27 augustus 2017 om 00:00
iBOOD

Withings Aura Smart Sleep System

Withings Aura Smart Sleep System

Wil jij fitter voor de dag komen en beter presteren? Maak dan je slaap inzichtelijk en verbeter de kwaliteit en de manier van wakker worden met dit slimme slaapsysteem.

Specificaties

Merk: Withings
Type: Aura Smart Sleep System
Garantie: 2 jaar

• Val als een blok in slaap
  • Word fris als een hoentje wakker
  • Optimaliseer je slaap en voel je fit en energiek

Withings Aura alarmklok
Gebruiksvriendelijk en elegant design
Touch interface
High-power multi-color ledtechnologie
Luidspreker van hoge kwaliteit
Luidsprekerdoek van textiel
Smart tijdweergave (verdwijnt langzame gedurende de slaaptijd)
Intensiteit van het licht past zich aan op gebruikersinstellingen en omgevingslicht
Stroomvoorziening: Netstroom

Tijdweergave
Tijdweergave: Ja
Weergave: Digitaal
Schermverlichting: Ja

Wekfuncties
Alarmfunctie: Progressief, smart, internetradio of playlist van jouw Spotify-accout
Alarmtype: Licht en geluid
Oplopend alarmvolume: Ja
Sleeptimer: Ja
Snooze-/sluimerfunctie: Ja
Simulatie zonsondergang: Ja

Afspeelmogelijkheden
Internetradio: Ja
Spotify Connect: Ja

Connectiviteit
Bluetooth: Low Energy (Bluetooth Smart Ready)
Bluetooth profielen: Standaard Audio (A2DP)
Wifi: 802.11 b / g / n (alleen 2,4 GHz)
USB-aansluitingen: 3 (1 voor koppelen/opladen van je smartphone, 2 voor verbinden van Sleep Sensors -> 1 wordt meegeleverd, de 2e kun je optioneel los aanschaffen voor je partner)
Smartphone app: Ja
Bediening via Android app: Ja
Bediening via iOS app: Ja
Bediening via Windows Phone app: Nee
Benodigde versie OS: iOS 7.0 of later, Android 4.3 of later

Sensoren
Slaapmonitorsensor
Omgevingssensoren (licht, geluid en temperatuur)
Rusthartslag sensor

Metriek
Slaapgegevens (alleen met een sleep sensor)
Hartslag in rust (alleen met een sleep sensor)
Lichtgegevens
Geluidsgegevens
Temperatuurgegevens

Withings Aura Sleep Sensor
Plaats onder de matras
Wasbare cover
USB-kabel: 4 meter lang met stofafwerking om te verbinden met de alarmklok
Geschikt voor het monitoren van de slaap van één persoon (werkt ook in een tweepersoonsbed)

Meegeleverd:
Alarmklok
Sleep Sensor (1x)
Stroomadapter
Handleiding
Gratis app (te downloaden in de App Store en Google Play)

27 augustus 2017 om 00:35
techno2004 Gebruiker

(probeer) om dagelijks routine te houden zelfde uur slapen zelfde uur opstaan…na tijd heb je geen wekker nodig…..;) sorry ibood…. hopelijk koopt 1 iemand dit….

27 augustus 2017 om 05:12
Wittemm Gebruiker

Beste Techno,

Er zijn vele iemanden die er geen dagelijkse routine op na kunnen houden. Wel eens van ploegendienst gehoord?

27 augustus 2017 om 00:52
blufner Gebruiker

Denk dat ik er een nachtje over moet slapen. Vraag me ook af wat dit apparaat registreert, welke geluiden en lampjes er gaan branden wanneer de liefde bedreven wordt. Iemand die spannende ervaringen hiermee heeft?

27 augustus 2017 om 05:54
Ma023 Gebruiker

Reviews zijn goed van dit product  en coolblue zit op 269 dus prijs lijkt zeker niet verkeerd..

27 augustus 2017 om 08:06
peetpp Gebruiker

nouja, als ik de reviews op amazon.de bekijk dan zijn die erg verdeeld, gemiddeld drie sterren met ongeveer 25% 5 sterren maar ook 25% met 1 ster. De iBood prijs is wel erg scherp, dat wel. Vind het gadgetgehalte ook wel erg hoog en zoals hierboven iemand opmerkt werkt vaste slaapgewoontes aanleren nog het beste al lukt dat mij zelf niet erg goed.

27 augustus 2017 om 08:02
Marklidu Gebruiker

Werkt dit ook bij mijn baby

27 augustus 2017 om 08:49
keempe Gebruiker

Hangt van uw baby af

27 augustus 2017 om 10:27
Susantigoon Gebruiker

Alleen als uw baby er helemaal in gelooft…

27 augustus 2017 om 09:08
freaerts Gebruiker

Sensor moet onder de matras geplaatst worden volgens de ibood omschrijving, is die tegenwoordig niet wat dik om representatieve gegevens te kunnen verkrijgen  (+-30 cm)…

27 augustus 2017 om 09:22
tkoes Gebruiker

hallo, ik zit eraan te denken om deze aan te kopen,maar ben toch nog benieuwd naar de werking als je een windowsphone hebt. Is hij dan wel te gebruiken? En zo ja, welke functies vervallen er dan? Ook zou ik graag willen weten of de werking voor zonsopgang hetzelfde is als bij een Philips wake-uplight.

