15 oktober 2019 om 00:01
iBOOD

Bowers & Wilkins PX Draadloze Koptelefoon | Noise Cancelling

B&W PX Wireless Headphone | ANC

Je favoriete tracks verdienen het genot van absolute stilte, doe jezelf dus een plezier met deze hoofdtelefoon van Bowers & Wilkins PX.

Specificaties

Merk: Bowers & Wilkins
Type: Draadloze koptelefoon met noise cancelling
Garantie: 2 jaar

• Adaptive noise cancelling
  • Batterijduur van 22 uur
  • 5 sterren op What HI*FI

Kenmerken

• Adaptive noise cancelling
  • Bluetooth® audio - Bluetooth 4.1 with aptX™ HD
  • Natuurlijke UI (User Interface) 
  • Oplaadbare batterij (tot 22 uur aan batterijduur)
  • Mobiele app voor persoonlijke audioweergave
  • Ontworpen voor over de oren
  • 4x mics voor ANC (2x feedforward mics + 2x feedback mics)
  • 2x mics voor telefonie (CVC2 - Clear voice communication (heldere spraakcommunicatie) 2)
  • Netto gewicht: 335g

Technische informatie

• Ingangen: USB-C (audio, batterij opladen en firmware-update)
  • Stereoaansluiting: 3,5 mm
  • Drivers: 2x ø40mm volledig bereik
  • Frequentiebereik: 10Hz – 20kHz
  • Impedantie: 22 ohms (passief)
  • Vervorming (THD): <0,3% (1kHz/10mW)
  • Gevoeligheid: 111 dB/V bij 1 kHz

Batterij

• Type: 850 mAh - Lithiumpolymeer
  • Batterijduur: Tot 22 uur BT/ANC, tot 29 uur BT/zonder ANC, tot 33 uur ANC/bekabeld, tot 50 uur bekabeld/zonder ANC

Bluetooth

• Bluetoothprofielen: A2DP v1.3, AVRCP v1.6, HFP v1.6, HSP v1.2, GAP, SDAP, DIP
  • Bluetooth-codecs: aptX HD (High Definition), standaardvertraging plus HD, SBC (Low Complexity Sub-band Codering), AAC (Advanced Audio Coding)

Dit ontvang je

• Draadloze koptelefoon
  • Opbergtasje
  • Aux kabel
  • USB-kabel
  • Handleiding
15 oktober 2019 om 07:35
Razer1980 Gebruiker

Ik kan ze nergens vinden boven de 300,- laat staan 400,-.

*knip*

Edited by: Niek
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 07:45
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Razer1980,

De adviesprijs die iBOOD hanteert is de oorspronkelijke prijs die het product kreeg toen hij voor het eerst uitkwam. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier.

Solliciteer!

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 08:02
Razer1980 Gebruiker

Bedankt voor deze uitleg! Het schept een hoop duidelijkheid, maar het zorgt helaas niets voor een VETTE deal.

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 08:12
Sander0 Gebruiker

https://www.coolblue.nl/product/795532/bowers-wilkins-px-grijs.html

Bij Coolblue is hij 299 euro. Dit is dus een prima deal.

Zeer hoge kwaliteit, doet eigenlijk alleen maar echt onder voor de Sony WH-1000XM3 (rond de 299 euro).

Ik twijfel tussen deze B&W, of de Sony die ik zojuist noemde.

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 08:39
cdenauw Gebruiker

Inderdaad, maar tegenwoordig lijkt het wel of een prijsverschil van 70€ de moeite niet meer loont. Wel makkelijk natuurlijk zolang je alles in de schoot krijgt geworpen van mama en papa.

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 08:40
DKN86 Gebruiker

@Razer1980 hoe kom je daarbij? Ik zie hem voor 299.. 70 euro verschil, vind ik behoorlijk veel!

