 om 08:32
Pasuku Gebruiker

Bij de zigabee gateway staat op het figuurtje: add smart plug. Zijn de wifi smart plugs en wifi switch ook aan te sluiten op het zigabee netwerk?

Beantwoorden

2 december 2021 om 08:47

Goedemorgen, de WiFi producten sluit u enkel direct op de WiFi router aan en niet op de Zigbee gateway. Heeft u in huis wel Zigbee 3.0i stekkers of switches van een ander Zigbee merk dan werken deze ook doorgaans met de R7070 gateway, vandaar die aanduiding. In de toekomst zullen wij met WOOX ook het Zigbee gamma aan dit type producten uitbreiden.

Beantwoorden

2 december 2021 om 09:23
jeroenvaes Gebruiker

Wat is het SKG-keurmerk van het smart lock?

Beantwoorden

2 december 2021 om 09:53

Goedemorgen, het WOOX R7056 deurslot is internationaal gekeurd met keurmerk Intertek EN15684.

Beantwoorden

2 december 2021 om 10:22
jeroenvaes Gebruiker

Ok, maar wat is de classificatie binnen die norm dan? Dat zijn 8 tekens blijkbaar, die vind ik nergens terug.

Beantwoorden

2 december 2021 om 11:11

1503BD12 is de exact classificatie binnen de normering NEN15684:2019

Beantwoorden

2 december 2021 om 14:06
Luigi_Stef Gebruiker

Kan de camera R9044 ook 90° of 180° gedraaid worden?

Ik wil deze in een portaal zetten dus zeker geen probleem met regen!

Maar zie ik de beelden dan op zijn hoofd of kan ik deze in de app draaien?

Reden dat ik dit wil doen is om de kabel weg te werken in de muur en de micro sd er moeilijker kan uitgehaald worden

Beantwoorden

2 december 2021 om 14:36

Goedemiddag, jazeker de voet van de camera waarmee u hem bevestigd enerzijds aan de muur en anderzijds aan de camera zelf heeft bij de camera zijde en soort kogelvormige sluiting waarmee u hem kunt plaatsen in de voet zoals u zelf wilt. Mocht hij alsnog op zijn kop komen te hangen dan is er zelfs in de app nog de functie “flip scherm” om deze 180 graden te draaien.

Beantwoorden

2 december 2021 om 14:54
PRduR Gebruiker

De beelden van de camera kun je die ook in je eigen  nas opslaan zonder abonnement?

Beantwoorden

2 december 2021 om 16:35

Goedemiddag, u kunt de beelden opslaan op uw telefoon/tablet waar de app op draait of op een MicroSD kaartje (tot 128GB) door die in de camera te stoppen of u kunt additioneel een cloud opslag aanschaffen vanaf €2,99 per maand dus eigenlijk 3 opties waarvan twee sowieso gratis qua opslag. Opslaan op een NAS gaat niet daar de beelden encrypted zijn en enkel in combinatie met de app en uw eigen inlog te zien zijn.

Beantwoorden

2 december 2021 om 16:19
wilfriedvg Gebruiker

Hallo,

Kan je met de Woox smartplug ook een weekschema instellen of werkt het enkel met een timer die na bepaalde tijd het toestel uitschakeld?

Beantwoorden

2 december 2021 om 16:36

Goedemiddag, u kunt een geheel weekschema instellen en tevens ook handige instellingen zoals aan/uit bij zons-op of ondergang, aan/uit gaan bij een automatisme van een ander slim product in de app, er zijn veel mogelijkheden.

Beantwoorden

2 december 2021 om 18:57
Christiaanzwll Gebruiker

Ik ga een conbee 2 kopen. Kan ik de smart plugs daarmee bedienen om mijn sonos aan/uit te schakelen?

Beantwoorden

2 december 2021 om 19:56

Goedenavond, nee dat gaat niet werken. De conbee 2 werkt op Zigbee en de smart plugs zijn op WiFi. De WOOX smart plugs koppelt u via de WOOX Home (of andere Tuya apps) direct aan uw WiFi netwerk zonder enige andere gateway, dus zonder die Conbee 2 kunt u ze prima gebruiken om uw Sonos aan en uit te zetten ;)

Beantwoorden

3 december 2021 om 06:28
Christiaanzwll Gebruiker

Dank voor het antwoord. Dat is een optie maar ik wil niet met meerdere apps werken.

Beantwoorden

3 december 2021 om 05:23
toony_bee Gebruiker

Goedemorgen,

Zijn de rookmelders koppelaar?

