1 juli 2020 om 00:00
iBOOD

Ezviz C3W Color Night Vision (Full HD)

Product expert aanwezig

Ezviz C3W Color Night Vision

Deze is voor al onze nachtbrakers die ook 's nachts het voorrecht van kleurenweergave willen genieten!

Specificaties

Merk: Ezviz
Type: C3W Full HD Beveiligingscamera met Color Night Vision
Garantie: 2 jaar

• Color night vision
  • Hou een full HD-oogje in het zeil
  • Ingebouwde 2-weg-audio, flitslamp en sirene

Camera

• Beeldsensor: 1/2,8”Progressive Scan CMOS
  • Minimale belichting: 0,01 lux @ (F1.6,AGC AAN), 0 lux met IR
  • Sluiter: Zelf-adaptieve sluiter
  • Lens: 2,8 mm bij F1.6, kijkhoek: 110° horizontaal, 130° diagonaal | 4 mm bij F1.6, kijkhoek: 87° horizontaal, 104° diagonaal
  • Objectiefvatting: M12
  • Dag en nacht: IR-filter
  • DNR: 3D DNR
  • WDR: Digitale WDR

Compressie

• Videocompressie: H.265/H.264
  • Bitsnelheid video: Ultra-HD; HD; Standaard. Aanpasbare bitsnelheid.

Beeld

• Max. resolutie: 1920 × 1080
  • Framesnelheid: Max.: 30 bps; zelfaanpassend tijdens netwerkoverdracht

Netwerk

• Door gebruiker gedefinieerde alarmtonen: Ondersteund
  • Wifi-koppeling: AP-koppeling
  • Protocol: Eigen protocol EZVIZ Cloud
  • Interfaceprotocol: Eigen protocol EZVIZ Cloud
  • Algemene functies: Antiflikkering, dual-stream, hartslag, wachtwoordbeveiliging, watermerk
  • Max. Bitrate: 2M

Wifi

• Standaard: IEEE802.11 b/g/n
  • Frequentiebereik: 2,4 GHz ~ 2,4835 GHz
  • Bandbreedte kanaal: Ondersteunt 20 MHz
  • Beveiliging: WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK 64/128 bit
  • Overdrachtssnelheid: 11b: 11 Mbps, 11g: 54 Mbps, 11n: 144 Mbps

Interface

• Opslag: MicroSD-kaartsleuf (max. 256 GB)
  • Bedraad netwerk: RJ45 × 1 (10 M/100 M zelfaanpassende ethernetpoort

Algemeen

• Stroomvoorziening: 12 V CC/1 A
  • Stroomverbruik: Max. 6 W
  • IP-klasse: IP67
  • Nachtzichtafstand (Nachtzichtmodus in zwart-wit): Max. 30 m
  • Afmetingen AC: 72 mm × 72 mm × 150 mm (2.83” × 2.83” × 5.91”)
  • Nettogewicht: 370 g (0,82 lb).

Dit ontvang je

• C3W Kleur Nachtzicht-camera
  • Adapter (1,5 m)
  • Montagesjabloon
  • Schroevenset
  • Waterdichtingsset
  • Snelstartgids

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de werkdag - Stel je vragen in het Engels op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Ezviz Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

1 juli 2020 om 00:11
jimthaman Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 00:17
michaelvanbree Gebruiker

Volgens mij is dit niet dezelfde.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 00:20
debok Gebruiker

Volgens mij is dat de 720p versie en is de ibood aanbieding een full HD (1080p) camera.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 00:30
Ma023 Gebruiker

Het is niet hetzelfde model en het is ook nog een 720p. Denk dat het tijd is om te slapen :)

Beantwoorden

1 juli 2020 om 00:50
stijnsniper Gebruiker

Je bent hier fout; jij linkt de 720p versie. De 1080p versie die iBood aan biedt, kost 99 euro op jouw site.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 06:21
Official Product Expert Ezviz Expert Official Product Expert

Hallo, dit is niet hetzelfde product. Dit product is Full HD met nachtzicht in kleur.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 00:15
michaelvanbree Gebruiker

Uitermate tevreden met deze camera.

