4 maart 2021 om 00:00
iBOOD

Laxihub Beveiligingscamera's

Product expert aanwezig

Laxihub Beveiligingscamera's
Home Alone?

Dit is het hoogseizoen voor inbrekers. En niet iedereen heeft een kleine Kevin die op het huis let, terwijl jullie met de hele familie op vakantie zijn. Gelukkig ben jij zo verstandig om de boel in de gaten te houden met de beveiligingscamera's van Laxihub. Scoor er zoveel je nodig hebt!

4 maart 2021 om 00:08
Frederik1985 Gebruiker

kan ik een buitencamera combineren met een synology nas en continu filmen?

Beantwoorden

4 maart 2021 om 07:42
Official Product Expert Laxihub Expert Official Product Expert

hi Frederik1985,

U kunt de onze cameras niet combineren met een synology nas, maar wel obv ONVIF protocol.

Beantwoorden

6 maart 2021 om 07:15
newtastyland Gebruiker

Niet maar toch wel? Onduidelijk antwoord!

Een camera heeft een stremaing url (bv rtsp://admin:password@XXX.XXX.X.XXX:554/live/ch00_1 omvideo in app te kunnen afspelen en ook om opname in cloud mogelijk te maken

ONVIF staat voor Open Network Video Interface Forum, hoe komt het dan dat opname op een (Synology ) mas niet zou kunnen? Daar wordt nl gewoon de streaming url voor gebruikt

Beantwoorden

4 maart 2021 om 00:24
noordermiede Gebruiker

Ondersteunen deze camera’s onvif?

Beantwoorden

4 maart 2021 om 07:42

Morning Noordermiede,

Onvif wordt ondersteund

Beantwoorden

4 maart 2021 om 01:05
Ersin66 Gebruiker

Prijs Cloud/maand/camera?

Beantwoorden

4 maart 2021 om 03:25
Snippiii Gebruiker
4 maart 2021 om 09:10

hi Ersin66,

De eerste 3 maanden zijn gratis. Daarna heeft u vrijblijvend de optie om hiermee verder te gaan.

$2,99 per maand obv 3 dagen alle bewegingsevents en $3,99 per maand obv 72uur volledige opnameduur

Mocht u dit willen aanschaffen voor een langere tijd bv per kwartaal ipv per maand dat zit hier een kleine korting aan vast. Als u nog meer vragen hebt schroom dan niet deze te vragen

Beantwoorden

4 maart 2021 om 11:04
FlyingDuck Gebruiker

@Expert

Ik heb de vorige keer de O1 buitencamera gekocht en ben heel tevreden over het beeld, zowel overdag als in de nacht.

Mijn advies voor de ontwikkelafdeling is om de kabel die eraan zit wat langer te maken want nu is hij +/- 2 meter en aangezien je hem vaak aan de buitenmuur hoog hangt en je dus dmv een gat naar binnen gaat je het stopcontact (welke over het algemeen laag zitten) niet haalt en je met een verlengsnoer moet gaan werken..

Daarnaast heb ik ook de 3 maanden gratis cloud maar zou ik willen weten of je meerdere camera’s op een cloud abo kunt aansluiten? Dus bijv. een buitencamera en binnencamera op 1 abo voor 3,99 per maand met 72 uur registratie.. of ben ik dan 2 keer 3,99 kwijt?

Beantwoorden

4 maart 2021 om 12:42

hi FlyingDuck,

Goed dat je tevreden bent over de algemene werking ! Ik snap je kritiek maar er zijn ook een hoop klanten die korter dan 2 meter nodig hebben. Op het moment dat we dan de kabel langer gaan maken hebben de mensen een bord spaghetti ingebonden liggen naast het stopcontact in de vorm van elektrakabel.

Betreft de cloud. Dit geldt per camera en account. Voor elke afzonderlijke camera kan een cloudplan (optioneel) worden opgesteld. Maar lokaal opslaan kan ook nog altijd via een micro sd kaart die in de meeste deals van deze flash reeds zijn toegevoegd.

Beantwoorden

4 maart 2021 om 23:28
FlyingDuck Gebruiker

Misschien is het een optie om via de webshop de mogelijkheid aan te bieden om verschillende lengtes aan te kunnen schaffen qua kabel. Dus niet in de doos van de camera maar los te kunnen bestellen..

