6 november 2017 om 00:00
iBOOD

Nespresso Magimix Prodigio | Connected Koffieapparaat

Product expert aanwezig

Nespresso Magimix Prodigio Koffieapparaat

Met de Nespresso App staat jouw favoriete en perfect gezette koffie voor je klaar, precies wanneer jij dat wil!

Specificaties

Merk: Nespresso
Type: Prodigio M135
Garantie: 2 jaar

• Zet een perfecte kop koffie
  • Incl. 16 koffiecapsulles
  • Kom nooit meer zonder koffie te zitten!

Nespresso-systeem: Bestemd voor gebruik met Nespresso koffiecapsules (uitsluitend verkrijgbaar via de Nespresso Club)
Pomp: Hoge druk 19 bar
Opwarmsnelheid: 25 seconden
Verwarmingselement: Thermobloc
Vermogen: 1260 W

Capsule-opvangbakje: Verwijderbaar opvangbakje voor gebruikte capsules
Kopjesrooster: Opklapbaar / stand voor mok

Waterreservoir:
0,8 liter
Verwijderbaar
Verplaatsbaar: verschillende standen mogelijk

Automatische functies
3 instelbare kopgroottes: ristretto (25 ml), espresso (40 ml) en lungo (110 ml)
Instelbare volumes / automatische stop
De koffiecapsule wordt 10 seconden na de uitstroomstop automatisch uitgeworpen
Preventief onderhoud

Connectiviteit
Bluetooth LE
iPhone 4S > / iPad 3de generatie / Androïd 4.3 >
Meerdere apparaten mogelijk voor 1 koffieapparaat

Applicatiefuncties
Beheer voorraad capsules
Waarschuwing onderhoud
Instelling waterhardheid
Programmering koffie
Afstandsbediening
Aanmelding bij Nespresso Club

Kalkwaarschuwing
Kalkwaarschuwing afhankelijk van de ingestelde waterhardheid (geleverd met test waterhardheid)
Ontkalkingsprogramma (ong. 15 min.)

Energiebesparing
Automatische uitschakeling in stand-by, instelbaar van 9 tot 30 minuten na het laatste gebruik

Verlichting
Nespresso logo verlicht = voorraad capsules op (als het apparaat 'connected' is)
Toetsen verlicht

Meegeleverd
Proefpakket bestaande uit 16 capsules

Afmetingen en gewicht
Regelbare kabellengte
Afmetingen (HxBxD): 255 x 120 x 374 mm
Gewicht: 3,7 kg

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Magimix-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

6 november 2017 om 09:25
Maddylutgens Gebruiker

Hallo iBood,

Wat is de kleur van deze nespresso machine? Titan of Silver?

6 november 2017 om 09:27
Official Product Expert Magimix-Expert Official Product Expert

Silver

6 november 2017 om 09:30
Svenbakker Gebruiker

Hallo,

Tot hoeveel meter afstand is het apparaat te bedienen aangezien het via Bluetooth gaat en niet via wifi?

Dank

6 november 2017 om 09:46

Goede vraag ;-). Ik weet het niet exact maar normaal gesproken heeft Bluetooth een bereik van zo’n 10m.

6 november 2017 om 09:52
JannekeReijersen Gebruiker

Kunnen de Lidl cupjes hier ook in?

6 november 2017 om 10:50

De machine is ontworpen voor gebruik van de originele Nespresso capsules. Bij gebruik van imitatiecapsules kan geen garantie op een perfecte werking van de machine gegeven worden.

6 november 2017 om 15:46
thijs.adriaans Gebruiker

Dat is geen antwoord op de vraag.

6 november 2017 om 15:53
Ivegotplenty Gebruiker

Dat is wel een antwoord op de vraag.

Lidl cupjes = imitatiecapsules = geen garantie op perfecte werking.

6 november 2017 om 23:48
El-a-Menthol Gebruiker

Alle cupjes met een alluminum folie kunne gebruikt worden (garantie vervalt). Die van plastic waar ze doorgeprikt worden zou ik absoluut niet gebruiken. Sommige goedkope zijn slecht, sommige zijn wel aardig, enkele zijn net zo goed en een heel enkele zelfs iets beter. Is ook smaak, maar er zijn wel reviews te vinden van de alternatieven. Die van de Lidl waren dacht ik wel aardig. Van DE vond ik zelf wel smaken (volle smaak).

6 november 2017 om 14:00
diesel2009 Gebruiker

Ik heb vorige keer met de vaderdag promotie van Nespresso ook deze machine aangeschaft bij Ibood.  Ik ben er heel blij mee. Alleen de koffie korting lukte niet. Nu heb ik hem weer besteld als cadeautje voor mijn ouders, en hoop ik nu wel van de koffie korting van 30 euro gebruik te maken? Ik kan dit doen middels het factuur die ik bij de machine geleverd krijg?