Heb er 2!

Met geheugenkaart dat wel.

Gebruik ze in de schuur en bij de voordeur. Beide overdekt en binnen. Via WiFi heb ik op afstand de mogelijkheid de geheugenkaarten te lezen en bewegingen over de dag terug te kijken.

Handig om te checken of je de deur nou wel op slot gedaan hebt.

Door de audio opname kan je de sleutel horen omdraaien ????????

Het nachtzicht is prima. Maar dit is niet zo achter glas. De infrarood straalt tegen het glas aan. Wist ik vooraf maar gelukkig kan je de infrarood leds uitschakelen.

Werkt voor mij prima.

De camera wordt warm. Naar dat is goed tegen de condens vorming.

Enige minpunt is toch die korte stroomkabel vanaf de voeding.

Power mogelijkheid via de lan kabel zou de beste oplossing zijn m.i.(poe+) maar dat zit niet bij dit model inbegrepen helaas.

Hoe dan ook. Tevreden.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 06:22

Hallo, bedankt voor het delen van uw ervaring.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 05:53
vanderveld Gebruiker

Goede camera. Helemaal tevreden over. Enige nadeel vond ik zelf dat er geen mogelijkheid was om de camera direct op het netstroom aan te sluiten zonder adapter. Stroomkabel zou wel wat langer mogen. Verder topding!

Beantwoorden

1 juli 2020 om 06:39
Joram88 Gebruiker

Fijne camera, ben er over het algemeen tevreden over.

Helaas geen ondersteuning voor POI.

Een ander nadeel is dat het gat voor de aansluiting redelijk groot moet zijn aangezien er een voeding en internet kabel doorheen moeten. (Best dik)

Helaas kan dit tijdens het aansluiten niet los gekoppeld worden van de camera.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 06:50

Hallo, bedankt voor je bericht. Ja, de camera ondersteunt POE niet. Over het gat raad ik aan om een aansluitdoos te gebruiken.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 07:02
Joram88 Gebruiker

De mooiste oplossing zou zijn als de kabels tijdens het aansluiten losgekoppeld kunnen worden van de camera. Helaas is dit niet mogelijk.

Een aansluitdoos is een oplossing maar niet de meeste mooie oplossing om alles weg te werken.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 07:21
michaelvanbree Gebruiker

Nou weet ik toevallig dat dat zo is vanwege de ip67 waterdichtheid.

Het bekabelde stukje zorgt dat er geen opening in de behuizing is waar vocht en vuil in kan komen.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 09:13
Basbiker Gebruiker

Gewoon voedingskabel doorknippen en verlengen/stekkers eraan/ solderen zou ik zeggen.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 10:34
peekaa1 Gebruiker

Dus deze camera zou veel aantrekkelijker worden als er een kabel aan bevestigd (ip67 waterdicht) van een meter of 5 met aan het eind een ronde aansluiting met een doorsnede van niet meer dan 1 tot 1,5 cm welke dan weer in een contrastekker van de voeding past. Dan hoef je enkel een rond gaatje te boren in muur of schuur en kan de voeding gewoon binnen op afstand blijven. Waarom zijn dit soort simpele dingen niet standaard op camera’s als dit vraag ik mij af.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 07:49
WSG Gebruiker

Kan je deze camera buiten aan de muur hangen en is de stream op te nemen via een synology NAS ?

