14 februari 2020 om 00:00
iBOOD

Edifier Bluetooth Boekenplankspeakers | R1850DB

Product expert aanwezig

Edifier Boekenplankspeakers (R1850DB)

Met deze Edifier boekenplankspeakers wordt het pompen van je favoriete platen een noodzaak.

Specificaties

Merk: Edifier
Type: Boekenplankspeakers (R1850DB)
Garantie: 2 jaar

• Actief luidsprekersysteem
  • Streamen via Bluetooth
  • Dual RCA, optical in, sub out

Handleiding

Kenmerken

• Bi-versterkersysteem met DSP en elektronische crossovers
  • Draadloze afstandsbediening voor volumeregeling en mute
  • Gekalibreerde basreflexpoort aan de voorzijde
  • 100% MDF houten behuizingen om akoestische resonantie te minimaliseren

Technische eigenschappen

• Bluetooth 4.0, optische / coaxiale en dubbele RCA-ingangen
  • Uitgangsvermogen: 70 Watt RMS, 2x 16 Watt + 2x 19 Watt
  • Signaal / ruisverhouding: -85db
  • THD (totale harmonische vervorming): 0,5%
  • Ingangsgevoeligheid: PC: 700 ± 50mv
  • AUX: 550 ± 50mv
  • Tweeter: 19 mm silk dome, 6 ohm
  • Subwoofer: 4" (116 mm) 6 ohm
  • Ingangstype: AUX, RCA, Bluetooth, optisch, coaxiaal

Fysieke eigenschappen

• Houten afwerking op de zijpanelen
  • Verbindingskabel tussen luidsprekers: 5 meter lang
  • Afmetingen: 15.4 x 25.4 x 22.4 cm
  • Gewicht: 6.6 kg

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 08:00 tot 18:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Edifier Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

14 februari 2020 om 07:19
gedoefte Gebruiker

Waren het maar de s2000 pro’s ????

Beantwoorden

14 februari 2020 om 07:26
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen gedoefte,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komt die ook een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

14 februari 2020 om 10:14
tenne Gebruiker

Beste gedoefte, feitelijk hoef je jezelf geen zorgen de maken, de s2000 Pro komen hier regelmatig wel eens voorbij en tijdens de Hunt zijn ze meestal ook wel te verkrijgen. Ikzelf zit al een ganse poos te wachten op de S3000 pro speakers, al verschillende keren gesmeekt bij IBood om ze ook eens aan te bieden maar helaas, heeft waarschijnlijk te maken met vraag en aanbod. Maar ‘k zou toch echt graag eens weten hoe het komt dat ze er nooit bij zijn, is daar een reden voor?

Vriendelijke groeten!!!

Beantwoorden

14 februari 2020 om 09:21
sanderjoachim Gebruiker

Goedemorgen, ik heb de B1700BT, deze heb ik via de tv ontvanger via tulip aangesloten. Echter zie/hoor ik dan een vertraging tussen beeld en geluid. Dit is op zich vrij logisch. Maar als ik de optical out van de TV op de optical in van deze set zou aansluiten zou ik dan van de vertraging af zijn. En mocht dat niet zo zijn is dat een reden om het product te kunnen retourneren?

Alvast bedankt,

Beantwoorden

14 februari 2020 om 09:30
muppets4 Gebruiker

Als je via tulp vertraging hebt, dan is het niet onwaarschijnlijk dat je dat via optical ook hebt. Via tulp zou je geen vertraging moeten hebben. Heb je niet ook toevallig via Bluetooth de connectie met je TV gemaakt?

Beantwoorden

14 februari 2020 om 09:49
Official Product Expert Edifier Expert Official Product Expert

Halo Sanderjoachim,

Ik ben het met Muppets4 eens dat dit ook het geval zal zijn bij een optische aansluiting.
Heeft jouw tv decoder hier geen correctie optie voor? Dit heeft vaak verschillende namen zoals Audio Sync of Audio Delay.

Beantwoorden

14 februari 2020 om 10:03
sanderjoachim Gebruiker

Ik ben misschien niet helemaal duidelijk geweest. Ik heb de speakers via tulip aangesloten op het kastje van KPN, en het KPN kastje gaat weer via HDMI naar de TV.

Ik wil dus graag weten of dit beter zal gaan als ik de optical out van de tv gebruik naar deze speakers.

Beantwoorden

14 februari 2020 om 10:24

Hallo Sanderjoachim,

Oke dit is duidelijker inderdaad, en ja dit zou het probleem wel op kunnen lossen voor je.
KPN raadt dit ook zo aan via de TV aansluiten (maar dat komt eigenlijk omdat hun nieuwe decoders geen AV Sync correctie meer hebben…)

Beantwoorden

14 februari 2020 om 09:33
thomastoto Gebruiker

Wat zijn de verschillen tussen de r1700bt en deze r1850db?