Beantwoorden

3 december 2021 om 06:40

Goedemorgen, ja u kunt de rookmelders koppelen zodat wanneer er melding is het alarm en meldingen over alle rookmelders af gaat of bij enkele, per verdieping bijvoorbeeld, dat is allemaal in te regelen via de app.

Beantwoorden

3 december 2021 om 08:55
toony_bee Gebruiker

Bedankt voor de snelle reactie.

Beantwoorden

3 december 2021 om 07:41
Tomvdvel Gebruiker

Wij hebben onze smart video doorbel een jaar geleden hier gekocht maar die blijft elke beweging opnemen met als gevolg dat de batterij snel leeg gaat.

Is dit een verbeterde versie van de doorbel?

Beantwoorden

3 december 2021 om 08:05

Goedemorgen, u kunt in de instellingen van de deurbel (potloodje rechtsboven) de PIR bewegingsmelder aanpassen, als u die op laag of uit zet dan gaan de batterijen veel langer mee. Bij mij thuis model R4957 doe ik 4 maanden met een volle lading bij PIR uit, deurbel gaat 3 a 4x per dag.

Beantwoorden

4 december 2021 om 17:42
Tomvdvel Gebruiker

Zijn er dan verschillende types? , ik zie nergens een instelschroef op het toestel achteraan. Er wordt ook niets aangegeven op de handleiding

Beantwoorden

4 december 2021 om 20:29

Goedenavond, u heeft de deurbel gekoppeld met de WOOX Home app? In de app gaat u dan naar de deurbel, opent deze en rechtsboven in beeld ziet u een potlood icoontje, klik hier op en u gaat naar de instellingen van de deurbel, daar gaat u naar PIR en zet deze op laag of uit.

Beantwoorden

3 december 2021 om 09:39
Binnenmars Gebruiker

Hoe werkt het verstellen van het Smart cilinderslot 55-105mm?

N.B. een minimum van 55mm is wel erg dik voor een gangbare deur (40mm) maar ik zie dat jullie de schilden meerekenen.

Beantwoorden

3 december 2021 om 09:51

Goedemorgen, het verstellen gaat via de pen met de knop aan de binnenzijde, deze is op de pen verstelbaar.

Beantwoorden

3 december 2021 om 12:23
Dirkjansen Gebruiker

Werkt de camera R9040 alleen bij detectie? Ik heb het vorige type en tegen dat de camera ontwaakt na een detectie is de persoon al uit beeld verdwenen. Van deze niet continu filmen zoals de indoor?

Beantwoorden

3 december 2021 om 12:46

Goedemiddag, u kunt alle camera’s continu laten filmen, ook het batterij type R9045 wanneer u op record drukt zal deze continu filmen. Enige nadeel is bij de batterij camera bij continu filmen dat de batterijen sneller leeg gaan vandaar dat standaard enkel filmen bij detectie aan staat. De R9044 bedrade camera zoals hier in de deal die kunt u continu laten filmen en zelfs via de app een CCTV opzetten met een vast scherm – dit kan tegenwoordig met alle WOOX camera’s, als u in de WOOX Home app kijkt op het startscherm ziet u bovenin een icoontje met een camera als u hierop klikt kunt u 4, 9 of wel 16 camera beelden tegelijk in uw scherm zien, ideaal dus ook als compleet camera beveiligingssysteem wanneer u meerdere camera’s ingesteld heeft staan en de app via 1 vast scherm open heeft staan.

Beantwoorden

3 december 2021 om 13:38
Alfec Gebruiker

Kan ik de app voor Woox Wifi Smart plug ook gebruiken voor het aansturen van Ledvance smart+ wifi

Beantwoorden

3 december 2021 om 13:43

Goedemiddag, ja dat kan. Beiden werken op het Tuya protocol dus die kunnen samen in dezelfde app werken.

Beantwoorden

3 december 2021 om 14:14
Alfec Gebruiker

Oke, bedankt.

Beantwoorden

3 december 2021 om 15:00
Alfec Gebruiker

Jammer, net even uitgeprobeerd, maar helaas. Programma Woox home vindt de Ledvance-plug wel, maar ik krijg vervolgens de melding: The device is not supported by this app

Beantwoorden

3 december 2021 om 18:20

Goedenavond, dat is typisch en verschijniijk een limitatie van de ledvance plug ‘t.o.v. de WOOX app, wij zien dit ook weleens bij automatismen van bijvoorbeeld een Action tuya lamp met een WOOX, Nedis, Calex deurbel waarbij de Action lamp dan niet gekoppeld kan worden omdat die (durf het haast niet te zeggen omdat u die ledvance al heeft) een te laag kwaliteitsniveau heeft en puur op prijs geproduceerd is.

