31 oktober 2019 om 00:00
iBOOD

AEG ST8-1-8EGM Absolute Series 8000 Stoomgenerator met Brabantia strijkplank

AEG ST8-1-8EGM Stoomgenerator & Strijkplank

Het zuchten en puffen boven de strijkplank is vanaf nu voorbij. De enige die nog puft met maar liefst 7,5 bar is deze AEG. Die je strijk wegblaast alsof die er nooit heeft gelegen. 

Specificaties

Merk: AEG
Type: ST8-1-8EGM Absolute Series 8000 | Stoomgenerator
Garantie: 2 jaar

• Krachtige stoomkracht
  • Houd kleding langer als nieuw
  • Met Brabantia strijkplank t.w.v. 99 euro!*

(i) Scoor bij deze Absolute Series 8000 nu een gratis Brabantia strijkplank t.w.v. 99 euro! Meld je voor 15 november aan via deze link en strijk je strijk binnenkort weg op dit heerlijke patroontje. 

Kenmerken

• Kleur: Metallic Grey
  • Nauwkeurige zorg, zacht voor iedere vezel
  • Verlichting voor optimale zichtbaarheid
  • AEG's heractiveringsprogramma
  • Krasbestendige zoolplaat
  • Geen problemen met kalkaanslag
  • Stoom onder grote druk voor optimale strijkresultaten

Technische informatie

• Anti-kalk: Ja
  • Waterreservoir: 1,2 liter
  • Afneembaar waterreservoir: Ja
  • Minuten tot gebruik: 1.5
  • Verticaal systeem: Ja
  • Stoom: Ja
  • Stoomcontrole: Ja
  • Sproeifunctie: Nee
  • Antikalksysteem: Ja
  • Snoeropbergruimte: Ja
  • Continu navulbaar: Ja
  • Waterinhoudindicator: Ja
  • Druppelstop: Ja
  • Thermostaat regelbaar: Ja
  • Strijkzool: Geanondiseerd
  • Stroomuitstoot: 460 gr/m
  • Zelfreinigend: Nee
  • Tuimelsnoer: Ja
  • Vermogen: 2400 Watt

Fysieke eigenschappen

• Afmetingen: 26 x 36 x 28,1 cm
  • Gewicht: 1,3 kg
31 oktober 2019 om 00:10
Moderator Paul Moderator

Scoor bij deze Absolute Series 8000 nu een gratis Brabantia strijkplank t.w.v. 99 euro! Meld je voor 15 november aan via deze link en strijk je strijkgoed binnenkort weg op dit heerlijke patroontje.

Je ontvangt de strijkplank dus niet meteen bij jouw iBOOD bestelling, maar zul je apart moeten aanvragen via AEG.

Solliciteer!

Beantwoorden

5 november 2019 om 17:18
ldolman@cephalon.com Gebruiker

Beste Moderator,

Ik heb de AEG ST8-1-8EGM Stoomgenerator & Strijkplank besteld en ondertussen binnen. Het aanvragen van de gratis strijkplank is echter een drama. Ondertussen minimaal 10x het formulier ingevuld en digitale de bon, foto, pdf, etc, proberen toe te voegen maar iedere keer als ik op “verder” klik is alles verdwenen en kan ik opnieuw beginnen… ik heb de vraag ook bij AEG neergelegd via “contact” bovenaan het formulier maar nog geen antwoord. 10 November loopt de actie af… kun je helpen met een oplossing. Indien geen oplossing mogelijk stuur ik het apparaat retour.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Lars Dolman

Factuur SAJ/NL/2019/5692486

Factuurdatum : 04-11-2019

Bestel Nummer : SO3517237

Beantwoorden

5 november 2019 om 19:40
aligun Gebruiker

heb ik ook gehad met mijn mobiel, via laptop is het wel gelukt

Beantwoorden

18 november 2019 om 20:14
dinish.b Gebruiker

Beste iBood,

Op 12 november deze set besteld omdat er duidelijk bij staat inclusief gratis Brabantia strijkplank twv 99 euro. Vandaag pas het pakket ontvangen van de DHL. Hierdoor is aanmelden via de link niet mogelijk. Wel contactformulier ingevuld.

