2 augustus 2021 om 00:00
iBOOD

Airco & Fan’s Uitverkoop

Airco & Fan’s Uitverkoop
Feeling hot hot hot.

Dat klinkt leuk en aardig, maar liever voelen we ons gewoon medium hot. Meer lauw. En dankzij deze ventilatoren, blijf je aankomende zomer heerlijk op temperatuur in plaats van well done.

(i) LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

2 augustus 2021 om 02:09
Horstmeier Gebruiker

Dit is dezelfde Rowente 3 in 1 silent comfort, maar dan 10 euro goedkoper

https://www.bol.com/nl/nl/p/rowenta-silent-comfort-tower-hq8120-3-in-1-ventilator/9300000008094890/

Beantwoorden

2 augustus 2021 om 02:16
Horstmeier Gebruiker

En bij die beide shops zijn er ook geen verzendkosten van 8,95.

Beantwoorden

2 augustus 2021 om 07:46
NILOOOOO Gebruiker

Wat apart dat jullie een ventilator met een warme lucht afvoer airco vergelijken. Dat is toch helemaal niet hetzelfde product. Lijkt me een goede aanbieding voor een airco die wel gekoelde lucht verspreid inplaats van een ventilator die dezelfde warme lucht circuleert.

Beantwoorden

2 augustus 2021 om 08:22
bram_visser Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Ik heb zojuist één van mijn collega’s op de hoogte gebracht van jouw berichtje. Mijn collega gaat dit voor je uitzoeken en komt hierover bij je terug.
Om hier on-topic te blijven heb ik je berichtje hier even weggehaald.

Beantwoorden

2 augustus 2021 om 12:20
bram_visser Gebruiker

Dan hoop ik a.s.a.p. even een reactie te krijgen. Dank alvast.

Beantwoorden

2 augustus 2021 om 14:35
Christiaanzwll Gebruiker

Whirlpool mobiele airc. Voor ruimtes tot 50m2

Mijn hal is 10 m2. Moet dus makkelijk lukken ondanks dat ik er de trap naar boven en zolder heb?

Beantwoorden

2 augustus 2021 om 15:05
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Christiaan,

Het is lastig om daar een exacte inschatting van te maken, omdat je hal niet afgesloten is en je dus ook te maken hebt met de lucht die in je trappenhuis hangt. Hoe meer lucht, hoe lastiger het koelen van al deze lucht is. Ik verwacht dat het moet lukken, maar omdat ik de exacte situatie in jouw huis niet ken, durf ik het vanop afstand niet te beloven.

Beantwoorden

4 augustus 2021 om 08:36
jpds Gebruiker

Kunnen jullie ook eens bij vermelden dat de 5 jaar garantie enkel voor Nederlandse klanten geldig is en niet voor de Belgische alhoewel dit Belgische website van iBOOD is.

Via jullie link kom je op Nederlandse website van Whirlpool.

Beantwoorden

4 augustus 2021 om 11:56
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi jpds,

In de tekst vermelden wij het volgende:

Voor klanten uit Nederland geldt: als je je aankoop binnen 60 dagen registreert krijg je 5 jaar garantie op alle onderdelen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.