27 januari 2020 om 00:00
iBOOD

Veho True Wireless In-Ears | Microfoon & Bediening | VEP-017-ZT1

Veho True Wireless In-Ears

Ze zijn compact, volledig draadloos en hebben een verassend breed frequentiebereik. Zo ziet compact luistergenot eruit, dames en heren. :)

Specificaties

Merk: Veho
Type: True Wireless In-Ears | VEP-017-ZT1
Garantie: 2 jaar

• Volledig draadloos
  • Drie keer oplaadbaar met dock
  • IPX5 spatwaterdicht

Kenmerken

• Luidspreker grootte: 6 mm

Draadloos

• Bluetooth: 4.2
  • Bereik: tot 10 meter

Technisch

• Gevoeligheid: 100 dB
  • Frequentie: 20 Hz - 20 KHz
  • Impedantie: 16 ohm ±10%

Accu

• Batterij: 460 mAh
  • Afspeeltijd muziek: tot 3 uur
  • Gesprekstijd: tot 3,5 uur
  • Oplaadtijd dock: 2 uur
  • Oplaadtijd oortelefoons: 1 uur

Afmetingen en gewicht

• Afmetingen: 7 x 3 x 3.2 cm
  • Gewicht: 41 gram
27 januari 2020 om 00:13
nepdance Gebruiker

Iemand ervaring met de geluidskwaliteit?

Beantwoorden

27 januari 2020 om 01:41
mmmmm Gebruiker

Gewoon kopen en thuis beoordelen , is de kwaliteit niet goed dan retour sturen

Beantwoorden

27 januari 2020 om 06:56
mvanmaarle Gebruiker

Thuis proberen kan niet, toch?

Het betreft een hygiëne product (in ear).

Beantwoorden

27 januari 2020 om 07:23
Pecot Gebruiker

Ik heb ze zelf

Als de rubbertjes goed afsluiten is het een prima geluidskwaliteit. Ik heb er via een Chineze groothandel memoryfoam dopjes op gedaan omdat ik het niet kon vinden met de 3 aangeleverde maten dopjes. Dan klinkt t echt meer dan prima en sluit het goed af wat de bas ten goede komt. Als je geen bas hoort dan komt dat door een slechte afsluiting van de gehoorgang.

Nadelen:

geen nummer vooruit kunnen kiezen op de oordoppen, alleen pauze

in de case gaan de oordopjes op standby, case open = dopjes aan en pairen maar. Das top! alleen als de batterij van de case leeg is=dopjes gaan aan en pairen met je telefoon. Ben je binnen 10 meter en heb je ze niet in dan snap je niet wat er aan de hand is.

voordelen:

zeer respectabele geluidskwaliteit

eenmaal in zit t prima

Beantwoorden

27 januari 2020 om 09:29
Moderator Dimitri Moderator

Bedankt voor jouw bijdrage, wordt gewaardeerd!

Groet,

Dimitri

Beantwoorden

27 januari 2020 om 01:49
Crum123 Gebruiker

Heb de “stix” variatie hiervan aangeschaft op deze site. En ben daar erg blij mee. Ga er eigenlijk vanuit dat deze niet onder doen voor die..

Beantwoorden

27 januari 2020 om 06:01
Dhemme Gebruiker

Matige kwaliteit geluid. Bass tonen niet voldoende aanwezig. En de oordopjes blijven aan als je ze in de houder stopt, ipv dat ze automatisch uit gaan.

Beantwoorden

27 januari 2020 om 06:03
Dhemme Gebruiker

(Gaat ook over de stix variant)

Beantwoorden

27 januari 2020 om 06:43
s.homringhausen Gebruiker

De geluidskwaliteit van de Stix variant is dramatisch. Ronduit slecht. Geen  enkele bass te horen, ook midden en hoog iswaardeloos.Zondev vanje geld

Beantwoorden

27 januari 2020 om 07:42
rgrs Gebruiker

De stix variant, die ik laatst hier heb gekocht klinkt wat vlak. Zeker vergeleken met de bedrade oortjes die bij mn iphone zaten. Brouwkwaliteit is verder prima. Evenals de accuduur. Wil je beter, betaal je ook meer.

Beantwoorden

27 januari 2020 om 08:02
Lecoknathalia1981 Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

27 januari 2020 om 08:10
gijzer666 Gebruiker

Op welk vlak zijn ze hetzelfde? Allebij zwart?

Beantwoorden

27 januari 2020 om 10:11
Official Product Expert Veho Expert Official Product Expert

Yes, you’re wrong. The ZT-1s is our own tooling / design.

Beantwoorden

27 januari 2020 om 13:05
Misha_Lingier Gebruiker

ik heb er wel interesse in.

- moeilijke te beantwoorden vraag besef ik  maar waar zou je de geluidskwaliteit van dit product kunnen situeren? Ik word hoorndol van het geluid dat standaard geproduceerd wordt door een smartphone en kan een goeie bas en leuk geluid wel appreciëren. Komt dit product daaraan tegemoet? Hoe positioneert het geluid van deze oordoppen zich bvb tav de standaardoortjes die worden meegeleverd met een Huawei of Samsungsmartphone?

- het pairen wanneer ze in de case met lege accu worden opgeborgen lijkt mij wel heel vervelend.

Beantwoorden

27 januari 2020 om 15:31
iliasser Gebruiker

Waar bedoelen ze met: “3 x oplaadbaar met Dock”?

Beantwoorden

27 januari 2020 om 15:33
Moderator Dimitri Moderator

Hi iliasser,

Je kunt de oortjes 3x opladen wanneer je deze in de bijgeleverde case stopt. Hierna moet ook de case weer aan de spanning.

Groet,

Dimitri

Beantwoorden

27 januari 2020 om 16:52
Mogg Gebruiker

Ik vind het wel komisch dat er in meerdere reacties betreft de stix variant naar voren komt dat de bas niet aanwezig genoeg is. Ik kan me hier absoluut niet in vinden. Ik heb ze zelf en heb op de equalizer van spotify de bas zachter gezet omdat ik de rest niet kon horen en de bas overstuurd raakte door het buitenproportionele verschil met de rest van het register. Zal wel een kwestie van persoonlijke voorkeur zijn. Zelf luister ik voornamelijk (alt/post/math/indie) rock, rap, hip-hop, metal en jazz. Ik heb tot nog toe weinig klachten over de stix variant, alleen pairen ze soms wat lastig, maar ik heb het nooit met een ander toestel geprobeerd dus dat kan ook aan mijn telefoon liggen. Goede oortjes (voor de prijs).

Beantwoorden

27 januari 2020 om 17:11
Official Product Expert Veho Expert Official Product Expert

Thank you for your feedback Mogg. :)

Beantwoorden

27 januari 2020 om 21:57
Boogier Gebruiker

Hoi,

Hebben deze oordoppen ook oorhaakjes zodat ze beter blijven zitten, weet iemand dit toevallig?

Bvd

Beantwoorden

27 januari 2020 om 22:47
Kuppen Gebruiker

Ik heb ook de stix variant. Zeer tevreden mee. Kwestie van de goede afsluitende foam/dopjes erop en je hebt een prima bass. Verwacht geen studio kwaliteit maar voor €45,- prima geluidje.

Bij mij gaan ze ook niet altijd automatisch op standby als ik ze in het doosje stop dus dan is de accu tamelijk snel leeg das wel minder.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.