31 oktober 2017 om 00:00
iBOOD

Asus Zenfone 3 Max 5,2” Smartphone | Quad-Core | Vingerafdruksensor

Asus Zenfone 3 Max 5,2” Smartphone

Gewoon een fijne smartphone met alles wat je nodig hebt, en hij kost je geen rib uit je lijf!

Specificaties

Merk: Asus
Type: Zenfone 3 Max 5,2” Smartphone (ZC520TL)
Kleur: sand gold
Garantie: 2 jaar

• Dual-sim: Micro- en Nano-SIM
  • Veelzijdige 4130 mAh Li-Po accu
  • Android 6, te updaten naar 7

Display 13,2 cm (5,2") - WideView TFT
Resolutie: 720 x 1280
Touch 5-Punts-Multi-Touch (capacitief)
Besturingssysteem: Android 6.0 (Marshmallow) + ZenUI 3.0
Processor: 1.25 GHz MediaTek MT6737 Quad-Core CPU
RAM: 3 GB LPDDR3 RAM
Opslag: 32 GB + 100 GB Google Drive (2 Jaar)
Vingerafdruksensor

Kaartsleuven 1x Micro-SIM + 1x Nano-SIM of microSDXC (bis 32 GB)
Audio: geïntegreerde luidspreker – geïntegreerde duale microfoon
Mobiele data: 4G: Band 1/2/3/5/7/8/20 - 3G: Quad-Band - 2G: Quad-Band
Wifi: 802.11 b/g/n 
Bluetooth 4.0 (EDR+A2DP)

Aansluitingen: 1x Micro USB - 1x Headset (Koptelefoon/Microfoon)
Camera 13 MP met Ledflits en camera aan de voorzijde 5 MP 
Accu Lithium-Polymer: (4130 mAh / niet verwisselbaar)
Stand-by tot 30 dagen, gesprekstijd tot 19,8 uur
Reverse Charging (Powerbank)

GPS: (A-)GPS
Sensoren: G-Sensor - E-kompas – Nabijheid – Omgevingslicht
Afmetingen: 149,5 x 73,7 x 8,55 mm
Gewicht 148 gram

In de doos: 

• Zenfone 3 Max 
  • Netadapter 
  • Micro-USB-Kabel
  • Handleiding 
  • Garantiekaart 
  • OTG-Kabel
31 oktober 2017 om 00:05
emesix Gebruiker

100 GB Google Drive (2 Jaar) <— dit is toch geen specificatie maar een abonnement ??? :)

31 oktober 2017 om 00:29
HetGezegde Gebruiker

Niet direct een specificatie van de telefoon zelf, maar wel van wat erbij zit. Dan zou je “In de doos:” ook niet mogen opnoemen, evenals “Merk: Asus”.

Daarnaast zit het niet standaard bij alle Android toestellen. Het is imho dus zeker noemenswaardig en wellicht een USP voor de iBOOD’er.

31 oktober 2017 om 01:10
nevo Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Bij bovenstaande website dien je mogelijk nog invoerrechten en BTW te betalen. Daar komt nog bij dat je met torenhoge kosten zit bij het eventueel willen terugsturen van het product, dit zowel bij een defect als een annulering. Hierdoor vinden we het niet verantwoord de link te laten staan.

31 oktober 2017 om 01:26
honderdhertz Gebruiker

Whaha wat een giller, je bedoelt je kunt je geld overmaken en nooit iets ontvangen zeker.

31 oktober 2017 om 07:40
kikke002 Gebruiker

Inderdaad HONDERDHERTZ. Deze site lijkt me zo fake als ik weet niet wat. Trap er niet in mensen! Check altijd hoe je contact op kunt nemen, bij een site die je niet kent. In dit geval moet je naar Hong Kong bellen. En waarom een co.nl subdomein? Deze site is alleen maar opgezet om geld binnen te harken, niet om klanten blij te maken.

@ibood: kan die link hierboven weg aub?

31 oktober 2017 om 07:59
Diablo70 Gebruiker

Inderdaad wat een giller die aannames van sommige mensen hier. De site is niet fake alleen niet relevant aangezien je iets uit Hong Kong laat komen met als je pech hebt belasting en invoerrechten.

En waarom is de site niet fake……Omdat je met PayPal kunt betalen.

31 oktober 2017 om 09:23
nevo Gebruiker

Inderdaad riskant.

Het was laat gisteravond, mijn excuses!

Ik bestel regelmatig bij Chinese sites en het is Russische roulette. Bottom Line: per saldo nog steeds niet onaanzienlijk bespaard.

31 oktober 2017 om 07:14
wbree Gebruiker

Is natuurlijk geen geld voor een dergelijke telefoon. Maar is ook niet vergelijkbaar met meer premium modellen als bv de Samsung S series.

Persoonlijk mis ik Wifi 5Ghz en een Amoled scherm. Zit volgens reviews vol met bloatware en dat gaat ten koste van het op het eerste gezicht royale geheugen van 3Gb.