Beantwoorden

3 december 2021 om 20:35
Alfec Gebruiker

Tja blijft toch jammer. Ik had nog graag wat van deze smart-plugs erbij gehad. Ze zijn erg handig. Maar om nou twee verschillende apps te gaan gebruiken gaat me toch wat ver. De Ledvance bevallen verder prima dus zal ik moeten wachten totdat ze hier bij iBood weer worden aangeboden.

Beantwoorden

3 december 2021 om 14:10
StijnMertens10 Gebruiker

Beste

Ik gebruik de smart wifi doorbell nu al een klein jaar. Op de plek waar ik deze aansluit is ook de oude bedrading van de deurbel aanwezig. Ik heb gevonden dat deze rechtstreeks kan aangesloten worden, maar vind hier nergens exacte info van Woox over.

Beantwoorden

3 december 2021 om 14:24

Goedemiddag, dat klopt de R4957 kunt u bedraad aansluiten middels de twee contactpunten op de achterplaat. Wij zijn hier terughoudend over geweest daar er veel 8 of 9Volt transformators in Nederland in omloop zijn m.b.t. de oude deurbel draadjes en dat werkt niet, het moet minimaal 14 tot 24Volt zijn op die blauwe en rode draad anders kan het niet dus vandaar geen officiële benoeming vanuit ons voorheen. Maar het kan wel, u dient met schroefjes de draden te bevestigen, rood in 1 contactpunt gat en blauw in 1 contact punt gat.

Beantwoorden

3 december 2021 om 17:08
JS- Gebruiker

De kerstverlichting R5151 is online even duur bij gerenommeerde bedrijven en de volgende dag in huis

Wat is het voordeel?

Bijvoorbeeld https://www.123led.nl/WOOX-R5151-Slimme-kerstverlichting-20-meter-Warm-wit-200-leds-Wifi-IP44-i8808-t7736.html

Beantwoorden

3 december 2021 om 21:47
Haramo Gebruiker

De woox door app stelt me niet op de hoogte als iemand aanbelt , graag een oplossing ? Ik had dit na aankoop al aangegeven via de app ( support ) maar de helpdesk scoort 0 , want hoor niets van woox . Recent nog een melding op de app ontvangen of ik tevreden was : koos voor ontevreden en stelde weer de vraag hoe de app een melding kan geven maar geen reactie , alweer . En kan deze deurbel aan de stroomkabels gekoppeld worden ? Want na een week ongeveer batterij leeg . En valse human beweging meldingen , zelfs getest met camera tegen de muur . Krijg regelmatige valse meldingen .. .

Beantwoorden

3 december 2021 om 23:07

Goedenavond, voor support kunt u ons het beste direct mailen support@wooxhome.eu zoals ook op onze website vermeld staat  u komt dan direct binnen bij ons Europees support team hier in Nederland en krijgt dan binnen 48 uur max terugkoppeling van ons.

Staan uw app meldingen aan in de telefoon zelf? Als u het R4957 model heeft, deze kan middels de 14 tot 24Volt transformator draadjes (rood+blauw) verbonden worden op de achterplaat van de deurbel om deze te voorzien van continu stroom.

De batterijen en “valse meldingen” u kunt een aantal zaken controleren die de werking zullen verbeteren; -zit er vuil op de lens? -hoe is de WiFi dekking op het punt waar de deurbel hangt? -staat de PIR bewegingsdetectie op hoog? Voor een zo lang mogelijke werking van de batterijen (3 a 4 maanden) is het belangrijk dat de WiFi dekking goed is anders blijft de deurbel verbinding zoeken en dit vreet stroom van de batterijen, tevens bij een hoge PIR stand en meer dan 10 interacties per dag zullen de batterijen sneller leeg gaan, een lage of uit PiR stand laten de batterijen langer mee gaan. -Verder is her goed te checken of de laatste firmware op de deurbel draait, dit kunt u checken in de instellingen.

Nogmaals, voor directe support mail ons aub op support@wooxhome.eu wij zitten klaar om u te helpen!

Beantwoorden

4 december 2021 om 00:37
Haramo Gebruiker

WiFi 85%

Test valse meldingen gedaan : eerste test gedaan toen nieuw uit de doos , en toen al dat probleem .

Instelling stond op hoog , heb dit nu uit gezet .

Waarvoor dient deze instelling ?

App meldingen stond normaal aan maar voor de zekerheid nogmaals gecontroleerd en beter ingesteld .

