16 augustus 2017 om 00:00
iBOOD

Whirlpool ‘ZEN’ Koolborstelloze Wasmachine | 10 kg

Whirlpool ‘ZEN’ Wasmachine | 10 kg

Wil jij je oude wasmachine alleen inruilen voor de allerbeste deal? Hier is hij: stil, zuinig en prestaties die beoordeeld zijn met een 9,2!

Specificaties

Merk: Whirlpool
Type: FSCR 10430
Garantie: 2 jaar via iBOOD / levenslange garantie op de motor via Whirlpool

• Groot laadvermogen (10 kg)
  • ZEN: Eén van de stilste op de markt
  • Energiezuinig: A+++ -50%

Vulgewicht: 10 kg

Comfort
SoftMove: aangepaste trommelbewegingen voor elk wasprogramma
Supreme Care: de beste zorg voor je kleding
ZENTechnology: één van de stilste wasmachines op de markt met levenslange waarborg op de motor
Direct Drive-motor: geen koolborstels, dus veel stiller en duurzamer

Functies
Wasmiddeldoseeradvies
Hot Finish: Spoel overhemden of beddegoed op 40 graden voor minder kreuken tijdens het opdrogen
PrecisionClean: precieze waterstralen voor een extra diepe reiniging
BioStain15°: verwijdert hardnekkige vlekken op 15°
Resttijdindicatie: geeft aan hoe lang het wassen duurt

Programma's 
Eco Katoen
Snelwasprogramma (30 minuten)
Uurprogramma voor gemengde was
Sport
Wol
XXL
Delicaat
Jeans
Katoen
Gemengde was

Technische specificaties
Energieklasse: A+++
Energieverbruik per jaar: 143 kWh
Waterverbruik per jaar: 9200 liter
Lengte aansluitkabel: 120 cm
Geluidsniveau: 48 dB (wassen), 68 dB (drogen)
Maximale centrifugeersnelheid: 1400 RPM
Regelbare centrifugeersnelheid: Ja
Regelbare temperatuur: Ja
Aansluitwaarde: 1820 W
Stroomafname: 10 A

Afmetingen en gewicht
Afmetingen: 59,5 x 64 x 88 cm (B x D x H)
Gewicht: 84 kg

16 augustus 2017 om 09:11
Globetrotter1 Gebruiker

Wat het  de wasmachine betreft klopt het, wil je de zelfde service als hier dan zal je in de buidel moeten tasten. Voor 9,95 zetten zij hem op zijn plek verwijderen verpakking en transportbeveiliging en voeren dit af, en voor nog eens 4,95 sluiten zij hem ook nog aan en nemen de oude machine mee retour. Als je deze bedragen aftrekt van de bezorgkosten van iBood dan zijn de bezorgkosten op zich maar 5,05, de bezorgkosten van de DreamLed zijn hoger.

16 augustus 2017 om 09:54
mdrongelen Gebruiker

Ik verwacht dat de service van iBOOD alleen 10x slechter is

16 augustus 2017 om 09:56
Moderator Jim Moderator

Hi MrDrongelen!

Ik voel een onderliggende pijn! Kunnen we je nog ergens mee helpen?
Voor de weergegeven verzendkosten wordt hij netjes op z’n plek gezet en aangesloten!
Zie voor meer info: http://www.ibood.com/nl/nl/pages/bezorgvoorwaarden-witgoed-xxlcare/

Groetjes,

Jim

16 augustus 2017 om 10:03
wj4ibood Gebruiker

Maar bij retour voorwaarden moet ik altijd lachen “Oude machine wordt meegenomen als dit vooraf bekend gemaakt is, en deze droog en schoon achter de eerste privé deur staat. Voor verdere informatie, zie voorwaarden retour nemen oud apparaat.”. Achter de eerste privé deur is natuurlijk ronduit belachelijk; dit zou inhouden dat ik de wasdroger op de stelplaats eraf moet tillen, de oude wasmachine zelf de trap aftillen en voor de voordeur zetten. Het meest belachelijke is dan natuurlijk niet dat de meeste mensen volgens deze voorwaarde de voordeur niet meer open krijgen;).

