17 oktober 2020 om 00:00
iBOOD

Bosch Unlimited Draadloze Steelstofzuiger | BCS1ULTD | 2 Accu's

Bosch Unlimited Steelstofzuiger

Krachtig, draadloos en geleverd met twee accu's! Deze Unlimited Steelstofzuiger scoort een 8,8 op Kieskeurig. Zuig een gat in de dag en neem afscheid van het fenomeen stof. 

Specificaties

Merk: Bosch
Type: Unlimited Steelstofzuiger | BCS1ULTD
Garantie: 2 jaar

• Met vele hulpstukken
  • Voor alle ondergronden
  • Bijzonder krachtig en draadloos

Kenmerken

• Capaciteit stofopvang: 0.4 liter
  • Snel opladen: binnen 60 minuten opgeladen
  • Lange flexibele kierenzuigmond
  • 2-in-1 meubelborstel en bekledingszuigmond
  • Stofzuigercontainer: Zakloos
  • Type stroombron: Batterij/Accu
  • Accu/batterij: Lithium-Ion (Li-Ion) 18V 3Ah

Werktijd per accu

• Tot 60 min. op de normale stand zonder elektrische accessoires
  • Tot 45 min. op de normale stand met elektrische zuigmond
  • Tot 7 min. op de turbostand met elektrische zuigmond

Afmetingen en gewicht

• Hoogte: 127,7 cm
  • Diepte: 25,2 cm
  • Breedte: 21,1 cm
  • Gewicht: 2,9 kg

Dit ontvang je

• Bosch BCS1ULTD Unlimited steelstofzuiger
  • Combiborstel
  • Flexibele kierenzuigmond
  • Grote meubelzuigmond
  • Oplaadbare accu (2x)
  • Oplader
  • Wandhouder
17 oktober 2020 om 00:01
bokkie88 Gebruiker
17 oktober 2020 om 00:18
Susantigoon Gebruiker

Yep…

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 00:20
Pvdvenis Gebruiker
17 oktober 2020 om 07:27
766tgTTg Gebruiker

Zo zo

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 09:09
Suusje86 Gebruiker

Vorige maand kwam deze ook voorbij op ibood. Ik heb hem gekocht en geen seconde spijt gehad. Wat een verschil met goedkopere modellen zeg. Hij werkt perfect

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 09:39
Woody36 Gebruiker

Eind augustus gekocht tijdens de Hunt (toen €30,- goedkoper dan deze deal). Geen spijt van gehad. Als je ziet welke hoeveelheid haren (van onze hond) nog opgezogen worden, ondanks regelmatig zuigen met de standaard stofzuiger! Heb je hoogpolige vloerbedekking dan loopt de draaiende borstel denk ik wel snel vast. Hij is met name geschikt voor laagpolige vloerbedekking en glade vloeren. Dagelijks even met de Bosch door de woonkamer, echt een plezier om te doen. Uiteraard krijgt de auto van binnen nu ook regelmatiger een beurt.

De batterijen gaan lang mee (behalve op de turbo stand die wij weinig gebruiken) en als hij leeg is, ligt de tweede opgeladen klaar om verder te gaan.

De (snel) oplader maakt wel wat geluid als gevolg van de ventilator die erin zit.

Wat mij betreft een aanrader, zeker voor deze prijs!

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 12:14
Susantigoon Gebruiker

Klopt als een bus…

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 15:03
BaZZeHH Gebruiker

Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Met twee accu’s doe ik heel het huis (eengezinswoning drie verdiepingen) op turbo stand.

Helaas heb ik wel een hoogpolig bollen karpet naar de knoppen geholpen. De draaiende borstel is te hard. Het mooiste zou zijn als je een ander opzetstuk hiervoor zou hebben of de borstel naar binnen kan zetten met een stand.

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 15:10
Woody36 Gebruiker

Je kunt de draaiende borstel verwijderen. Misschien is dat een optie om zonder hoogpolig te zuigen?

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 09:58
Manuel.S Gebruiker

Spijtig dat hij niet kan opladen via de wandhouder, voor de rest prima toestel.