Beantwoorden

4 december 2021 om 01:05

PIR is de bewegingsdetectie, bij een hoge instelling pakt de lens echt heel veel op al waait er een takje voorbij krijgt u dan al melding, u ziet dan niets waarschijnlijk en denkt aan die valse melding, zelfde met de “human body” detection. U ziet zien dat dat beter gaat als de PIR op laag staat of uit staat, batterijen zullen ook langer mee gaan zo.

Beantwoorden

5 december 2021 om 23:59
Haramo Gebruiker

Ik krijg nu meldingen binnen , dus lag aan iPhone instellingen. Thanks .

Beantwoorden

4 december 2021 om 00:39
Haramo Gebruiker

En ik stuurde naar volgende mail adres :

Verzonden: woensdag 15 september 2021 13:23

Aan: ‘WOOX’ <info@wooxhome.eu>

Onderwerp: doorbell R4957 issue app and question

Dear

You may respond in Englisch or Dutch.

I bought a doorbell : Smart Video Doorbell & Chime model  R4957.

I installed yesterday the app and connected successfully.

I can see and speak from my iphone 11 pro IOS 14.7.1

But following issue

When the doorbell button is pushed the indoor makes sound, but my iphone does not notificate me .

And a question, about how to install the doorbell on the wall outside.

The user guide does not tell nothing about the second option: using the 3 M  double coated tape.

I  received this item, so please inform me how I can install the doorbell without using the rawl plugs  and not to drill in the wall.

Will the 3M stick well on wall outside (breaks)?

With kind regards

Beantwoorden

4 december 2021 om 01:02

Bedankt voor uw terugkoppeling, ik heb dit intern doorgezet. Mocht u ergens verder niet uitkomen mail ons dan op support@wooxhome.eu daar zitten de mensen klaar om u direct te helpen.

Beantwoorden

4 december 2021 om 08:57
tuut123 Gebruiker

jammer dat de dubbele smartpluks stekker er niet bij staat. komt die nog ? ik ben al een tijdje opzoek. ik heb nu de enkele smartpluks stekker. die bevallen super

Beantwoorden

4 december 2021 om 09:44

Goedemorgen, dat is ook een super handig product inderdaad, deze is niet meegenomen in deze reeks iBOOD deals.

Beantwoorden

4 december 2021 om 21:04
foorthuizen Gebruiker

Zou je de 2 x Woox Smart Switch | R4967    als wisselschakeling kunnen gebruiken?

zoniet hebben jullie een smart switch die dat wel aankan

Beantwoorden

4 december 2021 om 21:23

Goedendag, nee dat gaat niet. Een slimme wisselschakelaar verwacht ik per februari in ons gamma.

Beantwoorden

4 december 2021 om 22:37
arendine Gebruiker

Noobvraag over de draadloze switch.

Op het moment heb ik een Woox E27 lamp, R4553. Kan ik die bedienen met de draadloze switch als ik er een gateway bij aanschaf? Ik heb ook een paar camera’s die gewoon via wifi lopen, met de lamp heb ik uiteindelijk via mijn telefoon verbinding gemaakt omdat er 2.4GHz nodig was en ik daar (nog) niet handig genoeg voor was.

Situatie: ik ben mantelzorger en ik wil dat mijn ouders met de switch overal de lamp kunnen bedienen, zodat ze niet naar een wandschakelaar te hoeven lopen. Via de smartphone is te lastig voor ze.

Beantwoorden

4 december 2021 om 23:07

Goedenavond, ja met de draadloze switch (R7053) en de Zigbee gateway (R7070) kunt u deze combineren in de WOOX Home app met de R4553 lamp en hier een automatisme voor instellen dat de switch de lamp aan en uit doet. De gateway koppelt u in de WOOX Home app en daarna de draadloze switch, de lamp staat er al in en kunt u nadien allen naast elkaar zien in de app en zo de automatismen instellen dat gaat heel simpel.

Beantwoorden

5 december 2021 om 07:33
P.as Gebruiker

Hallo, is de deurbel te koppelen aan een google hub zodat je daarop kan zien wie er voor de deur staat?

Beantwoorden

5 december 2021 om 09:19

Goedemorgen, ja die is compatible met de Google Nest Hub en ook met de Echoshow van Amazon Alexa.

Beantwoorden

5 december 2021 om 08:17
wbree Gebruiker

Zijn de Wifi producten geschikt voor zowel 2,4Ghz als 5Ghz?

Beantwoorden

5 december 2021 om 09:21

Goedemorgen, Het koppelen dient doorgaans te gebeuren met 2.4GHz kanaal. Wel zien wij in de praktijk dat de nieuwste routers van Ziggo met een combi kanaal 2.4 & 5GHz ook direct koppelt zonder dat men een apart 2.4 kanaal in hoeven te stellen.

