17 september 2021 om 00:01
iBOOD

Verzorging & Gezondheid

Verzorging & Gezondheid
Alles voor jou!

Voor je baard en gladde benen, maar ook voor je BMI en saturatie.

Uit voorraad geleverd, dus snel in huis!

Alles in deze sale hebben we op voorraad, dus je hebt het sneller in huis dan je van ons gewend bent.

20 september 2021 om 02:26
justj78 Gebruiker

bij de bovenarmdrukmeter staat medisch gecertificeerd.

Maar betekent dit dan niet dat je ieder jaar een certificering moet uitvoere? Net als thermometersz moeten die ook niet eigenlijk elk jaar gecertificeerd worden? (ben net terug van n maandje ziekenhuis, blijkbaar is een gewone rectale thermometer maar 1 jaar betrouwbaar volgens artsen en een infrarood thermometer al helemaal niet. Zo rik als consument natuurlijk de weg kwijt tussen al die regels)

Beantwoorden

20 september 2021 om 06:56
Theycare2 Gebruiker

elk jaar opnieuw geeikt inderdaad, maar dat is voor profecioneel gebruik. Voor thuisgebruik is altijd voor indicatie.

maar ja je hebt helemaal gelijk.

Beantwoorden

20 september 2021 om 07:45
justj78 Gebruiker

Ik niet, maar kreeg ik te horen van de artsen afgelopen week. Ben wel geinteresseerd in de bloeddrukmeter. Maar hoe beteouwbaar is djit na 3 jaar?

Beantwoorden

20 september 2021 om 11:07
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi justj78, De handleiding zegt in de regel eens in de 2 á 3 jaar laten ijken. Dit is meestal het advies van fabrikanten. Hoe betrouwbaar het na 3 jaar (zonder ijken) is durf ik niet te zeggen.

Beantwoorden

20 september 2021 om 14:20
justj78 Gebruiker

olah Youri,

Thnx voor je reactie. Tja ter indicatie zal dat ijken niet echt belangrijk zijn denk ik. Ik hou het zelf wel dan bij mn jaarlijkse controle door de arts zelf

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.