4 maart 2021 om 00:00
iBOOD

Hyundai Elektronica

Hyundai Elektronica
Wat je ook zoekt...

...hier zul je het vinden! Heteluchtfriteuses, stofzuigers en weegschalen: Hyundai maakt het allemaal! 

4 maart 2021 om 01:05
debbie130980 Gebruiker

Is deze ook geschikt voor mensen van 1m80

Beantwoorden

4 maart 2021 om 09:25
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Debbie,

Zowel de mop als steelstofzuiger zijn geschikt voor mensen van 1,80 meter.

Beantwoorden

4 maart 2021 om 03:05
KevKev2020 Gebruiker

Weet iemand of de Draadloze Elektrische Spinning Mop geschikt is voor grindvloeren?

Beantwoorden

4 maart 2021 om 09:27

Hoi Kev,

Het hangt er vanaf wat voor grindvloer het precies is. Als hij egaal is, dan gaat het prima. Hoe minder egaal hoe slechter hij in het algemeen schoon te maken is. In de accessoire set zit ook een mop met langere sliertjes, die daar beter voor geschikt is.

Beantwoorden

5 maart 2021 om 10:08
richieboy8 Gebruiker

Iemand ervaring met de hyundai 6.2l is deze echt groter dan de philips xxl Airfryer en net zo goed? Of slappe friet en snacks? En ibood adviesprijs is dit keer prima alleen elders net zo duur als jullie aanbieding.

Beantwoorden

5 maart 2021 om 10:29
richieboy8 Gebruiker

Elders voor deze prijs is uitverkocht, maar wel vaker in de actie dus. Dus laat maar. Ben wel benieuwd naar de ervaringen.

Beantwoorden

5 maart 2021 om 10:27
Wilsophie Gebruiker

Ik was bezig deze te bestellen en ik heb een voucher voor gratis verzending maar dat heb ik nu 2 keer geprobeerd . Eerst bij een goedkoop product en toen dacht ik dat hij alleen geldig is voor duurdere producten, maar bij deze Hyundai dweilmop valideert de coupon ook niet. Hoe kan dit?

Beantwoorden

5 maart 2021 om 10:35

Hoi Wilsophie,

Kun je de mail waarin de couponcode staat met een korte toelichting doorsturen naar webcare@ibood.nl? Mijn collega’s kunnen jou verder helpen!

Beantwoorden

5 maart 2021 om 10:43
Wilsophie Gebruiker

Moet ik dan wachten met bestellen van die dweilmop. Dan mis ik misschien de bood( t)!

Beantwoorden

5 maart 2021 om 10:52

Hoi Wilsophie,

Mijn collega’s helpen je zo snel mogelijk. Ik verwacht dat we voldoende voorraad hebben.

Beantwoorden

5 maart 2021 om 10:31
Wilsophie Gebruiker

Nee het is geen voucher maar een couponcode. Maar toch….. waar kan ik die dan voor gebruiken?

Beantwoorden

7 maart 2021 om 15:41
Wilsophie Gebruiker

Het is opgelost. Ik had hem al een keer gebruikt en was dat vergeten, maar door de email werd ik op het verkeerde been gezet. Gebruikte vouchers misschien even vermelden?

Beantwoorden

7 maart 2021 om 16:32
Moderator Lisa Moderator

Goedemiddag Wilsophie,

Fijn om te horen dat het is opgelost. Vouchers zijn, ondanks dat jij soms als enige de code weet, niet accountgebonden. Het voordeel is hiervan dat je je vouchercode ook aan een vriend kan geven, maar het nadeel kan zijn dat je in je account niet kan zien of hij wel of niet gebruikt is.

Beantwoorden

5 maart 2021 om 10:35
von-B. Gebruiker

Kan bij het wake-up light de de tijdsaanduiding gesteld worden?

Beantwoorden

5 maart 2021 om 11:57

Hoi von-B.,

Bedoel je of je kunt kiezen tussen 12- of 24-uurs aanduiding? Dat is mogelijk!

Beantwoorden

6 maart 2021 om 12:26
jutezak Gebruiker

Deze spullen zijn bij mijn weten niet van het echte Hyundai, maar een “plakmerk”.

Zo zag ik in de winkel iets van Hyundai (tuinsproeier of zo) en dat was duidelijk gewoon de simpele plastic kwaliteit, en de importeur was een postbus ergens in Nederland.

Stom dat een bedrijf zijn naam zo te grabbel gooit.

Beantwoorden

6 maart 2021 om 23:21
Moderator Paul Moderator

Ik lees vooral een vermoeden in jouw bericht, met nauwelijks onderbouwing. Eén ervaring over een andere winkel en een product dat wij niet aanbieden. Maar daar al wel (voorbarig) een conclusie aan verbindt. Dat is jammer. Het staat je uiteraard vrij om niet tot aankoop over te gaan, maar zo zorg je vooral voor verwarring. Terwijl je waarschijnlijk goede bedoelingen hebt om anderen te waarschuwen.

Hyundai is een enorm groot bedrijf (conglomeraat) dat bestaat uit veel meer bedrijven dan alleen de auto-tak.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.