16 augustus 2017 om 19:14
Moderator Paul Moderator

Het is aan te raden om de oude machine met enige afstand van de deur klaar te zetten en niet strak tegen de voordeur aan. :)

16 augustus 2017 om 10:16
mdrongelen Gebruiker

Klopt helemaal iBOOD.

De laatste 3 bestellingen bij jullie ging in 1e instantie goed, maar de communicatie achteraf is echt belachelijk slecht en duurt minimaal 1 week omdat het altijd bijzonder druk is.

De app werkt ook slecht bij serviceverzoek.

Voorbeeld : You do not have sufficient permissions to comment. It might help to log out and log in again.

16 augustus 2017 om 10:26
Moderator Jim Moderator

Kijk, daar hebben we wat aan! Ik heb er wat informatie bij gepakt en kan zien dat het helaas niet helemaal goed is gegaan in het verleden. Mijn excuses daarvoor. Ook al heb je er nu niets aan; maar de achterstand is inmiddels weggewerkt doordat een aantal nieuwe, enthousiaste mensen aan de slag zijn gegaan. 

Toevallig liep ik vannacht tegen hetzelfde probleem in de app aan, dus die heb ik voor de zekerheid ook even doorgegeven aan iBOOD.

Als ik je in de tussentijd nog met iets kan helpen. Let me know!

Groetjes,

Jim

16 augustus 2017 om 21:14
jeffreyboy15 Gebruiker

Ik heb alleen maar goede ervaring met ibood gehad, ook met de service.

Daarbij moet ik wel vertellen dat ik geen grote aankopen als een tv of wasmachine heb gedaan, maar menige andere aanbiedingen.

Maar ik heb nog wel een vraag over de beschrijving van de wasmachine, want op bovenstaande site staat hij inderdaad ook aangeboden maar daar word verteld dat hij 40% zuiniger is ipv 50 %.

En wat word verstaan onder de garantie via ibood?

En hoe ziet de levenslange garantie via whirlpool eruit?

Gr. Jeffrey

16 augustus 2017 om 21:35
Moderator Paul Moderator

Hallo Jeffrey,

De garantie via iBOOD betreft de verkopersgarantie. Mocht er in de eerste 2 jaar een defect of probleem ontstaan, dan kun je bij iBOOD aankloppen (Mijn iBOOD > Service Verzoek) om tot een oplossing te komen. 
Ook de fabrieksgarantie van Whirlpool betreft 2 jaar (24 maanden). Door registratie kan gratis 2 jaar extra garantie op onderdelen verkregen worden. Arbeidskosten en voorrijkosten worden in dat 3e en 4e jaar wel in rekening gebracht.
De voorwaarden voor de levenslange garantie op de ZEN motor (met direct-drive) heb ik helaas niet kunnen achterhalen, alleen dit online bericht.

Vriendelijke groet, Paul

16 augustus 2017 om 21:34
jeffreyboy15 Gebruiker

En kan de whirlpool droger op deze wasmachine worden gezet?

16 augustus 2017 om 21:48
Moderator Paul Moderator

Afmetingen wasmachine: 59,5 x 64 x 88 cm (B x D x H)
Afmetingen droger: 59,6 x 65,9 x 84,5 cm (B x D x H)

Hoewel de droger iets dieper is dan de wasmachine, zullen ze wel stapelbaar zijn met behulp van een (universele) stapelkit, want de breedte is vrijwel gelijk. Zorg ervoor dat de machines waterpas staan. Daarnaast is het aan te raden om trillingsdempers onder de wasmachine te plaatsen om de kans te verkleinen dat de droger door het centrifugeren van zijn plaats verschuift.

16 augustus 2017 om 22:26
jeffreyboy15 Gebruiker

Bedankt voor de snelle reactie Paul.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.