Beantwoorden

4 maart 2021 om 23:29
FlyingDuck Gebruiker

Dus alleen het laatste stuk vanaf het stuk waar je de twee verbind.

Beantwoorden

5 maart 2021 om 01:40
Denham Gebruiker

Een verlengsnoer is toch afdoende ?

Beantwoorden

6 maart 2021 om 16:11

Ik snap uw punt. Wellicht iets voor in de toekomst…..

Beantwoorden

7 maart 2021 om 00:03
FlyingDuck Gebruiker

@Denham, verlengsnoer werkt idd maar die hangt dus wel een meter boven de grond tegen de muur omdat de kabel te kort is om tot de grond te komen.. niet ideaal en zeker niet mooi..

Beantwoorden

4 maart 2021 om 01:48
Yvonne1968 Gebruiker

@ProductExpert: Is de Wifi deurbel ook aan te sluiten op de bestaande deurbel bedrading zodat je de deurbel niet elke keer hoeft op te laden?

Beantwoorden

4 maart 2021 om 03:29
Snippiii Gebruiker
4 maart 2021 om 07:48

hi Yvonne,

Deze mogelijkheid heeft de B1 ook, echter is de installatie hiervan vaak minder ‘jip en janneke’ dan men denkt. Dit moet dan wel in combinatie met een zogeheten deurbeltrafo, echter zijn de meeste deurbeltrafo’s in de Benelux 8V terwijl deze deurbel het prettigst werkt met minimaal een 12V deurbeltrafo.

Beantwoorden

4 maart 2021 om 07:49

hi Snippiii,

bedankt voor je support, echter zoas hierboven beschreven wordt deze functie wel degelijk ondersteund.

Qua levensduur van de batterijen; deze gaan ongeveer 2-5 maanden mee afhankelijk van het gebruik en in hoeverre de bewegingsmelder is ingesteld.

Beantwoorden

5 maart 2021 om 02:35
Yvonne1968 Gebruiker

Is de app die wordt gebruikt bij de B1 gebaseerd op de SmartLife cq Tuya app?

Beantwoorden

4 maart 2021 om 05:53
SandraVH77 Gebruiker

Is de  F1 Floodlight Cam | Wifi | FHD | 32GB SD volledig draadloos?

Beantwoorden

4 maart 2021 om 07:45

hi Sandra,

De F1 moet worden aangesloten op (bestaande) bedrading en werkt over 220V. Kroonstenen worden meegeleverd. De G01 werkt wel volledig op batteirjen, maar heeft die floodlight functie.

Beantwoorden

6 maart 2021 om 09:23
hanszelf Gebruiker

In Nederland hebben we geen 220V zomaar beschikbaar

Beantwoorden

6 maart 2021 om 10:46

Hi Henszelf,

De meeste mensen gebruiken het woord 220v nog steeds ls iets bv niet op batterijen werkt, maar op electriciteit. Ik heb het in ingeburgerd Nederlands neergezet. Wellicht doelde u er meer op dat ik 230V (50HZ) had moeten vermelden, correct?

Gelukkig is 220 Volt toch nog iets van vroeger waar nog steeds over gesproken wordt ipv dan dat het verdwijnt.

Beantwoorden

4 maart 2021 om 07:53
Marickh Gebruiker

Kan je de camera’s ook vanuit de app delen met anderen? Met welke camera’s kan dit? Kan je daarnaast ook als je meerdere camera’s hebt die tegelijk bekijken?

Beantwoorden

4 maart 2021 om 09:07

hi Marickh,

Het delen van de camera’s met andere gebruikers is zeer eenvoudig en kan de (hoofd)gebruiker met de app regelen. Wel moeten de andere persoon/personen zich eerst registreren voor een (gratis) account. Dit kan overigens met al onze camera’s.

Het is mogelijk om meerdere camera’s uit je account tegelijk te bekijken. In het beginscherm van de app ziet men rechtsboven deze functie.

Beantwoorden

4 maart 2021 om 10:35
anouar97 Gebruiker

Goedendag,

Werken deze camera’s ook met de Tuya compatible app’s zoals Tuya Smart of Smart Life?

Beantwoorden

4 maart 2021 om 11:39

hi Anouar97,

De camera’s die momenteel in deze flash sale worden aangeboden WERKEN NIET met de app van Tuya Smart of Smart Life.

