6 oktober 2019 om 00:01
iBOOD

2x Shure SE112 Bluetooth Oordopjes | Passive Noise Cancellation

2x Sound Isolating Bluetooth Oordopjes

Maak korte metten met geluidshinder en geniet van de lekkerste nummers precies zoals ze bedoeld zijn: met een krachtig geluid en een diepe bas.

Specificaties

Merk: Shure
Type: Sound Isolating Bluetooth Oordopjes SE112
Garantie: 2 jaar
Aantal: 2 stuks

• Krachtig geluid en diepe bas
  • Drie verschillende oorhulsmaten 
  • Vermindert omgevingsgeluid met 37 dB

Technische informatie

• Gewicht: 30 g
  • Gevoeligheid: 105 dB SPL/mW
  • Impedantie: 16 Ω
  • Frequentiebereik: 25 Hz – 17 kHz
  • Sound Isolation (maximaal): 37 dB
  • MicroDriver: Single Dynamic
  • Cable type: Vast
  • Kleuren: Grijs, Zwart

Dit ontvang je

• 2x Bluetooth Oordopjes
  • 2x micro-USB oplaadkabel
  • 2x Soft Flex Sleeves (S, M, L)
  • 2x Kledingclip
  • 2x Draagetui
6 oktober 2019 om 00:13
powernout Gebruiker

Hopelijk bedoelen jullie insulating, anders zitten we in een isoleercel en dat willen we niet hier op iBOOD.

Beantwoorden

6 oktober 2019 om 09:34
Incomudro-123 Gebruiker
6 oktober 2019 om 10:10
petersuy Gebruiker

Net zoals het Nederlands kent het Engels synoniemen. En dit is een correct synoniem.

Beantwoorden

6 oktober 2019 om 00:25
maurieske Gebruiker

Krachtige diepe bas kun je gewoon vergeten. Totaal niet zelfs.

Beantwoorden

6 oktober 2019 om 00:26
nepdance Gebruiker

Jij hebt ze?

Beantwoorden

6 oktober 2019 om 01:03
Levertraan Gebruiker

Ik wel, weinig bass idd

Beantwoorden

6 oktober 2019 om 01:05
Levertraan Gebruiker

Totale afrader:

Draad niet gebalanceerd, zitten slecht, geluid rond batterijstatus en bluetoothverbinding oorverdovend en onafhankelijk van volume telefoon.

Weinig bass, maar dat vind ik persoonlijk niet erg.

Beantwoorden

6 oktober 2019 om 06:44
Maartjeislief Gebruiker

Afgelopen zomer gekocht, ze gingen toen per stuk voor iets meer geld. Op zichzelf een mooi, ruimtelijk en helder geluid, dopjes zitten goed, geluid van buitenaf wordt inderdaad redelijk gefilterd. Alleen ging ik er bij de aankoop vanuit dat het om active noise canceling ging, ik vind de tekst derhalve een beetje misleidend, ik lette niet goed op. Alleen als je de oortjes echt tegen je trommelvlies aandrukt, hoor je wel degelijk bas maar bij gewoon dragen in de oren is die gewoonweg mager. Over all ben ik toch tevreden, wil ik naar zware bassen luisteren, zet ik mijn over-earkoptelefoon van B&W wel op ….

Beantwoorden

6 oktober 2019 om 10:45
DanyV Gebruiker

iBood, waarom altijd deze instap modelletjes van Shure terwijl die iedere keer een hoop slechte commentaren krijgen? Waarom niet eens een van de iets duurdere modellen die wel overal goed aangeprezen worden?

Beantwoorden

6 oktober 2019 om 10:54
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen DanyV,

Mocht je graag een specifiek model voorbij zien komen, dan kun je altijd de inkopers tippen en wie weet komen die ook een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.