7 oktober 2017 om 00:00
iBOOD

Sitecom WLX-7000 AC1200 Wifi Access Point

Sitecom WLX-7000 Wifi Access Point

Wil je je thuisnetwerk upgraden en een groter wifi-bereik, hogere internetsnelheden en stabielere connectie behalen? Met de Sitecom WLX-7000 kan dit!

Specificaties

Merk: Sitecom
Type: WLX-7000 AC1200
Garantie: 2 jaar via iBOOD, 10 jaar via Sitecom (na registratie)

• Totale snelheid van 1,2 Gbps
  • Ondersteunt 2,4 GHz én 5 GHz
  • Voorzien van 5-poort switch

Meertalig, waaronder Nederlands (zowel de korte handleiding als de firmware)
Compatibel met IEEE 802.11b/g/n/ac draadloze netwerkstandaard
Ondersteunt DHCP serverfunctie
Ondersteunt 64/128-bit WEP, WPA en WPA2 draadloze data-encryptie
Gemakkelijk te gebruiken GUI (Graphical User Interface)
Toegankelijke firmware-updatefunctie

5GHz-ondersteuning: Ja
Verbindingen (WLAN): 802.11a, 802.11ac, 802.11b, 802.11g, 802.11n
Verbindingen (Ethernet): 5x Ethernet 1 Gbps

Maximale 2,4 GHz-snelheid: 300 Mbps
Maximale 5 GHz-snelheid: 900 Mbps
Maximale totale snelheid: 1,2 Gbps

7 oktober 2017 om 02:19
MoHamdaoui Gebruiker

Heb je slechte wifi dekking? Kopen!!

ik heb de accespoint hier via ibood gekocht, simpel installeren, wel effe via wifi analyzer het goeie kanaal, die aanbevolen wordt kiezen!!! Had ik eerst niet gedaan, wereld van verschil. En de prijs is ook goed, heel goed zelfs

gr

Beantwoorden

7 oktober 2017 om 06:52
sanook.nl Gebruiker

Niet mee eens, heb deze de vorige keer besteld maar na 2 dagen weer terug gestuurd vanwege de zeer slechte snelheden (op 2-3 meter afstand) die onder de 1 Mbps gingen. Toch maar gekozen voor de Ubiquiti en die bevalt prima.

Beantwoorden

7 oktober 2017 om 11:18
Merdera Gebruiker

Werkt inderdaad fantastisch, wifi dekking door het hele huis nu, en top snelheden. Paar weken terug in de dagdeal bij de mm gekocht voor dezelfde prijs.

Beantwoorden

7 oktober 2017 om 13:40
MoHamdaoui Gebruiker

Ik had ook eerst weinig Mbps, kanaal veranderd, daarna 40 Mbps, dusss wifi analyzer downloaden en aanbevolen kanaal selecteren, mensen.

Beantwoorden

7 oktober 2017 om 09:51
hotcavey Gebruiker

Ook ik heb gebruik gemaakt van de vorige aanbieding. Het is een top apparaat. Ik weer niet waar sanook.nl het over heeft, maar ik heb een bekabelde verbinding van ruim 93.00 Mbps. (op moment van schrijven en testen)  En had op zolder altijd een slechte wifi verbinding. Heb deze accesspoint bekabeld op zolderverdieping aangesloten. (fluitje van een cent) en heb nu op de hele zolder, ook van 2 en 3 meter afstand en meer, een snelheid van ruim 40 Mbps. (in meerdere kamers op zolderverdieping) Waar ik eerder een Belkin router had staan als accesspoint. Ik zeg: Goeie aankoop als je je wifi bereik wilt uitbreiden of bij een algemene slechte wifi.

Succes.

Beantwoorden

7 oktober 2017 om 11:15
Boei3nd3r Gebruiker

Ik heb m voor de volle mep bij coolblue gekocht en ben er erg tevreden over. Heb een fritzbox met 1800mbit en deze staat in de garage met 1300 mbit zodat we ook buiten goed bereik hebben :) Moet er alleen nog achterkomen hoe je kunt zorgen dat het de wifi echt extend, op dit moment hebben we 2 wifi namen. Als iemand dat weet: heel graag delen! ;)

Beantwoorden

7 oktober 2017 om 12:00
Idm78 Gebruiker

Om dit op te lossen heb ik de wifi router en het accesspoint dezelfde SSID (netwerknaam) gegeven. Het is afhankelijk van de client of deze overschakelt op het andere toegangspunt op het moment dat het signaal van dit toegangspunt sterker wordt dan van het andere toegangspunt. Mijn android telefoon doet dit bijvoorbeeld niet. Pas als ik wifi in- en uitschakel schakelt de telefoon op het sterkste toegangspunt over.

Beantwoorden

7 oktober 2017 om 14:29
Boei3nd3r Gebruiker

Dankjewel voor je uitleg, ik zal dit eens proberen.

Fijn weekend!

Beantwoorden

7 oktober 2017 om 15:34
hotcavey Gebruiker

“Gratis” WifiManager app installeren. Schakeld automatisch over naar sterkste toegangspunt.

Succes.

Beantwoorden

7 oktober 2017 om 11:31
Lucky182 Gebruiker

Heb hier onlangs de Sitecom 1900 gekocht en krijg hem langs geen kanten aan de praat :-(

Beantwoorden

7 oktober 2017 om 12:35
bertharma Gebruiker

Mag ik hem met een kabel van 20 meter verbinden met de router .

Zodat ik daar ook wifi heb .

Beantwoorden

7 oktober 2017 om 12:42
audejo Gebruiker

Vroeger was de maximale kabellengte 100 m per segment voor cat5 kabel, bij cat 6 en hoger is dat nog meer volgens mij. Dus geen enkel probleem.

Beantwoorden

7 oktober 2017 om 13:17
bertharma Gebruiker

Bedankt dan koop ik er een .

Heb er niet veel verstand van dus vraag ik het liever .

Beantwoorden

7 oktober 2017 om 14:30
Boei3nd3r Gebruiker

die afstand werkt idd prima, heb zelf deze access point en daar zit een kabel van een metertje of 40 tussen in, gaat allemaal goed (1 gb/s kabel). die 1300mbit red je dan alleen niet, maar ach: alsnog snel zat!

Beantwoorden

7 oktober 2017 om 14:41
RvS_1976 Gebruiker

Wifi-noob hier,

Vraagje, kan ik deze aan elkaar “koppelen”, d.w.z. een in de woonkamer, een op de eerste verdieping en een op zolder zodat ik in het hele huis dezelfde verbinding heb?

Als het kan, wat is dan aan te bevelen, eentje vast bekabeld en de andere twee draadloos met de bekabelde verbonden of alle drie vast bekabeld?

Alvast bedankt!

Beantwoorden

7 oktober 2017 om 17:14
audejo Gebruiker

Alle drie bekabeld geeft de minste problemen en de hoogste snelheid.

Beantwoorden

7 oktober 2017 om 20:27
RvS_1976 Gebruiker

Dank je, heb ik dan wel een en hetzelfde Wifi-netwerk of moet ik dan wisselen tussen Wifi-netwerken als ik door mijn huis loop?

Beantwoorden

7 oktober 2017 om 20:45
HILDE993 Gebruiker

Waarom is dit enkel te verkrijgen in Nederland?

Beantwoorden

7 oktober 2017 om 21:17
Moderator Paul Moderator

Hallo Hilde,

Je bent blijkbaar op ibood.nl terechtgekomen terwijl je op ibood.be zou moeten zitten. 
Klik hierrrr voor de Belgische link naar de Sitecom deal. Succes!

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.