Alvast bedankt.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 09:46

Hallo, bedankt voor het bericht. Ja, je kunt de camera buiten zetten omdat het een buitencamera is, IP67. Over Synology NAS kunt u deze niet verbinden.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 10:40
PeacekeeperNL Gebruiker

Naar Synology en andere NAS kan middels een omweg prima. Stuur me pb’tje via Tweakers en ik help je er graag bij! Zelfde gebruikersnaam

Beantwoorden

1 juli 2020 om 11:05
OhMyDoT Gebruiker

Klopt wat peacekeeper zegt. Officieel is de camera niet ondersteund, maar dat zegt niet zoveel.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 07:51
Johnny boy Gebruiker

Werkt deze ook icm Synology Nas?

Beantwoorden

1 juli 2020 om 08:19
Zplus Gebruiker

Ik heb hem werkend via de Synology NAS. Op Tweakers staat een complete handleiding hoe dit in te stellen. Camera werkt perfect. Hier op de schuur gemonteerd en dan was maken van gat niet een probleem. Zouhem graag bij mijn voordeur hangen maar heeft 1 weg audio dus niet geschikt en door muur en 15 cm beton is een groot gat niet echt makkelijk te realiseren. Tip maak een foto van de QR code op de camera zodat je niet iedere keer de ladder op hoef als je hem wil aanmelden. Hij werkt perfect op Google Home en beeld verschijnt op de Nest Hub.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 08:48
Fintan Gebruiker

Kun je de link naar Tweakers delen? Heb bij een vorige aanbieding ook al gezocht toen iemand anders die handleiding noemde. Ik krijg onze huidige EZViz uiteindelijk wel gekoppeld aan de Synology maar krijg geen live beeld door. Alvast bedankt.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 08:51
Johnny boy Gebruiker

Op Tweakers zie ik bij de review van de Air dat er iemand via RTSP de camera op de NAS aan de praat heeft gekregen.

Maar dus met deze kan dat ook?

Beantwoorden

1 juli 2020 om 09:48
Basbiker Gebruiker

Kan m ook niet vinden, graag de link!

Beantwoorden

1 juli 2020 om 09:48

@Zplus bedankt voor het delen van uw ervaring.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 10:39
PeacekeeperNL Gebruiker

Eventueel mij via pb een berichtje sturen op Tweakers, heb al menig Tweaker en iBooder erbij geholpen.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 13:03
Zplus Gebruiker

Klopt nog bedankt

Beantwoorden

1 juli 2020 om 08:21
Zplus Gebruiker

Expert er staat in specificaties 2 weg audio volgens mij is dit echt 1 weg want anders heb ik een defecte gekregen.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 09:45

Hallo, bedankt voor je bericht. De camera heeft tweerichtingsaudio, je kunt luisteren en praten. Welk model heb je op dit moment?

Beantwoorden

1 juli 2020 om 08:29
brwkenneth Gebruiker

@Ezviz Expert

Als je geen wifi signaal hebt op je smartphone, slaat hij dan automatisch de beelden op? En kan je deze dan achteraf bekijken wanneer je terug wifi signaal hebt?

If you don’t have a WiFi signal on your smartphone, will it automatically save the images? And can you view it afterwards when you have a WiFi signal again?

Beantwoorden

1 juli 2020 om 09:49

Hallo, bedankt voor je bericht. Ja dat is mogelijk. Je kunt afbeeldingen zien nadat je een wifi-signaal hebt.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 09:09
brco Gebruiker

App app app … en is er ook een Windows versie met alle mogelijkheden van de app?

Beantwoorden

1 juli 2020 om 09:50

Hallo, er is een Windows-versie.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 14:32
ERuts Gebruiker

waar?

Beantwoorden

1 juli 2020 om 09:55
Kdr Gebruiker

Laatst hier gekocht en ik vind dat de camera’s erg warm worden. Vooral wanneer infrarood wordt gebruikt wordt de camera te warm om aan te raken. Is dit normaal?

Beantwoorden

1 juli 2020 om 09:57

Hallo, bedankt voor je bericht. Ja, het is heel normaal omdat de camera buiten staat, hij genereert wat warmte om te werken als het koud wordt.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 10:02
3s009 Gebruiker

@expert: De beelden worden 24/7 opgeslagen? Als de microSD-kaart vol loopt, worden de eerst opgeslagen bestanden dan overschreven?

