14 januari 2020 om 00:00
iBOOD

3x TP-Link P100 Slimme Stekker

3x TP-Link P100 Slimme Stekker

Altijd en overal je elektronica bedienen? Dieven op afstand houden? Niet meer je bed uit hoeven om het licht uit te doen? Met de slimme stekkers van TP-Link kan het allemaal.

Specificaties

Merk: TP-Link
Type: P100 Slimme Stekker
Garantie: 2 jaar
Aantal: 3 stuks 

• Overal te bedienen
  • Werkt met Alexa en Google
  • Stel tijden in voor jouw apparaten

Algemeen

• Voeding: AC 220-240 V ~ 50/60 Hz 10 A
  • Max. Belasting: 2300 W, 10 A
  • Protocol: IEEE 802.11b / g / n, Bluetooth 4.2 (alleen voor onboarding)
  • Draadloos type: 2,4 GHz
  • Systeemvereisten: Android 4.3 of hoger, iOS 9.0 of hoger
  • Keurmerk: CE, RoHS
  • Bedrijfsvochtigheid: 10% –90% RV, niet-condenserend
  • Afmetingen: 51 x 72 x 40 mm

Dit ontvang je

• 3x slimme stekker  
  • Mini Smart Wi-Fi-aansluiting Tapo P100
  • Snelstartgids
  • Certificeringen: CE, RoHS
  • Bedrijfstemperatuur: 0 ºC – 35 º

14 januari 2020 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

Vanaf circa 11:30 komt een Product Expert van TP-Link langs om alle openstaande vragen te beantwoorden!

Beantwoorden

14 januari 2020 om 00:14
bruisout Gebruiker

Kan iemand vertellen of Tapo en Kasa compatible zijn? Kan bijv. de HS100 van TP Link ook in Tapo worden toegevoegd of deze stekker in Kasa?

Bij voorbaat dank voor een reactie.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 08:19
Arne de Graaf Gebruiker

hier ook benieuwd naar! Heb al 2 HS110’s, wat perfect werkt.

Daarvoor moet ik wel de Kasa app gebruiken en/of de DECO app. Dus werkt die met 1 van die 2 TP-Link producten? heb weinig zin om 3 app’s bij te houden voor 2 smart plugs van hetzelfde merk.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 08:30
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen bruisout,

Dit ga ik voor je navragen.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 11:25
Official Product Expert TP-Link Expert Official Product Expert

Goedemorgen bruisout!

De Tapo P100 is niet te bedienen met de Kasa app, en derhalve niet te koppelen met Kasa sockets.

Wel kunnen beide producten met Google Assistant of Alexa bediend worden.

Groeten, TP-Link

Beantwoorden

14 januari 2020 om 06:27
koenhendriks Gebruiker

Is deze set ook Nederlandstalig ondersteund?

Beantwoorden

14 januari 2020 om 08:35
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen koenhendriks,

Tapo heeft inderdaad ondersteuning voor Nederlands.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 06:48
Jasjess Gebruiker

Kan je deze stekkers ook gebruiken om de wifi ‘s nachts uit te zetten? Of werkt hij juist met op de wifi waardoor hij niet meer aan gaat ‘s ochtends?

Beantwoorden

14 januari 2020 om 07:07
patrennie Gebruiker

Hij werkt met wifi, dus als je de wifi router uitschakelt, kun je ‘m niet meer met je telefoon aanzetten. Volgens mij kun je wel tijdschema’s instellen, dan gaat je router op de ingestelde tijd weer aan. Als dat niet zo is kun je beter een (digitale) tijdschakelaar gebruiken.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 07:15
markpdeboer Gebruiker

Is deze 2-weg? Maw kun je zien of de plug is ingeschakeld of uitgeschakeld?

Beantwoorden

14 januari 2020 om 08:39
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen markpdeboer,

Je ziet in de app of je plug uit of aan staat

Beantwoorden

14 januari 2020 om 07:32
Donno86 Gebruiker

Aangezien hij er niet tussen staat; deze zijn niet geschikt voor iOS/Siri/Homekit?

Beantwoorden

14 januari 2020 om 08:29
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Donno86,

Er is wel een app voor iOS, maar Apple homekit wordt volgens de TP-link website niet ondersteund.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 08:43
ltm43 Gebruiker

Ik heb een vraag, sommige van deze slimme stekkers kunnen ook het verbruik meten. Ik wil deze eigenlijk graag tussen mijn auto oplader zetten om het verbruik te meten. Beschikken deze over deze functionaliteit (ik lees niet dat dat zo is, maar toch).

Beantwoorden

14 januari 2020 om 09:38
ltm43 Gebruiker

Hmm excuus, als deze echt bij 10A toppen, dan zal dat sowieso lastig worden.. of nog langzamer gaan..