Beantwoorden

4 maart 2021 om 12:01
djdtje Gebruiker

Zijn de accu’s nu wel of niet inbegrepen bij de G01?

Beantwoorden

4 maart 2021 om 12:44

djdtje,

Accu-pack zijn af-fabriek al geplaatst. Alleen even goed opladen voor gebruik!

Beantwoorden

4 maart 2021 om 13:24
djdtje Gebruiker

Dank!

Beantwoorden

4 maart 2021 om 13:54
rwp Gebruiker

Beste Productexpert,

Ik zoek een camera’tje om tijdens een vakantie de hond in de gaten te kunnen houden als we bijv. ergens uit gaan eten en hij blijft even achter in het huisje.

Welke zou daarvoor het meest geschikt zijn?

Beantwoorden

4 maart 2021 om 14:19

Beste RWP,

In principe zijn alle camera’s geschikt. Mocht u de hond willen volgen naar speciale plekken in huis kunt u het beste voor de P1 gaan. Van deze camera kunt u ook nog eens de lens bewegen. De andere camera’s (M1, IN1 en M4T) hebben weliswaar een brede kijkhoek, maar kunnen niet bewegen verder.

Alle camera’s hebben de functie om te kunnen communiceren van buitenaf. Dus u kunt dan zowel luisteren wat er zich afspeelt en tegelijkertijd praten naar in uw geval de hond.

Beantwoorden

4 maart 2021 om 16:23
rwp Gebruiker

Top, duidelijk, dank voor de snelle reactie!

Beantwoorden

4 maart 2021 om 16:24
Erik.Blijleven Gebruiker

Wat is de kijkhoek?

Beantwoorden

4 maart 2021 om 16:45

hi Erik, de kijkhoek van de Lens is 110 graden.

De kijkhoek van de P1 is 355 graden omdat men deze camera kan laten meedraaien

Beantwoorden

4 maart 2021 om 16:41
djvnunen Gebruiker

Beste Productexpert,

Heb ik voor het bekijken van live beelden een abonnement nodig?

Gaat het bekijken van live beelden altijd via de Cloud? Of is er een locale webservice/stream waarna ik op mijn eigen WiFi kan verbinden?
Ik wil de camera gebruiken om de konijnen en kippen in de tuin in de gaten te houden als ik binnen ben. Ik heb niet de behoefte om de beelden op te slaan of te bekijken als ik niet thuis ben.

Beantwoorden

4 maart 2021 om 16:49

hi djvnunen,

Nee hoor een abonnement is alleen optioneel indien je de beelden ergens anders dan op  je smartphone en sd kaart wilt opslaan. U kunt gewoon gratis gebruik maken van de app en hier zijn geen maandelijkse kosten of contracten aan verbonden.

U verbind uw camera met uw eigen WIFI (2.4GHZ) router en u kunt het dan vervolgens benaderen met uw smartphone om te (live) beelden te bekijken.

Het is aan de gebruiker om de camera bv 24/7 op te laten nemen, alleen op te nemen bij beweging of de cameras gewoon te bekijken wanneer u daar behoefte aan heeft.

Beantwoorden

4 maart 2021 om 17:06
simo87 Gebruiker

Beste Productexpert,

Wat is nou precies het verschil tussen de M1 en IN1, ik kan het verschil namelijk niet snel vinden?

Alvast bedankt!

Beantwoorden

4 maart 2021 om 19:22

hi Simo,

Ik zal u een geheim verklappen; de cameras hebben dezelfde chipset en specificaties alleen zitten ze in een andere behuizing. Technische gelijk en optisch een verschil.

Beantwoorden

4 maart 2021 om 20:34
BartBe80 Gebruiker

Zijn de beelden enkel via de app te bekijken of is er ook een webversie mogelijk

Beantwoorden

4 maart 2021 om 21:36

hi BartBe80,

De beelden zijn vooralsnog alleen met de app te bekijken en ondersteund geen webversie

Beantwoorden

5 maart 2021 om 00:47
WieWat Gebruiker

Beste productexpert,

De G01 camera lijkt ‘verdacht’ veel op de Woox R9045 die hier eerder aangeboden werd. Is het ook dezelfde camera? en kan deze ook gekoppeld worden in de Woox Home app?

