12 augustus 2017 om 00:00
iBOOD

Oral-B Genius 8900 Elektrische Tandenborstel + Extra Body

Oral-B Genius 8900 Tandenborstels

Deze superslimme tandenborstel werkt samen met de camera op je smartphone voor real-time begeleiding en maakt van goed poetsen een spelletje.

Specificaties

Merk: Oral-B
Type: Genius 8900
Garantie: 2 jaar

• De slimste tandenborstel ooit
  • Real-time poetsbegeleiding
  • Zie waar je (nog niet) hebt gepoetst

Positiedetectietechnologie: Tandenborstel herkent m.b.v. sensoren gedeeltes in de mond en stuurt aan op betere poetsprestaties
Drievoudige poetsdruksensor: Visuele rode lichtsensor, snelheidsvertraging en de pulsaties stoppen direct om het tandvlees niet te beschadigen
Bluetooth 4.1-technologie stimuleert poetsverbeteringen
Smart Ring: Personaliseer je tandenborstel met een led-lichtring in je eigen kleur
Standen: Daily Clean, Deep Clean, Massage, Sensitive, Whitening, Roteren, Pulseren
Reinigingstechniek:3D-technologie
Tandvleesmassage: ja
Druksensor: ja

Batterij
Batterijtype: Lithium-ion
Verbeterde batterij: Gaat tot wel 2 weken mee
Gebruiksmodus: Accu
Ingangsspanning: 220
Gebruiksduur: 48 min
Oplaadtijd: 12-14

In de doos:
2x Genius handvat
1x oplaadstation
1x smartphonehouder
3x opzetborstels
1x Reisetui

12 augustus 2017 om 01:45
iboodje71 Gebruiker

Zo’n goede aanbieding is het niet… *knip*

Edited by: Paul
prijsvergelijking is prima, maar dan wel met een directe link naar het identieke product

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 03:29
Jaime Gebruiker

Ik heb deze zet eerder besteld bij iBOOD voor de zelfde prijs als nu, verzendkosten waren echter gratis, maar er zat geen Nederlandstalige handleiding bij, vooral met instellen is dat erg onhandig.

iBOOD, heeft u voor mij een Nederlandstalige Handleiding zodat ik alles goed kan instellen?

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 03:32
Jaime Gebruiker

En wanneer weer zonder verzendkosten?

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 03:38
Jaime Gebruiker

Verder een prima product, alleen weer jammer dat OralB de accu niet door een eenvoudig te vervangen batterij levert zoals dat bij de eenvoudige reistandenborstels van OralB het geval is.

Hoewel deze tandenborstels de betere accu’s hebben, zie ik liever, zeker gezien het milieu, vervangbare batterijen.

Het kan blijkbaar wel bij de reistandenborstels van OralB, dan moet het ook zeker bij normale elektrische tandenborstels van OralB kunnen

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 07:11
wijnberger@gmail.com Gebruiker

*knip*

Edited by: Paul
zonder directe link is een prijsvergelijking niet toegestaan, het moet wel te controleren zijn :)

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 10:46
Jaime Gebruiker

@Main,

Dank je voor de link, dan zal het die hieronder staat zijn:

http://www.service.braun.com/line/OC/O3765/O3765_4_MN.pdf

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 11:12
cryptapix Gebruiker

Ik heb deze ook, maar wat valt er in te stellen? Enige dat je kunt instellen is de kleur van de lichtgevende ring? Dat gaat via de app die je gewoon in je eigen taal kunt downloaden (en heb je geen handleiding voor nodig).

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 11:26
Susantigoon Gebruiker

Je tandenborstel ‘instellen’…. ’t moet toch niet veel gekker worden!

