8 april 2021 om 00:00
iBOOD

Bose QuietComfort 35 II Over Ear Koptelefoon

Bose QuietComfort 35 II Koptelefoon

Deze koptelefoon is recht voor je kraakheldere, diepe raap en meer!

**** op What HiFi!

Specificaties

Merk: Bose
Type: QuietComfort 35 II Over Ear Koptelefoon
Garantie: 2 jaar

(i) De beschikbaarheid en functionaliteit van Bose AR varieert. Bose AR-apps zijn momenteel alleen beschikbaar voor iPhone- en iPad-gebruikers. Apps voor Android-apparaten zijn in ontwikkeling.

• Werkt met Bose Augmented Reality
  • Drie niveaus noise cancelling
  • Ingebouwde Google Assistent, Siri geschikt

Kenmerken

• Hoofdtelefoon: 18 (H) x 17 (B) x 8,1 (D) cm
  • Audiokabel: 120 cm
  • USB-kabel: 30,5 cm
  • Gewicht:  0,24 kg

Dit ontvang je

• QC35 wireless II koptelefoon
  • USB-oplaadkabel
  • Audiokabel
  • Draagetui
8 april 2021 om 05:14
egelmeers Gebruiker

Vorige keer nog 189 incl verzendkosten

Beantwoorden

8 april 2021 om 05:55
cdenauw Gebruiker

Dan had je hem vorige keer maar moeten bestellen. Bij AH is de Cola vandaag ook enkele centen goedkoper dan enkele weken geleden.

Beantwoorden

8 april 2021 om 08:01
Meterkast Gebruiker

Whoooow dat is  euro minder. tjongejonge toch.

Beantwoorden

8 april 2021 om 08:23
Moderator Tom Moderator

Hi Egelmeers!

Ik begrijp je gevoel. Maar zoals de gebruikers hierboven aangeven, hangt de prijs af van verschillende factoren.Zo kan het zijn dat we bij iBOOD een betere actie willen doen dan vorige keer, gewoon omdat het deze keer kan! Maar dat zijn vaak niet de enige factoren.

In sommige gevallen werken we met andere leveranciers voor hetzelfde product, die een betere prijs kunnen geven. Het is dan alleen maar logisch dat wij de prijs mee verlagen. In andere gevallen kan het zijn dat het product bij de fabrikant een prijsdaling heeft gemaakt, dat hangt soms af van periode tot periode of zelfs vraag/aanbod. Ook hierin is het logisch dat wij dan mee de prijs verlagen.

Bij een gewone supermarkt kan het van de ene dag op de andere zijn dat er iets in de prijs verlaagd wordt.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Tom

Beantwoorden

8 april 2021 om 08:27
Doppie4 Gebruiker

Belachelijk dat hij nu zo duur is!

/s

Beantwoorden

8 april 2021 om 11:28
alamark Gebruiker

Waar komt die vanaf prijs van 349;= vandaan ?  volgens tweakers ligt die rond de 200 euro. of hebben jullie de introductieprijs genomen van 4 jaar geleden ?

Beantwoorden

8 april 2021 om 11:33
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi alamark,

Wij hanteren de adviesprijs zoals die is vastgesteld door de fabrikant. Voor meer informatie: klik hierrr. :-)

Beantwoorden

8 april 2021 om 11:43
alamark Gebruiker
8 april 2021 om 07:07
Irien Gebruiker

Deze tijdje geleden via Amazon besteld. Top ding met echt een super super goed geluid. Bediening werkt top. 2 standen noise cancelling. Helaas heb ik ondervonden dat de noise cancelling voor mij te heftig was waardoor ik erg misselijk werd. Nou heb ik sowieso gevoelige oren dus zal grotendeels aan mij liggen. Daardoor toch maar retour gestuurd.

Beantwoorden

8 april 2021 om 07:19
jaywheel Gebruiker

Misschien is de Sony WH-1000 MX3 dan wat voor je. Die heb ik afgelopen weekend gekocht (€204 incl verzend)

De Sony heeft 20 standen ANC en wordt beter beoordeeld dan deze Bose.

Beantwoorden

8 april 2021 om 07:22
jaywheel Gebruiker

WH-1000XM3 moet dat zijn.

De opvolger (XM4) is er ook al, maar die is stukken duurder.