31 oktober 2017 om 09:40
mcwieger Gebruiker

1. Bloatware kun je verwijderen (heb het model met 64GB, dus spreek uit ervaring).

2. Misschien een idee om ergens een goede 5Ghz wifiverbinding te vinden, een fraai amoledschermpje erbij te pakken en dan even op te zoeken wat ook weer het verschil is tussen werkgeheugen en opslaggeheugen?

31 oktober 2017 om 11:38
schwoelepater Gebruiker

Je punt 2 is een beetje flauw. Als de geïnstalleerde bloatware ook op de achtergrond draait gaat dat wel degelijk ten koste van het werkgeheugen.

31 oktober 2017 om 07:31
carpenterjohan Gebruiker

Waardeloos toestel, niet bij IBood gekocht. Bellen was niet mogelijk en dataverbinding 4G ging daarna direct stuk. Leentoestel was zelfde apparaat wat nota ene ook niet kon bellen.

31 oktober 2017 om 11:51
PetervdK Gebruiker

En waar lag dat aan dan? Het lijkt me wel erg toevallig dat 2 verschillende toestellen precies hetzelfde probleem hebben.

Zou eerder denken dat het aan het gebruikte sim kaartje zou liggen.

Waar kwam het toestel vandaan? Azie? Amerika? Die gebruiken afwijkende frequenties.

31 oktober 2017 om 20:51
ty456uyh67 Gebruiker

Mijn ervaring met telefoons in het buitenland kopen is niet zo goed.

Ik heb een Asus Zenfone 2 direct in China gekocht op een grote bekende site, nadat ik mijn in Nederland gekochte Zenfone 2 al na 2 weken kapot liet vallen. De Zenfone uit China bleek voor de Chinese markt bedoeld te zijn met daarop een Europese firmware gehobbied. Bepaalde frequentiebanden blijken niet door de telefoon ondersteund te worden (ondanks Europese firmware). Als gevolg hiervan kan de telefoon uberhaupt geen contact maken met Tele2. Bij andere providers ondersteunt hij niet alle frequentiebanden. Hierdoor kun je in bepaalde gebieden slechter bereik hebben dan andere telefoons. De telefoon zijn blijkbaar op hardware niveau niet identiek. Aan de binnenkant is het te herkennen door Chinese teksten en het ontbreken van de CE markering.

Ik kan me voorstellen dat je dit ook kan overkomen bij Nederlandse telefoonshops die alternatieve importkanale gebruiken. Volgende telefoon dus weer bij een reputabele Nederlandse leverancier.

31 oktober 2017 om 23:17
carpenterjohan Gebruiker

Gewoon gerenommeerde Nederlandse winkel. Geen SIM probleem.

31 oktober 2017 om 07:50
ikbenanwar Gebruiker

Ik zie vooral een matige SoC en in combinatie met die gare Asus Zen User Interface is dat killing voor de prestaties. Laat je niet foppen door die 3GB RAM.

31 oktober 2017 om 11:46
PetervdK Gebruiker

Je hebt daadwerkelijk ervaring? Of is dit een uit de lucht gegrepen opmerking zonder onderbouwing?

31 oktober 2017 om 15:24
rds001 Gebruiker

Opgelet: Het is niet mogelijk om zowel een extra geheugenkaartje als een extra simkaart te plaatsen.

31 oktober 2017 om 22:27
hanszelf Gebruiker

Kan wel. Veriest wel ff wat knutselen, zie de vele topics hierover op Tinternet. Bijvoorbeeld https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1681101

Het losweken van de chip van de sim kan ook perfect door de sim in een bakje aceton te leggen.

Ik heb het zelf gedaan voor mijn Honor 7, icm met een 64GB SD kaartje. Werkt perfect

31 oktober 2017 om 21:09
Dick Klees Gebruiker

ik wilde er een bestellen en tik dus bij aantal “1″ in. daarop is het antwoord: “Het produkt is bijna uitverkocht en daardoorv overschrijdt de bestelde hoeveelheid hjet aantal in voorraad”.

Kan ik er dan wel 0,5 bestellen? en dan liefst twee keer??

heeft iemand anders ook deze vreemde ervaring?? er staat nl. niet “Uitverkocht”.

31 oktober 2017 om 21:14
Ma023 Gebruiker

Is gewoon te bestellen zie ik (althans op mijn mobiel).

31 oktober 2017 om 21:24
Dick Klees Gebruiker

Het staat er toch echt als ik bij aantal 1 heb gekozen:

Het product is bijna uitverkocht en daardoor overschrijdt de gekozen hoeveelheid de beschikbare hoeveelheid.

Lukt dus niet vanaf pc

31 oktober 2017 om 21:34
eva864 Gebruiker

Bij mij geen probleem. Kijk eens of hij niet al in je mandje zit? Bij eerdere verkopen werd al eens aangegeven dat dat het probleem kon zijn.

1 december 2017 om 14:17
medocq Gebruiker

Iemand die ook problemen heeft bij het opladen van dat toestel? Het duurt gigantisch lang en laadt zo traag op, dat hij aan de computer sneller afloopt dan oplaadt. Met de stekker gaat het iets sneller maar nog doodtraag.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.