21 september 2019 om 00:00
iBOOD

Bowers & Wilkins PX Draadloze Koptelefoon met Noise Cancelling

B&W PX Wireless Headphone | ANC

Je favoriete tracks verdienen het genot van absolute stilte, doe jezelf dus een plezier en gun jezelf met deze hoofdtelefoon van Bowers & Wilkins PX.

Specificaties

Merk: Bowers & Wilkins
Type: Draadloze koptelefoon met noise cancelling
Garantie: 2 jaar

• Noise cancelling
  • Batterijduur van 22 uur
  • 5 sterren op What HI*FI

Kenmerken

• Adaptive noise cancelling
  • Bluetooth® audio - Bluetooth 4.1 with aptX™ HD
  • Natuurlijke UI (User Interface) 
  • Oplaadbare batterij (tot 22 uur aan batterijduur)
  • Mobiele app voor persoonlijke audioweergave
  • Ontworpen voor over de oren
  • 4x mics voor ANC (2x feedforward mics + 2x feedback mics)
  • 2x mics voor telefonie (CVC2 - Clear voice communication (heldere spraakcommunicatie) 2)
  • Netto gewicht: 335g

Technische informatie

• Ingangen: USB-C (audio, batterij opladen en firmware-update)
  • Stereoaansluiting: 3,5 mm
  • Drivers: 2x ø40mm volledig bereik
  • Frequentiebereik: 10Hz – 20kHz
  • Impedantie: 22 ohms (passief)
  • Vervorming (THD): <0,3% (1kHz/10mW)
  • Gevoeligheid: 111 dB/V bij 1 kHz

Batterij

• Type: 850 mAh - Lithiumpolymeer
  • Batterijduur: Tot 22 uur BT/ANC, tot 29 uur BT/zonder ANC, tot 33 uur ANC/bekabeld, tot 50 uur bekabeld/zonder ANC

Bluetooth

• Bluetoothprofielen: A2DP v1.3, AVRCP v1.6, HFP v1.6, HSP v1.2, GAP, SDAP, DIP
  • Bluetooth-codecs: aptX HD (High Definition), standaardvertraging plus HD, SBC (Low Complexity Sub-band Codering), AAC (Advanced Audio Coding)

Dit ontvang je

• Draadloze koptelefoon
  • Opbergtasje
  • Aux kabel
  • USB-kabel
  • Handleiding
21 september 2019 om 08:14
jaapnr1 Gebruiker
21 september 2019 om 08:26
renenijsse Gebruiker

Zoals wel vaker bij iBood lijkt de deal beter dan hij daadwerkelijk is. Jullie bieden, gezien de afbeelding, het type PX 5 aan (adviesprijs € 299,99) en vermelden de adviesprijs van het type PX 7 (€ 399,99). Je zou het slordig kunnen noemen of misleiding, al dan niet bewust. Dit is waarschijnlijk ook de reden dat er in de omschrijving alleen “PX” staat en het getal weggelaten wordt. Met het product is weinig mis, maar de adviesprijs komt niet overeen met het afgebeelde product dus je hebt feitelijk geen korting van 37%.

Mits iBood natuurlijk de PX 7 levert en de afbeelding niet juist is (zou ook niet de eerste keer zijn), graag duidelijkheid hierover iBood ? Overigens kun je het uit de batterijduur ook opmaken dat het hier om de PX 5 gaat. Volgens de website van B&W heeft de PX 5 een batterijduur van 25 uur en de PX 7 van 30 uur., iBood heeft het over 22 uur.

Beantwoorden

21 september 2019 om 08:52
IkBenVictor Gebruiker

Volgens mij is de PX een andere type dan de PX 5 en PX 7. De link in de post hierboven maakt dit duidelijk.

Beantwoorden

21 september 2019 om 09:03
jaapnr1 Gebruiker

De PX is de versie met noise cancelling…Het is daadwerkelijk een type…

Beantwoorden

21 september 2019 om 10:07
renenijsse Gebruiker

Ik baseer mij uitsluitend op de officiële website van B&uw. Daar staat dan zowel de PX 5 als de PX 7 NC heeft. Er staat geen type met alleen PX als vermelding. De adviesprijzen komen overeen, de batterijduur niet.

Beantwoorden

21 september 2019 om 10:17
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen renenijsse,

De PX5 en PX7 zijn de opvolgers van de PX. Daarom vind je deze ook niet terug op hun website. Dit is de PX en niet de PX5 of PX7.

Beantwoorden

21 september 2019 om 11:02
renenijsse Gebruiker

Ok duidelijk, dank voor de uitleg. Het feit dat de PX niet meer op de website staat zegt mij wel dat het een oud model is. Ik ga eens uitzoeken wat de verschillen precies zijn want het lijkt mij sterk dat dit alleen in de batterijduur zit ?

Beantwoorden

21 september 2019 om 11:51
Moderator Niek Moderator

Ik heb helaas niet kunnen achterhalen hou oud hij is. Op de Tweakers price watch gaan de prijzen terug naar eind 2017. Ik kwam wel toevallig een artikel tegen op The Verge waar de nieuwe met de oude werden vergeleken. Ik zal eens kijken of ik de link nog kan vinden en hem hier dan plaatsen.

Edited by: Niek

Heb hem alweer gevonden, klik hier. Het grootste verschil lijkt het gewicht te zijn.

Beantwoorden

21 september 2019 om 13:49
kijkenkijkenkopen Gebruiker

De PX 5 en PX 7 zijn net pas 2 dagen geleden aangekondigd. De PX die hier aangeboden wordt is de voorganger. Erg voorbarig om zo snel met verwijten te strooien als je niet weet waar je het over hebt.

Beantwoorden

21 september 2019 om 10:09
Zuma_NL Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

21 september 2019 om 11:55
Moderator Niek Moderator

Helemaal goed Zuma_NL, bedankt voor het plaatsen van de link. Het is dan toch nog steeds wel een leuke korting? Voor die €40,- verschil kun je ook nog leuke dingen doen.

Beantwoorden

21 september 2019 om 14:39
mphilipp Gebruiker

Nee, je rekent nu naar jezelf toe. 15% korting op de Coolblue prijs. Deze koptelefoon kon je tot voor kort nergens voor minder dan €350 krijgen. Daarom heb ik ‘m indertijd maar overgeslagen. En nu er de nieuwe modellen zijn, is het niet meer dan logisch dat ie her en der in de aanbieding komt. Beetje flauw om dan de korting terug te gaan rekenen naar een andere aanbieder die een lage prijs hanteert. We weten allemaal dat er door aanbieders graag vergeleken wordt met de adviesverkoopprijs en daar is ook niets mis mee. Om daar nu steeds weer mee te gaan schermen is een beetje pedant. Dit is gewoon een hele goede aanbieding. Als ik inmiddels niet voorzien was, had ik deze gekocht.

Beantwoorden

21 september 2019 om 20:52
Grasshoppa Gebruiker

Zeer content mee.

Beantwoorden

21 september 2019 om 22:52
Boldonio Gebruiker

http://www.correct.nl/artikel/Bowers+%26+Wilkins-PX-art574762.php

Hier zelfde prijs, maar dan wel gratis verzenden, dus eigenlijk goedkoper.

Beantwoorden

21 september 2019 om 23:28
Moderator Paul Moderator

Van Correct is bekend dat ze vaak meezakken in de prijs tijdens een iBOOD deal. De kans is dan ook groot dat je daar morgen weer de reguliere (duurdere) prijs betaald.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.