Bedankt alvast.

Beantwoorden

5 maart 2021 om 07:14

WieWat,

morning! Alles lijkt tegenwoordig op elkaar, maar de Woox R9045 en onze Arenti G01 zijn geen familie van elkaar en gebruiken ieder een eigen app.

Beantwoorden

5 maart 2021 om 04:25
keshy Gebruiker

1) Is de IR op de camera’s handmatig uit te zetten?

2) Zijn alle camera’s alleen via wifi te verbinden of in bedraad ook mogelijk (is in de regel toch altijd stabieler dan draadloos)?

3) Klopt het verder dat alle camera’s Onvif ondersteunen? Zo ja via welke poortinstellingen?

Beantwoorden

5 maart 2021 om 09:36

hi Keshy,

IR kan de (hoofd)gebruiker met via de instellingen aanpassen;

INstellingen > Basic functie > dag en nacht modus en dan zijn er 3 opties, automatsich laten schakelen door apparaat zelf, overdag zonder IR (kleur) of IR aan (zwart/wit beeld)

de camera’s werken alleen op WIF en bedraad is niet mogelijk via netwerkkabel. Wel kunt u ter plaatste de wifi sterkte meten middels een tool in de app. Handig om te kijken of op de gewenste locatie voldoende (wifi) bereik ter plaatse is.

De camera’s ondersteunen ONVIF. We gebruiken hiervoor 8554 als RTSP poort

Ik hoop hiermee je vragen te hebben beantwoord. Mocht u nog meer vragen hebben dan horen wij dit klaar.

Beantwoorden

5 maart 2021 om 04:30
keshy Gebruiker

Is de P1 ook vast te zetten (aan de muur of het plafond) of is deze alleen neer te zetten?

Beantwoorden

5 maart 2021 om 07:18

hi Keshy,

De P1 is ook vast te zetten aan de muur of plafond. Daarom wordt er ook een bevestigingsbeugel meegeleverd. Indien je hem aan het plafond monteert wel even de flip modus aan zetten anders krijgt u de beelden op z’n kop.

Via het menu > instellingen > basis functie > scherm omdraaien aanvinken

Beantwoorden

5 maart 2021 om 08:12
twido Gebruiker

Ben geen kenner, maar wil een 2de verblijf monitorer tijdens onze afwezigheid.

Krijg je automatisch een melding en mogelijk live mee te kijken als er beweging is gededecteerd? (op GSM)

Het gaat om een kleine leefruimte van een 30m2, welke camera is hiervoor het meest geschikt.

Ook lijkt me een vaste stroomaansluiting een must. Liefst ook een utp aansluiting.

dacht aan de M4T maar misschien is de IN1 ook voldoende?

Beantwoorden

5 maart 2021 om 09:44

Hi Twido,

Wat een luxe een 2e verblijf helemaal in deze tijd!

De gebruiker kan zelf instellen of men de bewegingsmelder actief wilt hebben of juist niet. Daarnaast kan met binnen het kader bewegingsmelder  menselijke bewegingen en  niet-menselijke bewegingen onderscheiden van elkaar.

UTP wordt niet ondersteund, maar de Taiwanese wifi chipset die we gebruiken zijn wel een stuk stabieler als de Chinese wifi chipsets van onze collega’s, dus ik voorzie geen problemen om WIFI te adviseren in uw geval.

De M4T heeft een 2K resolutie (iets meer als 3MP) terwijl de IN1 1080P resolutie biedt. Kleine verschilletje dus. Het is maar net waar uw voorkeur naar uitgaat. De kijkhoek, infrarood etc. is wel identiek van deze 2 camera’s.

Beantwoorden

5 maart 2021 om 10:17
Sassieman Gebruiker

Bij de vorige Laxihub sale heb ik de deurbel B1 gekocht ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben (ik had hiervoor een Eken deurbel en gelukkig vervangen). Ontvangen op 5 januari jl. en ik heb hem nog steeds niet op hoeven laden. Wel gaf hij toevallig vanaf gisteren aan batterij bijna leeg laad spoedig op. Hoelang gaat de batterij nu nog mee? En wat gebeurd er als de deurbel echt helemaal leeg is?