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 10:16
ivovdb Gebruiker

Die van mij hangt gewoon in de wandhouder op te laden hoor. Wel wat spijt van overigens, stofreservoir is erg klein en dus snel vol.

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 10:36
Manuel.S Gebruiker

Dat is straf, spreken we over hetzelfde type?

Bij mij is er geen extra adapter bij en is de voorziening op het toestel dicht gemaakt door een rubber(tje).

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 11:13
doekoe Gebruiker

Heb je dan wel exact dezelfde? Precies hetzelfde modelnummer? Er hoort een losse adaptor hij te zitten en inderdaad moet je eerst iets verwijderen uit de wandborden voordat ie daarin past.

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 21:22
dikkiedick52 Gebruiker

Deze kan 100 % zeker opladen aan de wandhouder.

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 11:09
hadanough Gebruiker

Deze heeft volgens Bosch en wandhouder met oplaadfunctie. De vorige deal had dat niet (BSC1TOP), al suggereerden de plaatjes van wel, dus dieheb ik terug gestuurd. Nu dus een betere deal, 30 euro extra voor een wandhouder met oplaadfunctie vind ik een prima deal.

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 13:04
Woody36 Gebruiker

Volgens mij heeft deze deal ook geen oplaadfunctie in de wandhouder. Waarom zou er anders een sneloplader bijzitten en een extra accu?

Ik vind het geen gemis. Je bent nu ook niet afhankelijk van een stopcontact in de buurt van de plek waar je de wandhouder zou willen plaatsen.

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 13:45
hadanough Gebruiker

Volgens Bosch wel hoor! Kijk maar op de website (https://www.bosch-home.nl/productoverzicht/BCS1ULTD) bij het kopje comfort:

Gemakkelijk opbergen: dankzij de wandhouder met oplaadfunctie kunnen de stofzuiger en de accessoires gemakkelijk opgeborgen worden.

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 15:18
Woody36 Gebruiker

Bij Bosch wel. In de handleiding daar staat de extra adapter ook afgebeeld. In de handleiding die ik bij het, via iBOOD, bestelde model kreeg staat geen adapter afgebeeld voor de wandhouder. Ik denk dus vrijwel zeker te weten dat deze er bij deze deal ook niet bij zal zitten.

Op bol.com wordt hetzelfde type aangeboden met maar 1 accu. Er zit dus blijkbaar wel verschil in.

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 17:46
Suusje86 Gebruiker

ik heb deze aanbieding vorige maand gekocht, zelfde typenummer, maar die heeft wel een adapter voor de wandhouder. Ik gebruik de snellader die erbij zit niet.

Het is echt dezelfde, 2 accu’s, snellader, wandhouder, adapter, zelfde opzetstukken
http://electronics-nl-nl.forum.ibood.com/products/336915-200918/bosch-unlimited-steelstofzuiger/

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 21:23
dikkiedick52 Gebruiker

100 % zeker heb er zelf een.

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 12:03
SjorsNWH Gebruiker

Als je deze vergelijkt met een dyson v10/11 hoe brengt deze het er dan vanaf?

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 12:31
Susantigoon Gebruiker

Lees de link naar kieskeurig er maar op na, Dyson is prima maar ook stukken duurder,

Bedenk daarnaast dat deze accu ook in veel andere Bosch apparaten past.

Klaar!

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 17:47
Suusje86 Gebruiker

en een groot voordeel van deze tov dyson is dat je geen knop ingedrukt hoeft te houden. Erg fijn

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 12:03
shake3000 Gebruiker

Deze in de vorige deal gekocht. Ontevreden over de combiborstel omdat deze te makkelijk inschuift bij het zuigen van de trap. Daarom deze mod/fix om de borstel in uitgeschoven stand vast te zetten:

https://ibb.co/NL23RJK

Schuif eerst het borstelstuk omhoog en eraf (beetje induwen, voorzichtig!)