Stop ‘m in je gaffel en poetsen ermee.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 12:33
Jaime Gebruiker

@cryptapix,

Blijkbaar heb je de handleiding niet gelezen.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 12:37
Jaime Gebruiker

@Susantigoon,

Meestal wel, deze heeft extra mogelijkheden als je van je gebit last hebt.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 12:43
Susantigoon Gebruiker

@Jaime,

ook dan, maar dan poets je gewoon wat voorzichtiger en met meer aandacht, daar heb je al die herrie er omheen niet voor nodig, sterker nog: dat leidt je alleen maar af van de hoofdzaak.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 13:05
cryptapix Gebruiker

@jaime klopt, niet gelezen. Net even gedaan, maar snap nog steeds niet wat je wil instellen waarvoor je de handleiding nodig hebt. Het is niet e het een ingewikkeld apparaat he, gewoon een aankoop en een knopje waarmee je de stand kan instellen (wat leuk is in de eerste week maar ik daarna niet meer heb gebruikt). Verder vind je alles gewoon terug in de app op je telefoon als je dat wil en die is er in het Nederlands. Zie het probleem dus nog steeds niet.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 13:06
Jaime Gebruiker

@Susantigoon,

Zoveel mensen zoveel wensen, soms tot het onzinnige aan toe, ik kan dat voor een ander niet bepalen.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 13:15
Jaime Gebruiker

@cryptapix,

Ik heb geen ervaring met bluetooth, het is wel zo fijn om te weten of het werkt, of ik het echt zal gebruiken, nee, dat denk ik niet.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 13:40
Jaime Gebruiker

@cryptapix,

Het uitzetten kan voor stroombesparing en dus extra poetsbeurten opleveren, ik weet niet of dit type dat heeft en als, hoe dat in te stellen is.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 13:42
Jaime Gebruiker

Ter aanvulling, dat kan ik nu dus in het Nederlands lezen met de link die gegeven is.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 10:36
Jaime Gebruiker

@Megane377,

Netjes, volgens mij is dat inderdaad de zelfde.

Link even opgeslagen, bedankt. ;)

Ik denk dat iBOOD nu even wat water bij de wijn moet doen.

Ik zie echter nog geen enkele reactie van iBOOD.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 12:42
Moderator Paul Moderator

Dank voor deze prijsvergelijking, ik heb dit doorgegeven aan iBOOD. 
Of het mogelijk is om de iBOOD prijs te laten zakken, weet ik niet. 
Mocht dat zo zijn, dan zullen we dat uiteraard aangeven op het forum.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 13:45
Jaime Gebruiker

Beste Paul,

iBOOD mag er ook een Samsung Galaxy S8 plus bij doen, praten we niet meer over de prijs. ;)

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 13:50
Moderator Paul Moderator

Dan zou er ongetwijfeld veel belangstelling zijn en erg snel Uitverkocht verschijnen. :)

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 23:24
Jaime Gebruiker

Het is toch de bedoeling dat er verkocht wordt? ;)

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 09:11
fabian_herder Gebruiker

Goedemorgen Ibood,

Mijn zojuist ontvangen kortingscode is niet geldig ?

Enig idee hoe dat zit ?

Groet

F.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 12:44
Moderator Paul Moderator

Hallo Fabian,

Krijg je een melding dat de code ongeldig is of is de bestelling voortijdig afgebroken na het invullen van de code? In dat geval zet het systeem de code tijdelijk op gereserveerd en wordt na 2 uren weer vrijgegeven. De code kan daarna alsnog gebruikt worden.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 09:38
maupie74 Gebruiker

Wat is eigenlijk het verschil met de 9000

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 09:44
se7en Gebruiker
12 augustus 2017 om 10:13
deBoomtak Gebruiker

Dit model is bestemd voor Oost-Europese landen. Toptoestel, heb hem ook een 1,5 jaar geleden aangeschaft.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 10:28
Jaime Gebruiker

@se7en,

LOL

1 body minder, een andere kleur, geen Nederlandstalige handleiding, voor wat het moet doen volgens mij het zelfde, maar of je alle functies ook allemaal gebruikt is een keuze.

