21 augustus 2017 om 00:00
iBOOD

Whirlpool Mobiele Airconditioner

Whirlpool Mobiele Airconditioner

Geen gepuf en gezweet deze zomer. Met deze mobiele airco geniet je altijd van een aangename temperatuur in huis!

Specificaties

Merk: Whirlpool
Type: PACW12HP (White Grey), PACB12HP (Metallic Grey)
Garantie: 2 jaar

• Koelen en verwarmen
  • Voor ruimtes tot max. 120 m³
  • Met HEPA-filter

Algemene eigenschappen:
Ventilatiefunctie: ja
Verwarmingsfunctie: ja
Ontvochtigingsfunctie: ja (vanaf 21°C)
Ontvochtiging per uur: 1,7 liter/uur

Technische eigenschappen:
Koelvermogen: 11942 BTU
Luchtverplaatsing: 380 m³/h
EER: 8,87
Energieklasse: A
Maximale ruimte: 120 m³
Geluidsniveau: 64 dB

Materialen & afmetingen:
Materiaal: kunststof
Afmetingen (B x D x H): 44,8 x 40 x 74,4 cm
Gewicht: 34 kg (incl. verpakking: 40,5 kg)
Lengte afvoerslang: 1,5 m
Diameter afvoerslang: 150 mm.

Dit ontvang je:
1x mobiele airco PACW12HP
1x HEPA-filter
1x afvoerslang
1x afstandsbediening
1x handleiding

21 augustus 2017 om 00:08
yavuzko Gebruiker

Voorlopig heb je die niet nodig in NL :)

21 augustus 2017 om 00:48
bastian433 Gebruiker

Ik heb dit ding en voor een mobiele airco voor deze prijs is die best aardig.

Waterafvoer is wel degelijk aan te raden:
TRICOFLEX CRISTAL 15-19 MM PER MTR + POLYAMIDE T-STUK 90° 3 X SLANGTULE 15 MM @ pvcvoordeel.nl

dan laat je die slang naar beneden lopen bv naar een emmer voor de afvoer. ontvochtigt erg goed, wat erg fijn is in de Nederlandse klamme zomer.

werkt wel goed voor je slaapkamer ofzo. woonkamer die niet al te groot is lukt ook nog wel.
Als je geen huurhuis hebt maar een koophuis lekker sparen voor een vaste airco met buitenunit.

Kunt er niet bij slapen al is de airco een stuk stiller dan de oude.
Ik heb mijn ramen dicht gemaakt met platen piepschuim. geeft alleen een enorme rotzooi met vermaken.

21 augustus 2017 om 01:29
Tiesemans Gebruiker

Zo lang Ibood dit soort apparaten laat bezorgen door koeriersdiensten die maar met één man werken koop ik niets meer van Ibood wat meer dan een paar kilo’s weegt.
Waarom zeg je dat vraagt u zich nu af ?!
Nou omdat ik dus iemand ben die er eentje gekocht heeft twee aanbied ronden eerder.
Mooie machine, maar kapot (lees: Whirlpool raadde met klem af het apparaat in gebruik te nemen na omschrijving klachten) bij aflevering omdat één koerier (kleine tengere man) dit loei zware apparaat in zijn eentje heeft moeten inladen op het depot van UPC en daarna bij mij (één hoog, steile portiektrap) moet komen afleveren.
Je raadt het al … Er was van de hele piepschuim bescherm constructie niets over dan gebroken/gescheurde stukken schuim, de bodem was compleet naar de maan, er lagen stukjes plastic van de machine zelf op de bodem, en de machine liet intern geluiden horen die er op wezen dat er intern zaken stuk waren door (hardhandig) stoten/schudden tijdens transport.
Nee Ibood mij niet meer gezien en dat mogen andere klanten ook best weten.

Trouwens … *knip*

Edited by: Paul
Hallo Tiesemans, jouw bericht over de lampen (zaterdag 19 aug. gemeld op het forum) is meteen doorgegeven aan de klantenservice en zal na het weekend zo spoedig mogelijk opgepakt worden.
Omdat die klacht los staat van deze airco deal, heb ik dat deel van jouw post weggehaald.

21 augustus 2017 om 02:11
burgkop Gebruiker

Ik zou er nog maar een paar nachtjes over slapen, lees maar eens bij de vorige aanbieding:  http://home-living-nl-nl.forum.ibood.com/products/64382-170611/whirlpool-mobiele-airconditioner/ ik was er totaal niet tevreden over, o,ooo zonde van het geld. Of ik had een maandagmorgen apparaat. Heb van niemand vernomen waarom het bij mij niet werkte, voor geen meter. Alleen de uitblaas luchtstroom was goed koud, maar de rest was niet koud te krijgen. De slang alleen al gaf bij apparaat aansluiting al dik 70 graden af. Onhandige dikke slang van 15 cm. Hing niks uit een open raam, maar gewoon strak om een rioolbuis door de stenen muur (met spouw) mooier kun je het niet maken. ik wil zo’n ding nooit meer hebben.

