2 september 2017 om 00:00
iBOOD

KitchenAid Heavy Duty Keukenmachine

KitchenAid Keukenmachine

Nauwkeurig of zwaar werk, deze professionele keukenmachine doet het met een perfect resultaat. Scoor hem nu en til jouw kook- en bakkunsten naar een nog hoger niveau!

Specificaties

Merk: KitchenAid
Type: 5KPM5E - Heavy Duty K5 keukenmachine
Garantie: 2 jaar

• Mengen, kneden en mixen
  • In hoogte verstelbare kom
  • Incl. roestvaststalen accessoires en toebehoren

Makkelijk af te nemen 4,83 l mengkom m.b.v. een hendel
Uitbreidbaar met vele optionele accessoires
Origineel planetair kneedsysteem
Directe aandrijving
Vermogen: 315 W
Aantal standen: 10
Materiaal mengkom: RVS
Vaatwasserbestendig
Afmetingen (b x h x d): 26,4 x 41,1 x 33,8 cm
Gewicht: 13.400 gram

Standaard meegeleverd
4,83 l mengkom
Draadgarde
Kneedhaak
Mengvlinder
Anti-spatdeksel
Handleiding

2 september 2017 om 08:30
Tchica3300 Gebruiker

Heel goede kwaliteit, mengt heel krachtig. Supersnel. De prijs is echt scherp. Prima dat er nog stukken bij te verkrijgen zijn. Een mooi design dat je niet gaat wegsteken in de kast maar gewoon aan iedereen laat zien. De kom kan er makkelijk uit door te kantelen,ook heeft het apparaat een brede opening om ingrediënten bij te voegen.

2 september 2017 om 09:09
leoriemens Gebruiker

Zeker een goede machine , maar die tefal van laatst doet er niet voor onder voor de hobbybakker

2 september 2017 om 10:31
x11freak Gebruiker

welke tefal (type) was dat?

2 september 2017 om 10:57
eva864 Gebruiker

http://home-living-be-nl.forum.ibood.com/products/74789-170901/tefal-masterchef-keukenmachine/

Deze Kitchenaid kan wel grotere hoeveelheden deeg e.d. aan (2,7 kg cake ipv 1,8 kg bv). Hangt er dus vanaf wat je nodig hebt.

2 september 2017 om 16:53
greetvanocken Gebruiker

Leuk om te bestellen als een couponcode ineens ongeldig is???

2 september 2017 om 17:14
Moderator Paul Moderator

Hallo Greet,

Als de bestelling afgebroken werd nadat de code ingevuld was dan zal het systeem de code tijdelijk op “gereserveerd” zetten. Na circa 2 uren wordt de code weer automatisch vrijgegeven en kan dan alsnog gebruikt worden.

Kreeg je meteen de melding dat de code ongeldig is? Controleer voor de zekerheid of de geldigheidsdatum nog niet verstreken is. Als dat niet het geval is dan wil ik je vragen om de email met ontvangen code door te sturen naar webcare@ibood.nl dan zal het voor je opgelost worden.

Vriendelijke groet, Paul

2 september 2017 om 23:08
J. Kloosterman Gebruiker

Prachtig apparaat. Jammer dat er alleen rode zijn… Er zijn meer kleuren maar die zijn geen onderdeel van de aanbieding.

Die kleur weerhoudt me van een aanschaf.

5 september 2017 om 07:22
mrdejong1962 Gebruiker

De verzenddatum van 4 sep is inmiddels verstreken en ik heb nog geen melding gekregen dat ie onderweg is. Hoe zit dit?

5 september 2017 om 07:23
Moderator Jim Moderator

Hi MrdeJong!

Heb je voor mij het SO-nummer? Dan ga ik de klantenservice vragen om even te checken hoe het met de levering zit!

Groetjes,

Jim

5 september 2017 om 16:39
mrdejong1962 Gebruiker

Hi Jim,

*knip*

Alvast bedankt voor je hulp

Edited by: Jeroen – Melding doorgezet

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.