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 08:58
mdrongelen Gebruiker

De Sony kan je vinden voor 248,99

Deze b&w elders gevonden 291,99

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 09:00
darch1 Gebruiker

Op Coolblue België 399€ dus effectief een goede deal! (297€ op .nl)

https://www.coolblue.be/nl/product/795532/bowers-wilkins-px-grijs.html

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 12:15
Jort38 Gebruiker

Tja, ik heb deze dus niet maar de genoemde Sony. De Sony vond ik comfortabeler zitten.

De NC van de Sony is beter dan ik verwacht had. Pairen (is hier ook al eens genoemd) is voor verbetering vatbaar.

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 17:19
Sander0 Gebruiker

Hoe is de bass op de sony? En de ‘normale’ muziek? Zang zeg maar.

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 07:54
jaapnr1 Gebruiker
15 oktober 2019 om 08:29
Jsss Gebruiker

Over het geluid niets te klagen. Super. Het koppelen met bt is soms om onbegrijpelijke redenen een probleem.  Veel frustratie. Dit met een Samsung telefoon.

Op het internet word hier ook wel over gesproken

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 08:43
A.Oostveen Gebruiker

Mooi geluid, goede noise-cancelling (wel met een kleine suis erin) en goede bouwkwaliteit. Ik vind hem alleen bij langere luistersessies niet comfortabel zitten. De oorschelpen zijn nogal hard en drukken tegen de huid rondom je oren, en dat raakt na een uur of 2-3 geïrriteerd. Niet ideaal dus voor op werk.

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 10:05
Janneman99 Gebruiker

Je langdurig afsluiten van de echte Wereld is nooit goed op en voor je werk.

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 10:29
stefh Gebruiker

Vandaag gratis tegeltjeswijsheden op iBood!

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 11:50
mdrongelen Gebruiker

Dat is een hele andere discussie janneman

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 10:49
kwiet2 Gebruiker

Iemand die ervaring heeft met hoe comfortabel hij is wanneer je een bril draagt? :)

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 12:18
wexxel99 Gebruiker

Ja ikke. Is geen probleem. Lange luistersessie kunnen ongemakkelijk worden, maar dat heeft niets met de bril te maken. Heb dit ding nu 2 jaar en ben er nog steeds zeer gelukkig mee. Er komt een nieuwe versie aan, maar daar zie ik geen mega grote verschillen met deze. Dit is een koopje (relatief)

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 14:38
kwiet2 Gebruiker

Bedankt! Dat was het enige wat me tegenhield! ;-)

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 11:17
Guliker Gebruiker

Vraag, kun je met twee koptelefoons tegelijkertijd muziek luisteren? (bijv. via je smartfoon)

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 15:21
Moderator Bas iBOOD Moderator

Het is niet mogelijk om met twee hoofdtelefoons tegelijk naar dezelfde bron te luisteren via de bluetooth.

Wel kun je natuurlijk een 3.5 mm splitter tussen je telefoon en twee hoofdtelefoons plaatsen om bedraad naar dezelfde muziek te luisteren.

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 12:25
hben01 Gebruiker

Heb de PX vergeleken met de Sony WH 1000XM3. Sony wint het vwb ANC en vooral draagcomfort. Geluidsprofiel PX vond ik prettiger en zeker bellen met de PX gaf een veel betere geluidskwaliteit. Heb de PX gekocht maar uiteindelijk geretourneerd vanwege het feit dat hij niet comfortabel zit bij lang dragen en omdat de opvolger PX7 deze maand op de markt komt. Die zou meer draagcomfort bieden volgens review, dus ben benieuwd.

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 17:22
Sander0 Gebruiker

Twijfel zelf tussen deze en de Sony die jij noemt.

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 12:35
wiekoewiekoe Gebruiker

Heb zelf deze B&W gekocht nadat ik eerst de Sony had. Vind persoonlijk de B&W fijner zitten en een stuk steviger aanvoelen. Geluid vind ik persoonlijk ook  een stuk mooier. Het nadeel is dat deze niet zo klein opklapt zoals de Sony. Al met al een mooie aanbieding.

