18 augustus 2017 om 00:00
iBOOD

Veho ZB-6 Bluetooth Koptelefoon | On-Ear

Product expert aanwezig

Veho Bluetooth Koptelefoon

Draadloos, met ingebouwde bediening en gewoon een heerlijk geluid voor al je muziek, films en series.

Specificaties

Merk: Veho
Type: ZB-6 On-Ear Bluetooth Koptelefoon (VEP-014-ZB6)
Kleur: zwart
Garantie: 2 jaar

• Bluetooth 4.1 low energy
  • Tot 24 uur draadloos luisteren
  • Passive noise cancelling

Ingebouwde batterij voor tot wel 24 uur luisterplezier
Verbinden via 4.1 Bluetooth voor draadloos luistergenot of gebruik de optionele 3.5mm aux jack
Gebalanceerde middentonen en levendige hoge tonen
Geluidsisolerende zachte oorschelpen en Tacton rubber afwerking voor een stijlvolle look 
Neem gesprekken aan en bedien je muziekspeler

Driver: 40 mm
Gevoeligheid: 100±3db
Impedantie: 32ohm±15%
Frequentierespons: 20Hz-20KHz
Microfoon
Werkt ook via 3.5 mm kabel

Kabellengte: 120 cm
Plug: 3.5 mm
Bluetooth: V4.1+EDR
Chipset Solution: CSR 8635
Bluetooth Versies: HSP, HFP, A2DP and AVRCP

RF Frequentiebereik: 2.402~2.480GHZ, 2.4G ISM band
Bereik: tot 10 meter (line of sight)
Batterij: 380mAh, 3.7V Li-Ion accu
Spreektijd: tot 10 uur
Speeltijd muziek: tot 24 uur
Stand-by tijd: tot 250 uur
Laadtijd: tot 3 uur

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag - Stel je vragen in het Engels op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Veho-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

18 augustus 2017 om 00:04
lazysilas Gebruiker

Iemand info over het merk? Of over de geluidskwaliteit van dit toestel ?

18 augustus 2017 om 00:09
Tembelis Gebruiker

Kan ik je niks over vertellen, Google is je vriend! Ik weet alleen, dat IK niet goed tegen on-ears kan, zwaar irritant, of ik heb te grote oren of zo, ik zoek of wacht wel op zoiets, maar dan over-ears. Stukken prettiger in mijn geval! :)

18 augustus 2017 om 10:16
Official Product Expert Veho-Expert Official Product Expert

Hi Lazysilas, Veho are a UK based consumer electronics brand having been offering our products in Netherlands for around 5 years with different etailer/retailers – most people know us from our premier league football sponsorship a few seasons ago. The ZB-6s are a new product release which we’d like to offer ibood customers at a heavily discounted rate.

Please see inital review:
https://www.amazon.co.uk/gp/product/B073RG5CNZ/ref=s9u_simh_gw_i2?ie=UTF8&fpl=fresh&pd_rd_i=B073RG5CNZ&pd_rd_r=7P9T76JTRAHEMEK8G8K0&pd_rd_w=Vm8QP&pd_rd_wg=7IEdp&pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_s=&pf_rd_r=VK8182WCKFFSZYYSW3P2&pf_rd_t=36701&pf_rd_p=75ddced3 -cbe7-44d0-92ae-74ee2e744d33 & pf_rd_i = desktop

If you have any questions please let me know! :)

18 augustus 2017 om 11:34
manke_nl Gebruiker

Geluidskwaliteit is niks bijzonders van een veho van een eerdere aanbieding.

18 augustus 2017 om 11:36
Thorens Gebruiker

Eerst een Bluetooth speaker (Veho M6) gekocht van het merk. Dit was me zo bevallen qua geluidskwaliteit en bouw degelijkheid dat ik erna ook Veho heb gekozen toen ik op zoek was naar een koptelefoon. Uiteindelijk de Z8 geworden, en ook weer erg tevreden! Over dit specifieke model kan ik helaas niets zeggen, maar als het vergelijkbaar is met de andere zaken die ik van Veho heb, zal je zeker tevreden zijn.

18 augustus 2017 om 13:10

Thanks Thorens – Glad you’re happy with your purchases. :)

18 augustus 2017 om 01:12
Brabander01 Gebruiker

Heb ik last van vertraging als ik een film afspeel via mijn s7?

