9 november 2019 om 00:00
iBOOD

Apple iPad Pro | 12,9" | 64 GB | CPO

Apple 12.9" iPad Pro (64 GB, CPO)

De Apple iPad Pro. Een machine die jouw laptop in één klap overbodig maakt. Dit wordt je dagelijkse partner bij alles wat je doet!

Specificaties

Merk: Apple 
Type: iPad Pro 12,9" (Wifi, 64 GB) (2017)
Status: Certifed Pre-Owned
Garantie: 1 jaar 

• 12.9" Retina-display
  • Tot 10 uur accu
  • 64 GB opslag

(i) Certifed Pre-Owned & afkomstig uit de VS
Deze exemplaren zijn door Apple bestempeld als 'Certified Pre-Owned'. Dit wil zeggen dat het exemplaren zijn die zijn teruggebracht en vervolgens bij Apple een rigoreus herstelproces hebben ondergaan. Zo zijn de batterij en behuizing in hun geheel vervangen. Een adviesprijs voor CPO modellen is niet beschikbaar, vandaar dat we de nieuwe adviesprijs hanteren.

Deze Apple producten worden gedekt met een (beperkte) Apple internationale garantie van een jaar. Je kunt er dus gewoon mee langs bij de Apple Store voor je garantie. De iPad wordt daarnaast geleverd in een officiële, verzegelde Apple-verpakking inclusief alle accessoires. Een EU verloopstekker wordt eveneens meegeleverd.

Display

• Beeldschermdiagonaal (inch): 12.9 inch
  • Resolutie: 2732 x 2048
  • Led-backlight: Ja
  • Beeldresolutie: Retina
  • Beeldschermdiagonaal (cm): 32.8 cm
  • Beeldschermdiagonaal (cm/inch): 32.8 cm / 12.9 inch
  • Beeldverhouding: 4:3
  • Schermtype: TFT-LCD
  • Touchscreentype: Capacitive touchscreen

Werkgeheugen

• Werkgeheugen: 4 GB

Processor

• Processor: Apple A10X
  • Aantal processorkernen: 6

Grafische kaart

• Fabrikant grafische kaart: Apple

Harde schijf

• Aantal geïnstalleerde harde schijven: 1
  • Opslag: 64 GB
  • Type opslag: Flash
  • Opslagcapaciteit: 64 GB

Connectiviteit

• Aansluitingen: Lightning, smartconnector, hoofdtelefoon/microfoon combo
  • Wifi: ja
  • Wifi-standaarden: 802.11ac
  • Bluetooth: Ja
  • Bluetooth-versie: 4.2
  • Geïntegreerde gps-module: Nee
  • 3G: Nee
  • Near Field Communication: Nee
  • 4G: Nee

Uitvoering

• Besturingssysteem: iOS 10
  • Luidspreker: Stereo
  • Kaartlezer: Nee
  • Geïntegreerde microfoon: Ja
  • Aantal luidsprekers: 4
  • Overige kenmerken: Touch ID
  • Videotelefonie: Ja
  • Locatie-functie: Ja

Camera

• Frontcamera: Ja
  • Frontcamera resolutie: 7 megapixel
  • Camera: Ja

Energievoorziening

• Batterijduur: Tot 10 uur
  • Soort batterij: Lithium-polymeer
  • Capaciteit batterij: 41 Wh

Algemene eigenschappen         

• Afmetingen (B/H/D): 22.1 cm x 30.6 cm x 0.7 cm / 677 g
  • Behuizing: Aluminium

Dit ontvang je

• iPad Pro
  • Lightning-naar-USB-kabel
  • USB-lichtnetadapter
  • EU-verloopstekker
9 november 2019 om 00:32
pinohermsen Gebruiker

Deze een paar weken geleden gekocht. 100% tevreden, ik zou niet weten hoe hij van een nieuwe te onderscheiden is. Accu is nieuw, scherm en behuizing 100% krasvrij. Alleen op de doos staat CPO. Enige naderl is de US stekker. Met een verloopstekker ga je niet zo snel werken natuurlijk.

Verder geweldige ipad. Wel heel erg groot…

Beantwoorden

9 november 2019 om 07:32
puurpindakaas Gebruiker

Ik weet niet precies waar je op doelt. De opmerkingen die ik zelf over CPO (of refurbished) maak is dat je feitelijk een tweedehands product koopt. Moderators en product experts melden telkens dat CPO een “officiele” term is en beweren dat het product in nieuwstaat of bijna nieuwstaat is maar dat is in de praktijk niet zo. CPO wordt over het algemeen als “marketing gimmick” weggezet. Niet door mij of andere forumleden maar door productexperts. Dat komt omdat er geen wetgeving rond CPO is.

Je geeft aan dat het apparaat is herzien en dat er enkele zaken zijn vervangen. Toch wordt er maar 1 jaar garantie gegeven. Dat wil helemaal niet zeggen dat het apparaat niet goed is en de verkoopprijs niet waard is maar is wel nog een punt waar kopers zich bewust van moeten zijn. Blijkbaar hebben jullie geen groot vertrouwen in de CPO producten die jullie leveren.

*knip*

Afsluitend. Ik vind de forumleden in het algemeen helemaal niet negatief over refurbished of CPO en ik ben ook helemaal niet tegen deze trend in de verkoop. Ik verbaas mij er echter wel over dat de laatste weken electronica vooral als CPO aangeboden wordt. Maar daar moet iedereen zijn eigen afweging maar in maken.

