3 oktober 2019 om 00:00
iBOOD

iRobot Braava Jet 240 Dweilrobot

iRobot Braava jet 240 Dweilrobot

Je zet hem aan, gooit je voeten omhoog en kijkt vervolgens toe hoe deze iRobot dweilrobot je vloer reinigt. Chill!

Specificaties

Merk: iRobot 
Type: Braava jet 240
Garantie: 2 jaar

• Neemt jouw werk uit handen
  • Verwijdert vuil en vlekken
  • Nat dweilen, vochtig afnemen of droog afnemen

Algemeen

• Afmetingen robot:
  • Breedte 17 cm
  • Diepte: 17,8 cm 
  • Hoogte: 8,4 cm
  • Gewicht met batterij: 1.2 kg
  • Geschikt voor hoeken: Ja
  • Dweilfunctie: Ja
  • Geluidsniveau: 76 dB
  • Sensoren: Bevat afstandssensoren, afgrondsensoren en botssensoren

Dit ontvang je

• 1 iRobot Braava jet 240
  • 1 Lithium-ion-accu
  • 1 Acculader
  • 2 pads voor nat dweilen
  • 2 pad voor vochtig afnemen
  • 2 pads voor droog afnemen
3 oktober 2019 om 00:37
sambody Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Hij wordt daar niet (meer) aangeboden. Daarom heb ik je prijsvergelijking weggehaald.

Beantwoorden

3 oktober 2019 om 06:08
innuendo Gebruiker

76 decibel is toch echt niet bepaald “chill” maar gewoon een enorme herrie..

Beantwoorden

3 oktober 2019 om 10:11
stefan1984 Gebruiker

Dit getal klopt niet. Ik heb dezelfde thuis en dat ding hoor je vrijwel niet.

Beantwoorden

3 oktober 2019 om 12:01
basmeij Gebruiker

Wat is je ervaring met deze robot? Rest van de reviews hier zijn negatief, bij overige website juist overwegend positief…

Beantwoorden

3 oktober 2019 om 13:39
stefan1984 Gebruiker

@Basmeij O

zich een prima ding. Je moet er echter niet van verwachten dat hij echt kan schrobben. Je moet het meer zien als dat je normaal gesproken even vlug een dweil over je laminaat/tegelvloer doet in het ergste vuil weg te hebben.

Beantwoorden

3 oktober 2019 om 13:40
stefan1984 Gebruiker

Zo, dat waren nogal wat spelfouten, maar je snapt mijn verhaaltje hoop ik.

Beantwoorden

3 oktober 2019 om 06:50
linda_menkhorst Gebruiker

Ik heb deze de vorige keer aangeschaft. Echt waardeloos, weggegooid geld, miskoop. Het doet absoluut niet wat het zou moeten doen.

Beantwoorden

3 oktober 2019 om 12:02
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Linda,

Vervelend om te horen dat hij niet naar behoren werkt. Heb je hierover al contact opgenomen met de klantenservice van iRobot of ons? We kijken namelijk graag met je mee of er geen sprake is van een defect.

Beantwoorden

3 oktober 2019 om 07:31
JLampie Gebruiker

Ik zal even het gras wegmaaien; Ja deze is niet zo goed in wat hij doet. Ja hij is het geld niet waard, maar ibood/irobot moeten er vanaf dus is hij weer in de “aanbieding”.

Kan me best voorstellen dat iemand hem kan gebruiken. Pvc vloer zonder obstakels. Nog even doorbijten met z’n allen en dan zijn ze op.

Beantwoorden

3 oktober 2019 om 09:09
scorpion31176 Gebruiker

Ik had nog een paar weken geleden aangegeven bij het stemmen op iBoods website van het jaar dat ze eens moesten stoppen met producten die niet werken en misleiding is voor de klant. Blijkbaar blijft het verkopen en geld verdienen belangrijker dan het luisteren naar de klant. Maar ondertussen wel website van het jaar willen worden…

Beantwoorden

3 oktober 2019 om 09:20
Liberator Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.
Onze kortingen zijn altijd t.o.v. de adviesprijs. Voor meer informatie over de adviesprijs klik je hierrr.

Beantwoorden

3 oktober 2019 om 12:28
Zplus Gebruiker

Was bij mij ook geen succes. Je zag precies alle haren op bepaalde plekken liggen want die duwt hij voor zich uit en neemt ze niet mee. De stofzuiger is wel goed en geld meer dan waard.

Beantwoorden

3 oktober 2019 om 13:22
foxathome Gebruiker

Allemaal slechte reviews EN niet te vergeten, steeds maar weer nieuwe pads kopen, want die blijk je dus weg te moeten gooien na gebruik…

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.