Beantwoorden

8 april 2021 om 07:30
arne_vn Gebruiker

Je kan het niveau van de NC aanpassen in de app.

Ik heb deze nu al enkele jaren in gebruik: top ding dat z’n geld meer dan waard is. Vooral op langere vluchten, maar nu wordt ie vooral ook bij videocalls gebruikt.

Beantwoorden

8 april 2021 om 07:32
nerph Gebruiker

Hier even een link met een vergelijking van deze 2. Ik heb de Sony WH-1000XM3 nog niet zelf uitgetest, maar wel ook goeie dingen over gehoord van anderen.

https://www.rtings.com/headphones/tools/compare/bose-quietcomfort-35-ii-qc35-ii-wireless-2018-vs-sony-wh-1000xm3-wireless/565/678?usage=9287&threshold=0.1

Als deze link niet mag moderators, verwijder het maar en mijn excuses ;-)

Beantwoorden

8 april 2021 om 08:02
Irien Gebruiker

Jullie zijn toppers thanks!!! Ga er zeker even naar kijken!

Beantwoorden

8 april 2021 om 08:04
Irien Gebruiker

Iemand van jullie trouwens brildragend die deze Sony gebruikt en daar hinder van ondervind? Heb vaak ook dat het na een minuut of 10 goed pijn gaat doen vanwege bril

Beantwoorden

8 april 2021 om 10:57
stevevandegaer Gebruiker

Irien, ik werd in het begin ook misselijk van deze koptelefoon maar dat is langzaam verdwenen door te beginnen met enkele minuten en altijd iets langer op te houden.

Voor de vraag van een bril, ik heb verschillende over ears en bij een bril met dikke benen doen ze allemaal pijn, dus mijn nieuwe gekocht met extra dunne benen en dan heb ik er geen last van.

Beantwoorden

8 april 2021 om 11:12
dispatch_nl Gebruiker

Ik ben normaal gezien wel fan van de Bose sound en bedraad zou ik hem zeker overwegen. Maar omdat we allemaal naar Bluetooth worden geforceerd door die kniepers van Samsung (en Apple) wordt het wel of niet ondersteunen van Apt-X voor mij een doorslaggevende factor en zou ik blind voor de Sony kiezen tussen deze twee. Bluetooth audio zonder Apt-X is echt terug naar het stenen tijdperk.

Beantwoorden

8 april 2021 om 14:05
JazzySOB Gebruiker

Jij luistert dus altijd naar lossless (FLAC of WAV) bestanden op je telefoon? Want alleen dan heeft Apt-X of LDAC zin. Als je gewoon naar 320kb/s mp3’s of aac’s luister heb je er niks aan. 320kb/s aac is trouwens al beter dan 320kb/s mp3 en is nagenoeg transparant en hoor je echt geen verschil.

Beantwoorden

8 april 2021 om 07:16
nerph Gebruiker

Ik heb een paar over-ear ANC headphones gehad maar deze blijven mijn favoriet. Ik kan er eigenlijk niets slechts over zeggen, zeker het geld waard. Ik gebruik ze zowel voor mijn tablet/smartphone, Smart TV en computer, gewoon weg omdat ik ze uren kan dragen zonder enige probleem (met andere headphones of headsets kreeg ik vaak na lang gebruik hoofdpijn). Ik heb ze wel niet gebruikt bij het bellen via smartphone, of via Skype/Zoom of zo, dus kan niets over het microfoon zeggen.

Beantwoorden

8 april 2021 om 10:59
stevevandegaer Gebruiker

De microfoon is eigenlijk te goed. Verschillende keren in conf calls de opmerking gekregen dat er teveel achtergrond geluid doorkwam. Veel naar gezocht ben bleek iets met drivers te maken te hebben. Op Mac had ik dit probleem niet op Windows wel. Misschien is dit ondertussen opgelost ik heb het niet meer getest omdat ik een echte externe micro gekocht heb.

Beantwoorden

8 april 2021 om 08:44
fraves Gebruiker

Ik heb 2 van deze koptelefoons, 1 voor thuis en 1 voor onderweg. De koptelefoon zit heel comfortabel, goed geluid en wisselen tussen apparaten gaat heel makkelijk.