Beantwoorden

14 januari 2020 om 10:26
pelecter Gebruiker

wellicht op elke fase 1 zetten :-)

tenminste als je auto elektrisch is

voor een 12 acculader kan je deze wel gebruiken mits ze verbruik ook afleest

wat volgens mij iet het geval is bij dit type maar daar geeft de expert zo wel antwoor dop.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 10:53
ltm43 Gebruiker

Haha, dat kan ook, maar ik laad de auto op dit moment met 20A enkele fase bij gebrek aan krachtstroom…

Beantwoorden

14 januari 2020 om 11:20

Deze plug is geschikt voor 240V en niet voor 12V.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 11:46

Hallo ltm43, de Tapo P100 kan geen verbruik meten.

de TP-Link HS110 kan dit wel maar is, zoals hieronder word opgemerkt, gelimiteerd. Ik kan niet met zekerheid zeggen of deze het doel gaan halen wat je nastreeft….

Groeten,

TP-Link

Beantwoorden

14 januari 2020 om 12:28
pelecter Gebruiker

ik denk dat ltm43 wil weten wat het kost en krijgt vast  geen rekening over 12V :D

Beantwoorden

14 januari 2020 om 09:31

Vanaf circa 11:30 komt een Product Expert van TP-Link langs om alle openstaande vragen te beantwoorden!

Beantwoorden

14 januari 2020 om 10:25
Bamibakker Gebruiker

Is deze geschikt voor gebruik met Philips Hue app?

Beantwoorden

14 januari 2020 om 11:27

Goedemorgen Bamibakker,

nee, deze smart sockets hebben hun eigen (Tapo) app. Verder zijn ze met Google Assistant en Alexa te bedienen.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 10:32
Janenedi Gebruiker

Ik heb al twee TP smartplugs die met de Kasa app werken. Ik ben evens als vorige vragenstellers benieuwd of die met deze Tapo app kunnen worden bediend, of dat deze Tapo stekkers met Kasa kunnen worden benieuwd. Sowieso vind ik het wel een beetje vreemd dat TP kennelijk Kasa nu ineens heeft ‘afgeschaft’ en vervangen door Tapo. Wat mankeerde er aan Kasa? Werkt prima volgens mij.

Nog een vraag: de TP smartplugs die ik heb kan je instellen dat ze met zonsondergangs- en zonsopgangstijden schakelen. Kunnen deze Tapos dat ook?

Beantwoorden

14 januari 2020 om 10:55
ltm43 Gebruiker

Als domotica cq. smart home fanaat durf ik je met enige zekerheid te zeggen dat dat aan de aansturing ligt (m.a.w. bij ons kan je alles met dergelijke scenario’s instellen; gordijnen, lampen, schakelaars; heeft niet met het apparaat te maken).

Beantwoorden

14 januari 2020 om 11:38

Goedemorgen Janenedi,

Kasa en Tapo zijn 2 verschillende (technische) platformen en daarom niet compatible met elkaar. In de Tapo app zit WEL een zonsopgang en zonsondergang modus. Daarnaast zijn de units geschikt voor bediening met Amazon Echo en GoogleAssistant.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 11:26
Rubix Gebruiker

Kun je in de app een timer programmeren die met zonsopkomst/ondergang gelinkt is? Dus bv lamp uit half uur na zonsopkomst?

Beantwoorden

14 januari 2020 om 11:43

Goedemorgen Rubix, de smart sockets kunnen inderdaad geprogrammeerd worden met een timer.

Er zit een zonsopgang/zonsondergang instelling in de app die als basis gebruikt kan worden.

Om een lang verhaal kort te maken:

Ja, dit kan :)

Beantwoorden

14 januari 2020 om 12:16
nimo84 Gebruiker

Werkt dit ook als wifi uit staat?

Beantwoorden

14 januari 2020 om 12:37

Hallo nimo84.

als wifi uitstaat dan zijn de smart sockets niet te bedienen met de app.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 11:49
Cejebee Gebruiker

Werken ze op Smartlife van KPN?

Beantwoorden

14 januari 2020 om 18:46
dennyjoyce Gebruiker

Smartlife van KPN werkt over het Zigbee protocol. Deze werken dus niet samen zoals met deze wifi slimmestekkers dan wel bluetooth alternatieven. Mocht je niet veel producten bezitten, is het misschien wel het overwegen waard om naar een betere alternatief te kijken waarbij je maandelijks geen extra kosten hebt, en de producten vaak een stuk goedkoper zijn in aanschaf.

Succes!

Beantwoorden

14 januari 2020 om 11:56
hugohugo Gebruiker

@TP-Link Expert

Ik heb zelf homebrigde draaien waardoor ik alles kan aansluit op Apple Homekit. Kan ik bijvoorbeeld via Zigbee (welke versie?) het ook direct aansturen?

Beantwoorden

14 januari 2020 om 12:39

hallo hugohugo,

de sockets werken via WiFi, er zit geen ZigBee chipset in. Ik weet niet of Homebridge apparaten van 3e partijen ondersteunt maar er is wel een iOS app.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 11:58
Tnlkhe Gebruiker

Werken deze stekkers samen met de TP-Link Deco?