Met 2 body’s is de aanbieding goedkoper, dat is zo ongeveer het verschil.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 10:31
Jaime Gebruiker

@deBoomtak

Helemaal mee eens, vandaar dat ik geen Nederlandstalige handleiding kan vinden, is volgens mij wel een verplichting als een winkel in Nederland een product aanbied, mogelijk staat er een Nederlandstalige handleiding op het internet, Engels zit er o.a. wel tussen.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 11:15
cryptapix Gebruiker

9000 heeft 1 body, functie meer (voor tong poetsen) en is er ook in het zwart, 8900 heeft 2 bodys, geen tong poets functie en is er alleen in het wit.

http://www.electricteeth.co.uk/oral-b-genius-9000-vs-8000-vs-8900/

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 12:35
Jaime Gebruiker

@cryptapix,

De handleiding toch wel gelezen?! ;)

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 13:08
cryptapix Gebruiker

@jaime Nu wel (zie post boven) maar deze link had ik al gelezen voordat ik mijn 8900 aanschafte een paar maanden terug ;)

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 13:37
Jaime Gebruiker

@cryptapix,

Je zou eens moeten weten hoeveel mensen naast bluetooth lopen te klieren als er meerdere standen op zitten.

Mijn oude elektrische tandenborstel had een apart schermpje met een smily erbij als ik de 2 minuten vol had gemaakt, dat heb ik niet lang gebruikt, van die elektrische tandenborstel kan je bijvoorbeeld het signaal van de body uitzetten, scheelt toch stroom voor extra poetsbeurten, met name op reis.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 09:46
Hansvanriet Gebruiker

Batterij is top, ik heb al zo’n 20 jaar een Oral-b met li-ion accu en die werkt nog steeds. Dus de belasting voor het milieu was tot op heden nihil. Prijs kan ik niet beoordelen, maar Oral-b produceert kwalitatief hoogwaardige tandenborstels.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 10:21
Jaime Gebruiker

Over welk type OralB elektrische tandenborstel heb je het?

Je stukje tektst komt niet erg geloofwaardig op mij over, zo lang gebruikt OralB nog geen goede accu, dit is zover ik weet pas het eerste type met een betere accu, alleen een oplaadbare batterij is beter i.v.m. het eenvoudig kunnen vervangen.

Dit type bestaat ook geen 20 jaar, als het type wat je gebruikt al zo’n 20 jaar doet, dan heb je de tandenborstel continu op de lader staan waardoor je het milieu flink belast, of je gebruikt de tandenborstel compleet niet waardoor de tandenborstel het nog doet.

Sorry, maar wat je hier schrijft vindt ik zeer ongeloofwaardig.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 12:54
DornoD Gebruiker

Mijn ervaring is dat de batterij veel langer meegaat als je de tandenborstel pas oplaadt wanneer die (vrijwel) leeg is. Elk keer terug op de lader zetten bevordert de levensduur niet

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 13:25
Jaime Gebruiker

@DornoD,

Klopt, maar daar zal je met een Lithium-ion accu veel minder tot geen last van moeten hebben. Bij de oude accu’s was dat zeer zeker het geval, vandaar dat ik blij ben dan ze met dit type eindelijk met een Lithium-ion hebben uitgevoerd, alleen de oplaadbare vervangbare accu zou het product nog beter maken.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 13:27
Jaime Gebruiker

Correctie: “dit type” moet “OralB met dit type” zijn.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 11:19
Susantigoon Gebruiker

Zwaar chill natuurlijk als je op die frutsels en gimmicks kickt, maar feitelijk voegt dat alles aan de functionaliteit nauwelijks iets toe.

Ik poets elektrisch sinds eind jaren ‘80, wel andere merken op proef gehad, maar ik kom altijd weer bij Oral uit en mijn tandarts eet van mij bijna droog brood….  :-)

Recentelijk hier 2 stuks Pro-700 ‘Cross Action’ aangeschaft (voor veel minder dan de helft van deze prijs), helemaal TOP en dat is w.m.b. het hoogst haalbare qua poetstechnologie, alle rest is puur bijzaak.