Knip 2 sateprikkers op lengte zodat ze in de rails vallen (aan de binnenkant van het borstelstuk zitten twee geleiders). Er moet genoeg ruimte over zijn voor de geleiders.

Stukje tape erop en de borstel er weer terug op zetten.

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 14:40
ronaldbons Gebruiker

Ik ben het met je eens, die combiborstel gaat niet lekker. Wij hebben die met een stukje vilt vastgezet wat je gebruikt onder de stoelen. Daar zit dubbelzijdige plakband aan.

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 13:43
pbrans Gebruiker

Er is blijkbaar onduidelijkheid of de wandhouder een oplaadfunctie heeft. Kan de moderator deze onduidelijkheid wegnemen?

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 17:49
Suusje86 Gebruiker

ik heb dezelfde aanbieding een maand geleden gekocht. De wandhouder zelf is gewoon een houder, maar er zit een uitsparing in om een adapter in weg te werken, deze zat er vorige maand gewoon bijgeleverd, en heeft hetzelfde typenummer als deze aanbieding
http://electronics-nl-nl.forum.ibood.com/products/336915-200918/bosch-unlimited-steelstofzuiger/

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 13:53
adrBB Gebruiker

Dit staat op de website. Volgens mijn heb ik dit model ook hangen.

“Gemakkelijk opbergen: dankzij de wandhouder met oplaadfunctie kunnen de stofzuiger en de accessoires gemakkelijk opgeborgen worden”

Deze is minder snel dan de aparte snellader, het is gewoon een oplader die je in de wandhouder plugt.

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 15:22
Woody36 Gebruiker

Heb hij jouw model ook via iBOOD gekocht?

Ik wel en daar zit geen extra adapter bij en staat ook niet in de bijgeleverde handleiding aangegeven.

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 14:34
chraibiz Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 15:33
hadanough Gebruiker

Die link verwijst naar de BSC1TOP, terwijl deze deal over de BSC1ULTD gaat.

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 14:47
ronaldbons Gebruiker

Het is een fijne stofzuiger, zeker met de tweede accu en de snellader erbij. Zonder rolborstel staat die meestal op standje turbo. Lekker bij de trap. De stofzuiger beschadigd wel snel. Dat is wel jammer. Als je hem even wegzet, leg hem op de grond neer. Als hij teveel onderuit gaat komt er teveel speling tussen de body en de stang. Dat hadden wij. De service van Bosch heeft het netjes voor ons opgelost.

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 18:01
wtktje Gebruiker

Voor diegenen die nog twijfelen of de extra adapter er bij wordt geleverd voor laden in de wandhouder:

Ik heb precies deze (BCS1ULTD) op 25 oktober 2019 hier bij iBood aangeschaft en deze hangt nu dus al bijna een jaar op te laden aan de wand. De 2e accu en de snellader heb ik nog niet hoven gebruiken. Ben zeer tevreden over deze steelstofzuiger.

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 18:02
wtktje Gebruiker

Kostte toen overigens ook al €299.95

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 21:26
dikkiedick52 Gebruiker

Klopt helemaal.

Beantwoorden

21 oktober 2020 om 16:30
TheRabbit Gebruiker

Vandaag heb ik de Bosch steelstofzuiger ontvangen, en ik heb deze intussen al wat uitgetest…

Ik stel vast dat de zuigkracht bijna onbestaande is, als de turbo functie niet gebruikt wordt. Wanneer er gebruik gemaakt wordt van de zuigmond met ingebouwde elektrisch aangedreven borstel, lijkt hij redelijk goed het stof op te nemen in de normale stand. Maar bij gebruik van een andere zuigmond is het gewoon rampzalig. Dan moet de turbo stand (welke de batterij op een 7 tal minuten leegtrekt) gebruikt worden, om iets te kunnen opzuigen.

Is dit normaal? Of gaat het hier om een fabricagefout?

De steelstofzuiger werd geleverd zonder extra verpakking. Gewoon in de doos van de steelstofzuiger, die bovendien los was. Iedereen kon de doos gewoon opendoen. Dat vind ik toch maar vreemd.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.