30 juni 2020 om 00:00
iBOOD

Siemens EQ3 TI30A209RW Espressomachine

Siemens EQ3 Espressomachine

We mogen elkaar dan wel op elk vlak de tent uit vechten, over één ding zijn we het allemaal eens: Een bakkie of zes a day keeps het gapen away.

Specificaties

Merk: Siemens
Type: Espressomachine EQ3 | TI30A209RW 
Garantie: 2 jaar via iBOOD / garantie op 15.000 koppen via Siemens (binnen 24 maanden)

• Keramische maalschijf
  • Ingebouwde stoompijp
  • Eenvoudig in onderhoud

Kenmerken

• Intelligente verwarming binnenin: het sensoFlow systeem garandeert in de perfecte smaak van uw espresso te allen tijde, dankzij de ideale en constante bereidingstemperatuur.
  • koffieDirect: de functies voor alle specialiteiten op basis van Koffie en melk worden op het scherm weergegeven en zijn op een eenvoudige manier beschikbaar. Druk op de toets.
  • oneTouch-functie: bereiding van alle dranken met één druk op de knop. met een druk op de knop - of het nu voor een espresso, een espressokoffie, een cappuccino, een latte macchiato.
  • De keramische molen haalt het maximale aroma uit de bonen en verlengt de levensduur van het apparaat.
  • Eenvoudig onderhoud en snelle reiniging is verzekerd dankzij de voorste opening van de deur.

Technische informatie

• Aansluitvermogen (W): 1300
  • Spanning (V): 220-240
  • Frequentie (Hz): 50/60
  • Lengte van het netsnoer (cm): 100,0
  • Type stekker: Aardingsstekker/Gard.wire ter.
  • Certificaten van overeenstemming: CE, Eurazië, VDE

Fysieke eigenschappen

• Productafmetingen (mm): 378 x 247 x 420
  • Nettogewicht (kg): 7.108
30 juni 2020 om 01:19
MarkdeFleur-16 Gebruiker

Fijn te weten dat hij 50/60 hertz en 220;volt loopt…maar essentieel is wel of deze ‘barista’ 19 bar heeft…..of stelt u ons teleur?

Beantwoorden

30 juni 2020 om 07:51
Mathijs67 Gebruiker

@RuRoQB: Bedankt voor de link, zet de aanbieding in een wat ander daglicht. #MentalAccountingTric #MSRPtric

Beantwoorden

30 juni 2020 om 10:45
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Mark,

Hij is inderdaad 15 bar.

Beantwoorden

30 juni 2020 om 07:25
algra054 Gebruiker

Let op: geen twee kopjes tegelijk- toets!

Beantwoorden

30 juni 2020 om 08:00
pluggebeest Gebruiker

Ik maak nu inmiddels 12 jaar gebruik van Siemens koffiemachines (inbouw) en twee kopjes tegelijk werkt vrij dramatisch. Slappe, niet lekkere koffie.

Een voor een werkt mijns inziens beter.

Mijn nieuwe machine is 6 weken oud en er moet nu al een nieuw maalwerk in!

Ik hou het op een fabricagefout en het valt uiteraard onder garantie.

Verder supertevreden.

Beantwoorden

30 juni 2020 om 09:05
RonaldR Gebruiker

Ik heb deze nu reeds 2 jaar in gebruik – werkt prima. Maken wel maar 2 a 3 kopjes koffie per dag :)

Beantwoorden

30 juni 2020 om 10:17
handel.klaas Gebruiker

Wat ik nog steeds niet begrijp is dat de reclamecodecommissie de fictieve besparing niet afstraft die ibood maar als referentie blijft hanteren. De ‘beparing’ is nu maar €21 op dit apparaat. Dat is nog geen 6,5%. Daar worden we niet warm van.

Beantwoorden

30 juni 2020 om 11:31

Hoi handel.klaas,

We leggen hierrr uit waarom we de adviesprijs tonen. Voor verdere vragen hierover kun je het beste even mailen naar community@ibood.com

Beantwoorden

30 juni 2020 om 14:00
handel.klaas Gebruiker

De adviesprijs geloof ik wel, maar de toevoeging (die er volgens mij nog niet zo lang is) van de ‘besparing’ is misleidend.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 22:46
Moderator Paul Moderator

Zo kun je het kortingspercentage vergelijken met andere aanbieders die ook de adviesprijs als referentie hanteren.

Beantwoorden

30 juni 2020 om 10:38
keeschinees Gebruiker

In bezit. Top apparaat, zeker voor de prijs. Lekkere warme koffie, cappuccino zo gemaakt en goed schoon te houden.

Beantwoorden

30 juni 2020 om 11:22
dees30 Gebruiker

Elke keer weer genept met zogenaamde aanbiedingen. Begin genoeg te krijgen van Ibood. Jammer dat jullie je niet op een andere manier onderscheidend kunnen maken en het moeten hebben van nep reclame.

Beantwoorden

30 juni 2020 om 11:31

Hoi Dees30,

We hebben hierrr meer informatie geplaatst over de door ons gebruikte adviesprijs.

Als je deze deal elders goedkoper kunt vinden, dan horen we dat natuurlijk graag!

Beantwoorden

30 juni 2020 om 18:18
pevano Gebruiker

Kunnen er ook grotere tassen en mokken onder.

of maakt het apparaat alleen maar voor kleine koffies?

Beantwoorden

30 juni 2020 om 18:41
Moderator Niek Moderator

Goedenavond pevano,

Er kunnen ook grotere koppen onder. Je kunt op de laatste afbeelding zien welke koffie’s je ermee kunt maken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.