26 februari 2021 om 00:00
iBOOD

Alecto Partyspeakers

Alecto Partyspeakers
Houseparty?

Een houseparty krijgt een andere betekenis in deze tijd! Nu de clubs dicht zijn, moet je het thuis gezellig maken. Zorg dat je de juiste speakerset hebt! 

27 februari 2021 om 07:19
vwbuksie Gebruiker

PAS-500:

Wat zijn de afmetingen van de onderdelen??

Beantwoorden

28 februari 2021 om 08:22
Marcelsius Gebruiker

Volgens de handleiding op de alectosite:

1 line array speaker dimensions(HxWxD): 125 x 260 x 155mm

Net Weight: 2,05 Kg

4 x line array dimensions (HxWxD): 730 x 280 x 320mm

4 x line array weight: 9,4 Kg

Subwoofer dimensions(HxWxD): 500 x 430 x 560mm

Net Weight: 17,4 Kg

Beantwoorden

28 februari 2021 om 09:18
SilverRT Gebruiker

Spijtig dat ze daar geen DAB+ bij insteken.

Beantwoorden

28 februari 2021 om 17:55
eouder Gebruiker

wat wordt er nu precies geleverd bij de pas 215 set?

Gisteren waren het 2 speakers, 1 actief en een passief.

Nu is het niet duidelijk wat nu de aanbieding is. Op de ene bladzijde staat alleen een passieve speaker terwijl het verhaal net als gisteren over een set van 2 spekers spreekt.

Beantwoorden

1 maart 2021 om 10:43
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi eouder,

Dit is een passieve speaker die aangesloten kan worden op een versterker. Je ontvangt één speaker.

Beantwoorden

21 maart 2021 om 11:08
Takkenberg Gebruiker

Zijn er meer mensen die nadat ze de set PAS 215 hadden besteld, te horen kregen dat het geen set betrof, maar slechts een enkele speaker.

En nu…na lange tijd wachten…ineens een mail krijgen dat het hele product (geheel enkelzijdig) wordt geannuleerd omdat het zogenaamd niet leverbaar zou zijn?

IBOOD neemt hierin een loopje met hun klanten!!!

Conform mijn recht als consument heb ik een zogenaamde consumentenkoop gesloten en moet IBOOD de koopovereenkomst nakomen. Ik ga er werk van maken!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.