18 november 2017 om 00:00
iBOOD

Magimix Le Blender | 1200 W | 15.000 RPM

Product expert aanwezig

Magimix Le Blender (1200 W)

De Le Blender van Magimix heeft de capaciteiten om werkelijk ieders beste hulpje in de keuken te worden.

Specificaties

Merk: Magimix
Type: Le Blender
Garantie: 2 jaar

Check het dropdown-menu voor de beschikbare kleuren

Na de aankoop kun je je hier online registreren voor de extra mini-kom

• Voor fruit, ijs en meer
  • Van gegoten aluminium
  • Extra mini-kom na registratie!

Technisch

• Vermogen: 1200 Watt
  • RPM: 600 tot 15.000

Eigenschappen

• Kom: 1.8 L groot, van thermoglas voor warme én koude bereidingen
  • Doseerbeker: voorzien van schaalverdeling en waterdicht deksel
  • Mengspatel: Onmisbare hulp bij het mengen van dikke bereidingen
  • Geoptimaliseerde turbulentie voor perfecte emulsies
  • Groot snelheidsbereik
  • Geleidelijke start
  • Turbo pulse modus voor gladdere soepen
  • Snelheidsregelaar
  • 4 voorgeprogrammeerde functies (Gestampt ijs, Smoothies, Soepen, IJsdesserts)
  • Zeer stabiel voetstuk
  • Schoonmaakgemak: Krasvast glas, geheel demonteerbaar, modus snelreiniging
  • Energiezuinig
  • Incl. receptenboekje: meer dan 80 hartige en zoete gerechten

Fysieke eigenschappen

• Materiaal kom: Boroclass glas
  • Materiaal voetstuk: Gietalumnium
  • Afmetingen: 380 x 140 x 160 mm
  • Gewicht: 4.75 kg

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 09:00 tot 10:00, van 12:00 tot 13:00 en van 18:00 tot 19:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Magimix-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

18 november 2017 om 00:09
Lijpowww Gebruiker

Koolstofborstels?

18 november 2017 om 11:30
Susantigoon Gebruiker

Je bedoelt ongetwijfeld ‘koolborstels‘, maar waarom wil je die hierin?

18 november 2017 om 00:24
RJNAUTA Gebruiker

Prachtige blender, ik heb deze al enige tijd op het aanrecht staan en wordt nagenoeg dagelijks gebruikt. Maakt met gemak korte metten van boerenkool etc.

Belangrijkste nadeel: De aansluiting van de motor op de messen is gemaakt van een rubberachtig stuk plastic. Dit is erg onderhevig aan slijtage. Daarnaast heb ik een paar keer de situatie gehad dat er witte rook uit de motor kwam. De winkel was over beide constatering vrij laconiek, en eerlijk is eerlijk, hij doet het nog steeds. Oh ja, hij is nou niet bepaald fluisterstil….

18 november 2017 om 09:12
Official Product Expert Magimix-Expert Official Product Expert

Beste RJNAUTA,

Het is niet de bedoeling dat er rook uit een motor komt ;-). Hoe lang had de blender aangestaan toen dat gebeurde? Voor alle consumentenblenders wordt aangeraden om die maximaal een minuut te laten draaien.

18 november 2017 om 11:23
Susantigoon Gebruiker

Witte rook, dat zal dan beslist de speciale Vaticaan-uitvoering zijn…

18 november 2017 om 01:14
michaelvanoycke Gebruiker

Voor de BELGISCHE klanten: http://www.magimix.com/be-nl/actie/blender/

18 november 2017 om 01:17

Of niet iBood / Expert? Het is een beetje verwarrend. In de Algemene voorwaarden van de link die jullie opgeven is er sprake van “verkooppunten in Nederland” maar bij het doorklikken kan je dan toch België kiezen …

18 november 2017 om 01:40
Moderator Paul Moderator

De link bij de deal geldt voor de aankopen bij een Nederlands verkooppunt en geeft recht op een mini-kom via Magimix Nederland. Daarbij maakt het niet uit of de koper in Nederland, België, Luxemburg of Duitsland woont.

Jouw link gaat over 2 blendcups als cadeau, dat is een andere actie van Magimix SAS (Frankrijk). Het is niet duidelijk of die actie geldig is bij een iBOOD aankoop. Daar kan ik geen uitspraak over doen.