18 augustus 2017 om 09:27
Jakke102 Gebruiker

moest er vertraging zijn, gewoon de audio offset wat aanpassen in je player

18 augustus 2017 om 07:27
KnightOrc Gebruiker

“Passive Noise Cancelling” and “Noise Isolating” are marketing terms that mean nothing, every set of headphones and earphones has those features by blocking out external sound…

18 augustus 2017 om 09:03
lommeke Gebruiker

Volgens Amazon niks anders dan lof. Dit blijken dan ook nog eens vrij nieuwe headphones te zijn. Ik heb 1 paar besteld om mee te nemen als ik ga reizen aangezien je ze kan opplooien. De originele prijs op de website van Veho is 130€, dus als je ze hier voor 40 kan krijgen is dat wel eens het proberen waard denk ik. Ook even vermelden dat het een merk uit de UK is, en dus niet een of ander goedkoop chinees merk.

18 augustus 2017 om 10:19

Thanks Lommeke, you wont be disappointed!

18 augustus 2017 om 09:35
arjanvanzutphen Gebruiker

Is there some sort of soft case available for the ZB-6? I don’t prefer to put the headphone in my bag without anything ‘protecting’ it

18 augustus 2017 om 10:24

Hi Arjanvanzutphen, sadly with this model this doesn’t come included like our Z8’s.

18 augustus 2017 om 10:55

Thanks, but are there any alternatives that Veho can offer?

18 augustus 2017 om 11:06

I’m sure soon we’ll offer our full headphone range where you can choose from Bluetooth/on-ear/in-ear/wired etc – plenty of options dependent on what you’re looking for. Please look on our website and keep your eye out on ibood as i’m sure very soon you’ll get a mega deal. 
http://www.veho-world.com/main/shop.aspx?category=gumball3000

18 augustus 2017 om 11:31

Sorry, I meant any alternatives in casings. Does Veho sell any casing apart from the headphones? Anything that suits the ZB-6. I couldn’t find them on your website. The ZB-6 looks great. I only would like to have a casing with it :).

18 augustus 2017 om 12:39

Ah I see! Sorry, we do not offer a carry case but the folded dimensions are: Depth – 75mm / Width 166mm / Height 118mm – maybe its best purchasing them and finding a bag? I hope this helps.

18 augustus 2017 om 13:03

Indeed, I’ll get one and look for a casing somewhere else. Thanks for the info.

18 augustus 2017 om 13:16

Not a problem, enjoy!

18 augustus 2017 om 11:21
chrisjan Gebruiker

@ Expert:

Hi,

Werkt deze koptelefoon ook met een bluetooth adapter?

bvd

18 augustus 2017 om 11:22
chrisjan Gebruiker

Sorry, does this headphone work with bluetooth adapter?

thx

18 augustus 2017 om 12:26

Hi Chrisjan, the ZB-6s have Bluetooth built in and are compatible to any device which has Bluetooth .

I hope this helps :)

18 augustus 2017 om 12:50
chrisjan Gebruiker

What I meant is, does it work with a device that does not have bluetooth built-in, but a bluetooth adapter connected ?

thnx

18 augustus 2017 om 13:14

Ah i see – apologies and yes it will work. :)

18 augustus 2017 om 13:28
Moderator Paul Moderator

Hallo chrisjan,

Je kunt een bluetooth transmitter aanschaffen en die aansluiten (3,5mm jack plug) op het betreffende apparaat zodat een bluetooth signaal via de transmitter naar de headphone verzonden wordt.

Vriendelijke groet, Paul

18 augustus 2017 om 13:16
meemai Gebruiker

@ expert:

Hello, does a the cable come in the package? I want to use it with a cable, or do I have to buy a seperate one?

18 augustus 2017 om 13:31
Moderator Paul Moderator

Hoi meemai, de kabel (3,5 mm aansluiting) wordt meegeleverd en heeft een lengte van 120 cm.
Hi meemai, the cable (3,5 mm plug) is included and has a length of 120 cm.

18 augustus 2017 om 13:17
meemai Gebruiker

Ik heb hem besteld alvast maar voor de mensen die twijfelen als je de paypal korting gebruikt die ze bij Ibood hebben verstrekt krijg je nog eens 7.50 ervan af….

Dus dan heb je hem eigenlijk heel goedkoop. :)

18 augustus 2017 om 13:43
lommeke Gebruiker

Paypal korting? Hoe krijg je die? Ik heb met paypal betaald maar heb nergens iets van korting zien staan?

18 augustus 2017 om 14:20
Moderator Paul Moderator

Twee dagen geleden heeft iBOOD een email verstuurd met informatie over deze Paypal actie. 
Bekijk onderstaande link om meer te weten te komen:
https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/offers?view=details&offerId=DFS6YDFVJR9RW

18 augustus 2017 om 14:31
qtekker Gebruiker

Direct nadat ik de paypal email heb ontvangen heb ik de korting willen geactiveerd. Ik kreeg een wazige melding “je komt mogelijk niet in aanmerking voor deze aanbieding”.

