17 augustus 2017 om 00:00
iBOOD

Lenovo IdeaCentre 23” Full HD 2-in-1 PC | i7 | 8GB | 256GB SSD

Lenovo 2-in-1 PC

Strak vormgegeven, razendsnel en nog breed inzetbaar ook. Dit is een ware alleskunner.

Specificaties

Merk: Lenovo
Type: IdeaCentre 23” Full HD 2-in-1 | i7 | 8GB | 256GB SSD (AIO 520s-23IKU)
Kleur: goud
Garantie: 2 jaar

• i7 processor tot 3.5 GHz (turbo)
  • 10-punts touchscreen
  • Zeer dun en licht: 7.2 mm / 4.4 kg

Scherm: 23" - 1920 x 1080 pixels - Full HD
Touchscreen: 10-punts touchscreen
Schrmtype/kenmerken: LCD Type: IPS Led Paneel
Cameratype: Webcam: 1080P / Full HD Camera met microfoon

Intel Dual Core i7-7500U - 2.7 GHz - tot 3.5 GHz turbo
Cache: 4 MB
CPU Graphic: Intel HD Graphics 620
RAM: 8 GB DDR4 (2400Mhz)

Max geheugen te installeren: 16 GB
Aantal sleuven: 1
SSD: 256 GB 2.5" SATA 3

Draadloos en Bluetooth: 802.11 ac Ethernet: 10/100/1000M
Ethernetpoort: 1x RJ-45
Bluetooth: 4.0 met Wifi
USB 3.0: 4x
Video-interface: HDMI combo

Toetsenbord: draadloos toetsenbord
Muis: draadloze muis
90 Watt Adapter

Besturingssysteem  Windows 10 Home 64 bit
Afmetingen: 522.78 x 325.19 x 41.73 mm
Gewicht: 4.43 kg

17 augustus 2017 om 00:27
Vic99 Gebruiker

Twee USB-poorten zitten aan de achterkant. Maar waar zitten de andere twee dan?

Dat kan je zien op de site van Lenovo: http://www3.lenovo.com/nl/nl/desktops-and-all-in-ones/ideacentre/aio-500-series/IdeaCentre-AIO-520S-23/p/FFICF2S0273

Samen met de webcam zitten ze verstopt in een uitschuifbare box aan de onderkant. Listig hoor.

Ik hoop dat de kopers zichzelf wel een plezier willen doen door al die lelijke stickers te verwijderen. Erg ontsierend. Zou die firma uit Cupertino er nooit opgepplakt hebben :)

17 augustus 2017 om 10:17
Official Product Expert Lenovo-Expert Official Product Expert

Stickers die op het product zijn geplakt, zijn uiteraard altijd makkelijk te verwijderen.

17 augustus 2017 om 17:30
Sixus Gebruiker

Voor degenen die liever een afgekloven appel als logo wil hebben, zal deze aanbieding niet echt interessant zijn. Het voordeel van stickers is dat die (redelijk) makkelijk te verwijderen zijn.

Ik denk niet dat je een Mac of andere, vergelijkbare (!) PC zal vinden met vergelijkbare specificaties die ook maar in de buurt komt bij deze prijs: het is dat ik niets heb met all-in-ones maar als je op design gaat en niet meteen de hoofdprijs daarvoor wil neertellen, lijkt mij dit een mooie deal. Om de zure zeikers voor te zijn: design is iets heel persoonlijks, dus ik begrijp heel goed dat jij het niks vind ;o)

256gig is meer dan zat voor dagelijks werk, als je een 1T SSD wil, moet je ook niet in deze prijsklasse zoeken. De CPU is helemaal in lijn met het ontwerp: een snellere zal meer warmte afgeven en zal er dus ook evenredig meer koeling geïnstalleerd moeten worden. Hetzelfde voor het grafische deel: voor echt gamen heb je een dedicated GPU nodig die ook weer een hoop extra warmte genereert.

Ik heb mijn HTPC bij de laatste upgrade tot het hoogstnoodzakelijke teruggebracht: geen aparte videokaart meer, 4gig RAM, 120gig SSD een de i5 die erin zit is voor zijn doel redelijk overdreven maar stil is hij nu zeker. Ineens heb ik ook een hoop loze ruimte in die Dign X15e kast over. Wellicht dat de eerstvolgende upgrade zo’n micro PC ter grootte van een paar cd doosjes op elkaar wordt hoewel ik dan het ingebouwde schermpje kwijt ben en dus altijd de tv als scherm moet gebruiken. Nu gaat die voor bv muziek al niet aan: gaat gewoon op het 7″ ingebouwde schermpje: stiekem toch all-in-one ;p

17 augustus 2017 om 17:54
mjv_e Gebruiker

Een iMac blaast dit ding volledig omver en dat is alleen al op basis van perfecte afstemming tussen (veel betere) software en hardware. Je kan een vliegtuigmotor in een auto stoppen, maar daardoor gaat hij niet opeens 1000 km/pu.

