9 augustus 2019 om 00:00
iBOOD

Audio Pro Addon T4 Bluetooth Speaker

Audio Pro Addon T4 Bluetooth Speaker

Een superstrakke vormgeving, een geweldig geluid en maar liefst 5 sterren op What Hifi! Meer hoef je toch niet te weten?

Specificaties

Merk: Audio Pro
Type: Addon T4 Bluetooth Speaker
Garantie: 2 jaar

• Klasse D versterker
  • Bluetooth & Aux in
  • Aluminium & lederen details

(i) Dit product is afkomstig uit de UK, een verloopstekker wordt meegeleverd.

Versterker en drivers

• Digitale klasse D versterker, 2x 8 W + 25 W, DSP controlled
  • 2 x ¾” dome tweeter (textiel)
  • 1 x 4” woofer

Aansluitingen

• Bluetooth 4.0
  • Aux In, 3.5 mm stereo

Frequentie

• Bereik: 50 – 20.000 Hz
  • Crossover: 3.800 Hz

Fysieke eigenschappen

• Afmetingen: 130 (H) x 250 (B) x 150 (D) mm

(i) *De What Hifi recensie beschrijft de T5, een speaker die m.u.v. een USB-poort gelijk is aan de T4 die wij hier aanbieden

9 augustus 2019 om 07:56
tjakkoremmelts Gebruiker

Dat jullie nu niet een duidelijke foto van het bedieningspaneel aan de bovenzijde plaatsen vind ik jammer.

Beantwoorden

9 augustus 2019 om 09:16
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen tjakkoremmelts,

Op de een na laatste afbeelding zie je het bedieningspaneel.

Beantwoorden

9 augustus 2019 om 08:42
jlauffer Gebruiker

Zijn de speakers ook aan elkaar te koppelen? Zodat je stereo geluid hebt?

Beantwoorden

9 augustus 2019 om 09:20
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jlauffer,

Dat is helaas niet mogelijk.

Beantwoorden

9 augustus 2019 om 08:44
pa787 Gebruiker

moet daar een stopcontact in de buurt staan of werkt dat op batterijen of herlaadbaar !??

Beantwoorden

9 augustus 2019 om 09:11
Sander0 Gebruiker

Heeft geen accu, dus moet inderdaad in het stopcontact..

Beantwoorden

9 augustus 2019 om 10:20
PeterEnBri Gebruiker

Nou, tot zover dan de term “draagbaar” … Niet echt dus, want altijd 220V in de buurt nodig! jammer …

Beantwoorden

9 augustus 2019 om 22:59
Moderator Paul Moderator

Draagbaar in de zin van makkelijk te verplaatsen. En met een snoerhaspel, kabelbox of verlengsnoer hoef je de speaker niet perse dicht bij een wandcontactdoos te plaatsen.

Beantwoorden

9 augustus 2019 om 10:40
Kuppen Gebruiker

Wat klaagt iedereen hier weer! Mensen dit is echt een hele goede deal voor nog geen 5 tientjes. En ja geen accu dat klopt maar wel gewoon fatsoenlijk geluid. Ik heb ze aanbevolen aan 2 familieleden en had er zelf een gekocht als ik nog geen sonos systeem had gehad. Top aanbieding!

Beantwoorden

9 augustus 2019 om 16:53
Nielshoogendoorn Gebruiker

Komt heel goed uit de reviews en deze prijs is natuurlijk echt bizar laag. Zeker voor dit geld ga je niks vergelijkbaars vinden. Ik ga er zelf de buren mee verblijden in de homegym!

Beantwoorden

9 augustus 2019 om 20:26
patrickvanos Gebruiker

Zelf heb ik de Audio Pro C5 welke dezelfde versterker als speakers heeft als de T4. Dit is echt een aanrader! Ik hoefde zelf dan ook niet lang te denken voor deze prijs. Echt een top aanbieding Ibood. Ga vooral zo door!

Beantwoorden

9 augustus 2019 om 20:36
Nielshoogendoorn Gebruiker

Luister je toevallig metal/hardrock en zo ja: zijn deze speakertjes daar (redelijk) geschikt voor? Ik ben niet veeleisend qua kwaliteit, ik wil gewoon geen distortion op een redelijk volume

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.