Kunnen jullie mij alsjeblieft vertellen dat dit geen probleem zal opleveren? Anders ben en voel ik mij misleid. Graag jullie hulp!

Bvd!

Beantwoorden

19 november 2019 om 00:34
Moderator Paul Moderator

hoi dinish,

Dit is het topic van de deal van 31 oktober, terwijl jij een aankoop tijdens de Hunt hebt gedaan op 12 november. Per abuis was de tekst over de strijkplank niet weggehaald bij de herhaling van deze aanbieding. Aankopen dienden uiterlijk op 31 oktober gedaan te worden en uiterlijk op 15 november aangemeld te worden bij AEG. Helaas komt jouw bestelling daar niet meer voor in aanmerking.

Beantwoorden

31 oktober 2019 om 08:27
Coccinella1 Gebruiker

Bij afrekenen komt dit te voorschijn… : “Let op: je kunt deze bestelling alleen laten bezorgen op een adres in Nederland”

Beantwoorden

31 oktober 2019 om 09:40
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Coccinella1,

Dan zit je op de NL site. Voor de BE pagina klik hier.

Beantwoorden

31 oktober 2019 om 09:55
Coccinella1 Gebruiker

Ok, bedankt! Is gelukt om deze te bestellen ondertussen.

De AEG promo gratis strijkplank is van 1 september tot en met 31 oktober (vandaag dus!) De datum factuur zal toch op 31/10 staan? (zakelijk account)

Beantwoorden

31 oktober 2019 om 11:43
Moderator Niek Moderator

Het gaat om de aankoopdatum en die is inderdaad 31 oktober (vandaag).

Beantwoorden

5 november 2019 om 20:04
Tjakalagi Gebruiker

Dag Moderator,

Jullie geven aan dat de aankoopdatum op de bon staat, maar dat is niet zo. Op mijn factuur staat 4 november en kan ik dus niet aanspraak maken op de actie van de strijkplank. Graag de factuur aanpassen vwb de datum

Beantwoorden

31 oktober 2019 om 08:42
kijkenkijkenkopen Gebruiker

Mooie aanbieding met strijkplank. Hoe snel wordt de strijkplank nagestuurd?

Beantwoorden

31 oktober 2019 om 10:24
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen kijkenkijkenkopen,

In de algemene voorwaarden staat:

Houd voor de opsturen van de strijkplank van Brabantia met een verwerkingstijd tot 6 weken nadat de online registratie met een kopie van het aankoopbewijs is ontvangen. De strijkplank zal verstuurd worden op het door u aangegeven adres tijdens de registratie op onze actiesite

Beantwoorden

31 oktober 2019 om 08:53
vietnamees Gebruiker

Kan je deze bestelling dan niet laten afleveren in België ? Je krijgt bij deze bestelling “alleen te bezorgen op een adres in Nederland.

Beantwoorden

31 oktober 2019 om 09:41
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen vietnamees,

Dan zit je waarschijnlijk op de NL pagina. Voor de BE pagina klik hier.

Beantwoorden

31 oktober 2019 om 09:09
Marcelkawa Gebruiker

Hoe duur zijn die cartridges voor het antikalksysteem? Kan ze nergens vinden

Beantwoorden

31 oktober 2019 om 10:13
eddysmit Gebruiker

21€ voor twee stuks op amazon.de

3maandelijks te vervangen.

Beantwoorden

31 oktober 2019 om 09:11
jaiwen Gebruiker

Ik moet het aankoopbewijs uploaden voor de strijkplank, maar de factuur is nog niet beschikbaar ?

Beantwoorden

31 oktober 2019 om 09:42
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jaiwen,

De factuur komt beschikbaar in je account, zodra je bestelling verzonden is.

Beantwoorden

31 oktober 2019 om 09:15
petjensen Gebruiker

Bij het bevestigen van mijn bestelling krijg ik de melding ‘we verwerken nu je bestelling, een moment geduld…’.  Dat ‘moment’ is al 5 minuten bezig.  Wat moet ik hiermee ?

Beantwoorden

31 oktober 2019 om 09:42
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen petjensen,

Is je bestelling inmiddels verwerkt?

