Jij kan wel wat ruimte gebruiken! Scoor nu deze twee Samsung EVO microSD's en sla al die foto's, bewakingsvideo's en 4K-opnames van je drone veilig en snel op.
Merk: Samsung
Type: EVO MicroSDXC (2020) + Adapter | 128 GB
Garantie: 1 jaar op de adapter, 2 jaar op de microSD via iBOOD / 10 jaar beperkte* garantie via Samsung
Kenmerken
Bestand tegen
Afmetingen en gewicht
Dit ontvang je
1. Gecertificeerd voor waterbestendigheid met IEC 60529 en IPX7 beoordelingen
2. Temperaturen van -25°C tot 85°C tijdens gebruik en temperaturen -40°C tot 85°C wanneer niet in gebruik
3. Tot 100 mGy
4. Tot 15.000 gauss
* De garantie is niet van toepassing op dashcam, CCTV, bewakingscamera en ander schrijfintensief gebruik.
* Garantie voor SD-adapter is beperkt tot 1 jaar.
Bedankt voor de link.
Maar je had ook gewoon “ja” kunnen antwoorden hoor. :)
Goedemiddag Fré,
Een link met extra informatie leek me ook wel handig, ook voor andere forummers :-)
Fré hij had net zo goed zelf kunnen googlen ook :)
Tilor, ik dacht dat je hier gewoon iets mocht vragen over een product om zeker te weten of het geschikt is voor wat je het wilt gebruiken…
Dat mag zeker rotes!
Zijn die ook geschikt voor een smartphone en tablet?
bij mij wel in samsung tablet en nokia telefoon
Goedemorgen ScanSpeak,
Dit hangt wat af van het type smartphone en tablet, maar deze kaartjes zijn ook geschikt voor smartphones en tablets.
Gebruik in een drone?
Goedemorgen makke2,
Ze kunnen ook gebruikt worden in drones, maar die informatie kun je ook altijd controleren in de handleiding van je drone.
Het was vooral de schrijfsnelheid die ik wou kennen. Dit is belangrijk voor drones aangezien ze vaak in 4K opnemen (zoals de mijne). Maar als ze, zoals anderen hier hebben teruggevonden, wegschrijven aan 90Mb/s zijn, top !
Er staat, transfersnelheid. Is dat lees of schrijf snelheid? Ik kan verder weinig info vinden over de echte scrijfsnelheid. Leuk 100MB/s lees, maar als schrijven op 10MB, schiet het niet op zegmaar.
Ja Deze kaartjes schrijven 90mb/s weg. Google is your best friend
Misschien is Google je vriend, maar kan het zijn dat je de resultaten van de EVO Plus hebt gelezen? Mijn vriend vindt nl. nergens de schrijfsnelheid. Zelfs de Samsung-site geeft die niet.
Of anders graag even een linkje.
De U3 klasse geeft een minimale sequentiële schrijfsnelheid van 30 MB/s.
De Plus variant van deze kaart heeft een minimale sequentiële schrijfsnelheid van 90 MB/s aldus de Samsung productpagina. Deze is vanaf een 18 euro te koop.
*knip*
Edited by: Niek
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.
Ik wil voor de vuze xr een 128gb kaartje bestellen: Sandisk extreme pro 3 a2 I v30. Die vuze filmt in 5,7 k.
Zou deze ook geschikt zijn, is wel een stuk trager?
Goedemiddag coen23,
Op de website van Samsung wordt aangegeven dat ze geschikt zijn voor 4K UHD recording.
Wat is het verschil met deze?
Als je der 2 neemt zoals in de aanbieding komt het een 40cent goedkoper uit en betaal je geen verzendkosten en heb je het maandag reeds in huis.
Goedemiddag ADW-Petshop,
Ik durf niet te zeggen wat precies het verschil is, maar de plus versie is wel goedkoper dan deze versie zonder de plus. Ze zijn dus niet identiek. Op de website van Samsung kun je beide ook vergelijken onderaan de pagina en zie je ook dat er een behoorlijk prijsverschil is tussen deze en de plus (klik hier).
De versie uit je link (niet dezelfde) is 2 x 15,29 = 30,38 zonder verzendkosten. Scheelt maar zo’n 2 euro,
Schrijfsnelheid: 60 MB/s
Leessnelheid: 100 MB/s
Class 10 | UHS Class I
Dit zijn dezelfde voor de eerlijke vergelijking (a 21,99):
bol.com | Samsung Evo Micro SD kaart 128GB – met adapter
Opslagcapaciteit:
Schrijfsnelheid: 90 MB/s
Leessnelheid: 100 MB/s
UHS Class III
De plus versie is daar momenteel goedkoper door black friday en dient dus niet als maatstaf dat de versie zonder plus dan wel beter moet zijn. Als je bij specificaties op ‘bekijk meer’ klikt, zie je voor de gewone: Up to 100MB/s transfer speed en bij de plus: Read : up to 100MB/s – Write : up to 60MB/s.
Ze vermelden niets over write speed van de versie zonder plus, dus neem ik aan dat het dan minimum 10MB/s of 30MB/s is (als iemand nog aan al die icoontjes uit kan)
Het zou me overigens ook tegendraads lijken dat een firma een + versie van iets uit brengt dat in feite slechter is.
De prijs is verlaagd i.v.m. de aanbieding bij iBood. Kijk morgen of overmorgen maar eens bij bol.com.
Bij bol.com staat schrijfsnelheid 90 MB/s https://www.bol.com/nl/p/samsung-evo-micro-sd-kaart-128gb-met-adapter/9200000076940272/?bltgh=oABZkuTA-MrLWZRe0aVAtA.1_24.27.ProductTitle
Ik lees op veel sites dat deze kaartjes geen 100 mb/s leveren, maar 48 mb/s lezen en 10 mb/s schrijven. De Samsung-kaartjes die wel 100 mb/s bieden heten Evo Plus.
Goedemiddag MarioVos,
Dat kan ik nergens terugvinden, kun je anders eens een link plaatsen waar dit beweerd wordt?
Ik zie wat je bedoeld , maar daar staat U1 op en hier U3. Zal toch een ander type zijn. Deze U3 wordt overal echt wel met 100 mb/s aangegeven! Besteld mooie deal!
Opgegeven leessnelheid
100 MB/s
Opgegeven schrijfsnelheid
90 MB/s
Is deze geschikt voor gebruik in Nintendo switch ?