17 augustus 2017 om 18:05
DornoD Gebruiker

Zou kunnen dat een iMac beter is, maar niet voor dit geld. Voor een iMac betaal je wel wat meer!
Zoals Sixus hierboven zegt: “Ik denk niet dat je een Mac of andere, vergelijkbare (!) PC zal vinden met vergelijkbare specificaties die ook maar in de buurt komt bij deze prijs”.

Een vliegtuigmotor is ook een hele andere prijsklasse dan een automotor. ;-)

17 augustus 2017 om 23:49
Sixus Gebruiker

Leuke analogie, die vliegtuigmotor in een auto. In een computer kun je de CPU het beste als de motor zien en wat voor CPU’s gebruikt Apple ook alweer in zijn iMacs? Lijkt mij dan eerder een automotor in een vliegtuig: garantie om neer te storten dus.

17 augustus 2017 om 00:41
QuestionAndAnswer Gebruiker

Is het scherm glanzend of mat? Waarschijnlijk glanzend ivm touch screen, maar ik wil het toch even zeker weten…

Alvast bedankt.

17 augustus 2017 om 10:19

Het gaat hier om een mat scherm, dat is een van de unieke features van deze all in one. Dit komt zelden voor dat een all in one met touch een mat scherm heeft, voor veel gebruikers een echte meerwaarde van dit product.

17 augustus 2017 om 00:43
QuestionAndAnswer Gebruiker

Wat is precies de twee in een? Een PC en een … ?

17 augustus 2017 om 00:55
Scooby_Doo Gebruiker

Een scherm en een pc in 1… Ik snap dat dat verwarrend kan zijn…

17 augustus 2017 om 04:32
fgeer Gebruiker

256gb ipv 512gb, jammer!

17 augustus 2017 om 05:08
stekelzak Gebruiker

Weer zo’n oud, uitgerangeerd model…

17 augustus 2017 om 06:20
d.e.r Gebruiker

Ha, model nog geen 2 maanden geleden op de markt gebracht en bij ‘de anderen’ € 240,00 duurder.. dus superdeal!

https://tweakers.net/pricewatch/833711/lenovo-ideacentre-520s-23iku-(f0cu0015ny)/specificaties/

17 augustus 2017 om 08:27
BackuPs Gebruiker

Heb je wel goed gekeken? Elders 999,- euro  *snap* Dus zo super is die deal niet !

Edited by: Sietse

Gelieve voortaan een directe link te plakken i.p.v. een Google link. De producten die daarin staan hadden toch echt andere specificaties.

17 augustus 2017 om 08:52
andreabarbera Gebruiker

Wat een onzin: Hij beschikt over een processor uit de meest recente Intel Kaby Lake (7000) serie. Daar is echt niets uitgerangeerd aan.

17 augustus 2017 om 10:22

Beste stekelzak,

Zoals d.e.r. en andreabarbera al aangeven is dit model pas 2 maanden geleden op de markt gebracht en beschikt over de nieuwste Intel Core i7 processor uit de laatste 7e generatie. Het model van € 999,- onder de link van BackuPs beschikt over een i5 processor, dit gaat dus niet om dezelfde deal.

17 augustus 2017 om 06:43
simonlebonbon Gebruiker

Die Intel Dual Core i7-7500U is misleidend, hij is aanzienlijk langzamer dan een i3-7300 (en dat is niet eens de snelste i3).

http://cpu.userbenchmark.com/Compare/Intel-Core-i7-7500U-vs-Intel-Core-i3-7300/m171274vs3893

De U-series processor (=dual core) kun je beter links laten liggen, tenzij je op accu’s werkt. Een HQ is wel een quadcore.

De snelste U-serie is langzamer dan de langzaamste HQ

http://cpu.userbenchmark.com/Compare/Intel-Core-i7-7600U-vs-Intel-Core-i7-7700HQ/m220838vsm211019

17 augustus 2017 om 06:49
simonlebonbon Gebruiker

Oh ja, je hebt ook de T-serie van bepaalde processoren, en die is 40-45% sneller dan een U-serie.