Beantwoorden

14 februari 2020 om 09:53

Hallo Thomastoto,

Verschillen zijn dat de R1850DB het volgende extra heeft:
- 4W RMS meer vermogen (maar dit is te verwaarlozen)
- digitale ingangen – optisch en coaxiaal
- subwoofer uitgang

Beantwoorden

14 februari 2020 om 12:12
christiaannoot Gebruiker

Ello!

Vraag van een leek. Kan ik deze makkelijk aansluiten op de televisie met simpel kabeltje? Hoeft geen versterker meer tussen toch…omdat ze actief zijn?

Gr!

Beantwoorden

14 februari 2020 om 12:51

Hallo Christiaannoot,

Als jouw TV is voorzien van één van de volgende audio-uitgangen kan het: Stereo RCA (Rood/Witte tulp), 3.5mm Aux, Optical (S/PDIF) en wellicht Bluetooth (zie de fabrikant of deze het A2DP profiel ondersteunt).
Een versterker is inderdaad niet nodig, die zit in deze actieve luidsprekers al ingebouwd.

Beantwoorden

14 februari 2020 om 13:28
thomastoto Gebruiker

Ik wil ze graag kopen maar vind 8,95 verzendkosten echt overdreven. Tegenwoordig verenden alle webwinkels artikelen boven een bepaald bedrag gratis. 
En dit is niet omdat ik zuinig ben ofzo, maar gewoon een principe.
Een code voor gratis verzending zou ik dus wel kunnen waarderen.

Beantwoorden

14 februari 2020 om 13:54
tenne Gebruiker

Beste, laat je vooral niet tegenhouden door de verzendkosten, deze speakers klinken beter dan de meeste soundbars die 5/6 maal zo veel kosten, niet twijfelen!!!

Beantwoorden

14 februari 2020 om 14:06
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Thomas,

We hebben helaas nog geen pakketinpakkers en postbezorgers gevonden die dit gratis voor ons willen doen. Vandaar dat we nog gewoon verzendkosten rekenen.

Verder kan ik me enkel bij tenne aansluiten. Ik heb al een paar jaar zelf de lichtere variant (R1700BT) hangen en ben nog steeds onder de indruk van het geluid. Maar ik kan me voorstellen dat je mij niet als helemaal objectief ziet :-)

Beantwoorden

14 februari 2020 om 14:59
Dragon01 Gebruiker

Ik heb een paar maanden geleden de S1000DB gekocht ook van edifier.

En heb er nog geen minuut spijt van ps die 8of10euro is goedgemaakt met de prijs. Heb toen heel het internet afgezocht deze zaten meer dan 100 euro onder de prijs dus is win win.

Beantwoorden

14 februari 2020 om 15:23
Ericky85 Gebruiker

Is het mogelijk om tussen de desktop pc en deze speakers nog een dac aan te sluiten? En dan 1 met een volumeknop zodat je de afstandsbediening niet hoeft te gebruiken

Beantwoorden

14 februari 2020 om 16:05

Hi Ericky85,

Dat kan natuurlijk, maar waarom zou je dat doen, op de rechter speaker zit ook gewoon een volumeknop

Beantwoorden

14 februari 2020 om 16:09
Ericky85 Gebruiker

Ja klopt maar aan de achterkant. Moet je opstaan hehe

Beantwoorden

14 februari 2020 om 16:12
Ericky85 Gebruiker

En wordt het geluid dan ook niet beter?

Beantwoorden

14 februari 2020 om 16:18

Ja je hebt gelijk bij dit model zit de volumeknop inderdaad achterop.
Jouw geluid zal denk ik niet echt merkbaar beter worden maar dat is natuurlijk afhankelijk van de kwaliteit van jouw DAC

Beantwoorden

14 februari 2020 om 16:51
Ericky85 Gebruiker

Oke bedankt voor de info. Ben erg tevreden over deze speakers. Vanochtend mijn 2e setje besteld:)

Beantwoorden

14 februari 2020 om 17:32
tenne Gebruiker

De Edifier’s set S350/360db zou hier anders ook wel eens mogen voorbij komen….  Ik koop ze direct!!????

Beantwoorden

14 februari 2020 om 17:48

Hi Tenne,

Is ook echt een fantastische 2.1 set, die maakt een soundbar met sub echt overbodig, bedankt voor de tip

Beantwoorden

14 februari 2020 om 18:25

Bedankt voor de belangstelling en bestellingen, tot een volgende Edifier iBood! Fijne (Valentijns)avond

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.