Beantwoorden

1 juli 2020 om 10:06

Hallo, bedankt voor je bericht. Ja dat klopt. De afbeeldingen worden overschreven.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 10:37
PeacekeeperNL Gebruiker

At all, geen idee of dit bericht hier mag staan. Vorige keer mocht het ook.

Via een omweg is deze camera prima op een nas (in mijn geval een Synology) te gebruiken. Stuur me via Tweakers een pb’tje en ik help je erbij. Is geen officiële methode, maar het werkt als een trein.

Dezelfde gebruikersnaam.

Heb de camera inmiddels meer dan een jaar. Voor buitengebruik is het raadzaam te testen hoe je beeldkwaliteit is met IR uitgeschakeld in de nacht. Bij mij was dat veel beter (zicht 30 meter waarvan 15 meter ong nog herkenbare kentekenplaten, tegenover nog geen 3 meter zicht met IR ingeschakeld.)

Mijn camera neemt op naar sd kaart als fragmentopname bij beweging of geluid, de NAS neemt 24/7 op.

Andere vragen? Stuur gerust een berichtje via Tweakers (ik lees dit forum niet continu).

Beantwoorden

1 juli 2020 om 11:14
turncoat Gebruiker

Dit is voor buiten hé? Maar kan die ook binnen?

Beantwoorden

1 juli 2020 om 11:16
PeacekeeperNL Gebruiker

Uiteraard ;) Al is deze dan ietsje overkill misschien. Maar hij werkt zeker. Let wel, het is een klein kacheltje.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 11:17
turncoat Gebruiker

Aha, dan laat ik deze nog even passeren :)

Beantwoorden

1 juli 2020 om 11:27

Hallo, ja, je kunt het zeker gebruiken voor binnen.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 11:30
YankAce Gebruiker

‘Wanneer er een indringer wordt gedetecteerd, worden de ingebouwde flitslamp en sirene geactiveerd’

Hoe wordt gedetecteerd? Worden huisdieren (met name katten) gedetecteerd? Hoe lang houdt het alarm aan (schakelt het uit zichzelf uit)?

Beantwoorden

1 juli 2020 om 11:43

Hallo, bedankt voor je bericht. De camera detecteert bewegingen, wat betekent dat als er beweging is, deze wordt geactiveerd. In dit geval, als er een huisdier is, wordt deze ook geactiveerd, maar in de app kunt u de detectiezone aanpassen, wat kan helpen om de kans op detectie door huisdieren te verkleinen. U kunt het alarm handmatig in- en uitschakelen in de EZVIZ-app.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 11:56
superditech Gebruiker

Mbt geheugenkaartje: worden SDXC kaartjes ondersteund?

Beantwoorden

1 juli 2020 om 12:42

Hallo, de camera ondersteunt Micro SD-kaart tot 128 GB.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 13:17
drdrees Gebruiker

In de specs van Ibood staat “Opslag: MicroSD-kaartsleuf (max. 256 GB)”
Wat klopt er nu 128 of 256Gb?

Hoe is de infra sensor uit te schakelen als je ‘m binnen achter een raam wilt zetten?

Als je voor een cloud storage kiest, wat zijn dan de kosten p/mnd en kun je die ook per maand opzeggen?

Is de data encrypted en waar is de opslag? Ergens in de EU of in de USA?

Beantwoorden

1 juli 2020 om 13:45

Hallo, mijn correctie, de camera ondersteunt een micro SD-kaart tot 256 GB.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 12:10
swalue Gebruiker

Wat is de lengte van de voedingskabel en als dit niet toereikend is bestaat er dan een mogelijkheid om deze te verlengen?