U-serie is qua prestaties (en verbruik) de minste processor-serie die er is.

Eigenlijk koop je een verouderd apparaat.

17 augustus 2017 om 08:12
broner Gebruiker

Toch een kleine nuance: de U-serie bestaat uit energiezuinige processors en dat gaat dan koste van de prestaties. Vooral voor dunne notebooks zijn dit interessante processoren (heb zelf een XPS-13 met de i7-7500). Persoonlijk zou ik in een desktop-opstelling ook eerder voor een ander type processor kiezen. Maar het gaat te ver om te stellen dat dit een verouderd apparaat is.

17 augustus 2017 om 10:26

Allen,

Broner heeft hierin helemaal gelijk, dit is gewoon de allernieuwste Intel Core i7. Vanwege het slanke formaat van deze all in one, hebben we een Intel Core i7 uit de U-serie moeten gebruiken omdat deze minder koeling nodig heeft. Hierdoor kan deze gebruikt worden in een dunne behuizing. De i7 in een reguliere desktop is in de regel inderdaad sneller, maar dan moet je weer consessies doen in het design. Het is maar net wat je belangrijker vindt.

17 augustus 2017 om 08:18
draadje Gebruiker

het is gewoon een all in one!  niet meer en niet anders. ik had die 6 jaar geleden al een hp all in one. ik mis in deze een smart card aansluiting. de hp had een analoge tv tuner on-board

17 augustus 2017 om 10:32

Een TV tuner is niet aanwezig bij dit model. Tegenwoordig wordt er steeds meer naar TV via internet, YouTube, uitzending gemist, Netflix etc. gekeken, vandaar dat wij niet meer hebben gekozen voor een analoge TV-tuner.

17 augustus 2017 om 09:05
voora06 Gebruiker

dus het scherm is goud kleur en het toetsenbord en de muis metaal kleur.

ziet er dan wat armoedig uit !

17 augustus 2017 om 10:33

Klopt, dat is een kwestie van smaak. Het zijn allemaal hoogwaardige materialen, vervaardigd uit aluminium, armoedig zal het zeker niet zijn.

17 augustus 2017 om 09:56
mrdummy Gebruiker

En je kunt ook niet echt mee gamen. Bijna meer kantoor toepassingen.

17 augustus 2017 om 10:34

Dit klopt mrdummy, als je echt geavanceerde games wilt gaan spelen, zul je op zoek moeten naar een gaming PC met een dedicated videokaart. Een all in one PC is hier minder voor geschikt. Kantoortoepassingen, lichtere games en dagelijks gebruik, zal meer dan prima gaan met deze specificaties.

17 augustus 2017 om 10:00
foxathome Gebruiker

Jammer van de U (Ultra, zuinig, maar niet snel) processor in een PC.
Vergelijk de i7 met die van een i3 in een PC zonder de U.
Ziet er zo mooi uit dat er i7 voor staat, maar is in een PC gebruikt echt misleidend omdat je daar een desktop processor verwacht.
Al met al niet verkeerd, maar ik zou voor een vergelijkbare AIO gaan zonder U processor als je wat power nodig hebt.

17 augustus 2017 om 10:36

Hi Foxathome,

Vanwege het slanke formaat van deze all in one, hebben we een Intel Core i7 uit de U-serie moeten gebruiken. Deze heeft minder koeling nodig en kan hierdoor worden gebruikt in een slanke behuizing, zoals deze 520S AIO. De i7 in een reguliere desktop is in de regel inderdaad sneller, maar dan moet je weer consessies doen in het design. Het is maar net wat je belangrijker vindt.

17 augustus 2017 om 10:20
Scooby_Doo Gebruiker

Zijn de PayPal vouchers op?

Je komt mogelijk niet in aanmerking voor deze aanbieding.

Met bovenstaande melding kan ik bijzonder weinig……

17 augustus 2017 om 12:22
kereru Gebruiker

Ik zie dat mensen liever reageren dan lezen. Ik heb een model twee jaar geleden uitvoerig getest in de winkel van BCC. Zeer indrukwekkend. Toen was het nog bijna 1800 euro! 256GB SSD is voldoende. Je slaat toch al je belangrijke documenten op op een externe HDD.

17 augustus 2017 om 14:50
emossedrijver Gebruiker

Ik zie dat de azijn weer in de aanbieding is.

On topic: Ik vind het een mooi ding. Zou hem best willen bestellen, maar heb net al een PC aangeschaft. Dus dat feestje gaat niet door.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.