Wil misschien ook nog een camera voor mijn achtertuin aanschaffen en ook een camera voor bij mijn ouders aan de voorkant. Kan ik deze camera dan ook bekijken met dezelfde app terwijl de camera’s op 2  verschillende locaties zijn gemonteerd? Zo ja, wat adviseert u?

Beantwoorden

5 maart 2021 om 11:17

Hoi Sassieman,

Alweer een tevreden gebruiker! U kunt nog wel heel eventjes wachten, maar het beste kunt u hem weer even helemaal opladen zsm. De batterijen kunnen langer meegaan dan in dit geval een week of 9-10. Heeft u de bewegingsmelder aanstaan of heeft u destijds de batterij niet volledig opgeladen voor gebruik?

Vergeet de batterij B1 deurbel niet eerst te ontgrendelen via menu; instellingen > basis functie > batterijvergrendeling > ontgrendelen

Op het moment dat de batterij echt op zijn dan werkt de draadloze gong nog wel, maar u krijgt geen meldingen meer en er wordt niets opgeslagen. Als batterijpack leeg is ontgrendelt de deurbel zich wel op het laatste moment. Hij zal er niet uitvallen, maar je bajonetsluiting heeft zich dan wel ontgrendeld zodat u de behuizing niet sloopt

Het is mogelijk om verschillende locaties mee te kijken met verschillende camera’s (zelfs tegelijk). Wel is het verstandig om bij een van uw ouders de camera eerst te installeren, omdat u hij/zij dan automatisch hoofdgebruiker wordt en meer functies kunnen bekijken en uitvoeren dan een gebruiker (u in dit geval). Qua advies kunt u voor in de tuin kiezen tussen de GO1, O1 en F1.

De GO1 makkelijk plug en play te monteren zonder kabels. De O1 is weer een degelijke cameras buiten voor een super prijs (wel een gaatje boren van 8mm of stroompunt gebruiken aan de buitenkant) of een F1 waarmee u gelijk een buitenlamp kunt vervangen is een optie. Het is maar net waarvoor de situatie zich leent.

Net als de deurbel moet de GO1 wel eens in de zoveel tijd worden opgeladen.

Beantwoorden

5 maart 2021 om 12:01
Sassieman Gebruiker

Dank je voor het antwoord. Beter te lang dan incompleet ;)

Ik heb inderdaad de bewegingsmelder continue aanstaan en de camera pakt ook de carport van de buren (beide voordeuren aan de zijkant van het huis) dus vandaar krijgen we wat meer meldingen misschien als normaal. Desalnietemin tevreden!

Beantwoorden

5 maart 2021 om 14:32
zilonic Gebruiker

Beste,

Krijg je je push berichten bij beweging of aanbellen op je smartphone als je niet geconnecteerd bent met de huis wifi?  Bv als je op het werk bent

Kan je de deurbel verbinden met google home?

Alvast bedankt voor de info

Vriendelijke groeten,

Fredric

Beantwoorden

5 maart 2021 om 14:43

Hi Zilonic,

ALs u gewoon een actieve dataverbinding heeft  krijgt u de meldingen middels push bericht op uw telefoon op dezelfde manier zoals u een whatsapp bericht krijgt. U hoeft dus niet met uw smarthone in hetzelfde wifi netwerk te zitten als de deurbel op hetzelfde moment. Als u op uw werk zit of u loopt op straat met Wifi of actieve 4G is dit voldoende. Heb ik hiermee u vraag beantwoord of….?

De deurbel is te verbinden met Google home.

Beantwoorden

5 maart 2021 om 14:56
zilonic Gebruiker

Jup inderdaad,

Merci Bruuur!

Beantwoorden

5 maart 2021 om 15:37

No thanks Fredric! In ieder geval een goed weekend gewenst. Voor mij geen weekend, want ik moet helaas de vragen beantwoorden komend weekend (waar ik overigens geen moeite mee heb hoor).