Beantwoorden

1 juli 2020 om 12:43

Hallo, de lengte van de stroomkabel is 1,5 meter.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 12:14
MaeVanass Gebruiker

Beste expert,

Is de camera compatible met smart life app of enkel met de EZVIZ-app? Indien enkel met deze laatste, kan je dan ook het IFTTT protocol gebruiken en welke functies zijn dan beschikbaar voor deze camera?

Alvast bedankt

Beantwoorden

1 juli 2020 om 12:46

Hallo, bedankt voor je bericht. De camera werkt via de EZVIZ-app. Ja, u kunt het IFTTT-protocol gebruiken en enkele scenario’s maken. Om bijvoorbeeld de camera te koppelen aan Philips Hue en wanneer de camera wordt geactiveerd gaat het licht aan.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 12:52
MaeVanass Gebruiker

Dank je. Kan de camera in IFTTT ook getriggerd worden door een standalone motion sensor?

If sensor detects motion than camera starts to record?

Beantwoorden

1 juli 2020 om 12:58

Hallo, ja dat klopt.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 13:45
drdrees Gebruiker

In de specs van Ibood staat “Opslag: MicroSD-kaartsleuf (max. 256 GB)”Wat klopt er nu 128 of 256Gb?

Hoe is de infra sensor uit te schakelen als je ‘m binnen achter een raam wilt zetten?

Als je voor een cloud storage kiest, wat zijn dan de kosten p/mnd en kun je die ook per maand opzeggen?

Is de data encrypted en waar is de opslag? Ergens in de EU of in de USA?

Beantwoorden

1 juli 2020 om 14:04

Hallo, 256 GB is correct, mijn correctie. Ik raad af om de camera achter het raam te gebruiken. Omdat ’s nachts het IR-licht de beelden onduidelijk maakt of de camera zich achter het raam bevindt. Hier vindt u de kosten voor cloudopslag: https://www.ezviz.eu/cloud-service/

Ja, u kunt de cloudopslag op elk moment annuleren.

Ja, het is in de EU.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 13:55
gclaessen Gebruiker

@Ezviz Expert Zet je de camera vast in een bepaalde positie, of is deze vanaf afstand draaibaar?

Beantwoorden

1 juli 2020 om 14:07

Hallo, bedankt voor je bericht. je kunt de camera draaien voor de gewenste hoek voor detectie of monitoring en dan moet je hem repareren.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 14:28
ERuts Gebruiker

@ezviz Expert:

Hi there!

Since my questions are not being answered via support from Ezviz I would like to ask my questions here. It is probably also good information for potential buyers. Please read my message fully before supplying me with a standard answer which is not related to my question. I am quite sick of it. I really hope you can help me.

So I bought the complete set (4x C3W with NVR on IBood). I wanted ezviz because of the possibility to use local storage and not be dependent of internet services and from Ezviz or others. Since security-wise that is the most horrible decision ever.

Now it seems that my local setup is required to have a working internet connection, otherwise it won’t work (Why, it is local?). When I block all outside ports the product stops working locally. (Why, its a local product, it does not have to process outside information?(apparently it does for no reason))

So I’ve determined that the camera’s are still recording locally when there is no internet connection. Also, when the app is already open I am still able to reach my camera’s localy when outside connection is closed. However, when i restart the app it does not work anymore. So my conclusion is that the app is getting listing information about my devices connected to my accounts and requires internetconnection for this specific purpose.

My suggestion is that the app should work locally so save the listing in the cache or something. Could you please let development know that this is an absolute requirement?

Besides that I am aware that this probably will not happen (for some reasons). That is why I am asking you guys if you can tell me which ports are REQUIRED to be open to let the app work well locally, so probably the port used for info about initialising the app. and which ports are optionally (e.g. camera stream). So I can block them all. Please do not say port 80 and 554 since that is not true (Ezviz support tells me these ports and ignores me for further communication)

I have no intention to share all my personal data with Ezviz (it is not needed functionality wise so very shady) and also expose my camera systems to the internet (very important security wise). Please let me know how to achieve this.