Ik heb ibood zojuist gebeld en te horen gekregen dat de actie heel snel was uitverkocht. En dat men bezig is om een duidelijkere melding te tonen.

Jammer. Ik was al bezig met bestellen en ging uit van de paypal korting. Het gaat dus niet meer door helaas.

18 augustus 2017 om 14:32
borsten85 Gebruiker

waarom heb ik die mail niet gehad dan?

18 augustus 2017 om 14:32
borsten85 Gebruiker

oh daarom

18 augustus 2017 om 16:41
Moderator Paul Moderator

Staat bij jou de Persoonlijke Emails geactiveerd onder Mijn iBOOD – Abonnementen?

18 augustus 2017 om 18:07
mvd66 Gebruiker

Ik heb helaas hetzelfde probleem…

18 augustus 2017 om 18:09
mvd66 Gebruiker

De melding PayPal bedoel ik dan

18 augustus 2017 om 19:33
Moderator Paul Moderator

PayPal heeft het aantal beschikbare vouchers al verhoogd naar aanleiding van de grote belangstelling van iBOODers. De ‘beruchte’ melding op de landingspagina wordt veroorzaakt door een foutje op die webpagina. iBOOD heeft hier inmiddels melding van gemaakt bij PayPal.

18 augustus 2017 om 20:11
Jloeffen Gebruiker

Gaat vanavond nog werken bij paypal? Zou mij over de streep halen

18 augustus 2017 om 21:30
chrisjan Gebruiker

Mij ook maar heb de email al verwijderd nav melding

23 augustus 2017 om 16:30
PaulterLinden Gebruiker

Ik heb ook een mail ontvangen voor de 7,50 paypal korting, maar krijg eveneens de melding: “Je komt mogelijk niet in aanmerking voor deze aanbieding.”

We zijn inmiddels bijna een week verder, maar probleem lijkt nog niet te zijn opgelost. Of doe ik iets verkeerd? (Wellicht cookies verwijderen een idee?)

23 augustus 2017 om 16:35
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Paul,

Deze melding wordt weergegeven zodra alle beschikbare vouchers vergeven zijn. Dat is helaas momenteel het geval.

Groeten,
Bas

18 augustus 2017 om 16:48
daanjanssen92 Gebruiker

@Veho-Expert

Since I cannot find it in the specifications; is it possible to put the bluetooth off or in “flight-mode” since using Bluetooth enabled devices is prohibited on board of an aircraft?

18 augustus 2017 om 17:21

Hi Daamjanssen92, you can simply turn Bluetooth off and use the line in cable provided :)

18 augustus 2017 om 19:37
newel Gebruiker

Hello, is this headphone also suitable for running or similar sport activities?

Many thanks

18 augustus 2017 om 20:16
Den Danny Gebruiker

als die korting van 7,5 terug werkt dan neem ik er ook één

18 augustus 2017 om 21:30
chrisjan Gebruiker

Ik ook maar heb de email al verwijderd nav melding

18 augustus 2017 om 22:13
newel Gebruiker

@Veho-Expert

Hello, is this headphone also suitable for running or similar sport activities?

Many thanks

30 augustus 2017 om 21:41
Bokkolee Gebruiker

Ik heb de Veho ZB-6 hier gekocht, maar ik ondervind problemen met het wireless connecten. Meerdere mensen hier last van?

1 september 2017 om 00:22
rafae6 Gebruiker

Zie boven

1 september 2017 om 00:23
rafae6 Gebruiker

Oh nee, onder :)

1 september 2017 om 00:22
rafae6 Gebruiker

Nee hoor werkt super! Bluetooth aan, koppelen en gaan! Koptelefoon aanzetten, knop ingedrukt houden seconden of 3 en pairen. Uiteraard wel op je phone bt aanzetten (zichtbaar). Dan is het echt easy. Succes!

1 september 2017 om 07:01
andypeeters Gebruiker

Hier ook connectiviteit problemen.

Zet Bluetooth aan op iPhone 7 dan probeer ik te koppelen en doet niks.  Dus knopje 3 tot 5 seconden inhouden en je ziet blauw lampje flikkeren eb 1x rood dan terug blauw en niks zichtbaar alsook niks gekoppeld.

10 september 2017 om 23:38
schoen02p Gebruiker

Iemand al een oplossing hiervoor ? Bluetooth connectie werkt niet, heb dit op meerdere toestellen geprobeerd.

8 mei 2018 om 19:34
Eddynancy Gebruiker

Hier ook probleem met connectiviteit. Op geen enkel apparaat kan Bluetooth de koptelefoon vinden… graag oplossing anders stuur ik het terug.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.