Beantwoorden

6 maart 2021 om 23:29
Moderator Paul Moderator

moet = mag ;-)

Beantwoorden

6 maart 2021 om 10:42
Xsempre Gebruiker

Beste Laxihub Expert (of iemand anders die het antwoord kent),

Zit hier een camera tussen die ook gewoon functioneert zonder WiFi of internet verbinding? Ik zoek een camera die continu opneemt op SD kaart. De beelden moeten niet via app bekeken kunnen worden, maar gewoon indien nodig opgevraagd door de SD kaart uit te lezen op een computer. Als er 1malig een configuratie moet gebeuren via WiFi is dat geen probleem, maar de camera moet na die initiële configuratie van de stroom losgekoppeld kunnen worden en dan verplaatst worden naar de andere locatie waar geen wifi / internet is en als die daar dan weer in de stroom wordt ingeplugd dat die automatisch weer start met het continu opnemen. De camera moet dan wel de oude beelden automatisch overschrijven zodra het kaartje vol is. Bij voorkeur wordt er toch een tijdspanne van 12u of meer opgenomen (hoe groot zijn de videobestanden ongeveer?)

Alvast bedankt!

Beantwoorden

6 maart 2021 om 15:57

hi Xsempre,

Wat u wilt is mogelijk. Echter mag de camera niet van stroom worden gehaald nadat u hem eenmalig heeft aangemeld op de router. In geval er geen router voor handen is kunt u wellicht kunt u éénmalig een hotspot gebruiken.

De sd kaart in de camera schrijft automatisch over de oudste beelden heen. Afhankelijk van de grootte van de sd kaart kunt u dus meer of minder tijdsuren opslaan.

Beantwoorden

6 maart 2021 om 13:43
Gillemans Gebruiker

Hai!

Ik ben een grote leek in dit soort zaken, daardoor heb ik enkele vragen omtrent dit product:

Ik ben geïnteresseerd in de deurbel, buitencamera en buitencamera met floodlights.

- Nu vroeg ik me af of de deurbel ook compatibel is met onze Google assistent, ik lees ie wel compatibel is met Alexa, maar over Google vind ik niets.. Zou spijtig zijn :(

- De draadloze camera’s en deurbel zijn op oplaadbare batterijen lees ik, waar voor soort batterij is dit en hoe laad ik die op? Iets speciaals voor nodig?

- ik veronderstel dat de camera’s die op stroom zijn aangesloten 24/7 kunnen filmen, maar die op batterij niet? Lijkt me nogal belastend voor de batterij dan, hoe werken die dan? Zij nemen enkel op als iets beweegt? Kan ie een onderscheid maken tussen onze katten en een mens?

- – ik lees dat de bedrade buitencamera in het stopcontact moet, maar bij de buitencamera met floodlights lees ik iets van 220v,wil dat zeggen dat die dan niet met stopcontact moet maar dan gewoon met bedrading aan andere elektrische draden moet? :)

- kan je bij de floodlights het licht niet automatisch laten aangaan, maar zelf kiezen om het aan en af te zetten?

- kan ik zelf de camera’s naar mijn NAS of andere eigen cloud storage laten opslaan?

Excuses voor de vele vragen :)

Beantwoorden

6 maart 2021 om 16:09

hi Gillemans, allereerst bedankt in de interesse!

Ik zal de vragen 1 voor 1 antwoorden;

Laxihub  is sinds de laatste update compatible met Google Assistant, dus dit is mogelijk

De batterijen zitten af-fabriek al in het apparaat van zowel de GO1 als de B1 deurbel. U kunt ze gewoon opladen met bijgeleverde kabel USB met micro USB poort.

Het klopt dat de batterij gevoede camera bij beweging opneemt. De batterij gevoede camera’s kunnen geen onderscheid maken tussen mensen en dieren. De andere bedrade camera’s uit ons assortiment wel. Wel kunt u de bewegingsmelden bv voor dag of nacht uit- of uitzetten of volgens een tijdsschema. De gevoeligheid van de bewegingssensor kunt u ook aanpassen tussen laag of hoog in het geval u de bewegingsdetectie inschakelt.

De F1 kunt u aansluiten op bv de plek waar u een buitenlamp ophangt. Daar steken meestal de draden uit de muur of zitten in een lasdoos in de tuin. U kunt hem tevens ook op een stekker aansluiten en de stekker vervolgens in het stopcontact stoppen.

Bij de floodlight kunt u va het menu de lamp aan- en uitschakelen. De bewegingssensor werkt wel apart van de lamp.

Met een NAS gaat het niet werken, wel ondersteunt Laxihub het ONVIF protocol (hierboven al besproken voor de settings).

Geen probleem om de vragen te beantwoorden. Wellicht hebben ook anderen er nu of in de toekomst wat aan!

