18 augustus 2019 om 00:00
iBOOD

iRobot Braava Jet 240 Dweilrobot

iRobot Braava jet 240 Dweilrobot

Je zet hem aan, gooit je voeten omhoog en kijkt vervolgens toe hoe deze iRobot dweilrobot je vloer reinigt. Chill!

Specificaties

Merk: iRobot 
Type: Braava jet 240
Garantie: 2 jaar

• Neemt jouw werk uit handen
  • Verwijdert vuil en vlekken
  • Nat dweilen, vochtig afnemen of droog afnemen

Algemeen

• Afmetingen robot:
  • Breedte 17 cm
  • Diepte: 17,8 cm 
  • Hoogte: 8,4 cm
  • Gewicht met batterij: 1.2 kg
  • Geschikt voor hoeken: Ja
  • Dweilfunctie: Ja
  • Geluidsniveau: 76 dB
  • Sensoren: Bevat afstandssensoren, afgrondsensoren en botssensoren

Dit ontvang je

• 1 iRobot Braava jet 240
  • 1 Lithium-ion-accu
  • 1 Acculader
  • 2 pads voor nat dweilen
  • 2 pad voor vochtig afnemen
  • 2 pads voor droog afnemen
18 augustus 2019 om 00:23
richh94 Gebruiker

Deze heeft geen wifi toch? Zonde…

Beantwoorden

18 augustus 2019 om 00:31
Lijpowww Gebruiker

Ja , niet kopen ding werkt niet en gaat rap stuk

Beantwoorden

18 augustus 2019 om 00:49
Moderator Paul Moderator

De dweilrobot behoort niet rap stuk te gaan. Heb je hiervoor een serviceverzoek ingediend (als het een aankoop bij iBOOD was) ?

Beantwoorden

18 augustus 2019 om 09:44
stefan1984 Gebruiker

Ik heb zelf deze robot thuis en bij mij werkt hij na ruim een jaar nog prima. Het is een aanvulling op handmatig dweilen, het echte kracht op de vloer zetten kan deze machine vanwege het lage gewicht niet. Handmatig dweilen moet ik nu nog circa 1x per 2 maanden waar dat voorheen iedere week was.

Beantwoorden

18 augustus 2019 om 01:03
Dealspert Gebruiker

Hoelang dweilt deze machine?

En moeten de dweil pads vervangen worden na het dweilen naar droogpads? Of doet hij het al in one, zonder aanpassingen ?

Beantwoorden

18 augustus 2019 om 01:59
Moderator Tom Moderator

Dag Dealspert

ik kan niet direct vinden ‘hoelang’ hij dweilt maar wel het volgende in hun handleiding :

“De robot kan maximaal 20m² reinigen in dweilmdus en kamers tot maximaal 25m² als de vloer vochtig of droog wordt afgenomen”. Dan heb je alleszins een idee hoeveel M² hij juist doet.

In verband met je tweede vraag, volgens mij worden de droogpads niet gebruikt om de vloer te ‘drogen’ maar om droog te poetsen. “U kunt voordat u een reinigingspad voor nat dweilen of vochtig afnemen gebruikt , eerst een pad voor droog afnemen gebruiken om los stof en vuil te verwijderen. ”
Je moet wel manueel de pads vervangen – dit doet dit machine niet automatisch.

Elke reiningsmodus heeft zijn eigen voordelen. Nat is vooral voor vuil & vlekken. Vochtig is vooral voor stof & vuil. En droog voor stof & haar.

Ik hoop dat andere iBOOD’ers je nog verder kunnen helpen indien er nog andere vragen zijn hierover of onduidelijkheden.

Mvg

Tom

Beantwoorden

18 augustus 2019 om 08:30
This Game Gebruiker

Handig als je beneden verdieping 70m2 is. Heb je 3 robots nodig. Werken ze dan samen?

Beantwoorden

18 augustus 2019 om 09:32
PIC Gebruiker

Deze eens gekocht voor €49 bij een andere winkel. De pads kan je gewoon kopen bij de chinees die zijn dan herbruikbaar. Reinigt proper maar is enkel goed voor eens tussendoor. Wel eerst goed stofzuigen op voorhand. Zeker te doen

Beantwoorden

18 augustus 2019 om 09:33
PIC Gebruiker

Mijn living is 50m2, met de grotere batterij ook van de chinees (€20) lukt dit ook.

Beantwoorden

18 augustus 2019 om 19:16
eviwitters Gebruiker

Wat met een woonkamer keuken van +80 vierkante meter, dan stopt hij halfweg om te laden ?  Dit duurt enige uren en dan gaat hij verder ?  Op zlch zou het hier wel goed werken, ik heb een gietvloer.

Maar ik ben zeer sceptisch ..

Beantwoorden

18 augustus 2019 om 23:44
Moderator Niek Moderator

Goedenavond eviwitters,

De product expert gaf bij een eerdere deal het volgende aan:

De iRobot Braava Jet heeft twee reiningins standen waarbij een verschillende hoeveelheid water op de vloer wordt aangebracht en is het waterverbruik eigenlijk de belangrijkste factor als het gaat om hoeveel vierkante meter er gereinigd kan worden. In de stand waarbij minder water opgebracht wordt kan 25 vierkantemeter worden gereinigd, wordt de royalere stand gebruikt dan wordt er meer water opgebracht en neemt het aantal vierkante meters af tot 20 vierkante meter.

De iRobot Braava 240 Jet is echt ontworpen voor kleinere ruimtes als badkamers, WC’s en keukens en kleinere ruimtes waar toch veel verkeer is al een hal of een bijkeuken. Voor grotere ruimtes is er de iRobot Braava 390T.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.