Kind regards

Beantwoorden

1 juli 2020 om 14:38

Hallo bedankt voor je bericht. Deze zaak moet nader worden onderzocht en uitgebreidere antwoorden krijgen van de technische afdeling, daarom zou ik dit bericht willen doorsturen. heb je al een case / ticketnummer van de klantenondersteuning? Als u het nummer opgeeft, zullen we de zaak onderzoeken en uw meer informatie verstrekken.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 16:26
ERuts Gebruiker

Dankjewel. Het nummer is 157998.

Toevallig 10 minuten later antwoord gekregen op de mail na je bericht (na lange stilte).  Kunt u mijn omschrijving van het probleem doorsturen, misschien is het dan meer helder.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 16:47

Ja, ik heb uw bericht doorgestuurd naar ons technische team en zij zullen contact met u opnemen.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 15:05
Tijntje89 Gebruiker

Zelf heb ik twee EZVIZ Mini O Plus, waarvan één achter glas bij de oprit. Vanwege infrarood (achter glas) werkt dit s’nachts niet.
Vandaar dat ik deze versie interessant vind om aan te schaffen en buiten op te hangen, dan werkt infrarood wel. De prijs die gesteld is als orginele prijs komt overeen wat de Hornbach als prijs hanteert (de kleur variant met 1080P).

Ik lees hier meerdere verhalen over bekabeling.
De stroomdraad (wellicht te kort) lijkt me logisch. Maar de ethernetkabel is geen must, vanwege de wifi, toch?

Beantwoorden

1 juli 2020 om 15:14

Hallo, bedankt voor je bericht. Ja, Ethernet is geen must omdat je gebruik kunt maken van wifi.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 15:08
GijsBraakhuis Gebruiker

@Ezviz Expert

Hoeveel mensen kunnen tegelijkertijd op de app kijken? Als er detectie is

Beantwoorden

1 juli 2020 om 15:15

Hallo, bedankt voor je bericht. Met één account kunnen twee mensen er toegang toe hebben en de meldingen ontvangen.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 18:39
Aeszbrand Gebruiker

Ook te gebruiken zonder internet?

Beantwoorden

1 juli 2020 om 19:12
aberg Gebruiker

Zeer goede camera, maar de app is waardeloos

Zeer veel valse meldingen die je maar niet kunt uitzetten, zelfs op het laagste niveau niet

Beantwoorden

1 juli 2020 om 21:07
otaner Gebruiker

De meldingen zijn simpel uit te zetten. Dat de camera veel te snel beweging detecteerd is een feit. Letterlijk iedereen met deze camera’s zal het je vertellen, EZWIZ komt met firmware updates die dit probleem niet oplossen. Overigens ook het enige nadeel van deze camera’s. Ik heb er 4 in gebruik, via een Raspberry Pi ook geschikt gemaakt voor Apple’s HomeKit.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 21:10
Gosternokke Gebruiker

Maar de stream is dus niet te bekijken ZONDER de app?

Beantwoorden

1 juli 2020 om 21:20
ERuts Gebruiker

Ik hoop van wel. Maar het lijkt er niet op. Alles lijkt exposed te zijn, behalve de dingen die moeten. Met de NVR kan ik wel de streams (en historie) bekijken. Echter alleen met fysieke aansluiting. Deze lijk ik ook niet te kunnen exposen en met e.g. browser te bereiken (in ieder geval niet zoals het hoort).

Beantwoorden

2 juli 2020 om 15:22
referee Gebruiker

Is deze nog te bestellen?

Beantwoorden

2 juli 2020 om 15:26
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi referee,

Dit was onze deal van gisteren. Helaas is het niet mogelijk om een deal nog te bestellen nadat deze is afgelopen. Ik kan je wel aanraden om onze website/nieuwsbrief/app in de gaten te houden. Wie weet komt hij nog eens voorbij in een dagdeal, Flash Sale of een opruimingssale!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.