Over de transportschade heb ik het even niet, raamdoorvoer gebarsten, heeft verder niets met de werking van het apparaat te maken. Een split airco werkt het best. Tegenwoordig heb je ook airco’s die eruit zien als een soort radiator, werken ook goed, maar hebben wel een gaatje in de muur nodig, zien er mooi uit, maar zijn wel aan de prijs. bijv. Inverter Monoblock, dan is een splitsysteem voordeliger. In Spanje zouden die systemen vanaf 160 euri te koop zijn. Nog niet gevonden, wie weet is dat overlaten komen nog rendabel. Wel een kiezen die je niet achteraf hoeft te laten vullen, ben je nog duur uit. Sommige doe het zelf systemen kun je makkelijk zelf aansluiten (zeggen ze) omdat het koelmiddel via een klep of zo werkt. Ik ben er verder even klaar mee en zet deze week, als het weer warm wordt, mijn oude airco weer aan, wat ben ik blijk dat ik hem nog niet op marktplaats had gezet.

21 augustus 2017 om 07:47
draadje Gebruiker

split airco is het beste. simpel aan te leggen.huur diamant steenboor diameter 7cm.

haal de kap van de binnenunit .je kunt dan het binneninterieur er uithalen van de achterplaat.

dat is tevens de mal voor het boorgat. zit meestal rechtsonder bij bekabeling en koelmiddelpijpje buitenunit.{dit is een geisoleerde massa)

boor het gat . ga naar buiten en bepaal maat buitenunit bij het geboorde gat. boor de gaten voor slee buitenunit

kan ook hoog net waar je binnenunit zit. bijvoorbeeld slaapkamer. zorg dat bij binnenunit geaard stopcontact zit !

monteer binnen en buitenunit en  steek de geisoleerde bekabeling en koelmiddelpijp(een geheel) door gat.

let nu op!  sluit eerst de bekabeling aan,wijst vanzelf zijn 4 draden 3 elektra en 1 voor afstandbediening en inschakeling.(in 2 kabeltjes)

de 3 220 draden geeft bijgevoegde handleiding duidelijk aan.kapje er af van buitenunit vastzetten en klaar.

nu de koperen wartel. deze laat gelijk bij aandraaien het koelmiddel in de buitenunit! zeer nauwkeurig kijken of je hem er niet scheef voorhoudt

soort mannetje vrouwtje aansluiting met zeer fijne schroefdraad. dan stekker in stopcontact. batterijen in afstandbediening (zijn bijgeleverd)

handleiding lezen wijst zich vanzelf en knop start indrukken . kijken of buitenunit aanslaat. dan inregelen temp tijd en andere zaken omdat veelal de unit ook kan verwarmen

lijkt moeilijk is het niet. werk netjes en zorgvuldig ,niet haasten en je airco kun je niet meer missen!!! succes!

21 augustus 2017 om 10:32
Obijno Gebruiker

Hallo mensen, ik vindt het goed te waarderen dat iBood ook de negatieve reacties laat staan, dan is het een top forum.

Ik weet, niet of er iets is weggehaald maar dit zover, is al heel goed voor het bedrijf iBood toch?

Veder een vraag aan Draadje graag meer airco install info, of linkje, ajb *knip*, bv dank.

Edited by: Paul
emailadres verwijderd ivm privacy

21 augustus 2017 om 12:11
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hebben inderdaad geen enkele reactie verwijderd in dit topic, Obijno. We vinden het belangrijk dat alle geïnteresseerden zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen lezen.

Alle informatie m.b.t. installeren vind je in de handleiding. Deze is hier terug te vinden: http://docs.whirlpool.eu/_doc/501911600158EU.pdf (zie vanaf pagina 60).

21 augustus 2017 om 12:18
Pvdvenis Gebruiker

Bas; Obijno bedoeld meer info over een splitunit installatie.

Obijno; advies: deel nooit je emailadres op fora ivm Spam…

21 augustus 2017 om 13:14
Obijno Gebruiker

Je hebt gelijk dank je,  beetje naïef van me.

21 augustus 2017 om 13:20
Obijno Gebruiker

Hallo hr Bas, wil je mijn e-mail obijno adres weghalen? dan bij voor baat.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.