Never change a winning team.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 11:30
cryptapix Gebruiker

Eens. Ik heb dus wel deze 8900 en je probeert in het begin een paar keer alles uit, maar na minder dan 2 weken was ik er klaar mee. Sindsdien staat mijn tandenborstel op 1 stand en ben ik nog te lui om m’n telefoon erbij te pakken om de timer te zien…

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 12:46
Jaime Gebruiker

@cryptapix,

De app heb ik nog niet gebruikt, ik denk ook niet dat ik het zal gebruiken, de accu van mijn telefoon heeft belangrijkere zaken te doen. ;)

De tandarts kan je heel goed uitleggen hoe je moet poetsen mocht je dat niet weten, echter zijn er mensen die dat niet kunnen onthouden, daar is het een handig hulpmiddel voor.

Iedereen poetst anders, dus iedereen kan kiezen uit wat hij/zij nodig heeft.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 12:54
Jaime Gebruiker

@Susantigoon,

Voor jou is dat prima, voor anderen kan je niet oordelen, het is maar net wat je nodig hebt.

Voor mij is bijvoorbeeld de Lithium-ion accu belangrijk, de rest, is geef ik toe, vaak overbodig. Veel elektrische tandenborstels van OralB hebben geen Lithium-ion accu en dubbele body, waardoor ik voor dit type ben gegaan.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 11:42
anton25 Gebruiker

Niet aan beginnen, slechte kwaliteit, valleb makkelijk kapot. Support/garantie is vervolgens een drama.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 12:48
Susantigoon Gebruiker

Moet je ‘m niet laten vallen, doe je met je tv of koffiekan toch ook niet?

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 12:50
DornoD Gebruiker

Het is een tandenborstel, geen stuiterbal. :-) 
Als Oral-B er een extra rubberen beschermrand omheen doet, moet je je mond wel erg wijd open doen.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 13:00
Jaime Gebruiker

@anton25,

Hij voelt wat minder stevig aan dan mijn vorige elektrische tandenborstel van OralB, dat ben ik wel met je eens, echter is een elektrische tandenborstel niet gemaakt om te laten vallen, wel om je tanden ermee te poetsen.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 11:51
beta108 Gebruiker

Als de verzendkosten nu wegvallen neem ik er één.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 13:03
Jaime Gebruiker

@beta108,

Ik heb nog geen moderator gezien, dat valt inderdaad wel op.

Wat water bij de wijn kan inderdaad geen kwaad.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 13:09
Jaime Gebruiker

Moderator inmiddels gesignaleerd. ;)

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 13:13
Beuman Gebruiker

is er nog gratis verzenden vandaag?

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 13:48
Moderator Paul Moderator

Jammer genoeg gaat dat vandaag niet lukken. :(

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 23:33
Jaime Gebruiker

Dan vrees ik dat er weinig vandaag weinig verkocht is, toch apart dat iBOOD niet te gemoed komt als er zoals nu een echt concurrerend en vergelijkbaar bedrijf daar niet op ingesprongen wordt.

Voor mijn gevoel is in het weekend geen bevoegd persoon aanwezig met beslissingsrecht, of zit ik er naast?

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 15:51
dmo6 Gebruiker

Werkt deze tandenborstel ook met de timer/klokje die bij de Oral-B Pro 6500 wordt meegeleverd? D.w.z. de timer start als de tandenborstel start en geeft aan welke segmenten van het gebit aan de beurt zijn. Lijkt me veel handiger dan steeds de telefoon pakken.

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 17:54
coen23 Gebruiker

Wat vragen:

Kun je deze ook gebruiken in combinatie met de externe smartguide van de 7000 in combinatie met de smartphone, zodat je de 30 seconden gevisualiseerd ziet?

Is de oplader van deze dezelfde als de 7000, die is van mij kapot en kan ik dus voor de tweede body gebruiken?

Is de smartphone houder los te koop zodat een tweede persoon zijn eigen smartphone kan gebruiken?

Coen

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 21:48
Antal1975 Gebruiker

Is dit apparaat wel met een NL stekker?

Beantwoorden

12 augustus 2017 om 21:58
Moderator Paul Moderator

Er zit een normale Europese stekker aan de lader, die ook geschikt is voor NL (en BE).

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.