Beantwoorden

14 januari 2020 om 12:40

Hallo Tnlkhe,

Deze smart sockets werken met de eigen app of met een assistant (Google Assistant, Alexa). De Deco/Kasa app ondersteunt Tapo sockets niet.

Groeten, TP-Link

Beantwoorden

14 januari 2020 om 12:20
Rubinator Gebruiker

Kan ik deze stopcontacten gebruiken met IFTTT?

Beantwoorden

14 januari 2020 om 12:42

Goedemiddag Rubinator,

er is (nog) geen IFTTT support. Vooralsnog kunnen de sockets dus alleen met de eigen app of met Google Assistant/Alexa gebruikt worden. Met de assistants kan je natuurlijk wel recipes/scenarios/etc. aanmaken

Beantwoorden

14 januari 2020 om 15:55
GM-Firebird Gebruiker
14 januari 2020 om 13:35
bazzio Gebruiker

Zijn deze slimme stekkers ook buiten je eigen netwerk te schakelen (als ik dus niet thuis ben)?

Beantwoorden

14 januari 2020 om 13:40

Hallo Bazzio,

dit kan met de bijbehorende app inderdaad gedaan worden. Erg handig als je bijvoorbeeld de indruk wil wekken dat je thuis bent tijdens je vakantie.

Groeten,

TP-Link

Beantwoorden

14 januari 2020 om 13:38
Luigicapetown Gebruiker

Jammer dat dit niet het type HS110 betreft. Daar heb ik er al een stuk of 6 van in huis en is helemaal geweldig. Vanuit mijn bed bedien ik de diverse electrische kachels in mijn huis. (Bijverwarming) Als met vakantie ben, bedien ik mijn binnenverlichting thuis. De HS110 meet het verbruik. Erg handig om daar inzicht te krijgen. Ik wacht dus even tot de HS110 nog een keer voorbij komt.

P.s. er is er één stuk gegaan, helaas kon ik geen nieuwe meer krijgen via iBood, maar kreeg keurig mijn geld terug van één.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 13:42

Hallo Luigi, de Kasa HS110 heft inderdaad wat meer functies dan de P100, maar daar is de prijs dan ook naar ;).

Groeten,

TP-Link

Beantwoorden

14 januari 2020 om 13:42
Luigicapetown Gebruiker

Tip voor iBood, regelmatig komen dezelfde zaken weer een keer langs. Er staat tegenwoordig zoveel op iBood, dat ik eerlijk gezegd geen tijd en zin heb om dat allemaal uit te pluizen. Maar het zou natuurlijk geweldig zijn als je in je aankoop geschiedenis een allert zou kunnen aanzetten, dat een bericht krijgt als dit artikel weer “voorbij komt”.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 13:49

Hi Luigicapetown,

Zeker een goede tip. Dit is inderdaad een functie die we in de toekomst graag zouden willen aanbieden!

Dat hier ook vanuit onze community interesse in is heb ik direct laten weten aan onze tech-afdeling. :-)

Beantwoorden

14 januari 2020 om 14:10
Luigicapetown Gebruiker

Super, bedankt. We wachten het af.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 13:59
psie Gebruiker

@TP-Link Expert

Ik gebruik op dit moment de HS100 en ben daar zeer tevreden over.
Kunt u mij aangeven wat het verschil in functies is tussen de HS100 en de P100 Tapo.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 14:05
lizettepeeters Gebruiker

Heel mooie aanbieding maar niet bruikbaar in België. Andere aarding. Wij zijn weer uitgesloten.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 14:09

Deze is inderdaad niet geschikt voor het Belgische stopcontact. Daarom hebben we besloten om vandaag op de Belgische iBOOD website een andere deal te tonen.

Beantwoorden

14 januari 2020 om 14:12
Jersamri Gebruiker

Moet ik een stopcontact opgeven als ik deze stekker in plug?

Beantwoorden

14 januari 2020 om 14:21
Bandung Gebruiker

Kan ik groepen maken, b.v. huiskamer en eetkamer?

Beantwoorden

14 januari 2020 om 15:05
pieterb Gebruiker

Kan ik deze ook aansturen met de Logitech Harmony Elite afstandsbediening, zodat ik deze in een activiteit kan opnemen?

Beantwoorden

14 januari 2020 om 15:18
pvanbers Gebruiker

Wat is het stroomverbruik als er geen lampen branden?

Beantwoorden

14 januari 2020 om 17:02
19bernarda47 Gebruiker

Kan Tapa ook verbonden worden met HSIP2 Wireless Serveillance Camera

Beantwoorden

14 januari 2020 om 18:59
Janvdoord Gebruiker

Waarvoor dient naast de drie slimme stekkers de Mini Smart Wi-Fi-aansluiting Tapo P100? Moet die bij je router zitten?

Beantwoorden

14 januari 2020 om 19:33
Sando Gebruiker

Kan je dimbare ledlampen ook dimmen via de app of is het alleen aan/ uit?

Beantwoorden

14 januari 2020 om 19:33
19bernarda47 Gebruiker

Ik bedoel TP-Link merk Tapo

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.