Beantwoorden

5 december 2021 om 10:21
plop48 Gebruiker

mijn ervaring met de smartplugs en ziggo router is de combi 2.8 en 5 niet goed werkt. 7 smartplugs ongebruikt inde kast omdat de werking onbetrouwbaar is met ziggo router naar mijn mening

Beantwoorden

5 december 2021 om 12:51

Goedemiddag, ongebruikt in de kast is nooit goed en jammer :) U kunt er voor kiezen om in de Ziggo router een 2.4GHz gast netwerk aan te maken, hier staat daar veel over omschreven: https://ziggoforum.nl/topics/gast-netwerk-alleen-op-2-4-ghz-instellen.93241/

Voordeel om dit te doen is dat u daarin dan uw slimme apparaten op WiFi koppelt en deze verder geen invloed hebben op het WiFi netwerk wat u voor alle andere apparaten gebruikt.

Beantwoorden

5 december 2021 om 08:20
Philsy Gebruiker

Hallo Expert,

De Smart Wifi schijnwerper 3115, is die ook buiten te gebruiken ? Ik zie niet direct een IP rating.

En de smart plugs, zijn die in te stellen zodat die bij activatie na een bepaalde tijd automatisch uitschakelen (bv.na 15 of 30 minuten) ? Zou die willen gebruiken om bv een friteuse te beveiligen als men die vergeet uit te zetten.

Beantwoorden

5 december 2021 om 09:25

Goedemorgen, de schijnwerper is zeer zeker geschikt voor buiten en is spatwaterdicht, het materiaal is beschermd tegen UV en andere weersinvloeden en kan tevens tot -20 en +50 gebruikt worden zonder dat er prestatie verschillen op zouden treden.

Vwb de smart plugs, u kunt deze helemaal naar eigen gemak instellen, tijdschemas beheren per dag, per week, timer functies idd ook dat hij na een kwartier na gebruik uit moet gaan, koppelen aan stembesturing “hey google zet friteuse uit” etc.. dit kan allemaal.

Beantwoorden

5 december 2021 om 13:36
dreamer28 Gebruiker

Kan de smart plug ook droog buiten geplaatst worden. Tot welke temperatuur is deze te gebruiken. Of is er ets anders in jullie assortiment die buiten geplaats kan worden.

Beantwoorden

5 december 2021 om 14:38

Goedemiddag, als buiten smartplug bestaat er de waterbestendige R6079 2-weg buiten socket met pin of schroefplaatje aan de standaard (beiden in de verpakking) en heeft 2 stroom sockets die fungeren als slimme stopcontacten.

Beantwoorden

5 december 2021 om 13:41
farbridgesW Gebruiker

Ik heb een Conbee ii zigbee stick. Kan ik deze stick gebruiken om te communiceren met bijvoorbeeld de zigbee smart siren en rookdetector?

Beantwoorden

5 december 2021 om 14:44

Goedemiddag, de Conbee II stick heb ik even nagezocht voor u online en in hun lijst met compatible producten: https://phoscon.de/en/conbee2/compatible

Daar zie ik geen WOOX en geen enkel ander Tuya product staan dus ik ben bang dat het niet werkt of wellicht nog niet getest is door hun. Wij kenden met product Conbee II nog niet tot aan het forum hier deze dagen en uw bericht als tweede gebruiker van die Zigbee stick met andere woorden, wij hebben deze stick nog niet getest met onze producten.

Beantwoorden

5 december 2021 om 18:57
farbridgesW Gebruiker

Bedankt voor de reactie! Ik heb ook nog even verder gezocht en vond toen op github een recente ‘device request’ voor de Woox smart siren:   https://github.com/dresden-elektronik/deconz-rest-plugin/issues/4321. Een aantal ontwikkelaars hebben daar blijkbaar naar gekregen, maar het Tuya aspect geeft geloof ik inderdaad nog wat uitdagingen. Zou fijn zijn als Woox producten binnenkort wel worden ondersteund..

Beantwoorden

5 december 2021 om 20:50

Goedenavond, goed om te weten wij gaan hier zeker op verder en ook met Tuya over contacten hoe we dit glad kunnen strijken samen met de ontwikkelaars die hier mee bezig zijn. We hebben daar e.e.a. aan ervaring in met dit type third party integraties vanuit de community. Fijne avond nog!

Beantwoorden

5 december 2021 om 23:27
XcaliburJeroen Gebruiker

Woox smart plug: er zijn 2 versies: welke is geschikt voor België? Of wat is precies het verschil tussen beiden?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.