Beantwoorden

6 maart 2021 om 22:59
newtastyland Gebruiker

Beste laxihub expert, leg mij en anderen nu eens uit waarom jullie camera’s niet werken met een (symbology) NAS maar wel onvif zie ook mijn eerdere vraag van vanmorgen)?

Synology ondersteunt nl ook ONVIF! Ik snap dat je liever mensen een cloud abonnement aanpraat, maar wees wel volledig!

Kan iemand in het bezit van zo’n camera eens mbv ispyconnect de streaming url achterhalen, deze kun je zo in het surveillance pakket van synology gebruiken?

Beantwoorden

7 maart 2021 om 09:25

hi Newtastyland,

Wij ondersteunen niet alle type ONVIF protocollen vandaar dat wij aangaven welke setting er bv nodig is om dit wel goed te laten werken. Betreft Synology hebben WIJ dit nog niet goed voor elkaar gekregen, dus als ik hier ga verkondigen dat het wel zou werken en het werkt uiteindelijk niet bij de eindgebruiker dan zitten wij over 2 weken aan de telefoon met een hoop boze mensen die er niet uitkomen in Jip en Janneke taal. Daarom zeg ik hier liever dat het niet werkt. Maar je standpunt mbt dat ik de mensen liever een cloud abonnement aanpraat is totale onzin. Waarom denk je wij er anders samen met Ibood voor gekozen hebben om er een Kingston SD kaart standaard af-fabriek instoppen in 6 vd 7 cameras? Toch zeker niet om deze uit de camera te pakken en in bijvoorbeeld een digitale fotocamera te proppen toch?

Er zullen ongetwijfeld ook een hoop minder techy weerlegde personen onder het Ibood publiek vallen dan jouw in dit geval, dus ik hoop dat je je in ons antwoord toch kunt vinden!

Ik wens jou en de rest in ieder geval een fijne zondag!

Beantwoorden

7 maart 2021 om 01:17
Gillemans Gebruiker

Waaah, wilde morgen de floodlight, deurbel en draadloze camera kopen, maar de draaidloze camera is uitverkocht! komt ie nog terug? :(

Beantwoorden

7 maart 2021 om 08:30
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Gillemans,

Waarschijnlijk niet in deze sale, maar je kan altijd onze inkopers tippen dat je ze nog eens terug wilt zien: NL | BE.

Beantwoorden

7 maart 2021 om 09:10

hi Gillemans,

Helaas is Ibood door dit model heen dit weekend, maar ik hij zal binnenkort weer eens voorbijkomen.

Beantwoorden

7 maart 2021 om 09:27
Cortom Gebruiker

Hoe werkt de sirene en hoe gevoelig is de bewegingssensor?

Ik heb nl geen behoefte aan een sirene als er een kat bij de voordeur langs loopt

Beantwoorden

7 maart 2021 om 09:41

hi Cortom,

Als ik u vraag goed lees doelt u op een antwoord mbt de Laxihub F1. Deze bewegingssensor kunt u zelf instellen in 3 verschillende niveaus (laag, normaal en hoog). Daarnaast kunt u in het scherm door middel van vakjes met dit type camera ook instellen welke actief van het beeld actief moeten zijn voor beweging of juist niet.

De sirene kunt u alleen handmatig bedienen via de app. Dit gaat dus niet automatisch. Dit om vervelende situaties met bv uw buren ’s nacht te voorkomen.

Beantwoorden

7 maart 2021 om 12:28
Cortom Gebruiker

Ik bedoelde inderdaad die F1.

Het inschakelen van de lamp lampen is ook gekoppeld aan een in te stellen sensor?

Beantwoorden

7 maart 2021 om 13:03

hi Cortom,

De F1 cameralamp kan volgens schema worden geschakeld met een sensor (beweging) of via tijdsschema in het menu.

Deze settings kunnen alleen door de hoofdgebruiker worden ingesteld en niet door de overige gebruikers. Deze kunnen wel gewoon live meekijken.

Beantwoorden

13 maart 2021 om 09:41
gino0091 Gebruiker

Beste,kan mijn vrouw ook de beelden en filmpje en meldingen bekijken op haar telefoon.

en zo ja ik vind de handleiding daar niet voor.

Gr.

Gino

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.