Edited by: Niek

Beantwoorden

9 november 2019 om 09:29
ManuBlue80 Gebruiker

Helemaal mee eens! Apple verkoopt zelf dan ook open box – en demo modellen maar daar is dan maar €100-200 af! In mijn ogen speel je met vuur, als je iPad het na 13 maanden voor gezien houd door bijvoorbeeld vocht in de behuizing, misschien als gevolg van het CPO proces niet helemaal goed afgesloten/geseald! Het moet allemaal snel snel snel! Kom je voor een hele grote reparatie te staan en dan is je korting voor dit verouderde model pats boem weg en erger! Ik zou het risico niet lopen! Ook heb je kans dat die CPO dan wel eens tegen je gaat werken. Apple is een vrij compromisloos,  onbuigzaam, wil is wet bedrijf daar wil je niet mee soepbaten! Dit is deels gebaseerd op eigen ervaring en is natuurlijk een mening! Iedereen moet natuurlijk zijn eigen overweging maken. Ik zou persoonlijk voor een kleine korting gaan(€100-200), 2018 model, 2 jaar garantie, dan maar voor €850-900 en gemoedsrust en nieuwere model… even wachten tot de roetvegen vrijdag

Beantwoorden

9 november 2019 om 09:37
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen puurpindakaas,

Ik heb de link in je bericht even verwijderd, omdat het niet toegestaan is reclame te maken voor andere webshops en daarnaast was het geen identiek product.

Wij melden CPO niet als officiële term, maar het is wel de term die we moeten gebruiken van de fabrikant. Daarnaast heeft Apple dusdanig veel vertrouwen in zijn CPO dat je ook gebruik kunt maken van het Applecare programma met hun CPO producten.

Laten we hier niet weer een hele discussie gaan beginnen over de term CPO en het gewoon over de iPad hebben :-)

Solliciteer!

Beantwoorden

9 november 2019 om 13:39
Erikkie7 Gebruiker

“als je iPad het na 13 maanden voor gezien houd door bijvoorbeeld vocht in de behuizing, misschien als gevolg van het CPO proces niet helemaal goed afgesloten/geseald”

En wat dan als je een nieuwe koopt en deze begeeft het na 25 mnd vanwege vocht in de behuizing, misschien als gevolg van het productieproces niet helemaal goed afgesloten/geseald?

Beantwoorden

9 november 2019 om 07:05
jbog65 Gebruiker

Maar ik veronderstel dat een oplader hier kopen geen probleem mag opleveren? Misschien voorzien als “extra” te bestellen?

Beantwoorden

9 november 2019 om 09:26
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jbog65,

Je kunt inderdaad gewoon een NL oplader kopen en die gebruiken op deze iPad.

Beantwoorden

9 november 2019 om 07:33
Discoverall Gebruiker

Verloopstekker?

Doe slim en schuif de Engelse pennen uit je adapter een koop bij Ali een zgn. Duckface versie.

Kost maar een paar cent. Past perfect en je ziet er niets van!

Beantwoorden

9 november 2019 om 07:36
frankc1 Gebruiker

De bijgeleverde verloopstekker van iBood is onhandig groot; echter als je nog een oude iPad of oplader hebt dan kan je het stekkergedeelte eraf halen en op de nieuwe oplader steken.

Overigens heb ik zelf indertijd in Amerika een klein verloopstuk gekocht; net zo groot als die van de Nederlandse oplader; begrijp niet waarom iBood die niet levert.

Beantwoorden

9 november 2019 om 09:05
Fonske Gebruiker

Hey ,

Zou het niet beter zijn jaartal er bij te vermelden , dan is al een hoop discussie vermeden .

Iedereen denkt er dan het zijne over .

Is gewoon een tip hè , ik gooi geen stenen naar niemand !

Fijne bood dag nog .

Beantwoorden

9 november 2019 om 09:31
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Fonske,

Het jaartal staat in de specificaties, hij is van 2017.

Beantwoorden

9 november 2019 om 18:28
Fonske Gebruiker

Hey Niek ,

Ik had nogthans 3 keer gekeken en niet gezien maar nu zie ik deze staan inderdaad . Sorry .

Beantwoorden

9 november 2019 om 09:46
edowestra Gebruiker

Al 2x eerder een CPO ipad pro (1e en 2e generatie) gekocht op iBood en ook al eens een macbook. Afgezien van de doos en de verloopstekkers heb ik nergens een verschil met een nieuw product kunnen ontdekken.

Beantwoorden

9 november 2019 om 10:17
MitchVDH22 Gebruiker

Is de apple pencil ook compatibel met dit model?

Beantwoorden

9 november 2019 om 10:58
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen MitchVDH22,

Apple heeft een handig overzicht waarin je kunt zien welke pencil compatibel is met welke iPad. Klik hier voor het overzicht.

Beantwoorden

9 november 2019 om 11:14
Defferen Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Goedemorgen, prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. De deal hier is een Apple CPO.

Beantwoorden

10 november 2019 om 12:47
lennekestoffel Gebruiker

Al twee keer een nieuwe ipad gekocht die na amper twee maanden kapot ging. Ter reparatie weg om vervolgens ook een gereviseerd model terug te krijgen! Nu dus alleen nog  maar deze (tweedekans) modellen voor mij. Dan betaal ik liever wat minder…. Waardeloos van Apple, maar ‘t is niet anders….

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.