Aangezien eentje al een beetje begint te slijten (lees gevallen), wil ik een nieuwe kopen, maar deze aanbieding is niet goed.

Via tweakers kun je zien dat de laagste prijs 199 euro is, waardoor deze aanbieding slechts een paar euro voordeliger is. Niet de moeite, helaas!

Beantwoorden

8 april 2021 om 11:00
stevevandegaer Gebruiker

Het is goedkoper, wat is dan het probleem?

Beantwoorden

8 april 2021 om 11:08
ThomasJns Gebruiker

er bestaat zoiets als service! Liever 2 of 5€ duurder in de local shop waar je als mens nog deftige service krijgt ipv ibood: online retour en papierwerk. Begin daar maar aan!! -_-

Beantwoorden

8 april 2021 om 12:10
chrismir Gebruiker

Local shop en service, tot het zo ver is. Onlangs naar een local shop geweest met een defect toestel. Hun service was geef u defect aan op de website van de fabrikant en volg de instructies om het terug te sturen. Met andere woorden los het zelf op.

Christophe

Beantwoorden

8 april 2021 om 16:04
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste ThomasJns,

We vinden het spijtig om te lezen dat je onze service afkraakt, terwijl wij geen aankopen terugvinden in jouw iBOOD account. Ook niet via een ander account op jouw adres. We zijn dan ook benieuwd op basis waarvan je deze uitspraak doet.

Je hoeft bij ons slechts een serviceverzoek in te dienen via Mijn iBOOD en je krijgt meteen een email met retourlabel of andere vervolgstappen (afhankelijk van het type melding) toegestuurd. En je mag ons altijd om hulp vragen. 

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

8 april 2021 om 17:03
guidov Gebruiker

Ik spreek voor mijzelf, maar ik ben altijd goed tevreden geweest over service requests bij Ibood.

Beantwoorden

8 april 2021 om 09:19
vu-du Gebruiker

Ik bel hier regelmatig mee en dat gaat heel goed, ze kunnen mij goed verstaan.

Beantwoorden

8 april 2021 om 10:23
chrismir Gebruiker

Ik heb 4j geleden de eerste versie gekocht. Kostte toen 320 euro ! Ik gebruik deze enkel tijdens reizen met het vliegtuig. De noise cancelling komt dan goed van pas. Geluidskwaliteit is ook prima. Maar om een Bose te zijn had ik toch wat betere kwaliteit verwacht qua gebruikte materialen. De kussens van de oorschelpen begin af te pellen. En dit voor een hoofdtelefoon die hier niet eens maandelijks gebruikt wordt. Ook de rits van de opberghoes was na enkele keren open en dicht doen al kapot gegaan. Dus geluidskwaliteit is ok, duurzaamheid is veel minder.

Christophe

Beantwoorden

8 april 2021 om 11:01
NicoVught Gebruiker

Over de werking van deze Bose heb ik geen klachten. Wel over het snelle slijten en vaak openscheuren van de oorkussens.
Wie wat zoekt op het net komt erachter dat heel veel mensen klagen over de korte levensduur (soms maar een half jaar) van de oorkussens.
Die kun je dan vervolgens alleen bij Bose zelf bestellen voor iets van 40 Euro voor een setje.
Online is de namaak wel veel goedkoper maar ik weet niet hoe die kwaliteit is.

Als ik dit eerder had geweten had ik een andere merk gekocht.

Beantwoorden

8 april 2021 om 15:49
chrismir Gebruiker

Bedankt voor de tip. Ik heb me een setje besteld voor 5 euro. Hoe de kwaliteit er van is zien we wel, veel slechter dan de originele kan het volgens mij niet worden :).

Beantwoorden

8 april 2021 om 13:54
scorpion31176 Gebruiker

Mooie dingetje! Die van gisteren was ook erg mooi

Beantwoorden

8 april 2021 om 17:57
bondi123 Gebruiker

Tijdens de laatste Hunt gescoord voor 169,00 incl verzending. Topproduct!

Dat van die oorkussens waarvan het leer afbladderde/scheurt heb ik ook met een dure JBL synchro. Namaakkussens zijn inderdaad goedkoper, maar in het geval van m’n JBL draagt deze daarmee niet meer zo comfortabel als de originele kussens. Welke helaas niet meer te verkrijgen zijn bij JBL.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.