5 augustus 2021 om 00:00
iBOOD

Laxihub Beveiligingscamera's

Product expert aanwezig

Laxihub Beveiligingscamera's
Home Alone?

Dit is het hoogseizoen voor inbrekers. En niet iedereen heeft een kleine Kevin die op het huis let, terwijl jullie met de hele familie op vakantie zijn. Gelukkig ben jij zo verstandig om de boel in de gaten te houden met de beveiligingscamera's van Laxihub. Scoor er zoveel je nodig hebt!

5 augustus 2021 om 06:42
Pentagon0873 Gebruiker

Goedemorgen,

Kan de deurbelcamera worden aangesloten op een NAS?

Beantwoorden

5 augustus 2021 om 07:09
mkultra Gebruiker

Nee. En heel erg snel met verbinding maken is hij ook niet wanneer er aangebeld wordt.

Beantwoorden

5 augustus 2021 om 07:35
Official Product Expert Laxihub Expert Official Product Expert

Morning Pentagon0873,

Diverse Laxihub werken niet concreet op een NAS, maar kunnen wel worden gekoppeld met ONVIF. Alleen geldt dit alleen voor modellen die worden gevoed middels een adapter. De Deurbel B1 en de Batterijgevoede camera W1 hebben deze functie niet.

Beantwoorden

5 augustus 2021 om 07:37

hi Mkultra,

Bedankt voor uw krtitiek. Als er iets mankeert aan uw product kunt u het beste even contact opnemen met de helpdesk.

Zij kunnen u verder helpen!

Beantwoorden

5 augustus 2021 om 09:48
Sassieman Gebruiker

Bij ons werkt de deurbel wel fijn zoals het hoort. We hebben ook de o1 buiten ophangen en de w1 erbij gekocht destijds, omdat we geen stroompunt hadden en geen draden wilden trekken. Je merkt wel verschil tussen cameras op stroom of op batterij tijdens de opstarttijd in de app, maar verschil is echt nihil.

De postbode of pizzabezorger staat niet onnodig te lang te wachten ofzo

Beantwoorden

6 augustus 2021 om 09:08
RosalieT Gebruiker

Beste Ibood,

Vraagje. Ik zie elders op internet dat je voor de MInicam 5G moet hebben klopt dit? Ik snap dit niet helemaal.

Daarnaast een vraagje over het verschil tussen de P1 en de P2. Wat is het grootste verschil tussen deze 2 cameras. En wat adviseren jullie mij?

Beantwoorden

6 augustus 2021 om 09:28

Hi RosalieT,

Vragen zijn er om beantwoord te worden…… Het klopt niet dat je 5G moet hebben op je smartphone? Wat dat je vraag? De Minicam kan zowel met een WIFI 2.4Ghz router en een 5.0Ghz router verbinden. Hij is dus eigenlijk dual-band. De andere camera’suit deze deal kunnen alleen met een 2.4Ghzrouter connected, maar 2.4 Ghz is eigenlijk gewoon een de meest voorkomende standaard in routerland momenteel.

Tussen de P1 en P2 zit aan de binnenkant geen verschil waardoor de functies dus gelijk zijn. Alleen aan de buitenkant zien ze er net even anders uit. De P2 is iets goedkoper geproduceerd, dus vandaar dat de adviesprijs iets lager ligt. Soms wilt het oog ook iets toch?

In deze deal op Ibood is er wel nog een ander verschil namelijk dat er bij deze P1 een Micro SD kaart wordt meegeleverd en dat dit bij de P2 niet het geval is. Ik hoop dat we hiermee je vragen hebben beantwoord?

Beantwoorden

6 augustus 2021 om 11:37
wanahave Gebruiker

Ik zag in een video review op YouTube dat de B1 deurbel ook op de stroomvoorziening van een bestaande deurbel kan worden aangesloten. Op de achterkant van de bel zitten hiervoor 2 schroefpunten en schroefjes zijn bijgevoegd.

Kan dit bevestigd worden?

Beantwoorden

6 augustus 2021 om 15:27

hi Wanahave,

Dit kan ik bevestigen, echter is deze B1 model in mindere mate geschikt voor gebruik met Europese beltransformatoren vandaar dat wij voor de Europese markt dit niet voorschrijven of prominent in beeld brengen. In dat geval adviseren wij wel een 12V 1A deurbeltransformator te gebruiken.

Beantwoorden

7 augustus 2021 om 11:29
pbhlamtink Gebruiker

Als ik 2 cameras 01 in gebruik neem , kan ik die dan gezamelijk in 1 beeldscherm zien of moet ik zelf omschakelen tussen 2 cameras.

Beantwoorden

7 augustus 2021 om 14:00

Hi pbhlamtink,

Als je in jouw geval beide camera’s synchroon wilt zien kun je via het menu de sneltoets gebruiken. Dan komen alle camera’s die je hebt geïnstalleerd in beeld (in een raster van 4).

De camera’s hoeven niet eens op dezelfde locatie te zijn geïnstalleerd. Bijvoorbeeld je deurbel thuis en bv twee O1’s op werk worden gezamelijk weergegeven. Als je dan weer op 1 specifieke camera drukt dan komt deze weer groot in beeld. Mocht je nog andere vragen hebben over de O1 of een ander model laat het ons dan even.

Goed weekend!

Beantwoorden

7 augustus 2021 om 17:41
pbhlamtink Gebruiker

Thanks, ook een goed weekend

Beantwoorden

8 augustus 2021 om 01:45
shadowjack Gebruiker

Ik kan bij de M4 indoor wifi camera voor SD kaart nergens vinden of deze opgeladen moet worden of dat ie met een adapter direct op netstroom loopt en of er dan een adapter plus kabel meegeleverd wordt.

Verder staat er in de titel ‘32GB SD kaart’, dat lijkt alsof die er bij zit, maar in de omschrijving staat dat de SD kaart niet meegeleverd wordt en dat hij geschikt is voor kaarten tot 128GB.

Hoe zit dat precies??

Beantwoorden

8 augustus 2021 om 10:37

hi Shadowjack,

De M4 wordt gevoed door een stroomadapter. De W1 in deze deal werkt wel volledig op batterijen.

Ik snap je verwarring omtrendt wel of geen sd kaart enigszine.

De versie M4 voor €19,95 heeft geen sd kaart meegeleverd in de deal. De M4-32 die voor €24,95 staat weer wel (Sandisk 32GB). Deze zit af-fabriek al in het apparaat.

Er draait ook een M4T dat is optisch dezelfde camera, maar dan met 2K resolutie (3mp) ipv 1080P (2mp). In deze deal (€24,95) wordt er dan geen Micro Sd kaart bijgeleverd.

Beantwoorden

8 augustus 2021 om 13:24
Jessevdenb95 Gebruiker

Op de foto’s zie ik wel een draadloze gong. Maar bij specificaties zie ik niet dat de gong genoemd wordt bij ‘dit ontvang je’. Wordt deze wel meegeleverd?

Beantwoorden

8 augustus 2021 om 14:04

hi Jesse,

Als het goed is doel je op de gong van de deurbel B1. Bij de B1 wordt standaard een draadloze gong meegeleverd

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.