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 13:42
fgeer Gebruiker

Wij van wc-eend……

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 17:56
Erikkie7 Gebruiker

….slaan met deze vergelijking naar WC eend met een tang op een triangel.

Hier geeft iemand toch zijn eigen ervaring op basis van een persoonlijk vergelijk? Dat is wat anders dan WCeend die zijn eigen waren beoordeelt.

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 17:54
LSL Gebruiker

Volgens de moderator: “Het is niet mogelijk om met twee hoofdtelefoons tegelijk naar dezelfde bron te luisteren via de bluetooth.”.

Zelf heb ik de Bose Quietcomfort hoofdtelefoon waarbij de muziek die via Bluetooth op 1 toestel toekomt, draadloos kan gedeeld worden met een 2e hoofdtelefoon. Werkt perfect.

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 18:04
JACvanderLinden Gebruiker

Ik heb de Sony 1000XM dus de eerste. Prachtig geluid, goede noicecaneling, en dat is nog allemaal verbeterd.

Alleen snap ik niets van de bedieningssensors aan de buitenkant van de rechter oorsschep, harder, zachter, pause, vooruit, achteruit.

Dat schijn vanaf het tweede model te zijn verbeterd.

MAAR nadeel van die sensoren is dat je als je met een kapuchon op loopt of fietst de kapuchon anders dan ikzelf de toetsen wel bedient. Ofwel onbedoeld worden er allerlei commando’s uitgevoerd. Verder hoor ik op de fiets behoorlijk wat versterkt windgeruis.

Misschien isdat allemaal beter geregeld bij deze koptelefoon van B&W.

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 18:06
JACvanderLinden Gebruiker

Alle koptelefoons gaan bij langer gebruik wat pijn geven aan de oorschelpen.

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 19:21
Akihabara Gebruiker

Niet slecht hoor IBOOD, 21 September hadden jullie deze nog voor €249,95 aangeboden toen twijfelde ik nog.

Vraag me wel af, of de kopers van dat moment ook zo te spreken zijn nu…

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 19:27
Akihabara Gebruiker

Bij nader inzien http://www.correct.nl/artikel.php?ARTNR=574762

Hier dus €5,95 goedkoper en keuze uit beide kleuren.

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 22:17
Moderator Paul Moderator

Kijk aan! Correct is inmiddels in prijs gezakt naar aanleiding van deze iBOOD deal. 
Ik ben benieuwd of de Correct prijs morgen nog steeds 229 is. :)

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 22:29
Akihabara Gebruiker

Hoi Paul,

De vorige keer hield de correct aanbieding een week stand.

Maar probleem is nu wel dat ik liever bij jullie koop want vind correct niet echt mijn winkel… Verzendcouponnetje misschien? Dan is voor mij de keuze duidelijk.

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 22:42
Moderator Paul Moderator

Hoi Akihabara,

We zien af en toe reacties van forummers voorbij komen die melden dat een concullega de iBOOD prijs volgt, maar later niet lijkt te kunnen leveren of het artikel alleen tijdens de iBOOD deal voor die lagere prijs aanbiedt en de volgende dag weer terug gaat naar de oude prijs. Vandaar de lichte scepsis in mijn bericht. Maar als de prijs voor langere tijd zo laag blijft is dat netjes.

Ik heb helaas niet de mogelijkheid om couponnetjes uit te delen, maar ook zonder couponnetje is het een scherpe deal. En dan wordt de headphone ook nog eens in zo’n prachtige iBOOD doos * geleverd!

* niet in een iBOOD Box helaas

Beantwoorden

15 oktober 2019 om 22:52
Akihabara Gebruiker

Hoi Paul,

Begrijp je bericht, echter heb ik dit de vorige keer elke dag gevolgt en mijn bewering is dus berust op feiten. Maar hoe klein het verschil ook is, een mens moet nu eenmaal pricipes hebben nietwaar?

Beantwoorden

18 oktober 2019 om 00:09
renepetersen Gebruiker

Thnx!

Inmiddels de PX na een snelle levering in bezit!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.