Alvast bedankt voor de info.

27 augustus 2017 om 10:16
peetpp Gebruiker

als ik de manual doorneem kan de bediening enkel door een smartphone met android of ios dus geen windowsphone, staat ook duidelijk in de specs hierboven:Bediening via Windows Phone app: Nee

Benodigde versie OS: iOS 7.0 of later, Android 4.3 of later

27 augustus 2017 om 10:08
Susantigoon Gebruiker

Niet te geloven.
Dit valt imo in dezelfde categorie als de anti-enge-stralingmagneten voor je waterleiding, energie-armbandjes, röntgenapparatuur voor BBQworstjes enz.

In vroeger tijden ging men nog gewoon naar de dokter, de kerk, het circus of de kermis, maar in alle overspannen drukte is dat er niet meer bij en dan krijg je deze kolder…

27 augustus 2017 om 10:31
Ma023 Gebruiker

Onzinnige opmerking.. Heeft te maken met het voorkomen dat je wakker wordt als je in je rem slaap zit. Dat doet dit apparaat door middel van licht en geluid zodat het natuurlijk aanvoelt. Hoezo is dat kolder?

27 augustus 2017 om 10:41
devourer85 Gebruiker

Ik zou lekker met paard en wagen naar de kerk blijven gaan, neem aan dat u ook geen auto met allerhande onzinnige electronische snufjes heeft die niet essentieel zijn.

27 augustus 2017 om 10:52
Susantigoon Gebruiker

Ondanks alle cognitieve vorderingen sinds de Verlichting in de 18e eeuw zijn er gelukkig altijd die in kwakzalverij zullen blijven geloven, die gasten moeten immers ook eten en beter zo dan van een uitkering van mijn belastinggeld.

27 augustus 2017 om 11:39
blufner Gebruiker

Tja Susantigoon, zo goed ben je ook weer niet geïnformeerd in onze geschiedenis. De Verlichting begon in Nederland al in de 17e eeuw en is de tegenhanger van het blind geloven in iets (Pas later in de rest van de wereld). Dat blind geloven wil jij juist niet, toch? Maar het is wetenschappelijk bewezen dat het ontbreken van licht (niet te verwarren met “De Verlichting” uit onze geschiedenis) voor een groot deel verantwoordelijk is voor de aanmaak van melatonine. Als je naar de negatieve reviews kijkt, moet je de vraag stellen of de mening gebaseerd is op een geheel verduisterd verblijf. Als ik om 5:00 uur al zonlicht in mijn gezicht krijg, heeft dit apparaat geen effect meer en word ik gewoon wakker. Om goed te kunnen slapen gebruik ik verduistering-gordijnen.

27 augustus 2017 om 10:40
ismulders Gebruiker

1) Hoe lang is de stroomkabel?

2) kun je dit apparaat ook gebruiken als leeslamp, net voordat je gaat slapen?

27 augustus 2017 om 13:34
BRISQ Gebruiker

Bekijk hier recente negatieve recenties op amazon (DUITS) (sinds overname Nokia??): https://www.amazon.de/product-reviews/B00LC2VWJI/ref=cm_cr_arp_d_paging_btm_1?ie=UTF8&reviewerType=all_reviews&showViewpoints=1&sortBy=recent&pageNumber=1

o.a.

- Slaapsensor maakt vervelend geluid ’s nachts;

- Minder tot niet goed werkende app sinds het kennelijk overgenomen is door Nokia??;

Vandaar de aanbieding??? Voordat je deze aanschaftis het wellicht slim om de datum van recensies te checken.

27 augustus 2017 om 22:30
Chromoris Gebruiker

Dank. Ik zat er over na te denken er eentje te nemen. Maar na door de reviews heen gelezen te hebben sla ik dit aanbod over, blijkbaar is de software dermate slecht dat het systeem niet fatsoenlijk bruikbaar is.

27 augustus 2017 om 14:14
joesoef Gebruiker

Mn biostabiel is vorige week overleden, ik neem hem, waardige opvolger.

27 augustus 2017 om 20:06
BlondeHond Gebruiker

Aaaaaaaaaah jammer, zonder smartphone.:p

27 augustus 2017 om 20:53
Bigmike1 Gebruiker

Ik doe als ik in bed lig gewoon het licht uit.

Helpt mij om goed te slapen.

Kost niets

27 augustus 2017 om 22:32
nepdance Gebruiker

Dat filmpje is ook lekker duidelijk…. Word je dus ook niet echt wijzer van.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.