En over het gebruik van andere capsules… Als je lang plezier wilt hebben van je nespresso machine, kun je dit beter niet doen. Ik spreek uit eigen ervaring. Een machine van 500 euro vernaggeld. Door het gebruik van af en toe plastic capsules. De naalden die door de capsules heengaan, kunnen slijten, en plastic is veel harder dan aluminium.

De supermarkten verkopen nu ook alternatieve capsules van aluminium, maar deze zijn in mijn beleving lang niet zo lekker als die van nespresso, ik proef de kwaliteit van de koffie. Maar dit terzijde ;~)

6 november 2017 om 15:41
bastian433 Gebruiker

Misschien de nieuwe dan dat die daarvan stuk gaan by design om gebruik van andere capsules tegen te gaan ofzo, ik heb ik 2010 ooit hier 1 gekocht, was een aanbieding, 90 euro ook en dan 60 euro retour via Nespresso…. dat waren nog eens aanbiedingen.

Ik doe niks anders dan de laatste 5 jaar zeker er namaakcapsules in te doen.

Die van mijn moeder net zo, daar gaan al wel 6 jaar namaakcapsules in, alleen bij haar werken de namaak aluminium niet goed, de plastic variant werkt wel heel goed.

6 november 2017 om 18:15
diesel2009 Gebruiker

Ja klopt, bastian433, de oudere hebben nog de oude naalden. De nieuwe machines met nieuwe naalden gaan sneller kapot met plastic capsules. Maar dan nog, ik vind de koffie niet lekker van die plastic capsules en heb werkelijk alles geprobeerd . Smaken verschillen :-)

6 november 2017 om 14:01
Jonathan-458 Gebruiker

Jammer dat de unit voorzien is van Bluetooth, als deze beschikbaar was met WiFi of Ethernet dan had ik deze direct gehaald .

6 november 2017 om 14:25
Staffen Gebruiker

en ik als hij satellietverbinding had. Wat een gemiste kans Ibood ;)

6 november 2017 om 16:33
mermans Gebruiker

Expert: is de 30€ koffiekorting ook hier van toepassing?

6 november 2017 om 16:40

Ja, in Nederland is de € 30,- koffiecredit van toepassing.

6 november 2017 om 16:40
Kanariegeel Gebruiker

Natuurlijk, ze maken er zelfs reclame voor in de tekst:

Nespresso Promo: € 30 koffiecredit

Krijg tijdelijk € 30 koffiecredit bij je eerste bestelling op Nespresso.nl. Check hier de voorwaarden, deze actie is alleen geldig in Nederland.

6 november 2017 om 18:10
diesel2009 Gebruiker

De pixels maakt meer lawaai, die heb ik ook gehad. Je ontkomt er niet helemaal aan, de bardruk (19 bar) geeft dat geluid. In bonenmachine’s hoor je dit minder, en omdat de nespressomachino compacter is hoor je dit beter. Nadeel bonenmachine’s : veel onderhoud ????

6 november 2017 om 18:20
diesel2009 Gebruiker

Pixie bedoel ik, fijn,  voorspelbare tekst op mijn tablet

6 november 2017 om 17:41
AKok Gebruiker

Maakt deze Magimix ook zo’n herrie? Ik ben nu in het bezit van de Pixie M110 waarmee je de hele buurt wakker maakt.

6 november 2017 om 23:50
El-a-Menthol Gebruiker

Nee valt heel erg mee. In de ochtend als het stil is maak je misschien iemand op dezelfde verdieping wakker, maar als iemand boven slaapt slapen ze wel gewoon door hoor. Daarnaast is het ook echt kort, is 10-15 seconden en dan heb je een kopje. Een blender maakt vaak vele malen meer lawaai.

6 november 2017 om 19:17
Jurmanns Gebruiker

Hallo,

Ik heb zojuist de actievoorwaarden van de koffiecredits bekeken. Blijkbaar loopt deze actie tot 29-10-2017. Kortom de actie is verleden tijd. Klopt dit?

6 november 2017 om 20:04
diesel2009 Gebruiker

Ik lees dat het geldig is tot 07-01-2018.

6 november 2017 om 20:36
Jurmanns Gebruiker

Waar heb jij dit gelezen? Via de link kom ik dit nergens tegen.

Alvast bedankt.

6 november 2017 om 21:16
Maddylutgens Gebruiker

Als je op de link klikt kan je op de website van nespresso klikken op dat je je product elders hebt gekocht. Hier kan je je actie verzilveren. Hier staan tevens actie voorwaarden dat het tot januari geldig is

6 november 2017 om 21:35
diesel2009 Gebruiker

Yessssss, we hebben nog even de tijd ;-)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.