Beantwoorden

31 oktober 2019 om 10:52
Geert Orye Gebruiker

heb deze melding ook gekregen, daarna opeens onderbroken, opnieuw besteld. komt later de bevestiging van de eerste bestelling binnen. ondertussen 1 bestelling geannuleerd. 1 strijkijzer is voorlopig voldoende.

Beantwoorden

31 oktober 2019 om 10:33
maartenve Gebruiker

Hoe luid is het toestel als de compressor opspringt?

Is er een garantie dat als er vandaag wordt besteld dat de factuurdatum correct is om de plank te ontvangen.

Beantwoorden

31 oktober 2019 om 10:39
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen maartenve,

De factuurdatum zal correct zijn om de plank te ontvangen, het gaat voornamelijk om de besteldatum.

Helaas is het niet bekend hoe luidt hij is als de compressor opspringt. Misschien zijn er forummers die hier ervaring mee hebben en dit willen delen.

Beantwoorden

1 november 2019 om 16:25
marcator Gebruiker

beste moderator, factuur van IBOOD is blijkbaar niet het juiste format, want wordt op de AEG website geweigerd voor de registratie van de Brabantie strijkplank actie. graag advies.

Beantwoorden

1 november 2019 om 16:38
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag marcator,

Ik zie dat je de factuur als JPEG, PDF, PNG kunt uploaden. Heb je wel een van deze bestandstypes gebruikt?

Beantwoorden

1 november 2019 om 17:28
marcator Gebruiker

heb zowel pdf als jpg geprobeerd, via laptop zowel als iphone, niets werkt.

Beantwoorden

1 november 2019 om 18:29
Moderator Niek Moderator

Wat krijg je voor melding wanneer je hem probeert te uploaden?

Beantwoorden

1 november 2019 om 19:13
marcator Gebruiker

geen enkele error, het invulscherm wordt gewoon terug helemaal leeg gemaakt. Dus het systeem gaat niet door naar het 2de invulscherm. Heb ook al de belgische website geprobeert (https://www.aegactie.be/) zelfde resultaat. Zeer bizar.

Beantwoorden

1 november 2019 om 20:07
Moderator Niek Moderator

Dat klinkt als een fout op de website van aeg en niet een probleem met de factuur. Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met AEG en die kunnen het dan voor je oplossen.

Beantwoorden

1 november 2019 om 22:44
Moderator Paul Moderator

hoi marcator,

De factuur zal pas beschikbaar worden via Mijn iBOOD op de verwachte verzenddatum 4 november. Of is die nu al te downloaden vanuit jouw account? De bestandsnaam van de factuur begint met SAJ.

Beantwoorden

2 november 2019 om 11:04
marcator Gebruiker

jawel , ik kan de factuur downloaden van Ibood, en heb ook een link om het pakket te tracken. De download van IBOOD komt in .pdf formaat en begint inderdaad met SAJNLxxxx.pdf

Heb ondertussen vanochtend 2 Nov  email gestuurd om me te registreren bij AEG met upload van factuur maar dan via email naar  adres :

aeg-stoomgenerator_refund@address-system.be

en heb op 1Nov ook op de aegactie.nl site op de “contact” link geklikt om daar mijn verhaal te doen (maar daar kan je geen uploads meesturen).   nog geen reactie

Als de strijkplank niet wordt meegeleverd , dan heeft deze aankoop geen zin, dan stuur ik de stoommachine gewoon terug.

Beantwoorden

2 november 2019 om 11:15
marcator Gebruiker

verzending was sneller dan aangegeven : de stoommachine komt volgens postNL op 2 Nov , dus vandaag, reeds toe.

Beantwoorden

4 november 2019 om 19:07
marcator Gebruiker

Deelname aan aeg actie is vanochtend netjes  bevestigd – het aeg team werd blijkbaar overstelpt de afgelopenbdagen met emails – met dank voor de support !

Beantwoorden

31 oktober 2019 om 15:29
Marcelkawa Gebruiker

Dit gaat ook niet om een gertourneerd produkt toch. Had er anders wel bijgestaan mag ik aannemen

Beantwoorden

31 oktober 2019 om 22:34
Moderator Paul Moderator

Het gaat om een gloednieuw product.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.