18 november 2017 om 09:15

De Belgische actie is niet geldig op deze aanbieding, de Nederlandse wel. IBood is een Nederlands verkooppunt en kan ook alleen in Nederland bij de aankooppunten geselecteerd worden.

18 november 2017 om 11:16
Asspirine84 Gebruiker
18 november 2017 om 11:17

Ja

18 november 2017 om 19:38

Bedankt om dit te verduidelijken! :) Daarom is een Expert dus altijd goed. Ik kan niet wachten om hem te ontvangen.

18 november 2017 om 08:42
renenijsse Gebruiker

@ Magimix-Expert

Klopt het dat dit het model uit 2013 betreft en dat dit model een lager vermogen heeft dan de Magimix Power Blender uit 2017 ? Zijn er buiten het vermogen nog andere verschillen tussen beide modellen ?

18 november 2017 om 09:19

Hi Rene,

Klopt. De power blender is de nieuwste lijn Magimix blenders. Vandaar ook de mogelijkheid voor deze scherpe aanbieding. Verschillen zijn:

- 1200W vs 1300W

- 15.000rpm vs 22.000 rpm (maximaal)

- 4 automatische programma’s vs 5 automatische programma’s

18 november 2017 om 09:43
renenijsse Gebruiker

Duidelijk, bedankt !

18 november 2017 om 10:15
romboutstom Gebruiker

Hoe vlot kan je deze blender reinigen?

Kunnen de mesjes uit de beker gehaald worden?

Kan deze in de afwasmachine?

18 november 2017 om 10:26

Het mes kan uit de kan gehaald worden (kwestie van losdraaien) en zowel het mes als de kan kunnen in de afwasmachine.

De rubber afdichting tussen het mes en de kan liever niet vanwege mogelijke uitdrogingsscheurtjes.

18 november 2017 om 11:17
Susantigoon Gebruiker

Reinigen is doodsimpel : z.s.m. na gebruik warm water, desnoods met een klein beetje afwasmiddel en even klutsen maar!

18 november 2017 om 12:48
tesluc Gebruiker

Messen best niet in de vaatwas … dan worden ze sneller botter (zoals met elk mes trouwens tenzij ze van diamant zijn).

18 november 2017 om 11:18
tesluc Gebruiker

Hoelang wordt de aankoop van reserve onderdelen ondersteund ? Nogal wat merken, bijv. K……D, kunnen geen reserve onderdelen meer leveren na 2 jaar (toevallig juist na het verstrijken van de garantieperiode).

18 november 2017 om 11:58

Zo’n 5 jaar.

18 november 2017 om 12:51
tesluc Gebruiker

Dus als dit product van 2013 is, stopt de logistieke steunpolitiek in 2018 … het gaat dus over een einde-reeks model ?

18 november 2017 om 13:10

Onze nieuwe lijn blenders heeft dezelfde reserveronderdelen. Ze blijven dus nog wel even leverbaar.

18 november 2017 om 13:01
romboutstom Gebruiker

@ibood

Ik heb zonet besteld.

Kan u bevestigen dat dit de rode variant zal ontvangen?

Dit stond niet in de orderbevestiging.

18 november 2017 om 13:03
Moderator Jim Moderator

Goedemiddag Romboutstom!

Als je via ‘Mijn iBOOD’ naar ‘Mijn Bestellingen’ gaat, zou de kleur ook bij de bestelling moeten staan!
Alhoewel ik er vanuit ga dat het goed is gegaan, kan je het daar nog even dubbel checken!

Als het niet lukt, hoor ik het graag!

Groetjes,

Jim

Edited by: Jim
Het is alweer geen goedemorgen meer… ;-)

18 november 2017 om 15:07
romboutstom Gebruiker

Ik heb het nagekeken, maar daar kan ik ook geen bevestiging vinden. Vandaar dat ik hier even de vraag stel.

18 november 2017 om 15:15
Moderator Jim Moderator

Hi RomboutStom!

Helaas kunnen we dat als moderator niet zien; maar het zou er echt moeten staan. Net even een heel kleine tutorial gemaakt. Als je in ‘Bestellingen & Service’ zit; zou je bij je bestellingen ‘Meer details’ moeten zien:

Dan, aan de rechterkant, zou je details en kenmerken van het specifieke product moeten zien, zoals ik Sneakers in maat 41 heb besteld :-)

Daar zou bij jou kleur Red moeten staan :-)

Groetjes!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.